Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי רוחמה של מועדון מרוצי ישראל


מ.מרוצי ישראל
שימו לב! השרשור הזה בן 5863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

14 נהגים התיצבו על קו הזינוק השבת לראלי שאורכו 8 ק"מ, הצוותים התחלקו לשלוש קבוצות

קבוצת האימפרזות 4X4

קבוצת 2X4

וקבוצת נהגים חדשים NOVICE

המתחרים כולם מדוגמים עם הנווטים יצאו למקצה אימון שלאחריו יצאה קבוצת המתחילים להקפות מדודות של המסלול.

אחריהם יצאו שאר המשתתפים, הפתעות רבות לא היו אבל הפתיעו במיוחד הדור הצעיר כמו תום בריל, וטל אברמסון שנענו לאתגר ונתנו עד הסוף "גם של המכוניות" לטל במיוחד תודה על העזרה בההקמה.

בסיום הארוע ניתן למשתתפים להמשיך להתאמן.

 

המרשלים של עמותת המרשלים תפקדו מצויין, המזכירות בראשה של מרים ארץ עקבה אחר הזמנים וכול נהג קיבל את הזמנים מיד בסיום המקצה ובנוסף נרשמו התוצאות בלוח המזכירות.

תודה לכול המרשלים!

 

הייתה זו הפעם הראשונה שמנהל המרוץ אסף שדמה תפקד באופן עצמאי לחלוטין כאשר "זיקני המועדון" לקחו חלק פעיל באירוע, עוד חברים שהשתלבו המועדון תופסים את מקומם של וותיקי המועדון ובכך מזרימים דם חדש להמשך פעילותו.

 

תודה ל"אקדמיה לנהיגת מרוצים" על המכוניות, תחזוקתם והעזרה שהגישה למתחרים החדשים שלקחו חלק באירוע.

 

 

הפתעה נפלה בחלקו של רמי לימון שהצוותים חגגו לו יום הולדת במקום - מזל טוב לרמי.

 

האירוע צולם עבור ערוץ 2 ושודר כבר במבזק החדשות של השעה 17:00

 

מועדון מרוצי ישראל ממשיך להתמיד בהקמת הארועים כפי שכתובים באתר הבית שלו www.motor-sport.co.il

 

חברים אם שכחתי משהו אתם מוזמנים לכתוב, לעלות תמונות ובקרוב נעלה את הסרט באתר המועדון.

 

ברוך שליט

העמותה לספורט מוטורי

מועדון מרוצי ישראל

[email protected]

03-5048686

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקב עומס אירועים הייתי רק בבוקר ונכחתי רק 2 סיבובים + NOVICE

 

אני עדיין מלא אבק, אחרי עריכה של יותר מ 900 תמונות ועדיין לא סיימתי.

 

התמונות כרגיל בגלריה http://www.pbase.com/zegross/ruchama0408

 

תהנו

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאב תודה על הצילומים ועל הבחירה להיות איתנו, התמונות יפות ורוצים עוד.

 

ברוך

העמותה לספורט מוטורי

מועדון מרוצי ישראל

[email protected]

03-5048686

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב וסליחה על האיחור בעדכונים, ליברפול שיחקו מול ארסנל.

 

אחרי אימון ראלי שערכנו יחד לפני מספר שבועות (אתם יכולים לקרוא עליו כאן - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=197676 ) החיבור וההמשכיות עם אילן היתה טבעית ונוחה לשנינו .

 

שמונה בבוקר, אולי מעט קודם ואנחנו בשטח, האימפרזה ירדה מהגרר ואנחנו יוצאים להכין את ה-NOTES לראלי שלפנינו.

שמונה קילומטרים ועוד מאתיים מטר שמועדון מרוצי ישראל בחר בשבילנו ועוד איזו בחירה. את השטח אנחנו פחות או יותר מכירים אבל הם גיוונו אותו קצת, שינו פה, הוסיפו שם והעסק נהיה יותר מעניין.

שביל שמשלב פניות מהירות, קטעים מאד מהירים עם ריחופים באויר וגם פניות איטיות יותר - בקיצור יש כמעט מהכל .

אחרי רישום ה-NOTES בפעם הראשונה הספקנו לבדוק אותו בסבב שני ואנחנו מוכנים לצאת לדרך.

בודק לחץ אויר בצמיגים, מים במיכל וקרח לאינטרקולר .

תדרוך נהגים קצר ואנחנו כבר לקראת קו הזינוק , אלי אלבג שאמור לזנק לפנינו מאחר מעט וכאשר הוא מגיע בסוף נגרם בלבול קל שמתוקן מאוחר יותר .

