Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימון ראלי שמורת פורה, יום שישי 14.08.2009 וגם דיון קל על בטיחות


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום בבוקר נערך בשמורת פורה אימון חברים. אני מעריך שעוד נרחיב בשרשור הזה על הנהגים והרכבים, עוד נעלה תמונות וסרטונים - לזה יש מספיק זמן בהמשך.

לפני הכל, אני חייב להגיד תודה למארגן האירוע ירון אדרי שהתעקש גם בשביל מספר קטן של נהגים באימון חברים (נרשמו 11 חברים בסופו של דבר), להביא צוות מלא כולל אמבולנס, פארמדיק, מרשלים אנשי מזכירות ומה לא. תודה רבה לכולכם, כל אנשי הצוות - מרשלים, מזכירות וכו' - שרבים מגיעים בהתנדבות פעם אחרי פעם (תודה אישית, דלילה) ובלעדיכם - מה היינו עושים?

יכול להיות שאני סתם מתרגש, כי בשבילי זה היה אימון בכורה אחרי פרק זמן ארוך - עם הרכב החדש שלי (ראו שרשור נפרד: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=193890 ) והזדמנות פעם ראשונה אחרי הרבה זמן להשוות נתונים מול נהגים אחרים בקטגוריה.

המסלול שהיה בתחילה מתוכנן לאורך של 6 ק"מ קוצץ למעט מתחת ל - 5 ק"מ (הורדו ישורות גדולות) וכך נתקבל מסלול טכני מהנה על קרקע משתנה (בתחילה עפר ואח"כ עפר משולב בחצץ ואבנים).

תודה רבה לכל הצלמים שמגיעים פעם אחר פעם לסקר - זה חשוב לנו מאוד, חברים!

פעמיים תודה לאודי מישראמוטור שלא רק שהתקין לנו מצלמות ברכבים אלא לי אישית גם דאג לנווטת!!!

שני הנווטים שלי שהיו אמורים להגיע לאירוע - לא הגיעו בסוף (שלומי - אני מקווה שאתה עושה חיים בחו"ל - אמיר - נתחשבן ביום ראשון) אבל, בהפתעה מוחלטת, אודי ויתר על אשת הצוות שלו (ובת זוגו לחיים) שהתגלתה כבעלת פוטנציאל אדיר בנושא. מסתבר שלמרות התדמית הגברית לתחום - יש גם בנות ולא מעט. במהירות אני שולף מהראש 3 נווטות: משפחת שמעוני, צוות גמליאל (שהפעם היה חסר) והנווטת החדשה שלי (דיקלה - אם זה תלוי בי - יהיה המשך) ולפחות נהגת אחת לבית משפחת בן ארי.

לאחר שני סיבובי היכרות על המסלול, עלינו למסלול עם ג'יפ לביצוע הנוטס כדיי שנוכל לשבת יחד עם נדב ושני הנווטים שלו (בנוסף אלי ולנווטת - דיקלה) ולהשתמש אח"כ בנוטס שנדב הכתיב (תודה לנדב). בסיבוב ההיכרות בשיירה עוד הספקתי לסגור מול דיקלה את קצב ההקראה ומיד אח"כ החלו ההזנקות. בסיבוב הראשון נהגתי בזהירות כדי לסנכרן ביני לבין דיקלה (וגם כדיי להרגיש בטוח ביכולת של דיקלה לשמש כנווטת) אבל מהר מאוד הבנתי - זה בא לגברת בטיבעיות. בסיבובים הבאים כבר חתכנו משמעותית את הזמנים ויכולתי לפרוש בשקט הצידה לקראת סוף האימון ולסמן V גדול ליד טבילת האש הראשונה של הרכב.

ארחיב על הנסיעה, הזמנים וכל הנהגים בהמשך - מבטיח, אבל, בינתיים אני חייב לנוח קצת - יש עוד הרבה מה לעשות היום (להחזיר את הרכב לצפון, יום הולדת לאחי, הילדים, האישה וכו').

