Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי סופר לנסר - סחירות וצריכת דלק


harelshmaryahu
שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם...

רציתי לדעת האם יש "שוק" לסופר לנסר 1993 והאם כדאי לקנות את הרכב הזה.

מדובר ברכב אוטומט.

האם יש בעיות מיוחדות לסופר לנסר שצריך לשים לב אליהם?

מה רמת הבטיחות של הרכב והאם הרכב הוא קשה או רך בכביש ? (אני סובל מבעיות גב ולמען האמת בסוברו די.אל נוכחתי לגדות שהכי נוח מהבחינה הזאת)

אודה לכם אם תגיבו....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי הוא לא חסכוני בדלק אוכל כמו משהו 1:11 ממוצע הגיר של האוטומטי של הסופר לנסר לא מחזיק הרבה זמן מעמד זה בעיה נפוצה בסופר לנסר שים לב שמורכב ברכב קולר מערכת קירור לשמן גיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה העיקרית ברכב זה בכך שהתיבה האוטומטית מתעייפת מוקדם מדי, בערך כל 90 אלף ק"מ תכין כ4000 ש"ח לתיבה אוטומטית.

 

גם צריכת בדלק יכלה להיות טובה יותר, אם כי איננה נוראה כמו שכולם אומרים.

על הכביש המיתלים של הרכב נוטים יותר לכיוון הרך והאוטו מרגיש נעים למדי על הכביש(אם כי הישיבה נמוכה יחסית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה העיקרית ברכב זה בכך שהתיבה האוטומטית מתעייפת מוקדם מדי, בערך כל 90 אלף ק"מ תכין כ4000 ש"ח לתיבה אוטומטית.

גם אני שמעתי על מקרה של 90K אבל לגבי תיבה מקורית 130-150K נראה לי יותר טיפוסי (לא ממוצע אלא שזו תקלה מאד שכיחה. גם אם 25% מהגירים לא שורדים 130K זה יותר מדי). מצד שני גיר משופץ לא זוכה לאריכות ימים אפילו כזו של החדש.

הגיר הזה בווריאציות קיים לפחות גם בגאלאנט, קולט וספייס. 4000 ש"ח לתיקון נראה לי מציאה, בד"כ זה עולה 6500 בפרוטקציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשקונים אוטו בן 13(אוטוטו 14) , בטח שאוטו נפוץ כמו סופר-לנסר,סחירות היא לא השיקול. כשתמכור את הרכב (בהנחה שאתה מעוניין להחזיק בו כמה שנים) מחיר המחירון שלו במילא יהיה נמוך מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לבטיחות-אם אני לא טועה הרכב קיבל כוכב וחצי במבחני הריסוק-וזה עוד אחרי שנוספה עוד כרית אויר בשנת 96,כך שהרכב לא קרוב לרכב בטיחותי.:?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לבטיחות-אם אני לא טועה הרכב קיבל כוכב וחצי במבחני הריסוק-וזה עוד אחרי שנוספה עוד כרית אויר בשנת 96,כך שהרכב לא קרוב לרכב בטיחותי.:?

הרכב שקיבל את הכוכב וחצי הוא דגם חדיש יותר של הלאנסר ולא ממש רלוונטי.

בכל מקרה בתחילת שנות ה-90 בטיחות עדיין לא הייתה בכותרות כמו היום והיה פחות דגש והמכוניות מאז לא בטוחות, למרות שיש יותר ויש פחות.

אם בטיחות חשובה, אפשר לעזוב את היפניות לקנות צרפתיה קצת חדשה יותר או וולבו ישנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם לא ידועים אל תדברו!

 

לגבי הצריכת דלק, זללנית מאוד, ממש לא 1:11 אלא הרבה פחות.

לגבי הבטיחות, כל אוטו מהשנים הללו, בעיקר היפניות המתחרות היו בטוחות באותה מידה.

לגבי הגיר, נכון, המרכיבים של הגיר האוט' מאוד בעייתיים, אך התיקון לא מגיע ל 6,500! קודםכלאם מתקינים את הקולר בזמן ולא קורעים את הגיר, הוא יכול לשרוד אל מעבר ל200K, והמחיר תיקון נע בסביבות ה 3K עד 4K במוסכים מורשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיכיתי לרגע הזה שמישו שיש לו את הרכב יגיב בזעם.

 

אוקיי אז ככה:

אף אחד לא דיבר על 1:11, 1:9 נראה הרבה יותר מציאותי, ואפילו פחות בתנאים קשים(מזגן, נסיעה בעיר וכו').

ניתן למצוא הונדה סיויק מאותה שנה ורכבים דומים שמגיעים עם 2 כריות אויר משנת 95.

ואישית, אני לא מכיר מישו שנסע 200 אלף ק"מ על אותו הגיר. 130 זה המקסימום ששמעתי עליו.

והתיקון הוא באמת בסביבות ה4K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לפניי כחודשיים , כשחיפשתי רכב חיפשתי רק מיצובישי לנסר .אין ספק שבתקציב נמוך אתה מקבל רכב מאובזר.מעבר למה שציינו קודמיי שים לב: ישנה תופעה שחוזרת על עצמה (במיוחד בדגם הלנסר-חלודה בגג).זו אחת החולשות ברכב הזה .בדגם החדש (סופר לנסר) רמת הפלסטיק באיכות נמוכה ונוטה להסדק.אני אישית הגעתי למסקנה שהדגם הישן מוצלח יותר אם כי פחות זריז. מיצובישי שותה בממוצע 1 ל-8.5 .דבר נוסף :בדגם הישן יש צורך בהחלפת גומיות שסתומים כל 50000 ק"מ לערך (יכול להיות שאני טועה בנוגע לכמות).הדגם הישן מוצלח יותר בנושא הגיר (שים לב -גיר 3 הילוכים מול גיר 4 הילוכים בסופר לנסר) באוטומט כמובן,ואינו מצריך התקנת קולר .לסיכום :הגעתי למסקנה שעדיף לקנות מיצובישי לנסר ולא סופר לנסר.עדיפות לשנת 1993.בשנה זו הובאו 2 הדגמים במקביל .

 

דרך אגב....בסוף קניתי סובארו לגאסי 1800 91 :-D (ככה יצא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...