J בן-ארי מראה לנו את השעון , שלושים שניות לזינוק , השעון רץ מהר ואנחנו מזנקים וטסים קדימה .

קצת קשה לתאר למי שלא ישב אף פעם במכונית ראלי את התחושות מהכסא הימני . היתרון הגדול הוא שיש לך מחברת ביד ובהנחה שכתבת נכון ואתה מקריא נכון אתה גם מרגיש שהנהג והרכב בעצם עושים מה שאתה אומר , לא יודע איך אבל פשוט מרגישים את זה .

פנייה אחרי פנייה, קפיצה באויר ונחיתה חזקה , אילן לוחץ את האימפרזה הכי חזק שאפשר (אחרי זה מסתבר שאפשר אפילו יותר...) ואנחנו כבר בסיום אחרי שש דקות וחמישים ושתיים שניות , בדיקה מהירה בלוח התוצאות ואנחנו במקום השני אחרי יובל ומיקי ויותר מהירים מאלי אלבג , שמאוחר יותר יפרוש עם בעיית שמן באימפרזה שלו.

בקטגורייה שלנו היו מספר אימפרזות - יובל ומיקי , נתן פליי, אלי אלבג , צבי לייט וכמובן האחים דר רון ועודד עם הצהובה היפהפיה- סה"כ 6 אימפרזות בתצורה כזו או אחרת .

מיקי מראה לי את "המשחק" החדש - סט מצלמות שמורכבות על האוטו וניתנות לשינוי תוך כדי נסיעה , נותנות מספר זויות צילום, מגניב .

יוצאים לקטע השני שבסופו השעון מראה שהורדנו שש שניות מהזמן שלנו ונשאר רק עוד קטע אחד בכדי לסיים כמו שצריך.

המטרה הראשונית היא כמובן לחזור מארוע כזה בריאים ושלמים אבל תמיד רוצים שהשעון יראה כמה שפחות ולוח התוצאות ימקם אותנו הכי גבוה שאפשר .

בקטע השלישי אני מאבד מעט ריכוז בפנייה אחת (עשיתי שלום לאביתר, הבן שלי...מצטער אילן) אבל מהר מאד מתעשת על פי נקודת איפוס קרובה ב-NOTES ואנחנו זורמים הלאה , כשחוצים את קו הסיום ומגלים שהורדנו עוד שלוש שניות נותר לי רק לחשוב מה היה קורה אילו לא הייתי מאבד ריכוז .תמיד לומדים משהו.

ואם בלימודים עסקינן , יובל ומיקי מציעים לי לעשות סיבוב עם יובל באימפרזה שלו לאחר הסיום הרשמי של הראלי. כמובן שאני לא יכול לסרב , מתמקם בכסא של מיקי ויוצאים לדרך. יובל נוהג ואני מקריא את ה-NOTES של אילן ושלי .

תוך כדי הנסיעה ההקראה היתה בסדר (אני מקווה...יובל ? ) אבל יובל מתקן אותי ברישום עצמו של סוגי הפניות או מה ואיך לרשום, בהחלט שיעור מצויין שנעבוד עליו לפעם הבאה . הנסיעה מסתיימת מהר, מהר מאד.

 

וחוץ מאיתנו מה עוד היה ? גבי סרוגו שהעלה מהאוב את הפיג'ו הצהובה שהתחרה עימה בעבר בקפריסין ובמגידו . הצליל נשאר מדהים . משפחת בריל עם חזי שהגיעו עם המיצובישי האדומה של "רמות" שעל פי הזמנים שהספיקה לעשות היתה בהחלט מהירה. נזק לקרטר גרם להם להפסיק את הראלי מוקדם מדי וחבל.

נדב קוניאצ'ני, איתי אלון, רמי לימון ואפילו ברוך שליט ליד ההגה של שלל פיג'ו 106 ו-205 וגם נהג אורח בדמות דני קושמרו שבא לחוות מה זה ראלי ואני בטוח שנהנה ויבוא עוד.

 

שלב התודות - תראו, אי אפשר לעשות ארוע ספורט מוטורי שהוא בלי צוות מאורגן ומועדון מרוצי ישראל העמיד לרשותנו היום צוות מארשלים שלמרות החום והאבק תיקתק ארוע כייפי ללא עיכובים .אני מנסה בכוח לחפש טענות (סתם, סתם) ...