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כל הכבוד שהאימון יצא בסופו של דבר,לצערי לא יכולנו להשתתף בגלל תקלה טכנית אבל בתקווה נאתר הבעיה ונתראה בקרוב על המסלול.

אז ירון אדרי הכריש ברוך הבא,וכל הכבוד לך על שהרמת את האירוע אף על פי מיעוט המשתתפים,יישר כח.

איפה תמונות?:)

קבוצת ראלי גמליאל GRT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה להצטרף לפרגון שמגיע לירון אדרי!!

אומנם הארוע היה קטן מבדרך כלל אבל הארגון (לפחות ממה שאני ראיתי) היה יוצא מין הכלל אוירה טובה מסלול ששילב כמה דברים כולל קטעים טכניים מעניינים!

יישר כוח! ולא רואים שזה האירוע ראלי הראשון שאורגן על ידו!!

 

מחכה לפעם הבאה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרפת לברכות, היה כיף כמו תמיד בארועים המוטורים, אני תמיד נהנת לראות את כולם, מרגישים את האדרנלין בדם, אווירה של מרוצים וכל הכבוד לירון אדרי על הפקת הארוע.

חבל רק שבסוף הארוע כולם מיהרו הביתה ופיספסו את הבשר הטעים שחמדה עודה ומשפחתו הכינו על האש, זה היה סיום נפלא לארוע מהנה.

מחכה כבר לארוע הבא,

דלילה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט היה ארוע כיפי

היה כיף לצלם, היה כיף לפגוש את כל מי שהגיע וקצת חבל לא לפגוש את מי שלא.

ארוע שבהחלט היה צריך למשוך עוד אנשים, עוד כמה נהגים שרוצים לנהוג באמת, לבדוק, להשתפר ולהתמקצע לא היו מזיקים.

סה"כ היה צבעוני, חם וכיף.

אפילו נווטת חדשה נולדה אתמול, מצוות ישראמוטור, כאשר התיישבה עם בקר לצידו של אלון חלווה שנאות להדריך אותה וללמד ואפילו להתרשם בסוף.

אלון, סחתיין על הפרגונים, שמח מאד מאד שהסתדר לכם בסנכרונים ונתתם עבודה, סחתיין על הפתיחות והנכונות לקבל אנשים חדשים וצעירים לתחום, רק ככה הספורט המוטורי יגדל ויתרחב.

 

תמונות בהחלט יש, מעט סטילס, אעלה בקרוב וכמובן ווידאו, איך אפשר בלי...

יש יופי של מנעמים. שבת שלום

ויישר כח

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום התחיל מוקדם. אפילו השחר אמר לי לכבות את האור כשאני יוצא, יש לו עוד כמה שעות לעלות. בדרך ראיתי חלק מהרכבים על הנגררים והעדפתי לעקוב אחריהם לאיזור הפיטס. כשהגעתי הופתעתי שלמרות שמדובר באימון, הארגון התקרב לרמה של מירוץ ("אימון"). האוירה הייתה טובה, לא לחוצה, עם אנשים שבאו להשתפר ולהינות. על המסלול ירחיבו הנהגים, אך כדאי לציין נקודה הזוייה במקצת - באר שמידי פעם הגיעו לשאוב ממנה מים בזמן שכלים טסים כ- 180 מעלות מסביבה.

 

ולחלק שחיכתם לו - תמונות:

http://www.oyphoto.co.il/motorsport.asp?g=4

 

תבלו,

עומר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כמה שנים בתחום הקארטינג, הגיע הצ'אנס לנסות משהו חדש. אז אחרי שהוצע לי על ידי חברים בשתי עמותות הראלי לארגן להם אימון, חשבתי לעצמי "נו, מה כבר יכול להיות".ישבנו, דיברנו וסגרנו את העניינים והשלב הבאה היה ביקור יחד עם אלון חלווה בשטח בכדי למצוא תוואי מתאים. אחרי כמה עשרות (רבות) של ק"מ באזור, החלטנו על תוואי של כ-6 ק"מ שכולל בתוכו הכל - קטעים מהירים, קטעים טכניים, קפיצות, פניות רחבות לסחיפות, שינויי אופי בקרקע ועוד.

