Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת קורת רוחב קדמית ברכב אפשרי ?


amir levy
שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי הזדמנות לקחת לבדיקה רכב במחיר מציאה , הרכב במצב מכני מצוין ללא תקלות למעט כנפיים קדמיות שהוחלפו והמוכר טוען ל "קצה שלדה " בקורת רוחב מקדימה כמו כן הוא טוען שיש אפשרות להחליף אותה ושבחו"ל זה לא נחשב לפגיעה בשלדה , האם הדבר נכון ? האם יש אפשרות להחליף את הקורה המדוברת ? אם כן מה העלות ?

 

תודה לעוזרים

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ישנם רכבים שקורת הרוחב הקדמית מתפרקת עם ברגים,במקרה כזה ירידת הערך היא נמוכה עד אפסית,ברכבים שבהם הקורה מרותכת למרכב ירידת הערך גדולה יותר.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי באיזה רכב מדובר ומה זה משנה מה קורה בחו"ל?? למה הוא מוכר את הרכב בחו"ל?

 

אימפרזה WRX שנת 2001 , זה משנה כי מהם למדנו ואנחנו עוד לומדים , על המון דברים שיש כאן אני מעדיף לדעת איך זה במדינות אחרות לגבי מחיר קניית ומכירת הרכב כמובן שזה לא מעניין סתם לידע כללי !

 

אז אורן אני מבין מדברייך שאם היא רק מתחברת עם ברגים אז החלפתה נחשבת לפגיעה בשלדה עדיין ? כמו כן ברכב שציינתי למעלה הקורה מרותכת או מוברגת ? האם כל פחח יכול לעשות את ההחלפת קורה או שצריך מישהו מומחה לשלדות ? תודה על העזרה

 

נ.ב מה העלות של עבודה ? +-

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

WRX שהסיבה היחידה ל"מחיר מציאה" הוא קצה שלדה נשמע לי מחשיד.

בכל אופן מה שאורן אמר, ברכבים שהקורה מחוברת באמצעות ברגים יש ירידת ערך קלה לרכב

במצב שהקורה מרותכת תצטרך מישהו שמתמחה בשלדות ובעת מכירת הרכב ירידת הערך תהיה גדולה לעומת המצב הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן שבכלל אין צורך בהחלפה כלשהיא.

אינך יודע אם הפגיעה היא בקצה הקורה האורכית או בקצה הקורה הרוחבית או בשתי הקורות בנקודת חיבורן.

יש מקרים שלצורך עבודה כזאת צריך לפרק קודם הרבה מכללים, צמות חשמל וכו'.

הכי טוב זה לגשת עם המכונית לפחח אחד או שניים ולקבל מהם חוות דעת מה צריך לעשות (אם בכלל) עלויות

וההיבטים על תיקון כזה.

כאן ניתן לראות שילדת רכב אחודה (ביחידה אחת עם המרכב):

 

831200-18.jpg

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

WRX שהסיבה היחידה ל"מחיר מציאה" הוא קצה שלדה נשמע לי מחשיד.

בכל אופן מה שאורן אמר, ברכבים שהקורה מחוברת באמצעות ברגים יש ירידת ערך קלה לרכב

במצב שהקורה מרותכת תצטרך מישהו שמתמחה בשלדות ובעת מכירת הרכב ירידת הערך תהיה גדולה לעומת המצב הנ"ל.

 

הרכב מבחינה מכנית (מנוע וגיר) פשוט שמור באופן מדהים מנוע עובד עגול ללא נזילות תקלות הרכב יד 3 עם 140K , גיר לא חורק בשום הילוך ונכנס חלק לכן כרגע הסיבה היחידה שידועה לי לירידת הערך הזו היא "קצה השלדה" הזה , הרכב עוד לא עלה על ליפט ולא בדקתי לו שלדה עדיין יכול להיות שיש לו נזק יותר גדול לשלדה ממה שיידע אותי הבעלים

 

רפי : אני לא יודע היכן הפגיעה ממוקמת לפי דבריי המוכר היא בצד הנוסע של הרכב למטה בפינה (מאחורי פנס הערפל לפי המיקום שהוא הצביע) והוא אמר שאפשר לתקנה על ידי החלפת קורת הרוחב (מה שנשמע לי מוזר כי אם זה היה כזה קל ופשוט מדוע למוכר למכור במחיר שחיטה ולא לתקן את זה ולמכור במחיר שהן נסחרות)

 

אז בעצם אני מבין מדבריכם שעדיף לגשת עם הרכב לפחח ולא למכון בדיקה

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לא להיכנס לשום פחח ולשלוח את המוכר הזה לדרכו. נו באמת, מה בדיוק מציאה ברכב הזה?