 

למי שמתעניין בתוצאות הרשמיות - יובל ומיקי ניצחו את הארוע ואנחנו סיימנו במקום השני. אני בטוח שיפורסמו בקרוב תוצאות מסודרות .

 

 

דובי

1 115.jpg

1 125.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעת כול המעונינים!

 

האירוע הבא יוצא 17.5.2008 פרטים נוספים באתר הבית שלנו

העמותה לספורט מוטורי

מועדון מרוצי ישראל

[email protected]

03-5048686

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך

רציתי להודות על ההזדמנות לנהוג סוף סוף באירוע אמיתי (ואפילו יש תמונות , תודה זאב)

תודה למועדון על שאיפשרו לי לנהוג עם הרכב שלהם

עדיין הגדרתי לעצמי את האירוע כאימון (תודה רמי על השיעור ממושב הנווט) ומאוד דאגתי לרכב (ככה אני מתרץ לעצמי את הזמנים :wink: ) מה שרק מגביר לי את התחושה שאני חייב רכב משלי

האירוע הבא ביום הולדת שלי , אז אולי נחרוג שוב מהתקציב המשפחתי ...

טל

:wink:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה לכל מי שלקח יד בארגון האירוע!

ממ"י, המרשלים, המאבטחים, הצוות הרפואי וכל השאר!

 

היה אירוע נעים מאוד!

המתכונת הייתה מעולה, ההזדמנות להמשיך ולנהוג אחרי סיום מדידת הזמנים היא מצויינת!

למעט כמה גליצ'ים קטנים האירוע התנהל בצורה מצויינת והסתיים ב13:15 (!!!) אחרי שחלק מהנהגים נסעו 6(!) פעמים שזה 50 ק"מ המתכונת הזו נותנת הזדמנות להתאמן באמת!

 

בהתחלה מתאמנים "כמו" במרוץ על כל המשתמע מכך, כרטיסי זמנים קנסות עמידה בזמנים וכ"ו, זו ההזדמנות להודות לצוות שלי שאפשר לי לתקן את הרכב בין סטייג' לסטייג' במרווח של רבע שעה ולהגיע לקו הזינוק עם הנווט שלי אלעד מוכן ומרוכז לזינוק השני, ובשעה החופשית על המסלול עושים כיף טהור! מחליקים מימין לשמאל קופצים גבוהה מדי ומתאמנים על טכניקות נהיגה חדשות.

 

אני חייב לציין שוב את הצוות המעולה שלי ולהודות לכולם: (שכולל בתוכו מכונאי שהשתכר בערב שישי והבריז ברגע האחרון!!!)

 

האיש הטכני/מוריד לי את ה-כ-ל מהראש (וגם מסוגל לנווט בשעת הצורך!!!) זיו הלפרסון, אין כמוך בעולם

 

הנווט החדש והטרי אלעד קודנצ'יק (לא אנחנו לא קרובי משפחה) שתפקד בצורה יוצאת מהכלל! לא חוויתי ניוט כה מדוייק מנווט בפעם הראשונה באירע מאז שהתחלתי לנהוג בראלי(!) וכמו שאמרתי לך, מה שהיה הכי יפה בניווט זה שגם שכבר איבדת את הדרך לקח לך מכסימום סיבוב וחצי לחזור! חלק מהסיבה לזה היא הראש הפתוח, דבר הכרחי לנווט ובטח לנווט מתחיל, כלומר היכולת לקבל את כל העצות שלי לגבי רישום המחברת וההערות! אם אוכל אני אצלם תמונה של כמה דפים ותראו פה איך זה נראה.

 

החברה היקרה שלי שבאה לתמוך ולראות על מה אני זורק את כל הכסף (טוב כמעט הכל)

 

אמא של אלעד, תודה על התמיכה הלוגיסטית והאוכל הטעים, השנדי בסוף האירוע היה יותר מבמקום!

 

תודה לצוות ההדרים (רון ואחיו החייל) על החברה!

 

מקווה שכולם נהנו לפחות כמוני.

 

מחכה לפעם הבאה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

ברצוני להודות למועדון מרוצי ישראל על הארוע הכפי.

אסף כל הכבוד על העבודה הקשה וההשקעה (חבל שאין אחד כמוך בליגות העבירות).

לכל המרשלים על העשיה החשובה שמאפשרת לנו להתאמן ברמה שכזו ולהרגיש בטוחים במסלול.

ברוך את רמי כל הכבוד על בנית התשתית שמאפשרת לצערים להתבטא, העברת ידע ומידע אינה דבר של מה בכך.