 

הצרות החלו מספר ימים אחר כך שמספר הנהגים עליהם דובר החל לרדת. ההחלטה הייתה להוציא את האימון לפועל בכל מקרה, עם ניסיון לקצץ איפה שאפשר בכדי שתג המחיר לנהגים ישאר שפוי. פחות משבוע לאימון ומספר הנהגים עמד על כשליש מהרצוי אז הוכנסו למערכה שני פולריס רייזר ועוד שני טרקטורני קאן-אם. מנגד, בוצעו עוד קיצוצים בכדי לצמצם את עלויות ההפקה והמסלול קוצר בק"מ.

 

אחרי תיחום וסגירת המסלול, העמדת נקודות הזינוק והסיום ופיזור המרשלים, האימון החל. בתחילה הקפת היכרות ולאחר מכן הקפות "חופשי חופשי". מכיוון שמדובר על אימון במובן האמיתי של המילה, הרעיון היה לאפשר לכל נהג מקסימום זמן מסלול ולכן לא הייתה כל חשיבות לסדר ההזנקה - רוצה, עמוד בתור וחכה לתורך; רוצה לנוח/לתדלק/לתקן את הרכב? כנס לפיטס ואחר כך תחזור. ואכן, האופציה לנהגים הייתה מספר הקפות כמעט כפול ממה שקורה במירוץ. כמובן שלא כולם ניצלו זאת בגלל פרישות, תקלות או עייפות. היו כאלה שבכלל הגיעו למצב של "חלאס, נמאס לי לנהוג".

 

ברמה הכללית, הייתה אכזבה ממספר המשתתפים הנמוך יחסית שאילץ אותנו לבצע מספר קיצורי דרך, תרתי משמע. מנגד, מי שכן הגיע זכה לזמן אימון מצויין שבא אחרי מנוחה ארוכה. ברמה האישית, אני שמח לראות פידבקים חיוביים להפקה ראשונה שלי בתחום הראלי הן מנהגים והן ממי שנכח במקום בתפקיד זה או אחר. כמובן שהפקת לקחים תתבצע בכדי להעלות את הרף המקצועי לעתיד.

 

לפני פרסום התוצאות, אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק באימון - נהגים, אנשי צוות, צלמים, צופים. כמובן תודה לאנשי הצוות שעמדו לצידי - דלילה, טל, ירין, נורית, עומר, עופר, רועי ומצטער אם שכחתי מישהו. תודה ליובל מלמד שתרם את כל אמצעי השילוט והסימון. תודה מיוחדת לאודי לבנון וישרמוטור, על העזרה בהכנה ועל התיזוז בשטח בכדי לצלם בוידאו את ההתרחשות כמו שהיא (ואפילו יותר).

 

לתוצאות:

רכב - הנעה כפולה

 

רמי שוכטוביץ', מיצובישי לנסר איבו1 - 00:03:54 ; 00:03:44

שי שמעוני, סובארו אימפרזה טורבו - 00:04:17

קובי כהן, סובארו אימפרזה טורבו - 00:03:48 ; 00:03:35 ; 00:03:20 ; 00:03:19

חמאדה עודא, סובארו אימפרזה טורבו- 00:04:25 ; 00:03:21 ; 00:03:14 ; 00:03:14 ; 00:03:09 ; 00:03:08

שחף - DNS

 

רכב - הנעה קדמית

עופר שוורץ, סיטרואן AX ספורט - 00:04:07 ; 00:03:53

נדב קוניאצקי, פיג'ו 106 ראלי - 00:04:16 ; 00:03:57 ; 00:03:55 ; 00:04:01 ; 00:03:50 ; 00:03:48

אלון חלווה, פיג'ו 106 ראלי - 00:03:59 ; 00:03:48 ; 00:03:45

 

 

טרקטורון + רייזר

יובל שרון, KTM 525/פולריס רייזר - 00:03:47 ; 00:03:37 ; 00:03:26 ; 00:03:04 ; 00:03:01 ; 00:03:01

