Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים? עכשיו ה-GTI תוכל לתת פייט ללאון קופרה?

כל הפרטים בידיעה.

 

פולקסווגן-גולף-GTI-2019-4.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נו באמת - היה לי מנוע 1.4 125 שהיה מטוס.

הם עכשיו יורדים ל 1.0 , הביצועים יורדים ברמה מורגשת וגובים אותו מחיר?

ומהנוע 1.5 שהוא לא מהווה שום שיפור המחיר עולה ב2000 ש"ח?

צ'מפיון ניצלו את החלפת מנועי ה1.4 ל 1.5 בהעלאת מחירים גורפת של 2000 ש"ח בכל הדגמים.

יבואן פשוט נוראי.

פורסם (נערך)

גרסת ה-1.0 נמכרת באותו מחיר של גרסת 1.4 הטרנדליין הפשוטה (יובאה עם טאסות... וצויידה בג׳אנטים סיניים), כי היא משווקת בגרסת הקומפורטליין.

כנ"ל גרסת ה-1.5, משווקת ברמת קומפורטליין+ (לעומת קומפורטליין קודם).

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אז עכשיו גם 1.0 יהיה קומפורטליין?

 

משמע גג פנורמי ומושבים משודרגים?

 

כי הבעיה הכי גדולה בגולף טרנדליין זה המושבים לדעתי.

פורסם

ה- 1.0 קומפורטליין מגיעה עם המושבים המשודרגים אך ללא גג פאנורמי.

התמחור של הגולף 1.0 יוצר מצב אבסורדי בו היא זולה בכמה אלפי שקלים מהאוקטביה 1.0 ברמת הגימור הבינונית. באירופה המצב הפוך והגולף יקרה בכ-10%.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
עכשיו ה-GTI תוכל לתת פייט ללאון קופרה?

 

לא.

 

הקופרה מגיעה הכל כלול (חוץ מהמושבים ב10K תוספת ?) ונמכרת ב200 במבצעים שהיו,או 210-220 אש"ח.

 

בגולף זה "החל מ 225,000ש"ח" - קצת תוספות ומגיעים ל240+

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אז עכשיו גם 1.0 יהיה קומפורטליין?

 

משמע גג פנורמי ומושבים משודרגים?

 

כי הבעיה הכי גדולה בגולף טרנדליין זה המושבים לדעתי.

 

אז תגיד שאתה רוצה את המפרט המלא :)

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

סוף סוף איבזור בטיחות מקורי. יש.

יש מצב להעלות את המפרט של ה-GTI?

מה לגבי מושבי עור, זה באמת חיסרון ברמה של דיל ברייקר או שאפשר לחיות עם זה? שמעתי לא פעם ולא פעמיים שקשה לחיות איתם בארץ, במיוחד בקיץ, כשמזיעים איתם מאוד.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

כמו בלאון ובמיוחד הלאון fr שהתייקר משמעותית עד לכדי לא כדאי, כך גם הגולף. לא ברור לי מי ירכוש הרכבהנ''ל עם מנוע ליטר שמקס' מספיק לאיביזה. שאלתי באחד מאולמות התצוגה למה אין פול לד בגרסה הבכירה ואיש המכירות מסר לי שאפשר לבצע הזמנה מיוחדת אך הם הפסיקו לעשות זאת לדבריו. יבואן חזיר

פורסם
סוף סוף איבזור בטיחות מקורי. יש.

יש מצב להעלות את המפרט של ה-GTI?

מה לגבי מושבי עור, זה באמת חיסרון ברמה של דיל ברייקר או שאפשר לחיות עם זה? שמעתי לא פעם ולא פעמיים שקשה לחיות איתם בארץ, במיוחד בקיץ, כשמזיעים איתם מאוד.

מושבי עור בקיץ - אכן נדברים אליהם לצערנו.

אבל השדרוג ממש מעולה ל GTI, ידעתי שישפרו אך לא ידעו לומר מחיר ומתי הרכבים אמורים להגיע לארץ.

כעת רואים שאכן כל השיפורים שנכתב עליהם מגיעים וזה נהדר.

קובי

:-)

פורסם
מושבי עור זה הכל חוץ מדיל ברייקר.

לגמרי יכול להבין מישהו שזה דיל ברייקר עבורו. זה לא תענוג גדול פה אלא אם כן הם מקוררים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...