ביום שבת האחרון נוכחתי באחד הארועים היותר כפים שהיו פו. הארוע התנהל בצורה מופתית רגוע והכל הישרה אוירה

בטוחה ונעימה.

מר' ג'י ,כל הכבוד על העמידה הממושכת בשמש וניהול מע' הזמנים המסודר.

המשיכו כך.

מיקי יוחאי

קבוצת מרוץ סובארו ישראל

תודה גדולה לנותני החסות שמאפשרים לנו להתחרות בראלי עם הסובארו STI

ובראלי רייד עם הפורסטר.

איתורן/פז שמנים וכימקלים /BFGOODRICH

 

נ.ב

בקרוב העלה סרט מתוך הקוקפיט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה פשוט כיף. אירוע מתוקתק ובאווירה טובה.

עוד דוגמה קטנה שמראה את המחוייבות וההשקעה שנדרשים בכדי להרים כזה אירוע: בשיחה קצרה עם ג'יי לפני אחת ההזנקות שלנו, נדהמתי לגלות שחלק מהמרשלים ישנים בשטח האירוע בלילה שלפני האירוע (זאת אומרת בשישי בלילה!), מגיעים יום קודם בצהריים וכבר אז מתחילים להכין את השילוט, הצללה וכו'.

בתור צוות מתחרה שיש לו את ה"צרות" שלו (יש שיגידו צרות של עשירים, אבל אלה םשוט צרות של משוגעים...), לפעמים קל לשכוח את העבודה הקשה שנעשית מאחורי הקלעים ובלי רעש וצלצולים.

שוב - תודה !

 

מבחינתנו, האירוע התקצר בגלל תקלה טכנית, אבל למרות זאת בשני הסטייג'ים שכן עשינו כבר ניתן להרגיש את התקשורת נווט-נהג משתפרת, ואת העובדה - שנראית פשוטה לביצוע אבל היא לא - שככל שמשקיעים יותר בנוטס, ככה יותר קל לנהוג אחר כך בצורה זורמת וחלקה.

 

כרגיל - מחכים לאירוע הבא :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל העושים במלאכה.

אתמול אחרי שחזרנו תשושים מאד סוף שבוע מאושר ושמח, למרות תחנוניה של אישתי אהובה ישבתי לעבור באתרים השונים,

עיניי חשכו מכל הבוץ והרפש שעבר בהם,

שיחה שניהלתי עם חברי במועדון היתה ב"רוח הקור" ואני כבר ראיתי במועיניי את הסוף (לא באתי להשקיע את הנשמה ולחטוף בוץ).

היום כשאני קורא את התשבוחות על פועלי ופועלם של חברי במועדון אני מבין שעבודתנו יותר ממבורכת הכל תלוי את מי שואלים.

אני רוצה להגיד תודה לאנשי המועדון שעושים שבתות שלמות(שישי ושבת רצוף בשטח-אפילו פתחנו טורניר פוקר)

תודה למרשלים:

פיטץ-אסף לסלי

מסלול-אסף טננבאום

זינוק-ג'י ב.ארי

בקרים-מורדכי גורביץ,מיכאל וולזנסקי+חבר,מנחם גלבגיסר+אישתו+הכלבה,

מזכירות-מרים ארץ

פליין פיניש-רפי יפה-(אליהו הבן הבריז)

זמנים-אייל קרליץ+אייל פיליפסבון

 

וכמובן רמי וברוך שנתנו בי אמון ומתפחים אותי להמשיך למרות הכל(מיקי עם ההצעה בעינה יש על מה לדבר).

 

תיהיה על כלכם הברכה.

אסף שדמה-מנהל האימון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף ידידי!

 

תבורך, תתאזר בסובלנות וסבלנות שלי חסרים לא פעם ועוד בזמנך תקטוף את הפרות.

מי כמוני יודע מה אתה עובר לא אחת שאני גם חלק בזה ואיתך הסליחה.

 

המשך בעשייה המבורכת

ברוך שליט

 

נ.ב. שאר הפרטים בישיבה הג'קוזי הקרובה.

העמותה לספורט מוטורי

מועדון מרוצי ישראל

[email protected]

03-5048686

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טבלת תוצאות ראלי אימון רוחמה מתפרסמת באתר המועדון בכתובת הבאה

 

http://www.motor-sport.co.il/13298/אימון-ראלי-5-4-08

העמותה לספורט מוטורי

מועדון מרוצי ישראל

[email protected]

03-5048686

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...