ניר דהאן, פולריס רייזר - 00:03:54 ; 00:03:49 ; 00:03:44 ; 00:03:39 ; 00:03:36 ; 00:03:32 ;00:03:33 ; 00:03:32

שגיא בורשטיין, קאן-אם - 00:03:06 ;00:03:14 ; 00:03:10 ; 00:03:06 ; 00:03:13 ; 00:03:06

תומר וולף, קאן-אם - 00:03:26 ; 00:03:05 ; 00:02:57 ;00:03:00

 

 

שבוע טוב לכולם,

ירון אדרי

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז עד שאודי וזאב מעלים פה עוד תמונות, עוד כמה מילים ממני.

 

הגעתי בבוקר ראשון (לצערי, אני מגיע בלי צוות וצריך לעשות את כל העבודה לבד), פרקתי את הרכב, הנעתי אותו לחימום מנוע ובינתיים התחילו החבר'ה של ירון לארגן את המסלול (לא ידענו שיובל מלמד תרם את הציוד לסימון המסלול - מגיעה גם לו תודה על העזרה). שי שמעוני הגיע מעט אחרי עם אשתו (שמנווטת עבורו) והפעם לא עם ג'יפ, אלא עם אימפרזה. ברגע שהמארגן פתח את המסלול לרישום נוטס - שי כבר התעופף עליו ועד שהגיעו כל החבר'ה, שי כבר הספיק לעשות מספר סיבובים. לצערי, כמו שהזכרתי, שני הנווטים שלי לא הגיעו. אבל, ההצלה באה בדמותה של דיקלה, בת זוגו של אודי לבנון. היות וגם הנווטים שלי הם "ירוקים" לגמרי - החלטתי שלא יהיה נורא להעלות את דיקלה לניסיון כנווטת הרי מדובר באימון - אז נתאמן, אולי היא תפתיע, חשבתי לעצמי - והיא אכן הפתיעה בגדול.

 

פסק זמן קצר - בפעם האחרונה שהגעתי בלי נווט והעלתי מישהו מהשטח לרכב ("הכשרת נווט תוך כדי תנועה..."), זה הסתיים לא טוב... זוכרים? לא?!?! הנה תזכורת (קיראו את ההודעה שכתבתי, מספר 10 בשרשור המצ"ב):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=108970&highlight=%D7%99%D7%95%D7%9D+%D7%94%D7%91%D7%95%D7%97%D7%A8

בואו נאמר שאם דיקלה הייתה מכירה את השרשור הזה - לא בטוח שהייתה עולה לרכב...

 

נחזור לענייננו.

לאחר שהעלנו את דיקלה על ציוד מלא (חליפה, נעליים, קסדה) וגם אני חנכתי את הציוד החדש שלי (החליפות הללו מבשלות את ה"וובוס") יצאתי עם דיקלה לשני סיבובים איטיים על המסלול להסבר על תפקיד הנווט, מה אצטרך ממנה ואיך נעבוד בפעם הראשונה. קודם לכן, עוד יעלה אודי את הרכב שלי על "חליפת צילום והקלטה" - אודי מחכים לראות את התוצאות!!!

היות וגם לי אין ניסיון רב עם עבודת נווט, סיכמתי עם נדב קוניאצ'קי שיסייע לנו בנושא ואכן מייד כשהגיע יצאנו חמישתנו לסיבוב רישום נוטס על המסלול (נדב, שני הנווטים שלו, דיקלה ואני). נדב מכתיב את הנוטס באופן מקצועי ביותר ובעצם בהקפה אחת ייצר נוטס ששימשו בצורה טובה מאוד גם אותי ואת דיקלה. (אני חייב לציין שהתרשמתי מאוד מהמקצעיות של נדב והעבודה בינו ובין הנווטים שלו - לי יש עוד כברת דרך ארוכה בנושא).

