Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התיעצות לפני רכישת לנסר 92 אוט'


tanloosh
שימו לב! השרשור הזה בן 6601 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אמנם הרכב מרופא (אמיתי) יד ראשונה והוא מוכן לרדת לחצי מחירון



רק בגלל שאין לו כח להתעסק איתה.

השאלה היא אם שווה להכנס לזה או שמשנתון כזה ואחרי 200,000 האוטו יהפך ל"בור בלי תחתית" מבחינת תיקונים.

בהנחה שאלך על זה, מה חשוב לבדוק לפני קניה בדגם הנ"ל?

ואם מישהו יודע מה צריכת הדלק הממוצעת של האוטו, אשמח.

יום בחירות שמח לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אומר שרופא שומר על המכונית יותר מלמשל מהנדס או טייח. אני מכיר רופאים פראיים מאד בנהיגה שמוציאים למכונית את המיץ. ובכלל אם מישהו מוריד לחצי מחיר, הייתי מתחיל לחשוד במשהו שמסתתר לו (אולי תאונה, מנוע דפוק וכו) - קח למכון בלתי תלוי לבדיקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר שלי יש אוטו כזה והאוטו מעולה כמעט ללא תקלות (אם יש זה תקלות יחסית קטנות) כשהו קנה את הוטו הוא נאלץ לעשות ניקוי קרבורטור כיוון שהבעלים הקודמים לא ממש ענין אותם צריכת דלק ונסיעת האוטו. סה"כ הוטו טוב מאוד אפילו הנדסת אנוש יש לו (לעומת היפניות האחרות באותם שנים)

DROZD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת הגיע הזמן שמישהו יבוא וישבור את "מיתוס הרופא", שכל הרופאים מלאכים ששומרים על האוטו.

מצד שני, אני אישית איני יכול להעיד על רופא שנוהג בפראות (הרכב שלי לשעבר היה מרופא, גם יד 1, בלי שום בעיה ותקלה).

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון אז דובר הרבה על בעיות עם הגיר האוטומטי, תעשה חיפוש.
אם זה סופר לנסר אז באמת הגיר הוא סופר בעייתי. נדמה לי שב 92' נמכרו גם לנסר וגם סופר לנסר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכוניות משנתון כזה הפרמטר החשוב ביותר הוא מצב הרכב המיועד לרכישה! חצי מחירון/רבע מחירון ממש לא משנה,גם לא מדובר בהרבה כסף ובהחלט יתכן שרופא או בעל מקצוע חופשי שמחזיק רכב 14 שנים ימכור בלי לעשות יותר מדי חשבון (וזו לא בדיחה,מכר שלי,רופא שיניים... מכר את הלנסר שלו...שנת 1992...יד ראשונה.. ללא בעיות מיוחדות בכ 2 שליש מהמחירון).

 

קח לבדיקה ותדע +- למה אתה נכנס.

 

נקודות התורפה הן צריכת דלק שערוריתית למדי וגירים אוטומטים שראינו טובים מהם (אך גם גרועים מהם).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מתבלבלים בין הסופר לאנסר והלאנסר הרגילה.

בשניהם הגיר האוט' לא מצויין אבל של הלאנסר יותר אמין, נכון יותר איטי ומגושם ובעל 3 הילוכים בלבד אבל מבחינת אמינות טוב בהרבה משל הסופר לאנסר.

סה"כ מכנית הוא לא רכב בעייתי אבל קח בחשבון שאתה הולך לנהג על קרב' וגיר 3 הילוכים שמקבל כוח ממנוע לא חזק במיוחד.

צריכת דלק אכן מזוויעה, מה שכן גם בסופר לאנסר לא שיפרו אותה.

 

ו200K זה כבר יחסית גבולי לרכב כזה, נכון שמיצובישי מצטיינים במנועים טובים אבל אחרי 200K המנוע מתנהג אחרת, כמו כן הגיר ושאר המכלולים, מתכנני הלאנסר לא ציפו שהיא תסע הרבה מעבר ל 200K ולכן גם אני בטוח שמו חומרים שלא אמורים להחזיק הרבה מעבר לזה.

 

 

לגבי העניין של לקנות מרופא, רק שתדעו שרופאים מזניחים את הטיפולים ברכב, לא ערים לבעיות, ולא ממש אכפת להם איך מטפלים ברכב במוסך, בדיוק כמו זקנים ודתיים.

ככה שמספיק עם המיתוסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מתבלבלים בין הסופר לאנסר והלאנסר הרגילה.

בשניהם הגיר האוט' לא מצויין אבל של הלאנסר יותר אמין, נכון יותר איטי ומגושם ובעל 3 הילוכים בלבד אבל מבחינת אמינות טוב בהרבה משל הסופר לאנסר.

סה"כ מכנית הוא לא רכב בעייתי אבל קח בחשבון שאתה הולך לנהג על קרב' וגיר 3 הילוכים שמקבל כוח ממנוע לא חזק במיוחד.דווקא מנוע ה-12 שסתומים שהוצג ב-91 נותן ביצועים לא רעים בכלל לרכב מהתקןפה ההיא

צריכת דלק אכן מזוויעה,

עד כאן בסדר, ומכאן התחלת לכתוב גיבובי שטויות....

 

מה שכן גם בסופר לאנסר לא שיפרו אותה.

צריכת הדלק בסופר-לאנסר יותר נמוכה בכ-20-30% ולו רק בגלל הגיר האוטומטי עם 4 הילוכים.

 

ו200K זה כבר יחסית גבולי לרכב כזה, נכון שמיצובישי מצטיינים במנועים טובים אבל אחרי 200K המנוע מתנהג אחרת, כמו כן הגיר ושאר המכלולים, מתכנני הלאנסר לא ציפו שהיא תסע הרבה מעבר ל 200K ולכן גם אני בטוח שמו חומרים שלא אמורים להחזיק הרבה מעבר לזה.

ספר זאת לכל נהגי המוניות שעשו על הרכבים האלה כ-500K על הגיר והמנוע המקוריים.

 

 

לגבי העניין של לקנות מרופא, רק שתדעו שרופאים מזניחים את הטיפולים ברכב, לא ערים לבעיות, ולא ממש אכפת להם איך מטפלים ברכב במוסך, בדיוק כמו זקנים ודתיים.

ככה שמספיק עם המיתוסים.

השתייכותו של בעל הרכב לסקטור/עדה/קבוצת גיל זו או אחרת אין בה בכדי להעיד על טיב ורמת הטיפול ברכב. הורי ( זקנים דתיים... ) מטפלים ברכב כמו יקים. חבר שלי (מכונאי רכב בהשכלתו) דוגל בנסיעה ברכב עד שהוא עומד מאיזושהיא סיבה, ואז כבר "מיישרים קו"

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק תיקון אחד לדברי צביקה-בלאי המנוע המהיר יחסית היה אחד מנקודות התורפה של המכונית.

אני זוכר בדיקות של לאנסרים אחרי 120-130K והקומפרסייה היתה נופלת בצורה משמעותית.

נדיר מאד למצוא לאנסר שחצתה עם מנועה את קו ה 200K.

דווקא הגירים האוטומטיים הפשוטים היו אמינים מאד,כל עוד טופלו בהתאם להוראות היצרן.

כמכונית,הלאנסר היתה מצויינת לזמנה ועלתה עשרות מונים על הסובארו.

הלאנסר היתה מרווחת,מאובזרת ונאה מבפנים,היתנהגות כביש טובה ובטוחה ונוחות נסיעה סבירה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6601 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...