אל תתפתה למחיר נמוך, אתה תאכל הרבה חצץ עם רכב כזה אם אתה מחפש מציאות בזול.

תחשוב טוב אם אתה רוצה רכב מהסוג הזה שעבר תאונה, יש דברים שלדעתי אסור להתפשר עליהם ותאונות שלדה ו''קצה שלדה'' זה אחד מהם. ולגבי החו''ל, אנחנו בארץ ולכן עדיף להתנהג עם ישראלי כישראלי, אם בחו''ל זה לא נחשב אז שימכור את הרכב שלו באיביי עם התחייבות על שלדה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, האם המוכר הוא הבעלים של הרכב שרשום ברשיון הרכב? והאם בכל וידאת זאת? כדי לדעת בבטחה שהוא לא מןחר רכב סמוי.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לא להיכנס לשום פחח ולשלוח את המוכר הזה לדרכו. נו באמת, מה בדיוק מציאה ברכב הזה?

אל תתפתה למחיר נמוך, אתה תאכל הרבה חצץ עם רכב כזה אם אתה מחפש מציאות בזול.

תחשוב טוב אם אתה רוצה רכב מהסוג הזה שעבר תאונה, יש דברים שלדעתי אסור להתפשר עליהם ותאונות שלדה ו''קצה שלדה'' זה אחד מהם. ולגבי החו''ל, אנחנו בארץ ולכן עדיף להתנהג עם ישראלי כישראלי, אם בחו''ל זה לא נחשב אז שימכור את הרכב שלו באיביי עם התחייבות על שלדה.

 

אתה קיצוני מדיי בתגובה שלך.

 

 

אמיר, בדוק את הרכב בזכוכית מגדלת. גם שהעלית נקודה נכונה. למה המוכר לא מתקן בעצמו?

אם המחיר פתיחה שלו כלכך נמוך כמו שאתה אומר והוא לא חייב כסף לאף אחד/עוזב את הארץ - נראה לי פישי!

העברת הילוכים תקינה, נזילות ומנוע שנשמע תקין זו בדיקה שטחית מדיי. (לדעתי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב הנ"ל הוא WRX ספורט וואגון 2001 שנמצאת כרגע במגרש ועברה כבר 2 מגרשים לפחות ממה שאני יודע בחצי שנה האחרונה.

בהתחלה גם פורסמה עם ק"מ גבוה יותר,לא בהרבה,משהו כמו 160K,כיום על 150K אם אני זוכר נכון,אם אמרו 140K כנראה ששיחקו איתו שוב.

הרכב עבר יותר מתאונה אחת,כנראה שגם הוחלף מנוע,למרות שבזה אני לא בטוח וזה דורש בדיקה אז לא אתחייב על כך.

הרכב משופר בצורה טובה ומקצועית ונשפך עליו לא מעט כסף,אבל הפגיעה בשילדה ממה שאני יודע,ולא לקחתי את הרכב לבדיקה,היא לא רק בקצה. ראיתי את הרכב לפני כמה חודשים,וזה מה שעלה מהבירורים שלי בסובארו. יש לך את כל המידע שאני הצלחתי להשיג,מפה תראה אם אתה מעוניין להמשיך.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה שכזה קרה לחברתי לעבודה לפני כחודשיים.

גשר קידמי גמור כתוצאה ממכה (כנראה אבן או מדרכה) וכתוצאה מהמכה הזמן עשה את שלו ונוצרה קורוזיה.

