Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרבה בוצה במנוע, מה עושים? יונדאי גטס 2005 אוטומטית


אמיר1978
שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

זוגתי (שתחייה) התחדשה ביונדאי גטס 2005 1,400 אוטומטית מחברת ליסינג.

הבדיקה של חברת הליסינג הייתה בסדר גמור, בלי תאונות ושאר ירקות וגם הבדיקה שאנחנו לקחנו את האוטו אישרה זאת.

הדבר היחיד שהבוחן במכון הסב את תשומת ליבי אליו הוא בוצה קשה במנוע, פתח את הפקק של השמן והראה לי שיש כמו בוץ שחור על הפקק ובתוך המנוע. קצת נבהלתי מזה וחשבתי לא לקחת את הרכב, אבל מאחר ושאר הבדיקה יצאה בסדר רכשנו אותו בסוף.

 

מה עושים? מה בדיוק עושים כדי להיפטר מבוצה? אני לא רוצה "שידחפו לי את האלמנט" במוסך.

 

תודה, אמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כנראה תוצאה ישירה של שימוש ב"שמני ליסינג" או חוסר תחזוקה כלל. השיקול לקנות את הרכב בכל זאת היה מוטעה למעט אם הורדתם מחיר של עלות מנוע מפירוק לפחות.

יש לבצע שטיפת מנוע פנימית ואולי גם לחזור עליה מספר פעמים ויתכן ויהיה צורך בפירוק מכסה שסתומים ואגן שמן לניקוי יסודי יותר.

טפל בבעיה מהר כי נזק מנוע מאוד אפשרי במנוע שיש בו בוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

במקרה ניקיתי השבוע בוצה ממנוע של גטס,גם היא מליסינג לשעבר,כמעט בלתי אפשרי להפתר מהבוצה,גם לאחר פירוק מכסה שסתומים ואגן שמן,לאחר גירוד מכני הוצאתי יותא מחצי קילו! של בוצה,ולאחר מכן ניכוי בחומר כימי,ועדין,לא הוצאתי כ50 אחוז מהבוצה.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקיתי פעם מנוע מלא בוצה עם קיטור בלחץ, מה שלא הצליח לעשות חומרי שטיפה וניקוי אגרסיביים עשה הקיטור, פנים המנוע הבריק כמו חדש!

רק שהמחיר היה כבד, הסרחתי כמו שמן שרוף איזה שבוע ובגדי העבודה שעבדתי איתם אותו יום הלכו לפח..עכשיו גם אם ישלמו לי מחיר של מנוע חדש מיבוא אני לא עושה את זה יותר :-D.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקיתי פעם מנוע מלא בוצה עם קיטור בלחץ, מה שלא הצליח לעשות חומרי שטיפה וניקוי אגרסיביים עשה הקיטור, פנים המנוע הבריק כמו חדש!

רק שהמחיר היה כבד, הסרחתי כמו שמן שרוף איזה שבוע ובגדי העבודה שעבדתי איתם אותו יום הלכו לפח..עכשיו גם אם ישלמו לי מחיר של מנוע חדש מיבוא אני לא עושה את זה יותר :-D.

 

:grin: - לכן זה נקרא פרוייקט סוף יום העבודה :idea:

 

ואכן , פירוק מכסה השסתומים , איזור הנשם , והורדת אגן השמן - ואז שטיפה בקיטור .

אח"כ לעבור עם ממיס כימי טוב ומברשת על החלקים ושוב לשפשף - אין מה לעשות - (עבודת יד פנימי גובלן )

 

לשטוף שוב - לייבש , אם אפשר עם לחץ אויר .

למרוח שמן מנוע על גל הזיזים ולסגור את המנוע - להוסיף שמן מנוע לא איכותי , להניע ולתת למנוע לעבוד 5 דקות .

ואז להוסיף, תוסף פלאשינג לשמן ולתת למנוע לעבוד עוד כ 10 דקות - לנקז שמן .

 

למלא שמן איכותי לפי ההוראות + פילטר חדש , ולקוות לטוב - זה פרוייקט נחמד למושבניקים וקיבוצניקים ,

במוסך זה בלבול מוח רציני - והלקוחות לא מבינים את העבודה שהושקעה .

 

( הייתי בודק גם את מצב נוזל הממסרה האוטומטית , מתי בוצעה החלפה (אם) צבע וריח , והאם הנוזל ממסרה הנכון )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...