זהו - סיבוב היכרות בו דיקלה ואני עוד מסכמים מספר דברים, בודקים את הנוטס שהוכן ע"י נדב ומתאימים אותו אלינו ו... יוצאים לדרך. בהזנקה הראשונה כאמור אני נוהג יחסית לאט בכדי לראות שדיקלה לא מפספסת בהקראה, לא נלחצת וגם בשביל לבנות את הביטחון העצמי שלי - בעצמי, ברכב ובכלל. מסיימים את הסיבוב ואני מבין שנפלה לי ביד מציאה... דיקלה לא נלחצת, לא מפספסת, מקריאה בזמן ומדוייק ויש כימיה טובה ברכב.

ומלמעלה השמש מתחילה לחמם - אוף כמה חם יכול להיות בתוך סרבל ראלי חסין אש, בתוך 106S16 עם חלונות סגורים וללא מזגן. ובאוזן מתנגן לי השיר וואי וואי וואי, איך שהשמש מעליי ליי ליי.... (בדיחה פרטית, :wink:).

בסיבוב הבא אני מרשה לעצמי לנהוג כבר יותר חזק והזמנים בהתאם, אני רואה שביחס לשאר הנהגים המהירות שלנו טובה, טובה מאוד ומחליט שלא להשתולל - מדובר באימון. עולה לעוד סיבוב ( שיהיה גם האחרון התחרותי לאותו יום), והכל עובד מדוייק הקצב מהיר הרבה יותר ואני מתחיל לגלות את יתרונות הנהיגה עם נווט - מה שזה עושה לבטחון העצמי - לא ניתן לתיאור. אין אפשרות לזכור מסלול כזה בראש בדיוק והעובדה שמישהו אומר לך באוזן את מה שתפגוש, שווה זמן והרבה זמן! בחצי הראשון של המסלול אני מרגיש שאנחנו מגלחים מהזמן שניות רבות אבל אז בערך במחצית הדרך בנחיתה מאחת הקפיצות - אני מדביק את הגז לרצפה ומגלה - הקלאץ מחליק... - עד סוף המסלול עוד מתמודד עם החלקת הקלאץ בכל פעם שאני מדביק את הדוושה ומסיים עם ריח שרוף חזק בפיטס. למרות זאת, החצי הראשון הטוב - גורם לכך שגילחנו עוד 3 שניות מהזמן.

בשלב הזה - אני מחליט שמספיק. אישתי והילדים בדיוק מגיעים. אני עוד מחכה לסיום האימון ועושה עוד סיבוב או שניים לעידו (הבן הבכור שלי - בן 7) ולחבר שהגיע איתו. הרכב מועמס והספונסר - י.ש. מוסכי הגליל בע"מ (עסק משפחתי) כבר מעודכן שאין נזקים גדולים (פנצ'ר אחד וג'נט אחד מעט עקום) וזה (הנזק) לא יעלה הפעם הרבה כסף! אז זהו, ש"זה" לא יעלה הרבה - אבל קלאץ' קרמי כן. וזו ההשקעה הבאה הקרובה ברכב.

 

מה אומר, סיימתי את האימון עם חיוך. הרכב עבר טבילת אש ראשונה משמעותית, היה אימון טוב מבחינתי האישית ואולי... אולי על הדרך, גם הרווחתי נווטת.

 

תודות כבר אמרתי בפתיח אז לא אחזור. רק תודה אחרונה לאהוד לביא, יו"ר עמותת IRDA שעזר לי באופן אישי בהבאת הרכב מחיפה למרכז וגם סידר לי עגלה לגרור אותו לאירוע. סביב כל האירוע הזה שררה אווירה טובה של עזרה אחד לשני ולא ארחיב כאן אבל, באמת מספר רב של אירועים בהם נהג עוזר לנהג (למשל אהוד שגרר לי בחינם את הרכב למרכז, שחף ששרף חצי יום לסדר לי עגלה שבסוף לא השתמשתי בה, עופר שנתקע ומייד נתגייסנו לעזור לו ועוד ועוד ועוד..) - זה הזכיר איך צריך להיראות ספורט מוטורי ומה זאת עמותת חברים / אימון חברים.