כשעשיתי לה את הבדיקות מול המוסכים המורשים וחברת הביטוח של הרכב העסק לא זול בכלל בסביבות ה5500 ש"ח

מבחינת ירידת ערך,הוסבר לי כך

1-אם נרכש גשר חדש יש ירידת ערך של כ5%

2-אבסורד לגמרי-אם נרכש גשר מפירוקיה אין ירידת ערך כלל

הטיפול בוצע במוסך המרכזי ואני חושב שאתה יכול עוד להוזיל עלויות,מה עוד שגם מוסכי סרן בלבד (פרונט וכו..) מתעסקים ומתמחים בעבודה שכזאת.

רק רצוי לקבל המלצות על מוסך מעולה,החלפת גשר דורשת מקצוענות ודיקנות.

אם שאר הרכב נבדק ונמצא תקין (כולל מד אוץ) אני לא רואה שום סיבה לא להחליף גשר ולקבל רכב טוב בקצת כסף

ורכבים ממגרשים לא נבדקים ע"י בעיטה בגלגל חשוב מאוד להעביר אותם בדיקה במכון

נ.ב

מצאתי טבלת ירידות ערך העמודה מימין "ירידת ערך אמיתית ע"י שמאי" העמודה השמאלית "ירידת ערך מחיר השוק" הכל ב%

jto2kmjfhmeh.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קיצוני מדיי בתגובה שלך.

 

 

תאמין לי שאני ממש לא קיצוני, אין לי מושג מה הניסיון שלך עם רכבים מהסוג הזה. יודע מה, מחיר נמוך יכול להצדיק מנוע גמור,, גיר גמור, כל מיני בעיות כאלו ואחרות. אבל אני לא חושב שבגלל מחיר נמוך צריך להתפשר על שלדה נקייה. ובדרך כלל שמחפשים אימפרזה במחיר נמוך מוכרים אותה תוך חודש כי רק אז מבינים את עלויות האחזקה.

אני סך הכל לא רוצה שהבן אדם יתאכזב מהקנייה ושאם הוא זורק 50 60 אלף ש''ח אז שיהנה מהם.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לא להיכנס לשום פחח ולשלוח את המוכר הזה לדרכו. נו באמת, מה בדיוק מציאה ברכב הזה?

אל תתפתה למחיר נמוך, אתה תאכל הרבה חצץ עם רכב כזה אם אתה מחפש מציאות בזול.

תחשוב טוב אם אתה רוצה רכב מהסוג הזה שעבר תאונה, יש דברים שלדעתי אסור להתפשר עליהם ותאונות שלדה ו''קצה שלדה'' זה אחד מהם. ולגבי החו''ל, אנחנו בארץ ולכן עדיף להתנהג עם ישראלי כישראלי, אם בחו''ל זה לא נחשב אז שימכור את הרכב שלו באיביי עם התחייבות על שלדה.

ליאור , זה לא שאני מחפש מציאות להפך אני לא מחפש כלום (חוץ מלמכור את הרכב שלי כרגע) המוכר המדובר נפגש איתי (הוא חבר של חבר) ועם חברים שלי במקרה (כשהוא עם הרכב) ואז דיברנו על הרכב שלו ושהוא נראה טוב ונשמע טוב ואז הוא אמר שהוא מוכר כאשר הרכב שלו לא מפורסם בשום מקום אלא מהאוזן לפה ואז הוא אמר את המחיר הייתי בהלם ואז התחלתי לשקול קנייה ואז צצה בעיית ה"שלדה" לכן נשאל האם הדבר שווה ואפשרי דרך אגב ליאור זה רחוק מהמחירים שרשמת כמובן הרבה פחות

 

דרך אגב, האם המוכר הוא הבעלים של הרכב שרשום ברשיון הרכב? והאם בכל וידאת זאת? כדי לדעת בבטחה שהוא לא מןחר רכב סמוי.

בברכה - רפי לין

כן רפי המוכר הוא הבעלים הרשומים כמו כן רישיון הרכב נקי ללא עיקולים והורדות והמנוע רשום ברשיון

 

אתה קיצוני מדיי בתגובה שלך.

