Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי 8)

ראיתי כל מיני דעות בעניין

איזה שמן הכי מומלץ לשים לרכב הנ"ל?

והיכן אני בודק מפלס מים? במיכל עיבוי או ברדיאטור עצמו?

ואילו סוג של מים הכי מומלץ לשים ברדיאטור?

תודה מראש 8)

פורסם

שמן מנוע 5W-30 בתקן API SG ומעלה. זה תקן די ישן, כל שמן שנמכר היום בחנויות יהיה מעל התקן הזה והוא מתאים.

 

נוזל קירור לבדוק גם ברדיאטור וגם במיכל עודפים., כשהמנוע קר. ברדיאטור צריך להיות 1-2 ס"מ מתחת לגובה הפקק, במיכל עודפים בין סימנים MIN-MAX.

 

נוזל קירור - נוזל מקורי של טויוטה (יקר) או Valvoline Zerex for Asian vehicles בצבע אדום.

 

 

פורסם

היי בוקי

תודה על המענה

קניתי את הסריון שלשום

הבנתי שעד עכשיו שמו לו 10/40

האם זה בסדר אם אחליף למה שאמרת בטיפול הבא? או זה עלול להזיק אם פתאום מחליפים סוג של שמן?

האם אתה יודע מה היצרן ממליץ, על איזה שמן ?

פורסם

תפתח מכסה מנוע, תראה שיש שם בצד הפנימי מדבקה של היצרן עם דרישות לנוזלים ומפרט טיפולים. מה שרשמתי זה מה שהיצרן ממליץ.

 

 

פורסם

היי בוקי

האם זה הנוזל שהתכוונת אליו?

http://www.autostore.co.il/image/users/151426/detail/big/3529378-7058.jpg

 

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-Valvoline-Zerex-Asian

 

ועוד דבר, אם הרכב נסע עד עכשיו עם שמן 10/40 - האם זה בסדר להחליף לו פתאום ל-5/30?

ובנוגע לשמן - ראיתי שיש הרבה חברות לשמנים.. נגיד בדף הזה

http://www.autostore.co.il/151426/5W30-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2

 

אשמח אם תכוון אותי לחברה ידועה וממוצעת שעושה את העבודה במחיר נוח..

 

תודה מראש

פורסם

ראשית פתח מיכסה מילוי שמן ותבדוק שלא קיימת בוצה. יכול להיות שעברו ל 10/40 בגלל צריכת שמן שקיימת. בטיפול הקרוב תחליף למה שהיצרן ממליץ כולל פילטר מקורי ותעקוב אחרי הצריכה. אך תחילה בדוק שלא קיימת בוצה כמו שהזכרתי.

פורסם

היי מאור, תודה על התגובה

מה זה אומר בוצה? ז"א איך אני מזהה את זה? ד"א הרכב שנת 2008 יד רביעית עם 127000 ק"מ

פורסם

אוקי

אעשה זאת מחר באור יום..

אם חסר שמן ואני צריך להוסיף - אני יכול להוסיף 5/30 ? או חייב רק 10/40 ורק בטיפול עצמו להחליף את כול השמן ל5/30? :shock:

פורסם

לא כדאי לערבב שני סוגי שמנים שונים -במיוחד לא חצי סינתטי (חלק מה 10/40 הם כאלו ולך תדע במה השתמשו לפניך).

לדעתי,הוספת השמן מיותרת (אלא אם חסר הרבה,כמות השמן מתחת למינימום ואז תקנה ליטר אחד של 10/40) הייתי ניגש כבר עכשיו למוסך לטיפול יישור קו כנדרש כולל בדיקת העניין של הבוצה כפי שהעלה מאור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שבת שלום

אלו התמונות הכי ברורות שהצלחתי להוציא

http://www.interload.co.il/upload/2470906.jpg

 

http://www.interload.co.il/upload/1954350.jpg

 

יש לציין שהכנסתי את האצבע והרגשתי שזה לא בוץ.. זה מחוספס כזה.. כאילו הברזל מחוספס :shock: כאילו זה לא נמרח לי כל כך על היד.. רק ממש מעט

הרכב עבר טיפול לפני שלושה חודשים, ב-123000 ק"מ, כרגע הוא עם 127 אלף. הוחלף שמן מנוע פלאגים ופילטרים

אשמח לעזרה , תודה מראש

פורסם
יכול להיות שעברו ל 10/40 בגלל צריכת שמן שקיימת.

 

מוסכים, כולל מורשים, היו ממלאים שמן בצמיגות 10W-40 כסטנדרט וגם בשנות האחריות על הרכב.

פורסם

יש בוצה בכמות די גדולה.. והיא בוצה ישנה, אשר כבר צמודה לחלקי המנוע.

אם יש בעיית צריכת שמן - כדאי לפרק אגן תחתון ומכסה שסתומים ולבצע ניקיון יסודי

 

זו עבודה רבה וקשה, והעלות כ 700-1500 במוסך.

(בהתאם לכמות הבוצה, סוג המנוע והעבודה הנדרשת)

 

ראה דיונים בנושא

א - מאזדה 6 2003 שרכשתי היום עם טונות של בוצה בראש מנוע! - עם תמונות ותהליך העבודה

ב - הרבה בוצה במנוע, מה עושים? יונדאי גטס 2005 אוטומטית

ג - בוצה במנוע קורולה 2003

ד - האם הטויוטה שלי זקוקה לפלאשינג?

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא יודע, אולי הוראה של היצרן למדינת ישראל אם זה מה שמורשה יבואן ממלא בתקופת האחריות ומה שהיבואן מציין בגדול בספר הרכב. היצרן מאפשר גם 10W-40.

×
×
  • תוכן חדש...