תודה לכולם ונתראה באימון הבא,

אלון חלווה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם תומקאר נכנס בקטגוריה של הרייזר?

 

 

אין קטגורייה כזו בראלי. מטעמי נוחות חולקו 3 קבוצות באימון:

2X4 - עופר שוורץ (AX ספורט), נדב קוניצ'קי (106 ראלי) ואני (106S16) - אלו רכבים באמת מאותה קטגוריה.

4X4 - רמי שוכטוביץ, קובי כהן, חמאדה עודה, שי שמעוני - אלו רכבים מקטגוריית גרופ N (גם שם יש חלוקת משנה ל CUP שאושר לאחרונה).

כל השאר נכללו בקבוצת "כלי שטח" - ג'יפים, טרקטורנים, רייזרים - כמובן שבמירוץ לא יהיו באותה קטגוריה. לג'יפים יש חלוקה כמו בראלי רייד (T1 ו T2). רייזרים, באגים וטרקטורונים - בזה אני ממש לא בקיא - אולי מישהו אחר ירחיב.

אלון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לילה טוב,

אימון נהדר !!! (..למרות שלצערי לא יכלתי להנות מכולו ...)

 

זה התחיל לפני שבוע כשכלל לא היה ברור איך אני מביא את הרכב לאימון, המשיך בשהות עם הילדים הנהדרים שלי (...תודה אודי), והסתיים שוב עם בולג'וינט שבור.

 

הסיטרואן החמודה שלי לא מצליחה לעמוד בעומס וכנראה שבאמת צריך לנהוג בעדינות יותר או להחליף רכב ......

 

הגענו באיחור קל, וכבר בכניסה נדרשנו להתחיל את "באחה פורה" בדמות נסיעת עיקוף בדרכי עפר לאור סגירת מעבר הרכבת.

לא נורא, הילדים נהנו, וזכינו למעבר קרוב של רכבת המשא .....(...איזה כייף ...)

הגענו לפיטס, התמקמנו ליד אלון וצרפנו את רמי.

הקמנו ציליות, פרקנו את הרכב, והתחלנו להתארגן.

בינתיים צוות המארנים, בהובלת ירון התמקמו איתנו, כולם נקראו לסיים את ההרשמה ושילמו כנרש.

ירון החל בתדריך קצר שמשמעותו הפשוטה -

סיבוב הכרות (פחות אהבתי ולא כל כך מובן הצורך במקרה של רישום נווטס - צריך לשפר),

שני סיבובי נווטס - בסדר,

ואח"כ - סע כפי יכולתך !!!!! - הכי טוב וישר כוח.

 

לצערי, הנווט שלי לא יכל להגיע, כך שנעזרתי בבנו של רמי שוחטוביץ - בן שוחטוביץ. הוא ללא ניסיון קודם, אך למד מהר מאוד את העיקרון והתחיל בחוויית הספורט המוטורי - מתוך הרכב !

סידור אמצעי הקשר ו ......בום. רעשים ללא הפסקה.

המערכת כנראה התקלקלה במהלך הזמן ועכשיו בקושי שומעים.

לאור כך הבנתי כי רוב האימון יהיה על בסיס זיכרון (בסיגנון ראלי ספרינט) אך עם עזרתו הגדולה של בן במספר מקומות.

 

בהמשך היה עוד מתנדב לנווּט (פשוט חוויה !) חבר של נדב , שלצערי איני זוכר את שמו כי לא זכיתי לנסוע איתו (פרוט בהמשך).

 

התחלנו בסיבוב הכרות, עם עצירות, ו ....חם !!!!!!!!

המשכנו בשתי הקפות לבדיקת הנווטס.

בהקפה השניה שהייתה מהירה יותר, באחד הסיבובים, לפתע, עדר כבשים !!! ממש כמו השוורים והפרות ב-WRC. האטה משמעותית, אך נדרשת, ומתן אפשרות לרועה (שנלחץ מאוד מהמהירות שהגענו) להעביר את כל הכבשים. הם עוברות בריצה ו ....יאללה, ממשיכים.

