Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר F PACE בישראל, המחיר החל מ-389 אלף שקל


niv
שימו לב! השרשור הזה בן 2847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי דעתי פספוס ענק במחיר ברכב שהיה יכול להיות הלהיט שלהם בישראל. כמתחרה לX3/NX/Q5/GLC המחיר הזוי ויקר אפילו מהמרצדס שמתומחרת בצורה מופרכת למדי. מחיר של 320-340 היה מגדיל את הסיכויים ללהיט בסגמנט.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר לא יהיה נמוך יותר, כי אז הוא מתחרה ב-XC60.

 

אני כבר קלטתי את העניין.

הייבואן מודע לעובדה שיש לו גם את וולוו, אז הוא בוחר לתמחר את וולוו קצת מתחת לסגמנט ואת יגואר מעל לסגמנט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הxc60 מקביל במחירו ללקסוס, וזול ב20k מbmw ואאודי, אך הן נמכרות עם הנעה לכל הגלגלים. כך שהמחירים די זהים.

 

רק מרצדס ולנדרובר ברחו עם המחירים

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היגואר נתפס בשוק כרכב אולטרה פרימיום לכן מחיר שלו כ"כ גבוהה , עזבו את המחיר בחול.

היבואן לא מתכנן לשבור את השוק עם הרכב הנ"ל.

רכב לנישה מאוד יוצאת דופן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר תואם את מחיר הרכב בחו"ל. 70,000 ש"ח, אשר מהווים בקלות מחיר של מספר תוספות מועט בפלח השוק הנ"ל לא יפרידו בין היות הרכב הזה ללהיט ובין אם לאו. הרכב הנ"ל להערכתי ימכר במספרים יפים וזאת עקב העובדה שפלח רחב מהשוק הנ"ל מחליף את הרכב באופן תכוף והמרענן הרשמי של הסגמנט יהנה, לפחות בהתחלה, ממכירות רבות להערכתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הידיעה המלאה כולל רמות אבזור ומחירים

 

כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היגואר נתפס בשוק כרכב אולטרה פרימיום לכן מחיר שלו כ"כ גבוהה , עזבו את המחיר בחול.

היבואן לא מתכנן לשבור את השוק עם הרכב הנ"ל.

רכב לנישה מאוד יוצאת דופן.

 

"אולטרה פרימיום"? חוץ מהיבואן או היצרן, מי בדיוק תוסף את יגואר ככזו? ליגואר יש עוד דרך לעבור בכדי להיחשב ככזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור לקוח פוטנציאלי שבעוד שנתיים יחליף את הNX שלי, יש לי בעיה עם התמחור המופרך של היגואר, מצד שני ברגע שהנהירה של הרוצים את הכי חדש תגמר כנראה שהמחיר ירד למחיר של המתחרות. שיגואר לא מוכרים הם יודעים מניסיון לתת הנחות מטורפות.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם עשו מהלך מעניין..., על ידי משחק עם הממדים הם יצרו רכב שממוקם בין המקאן לקאיין מבחינת ממדים, הם אגב מכוונים למקאן, טוענים להתנהגות דינאמית, גם בחו''ל הרכב גורף מחמאות בפן הנ''ל.

העיצוב מעניין, תא המטען גדול למעלה מ600 ליטרים, פנים הרכב עשה רושם לא רע בכלל בעיקר בגרסאת ה3.0 דיזל המאובזרת.

יש כאן רכב שיכול להציע משהו שונה ולשלב כביש, שטח (מערכת ההינע מבוססת על מערכות של האחות לנד רובר), השאלה איך השוק יאכל אותו והאם שמירת הערך שלא ממש קיימת במותג הנ''ל תקבל תפנית חיובית.

אני התרשמתי לטובה אמש בהשקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור לקוח פוטנציאלי שבעוד שנתיים יחליף את הNX שלי, יש לי בעיה עם התמחור המופרך של היגואר, מצד שני ברגע שהנהירה של הרוצים את הכי חדש תגמר כנראה שהמחיר ירד למחיר של המתחרות. שיגואר לא מוכרים הם יודעים מניסיון לתת הנחות מטורפות.

היגואר הזה דווקא מתומחר באופן מאוד אטרקטיבי, הוא חותך משמעותית את המתחרות האמיתיות שלו שאינן דווקא ה Q5 ודומותיה אלא המקאן של פורשה או האווק של ריינג' רובר. בהנחה שהוא אכן מרשים ביכולותיו, במיוחד אלו הדינמיות, כפי שכותבים אלו שבחנו אותו בחו"ל, בהנעה הכפולה ויכולת השטח הלא מבוטלת שלו, במידותיו, שמציבות אותו מעל המתחרות הנזכרות ( ראה בסיס גלגלים למשל ) שהוא מאוד מרשים בעיצובו ובמיוחד עיצוב הפנים ששומר על המראה המופנם, הדיסקרטי והיוקרתי של המותג, כפי שמלמדות התמונות ובהילה של המותג, שעדיין נשמרת למרות הבעלות ההודית. האמת היא שלמרות שאיני קליינט טבעי לאוטו כזה, לדעתי הוא בהחלט יכול לענין את רודפי הגובה, הפוזה ואולי אפילו לתגמל אותם במכונית ראויה ובמחיר נורמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...