שיפור במספר מקומות - המסלול מהיר יותר ממה שתכננתי.

ו....מוכנים להזנקה ראשונה.

מנסיון העבר, תמיד בהקפה ראשונה - שמור על הרכב.

צריך לסיים לפחות הקפה אחת - בשביל הזמנים. אז לא לחצתי הרבה.

בזינוק הטורים ירדו כך שהפסדתי מספר שניות.

בדרך רואה את רמי מצד שמאל ומבין שמשהו התקלקל.

לפני הקפיצה הגדולה - שילוב לא טוב בגיר ו .... הרכב מאיט קצת, והקפיצה כמעט לא קיימת,

ממשיכים קדימה - ומסיימים.

נהדר.

 

נערכים מהר לסיבוב שני, ואני מתכנן אח"כ לנסוע עוד שני סיבובים עם הנווט השני.

מזנקים ......הפעם הרבה יותר טוב.

אני לוחץ חזק - חייב זמן טוב.

מגיעים לקפיצה - מלא המהירות עובר טוב, אח"כ מנסה להתחכם ולבצע "3 ימין" ברביעי (גיר קצר) - לא הולך, מהר מדי ואז חותך קצת לשדה.

ממשיך עוד ופתאום - אין הגה, הרכב מאיט, אני מנסה לתקן - .....ו"יוק", לא עוזר.

מנסה לכוון את הרכב לצד המסלול כך שמכוח האנרציה הוא ימשיך הצידה ומצליח קצת.

בלב אני יודע שזה נגמר. מוריד את הקסדה ויוצא מהר החוצה לראות מה קרה.

 

"נו שויין", גלגל קדמי ימני ב- 90 מעלות לרכב. יושב "אחורה" מתחת לכנף, והיא - למעלה - כמו שציפור יודעת לעוף.

מבט חטוף לכיוון המשולש ובסיס הגלגל, ו ....כמובן,

שוב,

הבולג'וינט שבור.

רק שהפעם הוא נשבר כשהייתי במהירות אדירה.

סימני ההיגררות נמשכים על כארבעים מטרים וסטיה קלה שמאלה.

איזה באסה !!!!

עכשיו השאלה - איך חוזרים לפיטס ?

לשמחתי אודי וירון הגיעו במסגרת "סבב העמדות". הצטרפנו אלייהם, לצילומים מרהיבים ולראות את אלו שנשארו.

סוף טוב, הכל טוב.

כולם סיימו בריאים, עם טעם לעוד אימונים.

אימון חברותי של נהגים שרוצים לנהוג.

לא צריך תמיד גביע,

לא צריך תמיד משמעת נוקשה,

 

אפשר ברוגע,

אפשר בנועם,

אפשר להתאמן,

אפשר לעשות כייף !!!!!! וזה הכי חשוב.

 

שיהיה שבוע טוב לכולם ומצפה לראות את התמונות.

 

התכוננו לאירוע הבא ושיהיו יותר נהגים.

 

עפר שורץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האירוע הזה היה מיוחד מבחינתי, למעשה מאז האירוע הקודם הצוות שלי עבר זעזוע משמעותי!

 

הנווט שהיה איתי שנתיים והביא אותי להצלחות רבות והמון כיף במרוצים פרש!

 

כשביקשתי מאריק לפטר (AricF1) לנסות ולמלא את מקומו הוא הסכים בשמחה רבה והתחלנו לתכנן את האימונים שלו לקראת כניסה למושב הימני. כיוון שידענו על הפרישה לפני מרוץ #2 של האליפות התחלנו להתכונן לכך תוך כדי ברישום הנוטס. עוד כמה אימונים ללא רכב ראלי, על יבש, הביאו לתוצאה לא פחות ממדהימה.

 

נוסף על כך הכנסתי לאוטו את עדי (Luxi) לאוטו כדי לאמן קצת אותו בהקראה (וגם בכתיבה) של נוטס למען הדורות והברזים הבאים :wink: . בתור אחד שיושב פעם ראשונה במכונית מרוץ על סטייג', גם הוא הפתיע לטובה.

 

כרגיל חייב תודות להרבה אנשים,

יובל מלמד ורפי, שסידרו לי את האוטו בזמן.

יקיר גרין, שהקריב שעות רבות מהשבוע ולמרות הקשיים הביא אותנו עם הרכב לאימון ולא הספיק להנות ממנו, (נחכה לפעם הבאה...).

זיו, שתמיד מוכן לעזור וגם הפעם, בלעדיו לא יכלתי להגיע.

שני הנווטים החדשים.

 

ירון אדרי, תודה על אירוע כיף, פשוט כיף שהיה חסר בפגרה הזו.

 

כל מי שלקח יד בסיפור הזה מגיע לו תודה.

 

מקווה שלא שכחתי אף אחד :oops:

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפר...

תאור מרהיב...

שמחתי להיות עם ילדיך הנפלאים, שבטוח יהוו את דור ההמשך המשך...

תמיד מחייך, תמיד נהנה, תמיד שבע רצון... איך נדבקים בזה? איך מעבירים את זה הלאה?

 

בהחלט היה יום מהנה, לי, כצילום, היתה חוויה נהדרת וכמובן, כפי שיודעים אלו שהיו, צילומים מדהימים מהרכבים.

 

מתקשה קצת בהסבת הקבצים והעלאתם... מבטיח שיהיה בקרוב...

 

קטגוריות חולקו טוב, עמדות יפות לצילום.

תודה לירון שדאג עד הסוף להקפצת המצלמות ועמד לרשותי עם רכב 4X4 כדי שנוכל לדלג, עד שיום אחד אוכל להרשות לעצמי אחד... ואז, או או... חכו ותראו...

 

בהחלט היתה אווירה טובה, עפר, מצולמים לך 4 סיבובים מהמסלול... אפשר לנתח, לראות, להבין...

 

בסוף היום, זכיתי לעלות עם חמדה במקום הנווט, שבהחלט גרם לי להחסיר פעימה...

יוצא מן הכלל, יופי של סיבוב חמדה, ממש נהנתי, וקצת פחדתי, אבל זה חלק מהעניין.

ללא כל ספק, הרכב מבצע בדיוק את מה שחמדה מתכוון אליו, אין טעויות, כל סיבוב במקום...

ההגנה לצוואר, עושה את העבודה, אם לא, צריך צוואר מאד מאד חזק.

 

קצת חבל שכולם הלכו מהר, אחרי הכל, חמדה כהרגלו עשה על האש עם כל החברה... היה טעים.

בכלל, להשאר אחרי, לעשות על האש, לנוח, לדבר, זה חלק מהאווירה בארצנו הקטנטונת, בה בשלב זה, המרוצים עדיין לא חוקיים, אבל לעשות על האש מותר... אז יש סיבה...

 

אשתף אתכם, שעל פי רב, אני לא מספיק להנות מהמרוץ, קצת מזכיר לי את שרותי קקשר מ"מ... קדימה אחורה קדימה אחורה... טוחן קילומטראז', סוף היום זה הזמן בשבילי להיות, להנות, לדבר, ללמוד ולפתח את הספורט שהוא ספורט לכל דבר...

 

שבוע טוב

 

בתמונות, הנווטת החדשה של אלון.

דקלה ביטון...

דובי, הזכרנו אותך וחיזקנו את דבוקתך הנכונה שנווט זה מקצוע ולא נהג שאין לו כסף...

P8140670.jpg

P8140689.jpg

P8140699.jpg

P8140700.jpg

P8140701.jpg

P8140702.jpg

P8140714.jpg

P8140721.jpg

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי שוב לקלקל לכם את השמחה

אלון

איך אתה נותן למישהו להכנס לרכב מירוץ ללא חליפה?

ובכלל המילה אימון נותנת לגיטימציה לפרוק עול? בטיחות נהג נווט? שכחתם?

חשבתי שמזמן הפנמתם.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...