 

 

אמיר, בדוק את הרכב בזכוכית מגדלת. גם שהעלית נקודה נכונה. למה המוכר לא מתקן בעצמו?

אם המחיר פתיחה שלו כלכך נמוך כמו שאתה אומר והוא לא חייב כסף לאף אחד/עוזב את הארץ - נראה לי פישי!

העברת הילוכים תקינה, נזילות ומנוע שנשמע תקין זו בדיקה שטחית מדיי. (לדעתי)

שוב כמו שאמרתי מקודם הרכב לא עבר בדיקה מקיפה ולא עלה על ליפט אלה רק שטחית , מהבדיקה השטחית (על ידי חבר עם אוטו זהה מספר שנים ) שמנו לב שהמנוע עובד עגול והגיר חלק

אם הרכב הנ"ל הוא WRX ספורט וואגון 2001 שנמצאת כרגע במגרש ועברה כבר 2 מגרשים לפחות ממה שאני יודע בחצי שנה האחרונה.

בהתחלה גם פורסמה עם ק"מ גבוה יותר,לא בהרבה,משהו כמו 160K,כיום על 150K אם אני זוכר נכון,אם אמרו 140K כנראה ששיחקו איתו שוב.

הרכב עבר יותר מתאונה אחת,כנראה שגם הוחלף מנוע,למרות שבזה אני לא בטוח וזה דורש בדיקה אז לא אתחייב על כך.

הרכב משופר בצורה טובה ומקצועית ונשפך עליו לא מעט כסף,אבל הפגיעה בשילדה ממה שאני יודע,ולא לקחתי את הרכב לבדיקה,היא לא רק בקצה. ראיתי את הרכב לפני כמה חודשים,וזה מה שעלה מהבירורים שלי בסובארו. יש לך את כל המידע שאני הצלחתי להשיג,מפה תראה אם אתה מעוניין להמשיך.

לא זה לא הרכב שציינת אלה הצורה הרגילה

 

שוב עולה השאלה האם זה מסובך מה העלות האם ברכב הנ"ל הקורת רוחב מולחמת או רק מוברגת ? מה עלויות של עבודה שכזו בערך ?

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך כאן שירשור דומה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=634064

אתה יכול להניח קרטון מתחת למנוע להכניס את הראש ולראות בעצמך.

לגבי ירידת ערך-אם הגשר מחוזק ע"י ברגים ,אז קניית גשר יד 2 מפירוק ללא ירידת ערך.

אם מחוזק ע"י הלחמה , אז ירידת ערך מחיר השוק מחיר שמאי ניתן לראות בטבלה.

 

בחיפוש גוגל מצאתי תשובה לשאלה דומה שניתנה ע"י חיים ממוסך עד רעננה (מאזדה,פורד)

 

"קודם כל שלום לך חיים.

לא מזמן רכשתי מאזדה 3 שנת 2006 מנוע 1600 דגם האצבק 5 דלתות. נאמר לי לפני הבדיקה שהרכב עבר תאונה מקדימה והחלקים שהוחלפו הם: מכסה מנוע. כנף קידמי שמאלי. פגוש קידמי. קורת רוחב קידמית(לא הייתה שום פגיעה בקורות אורך) כל החלקים הוחלפו בחלקים מקוריים וכמובן במוסף מורשה.

הרכב הוא מיד פרטית.

זו התאונה היחידה שהרכב עבר.

השאלה שלי היא מה המשמעות של החלפת קורת רוחב קידמית האם זה נחשב לפגיעת שלדה(נאמר לי שברכב זה קורת הרוחב הקידמית מוברגת ולא מולחמת)

מבחינת הבדיקה השלדה קיבלה ציון של 96% לפי הבוחן אין לזה שום משמעות.

האם אני צריך להיות מוטרד מזה.

ואם תוכל להסביר לי בבקשה מהי הסיבה העיקרית שבפלטפורמות מסויימות של רכבים משתמשים כעת בקורת רוחב קידמית מוברגת ולא מולחמת.

בתודה מראש ועם המון הערכה.

 

ניר שלום !

אין לי אלא לצדד בדיברי הבוחן ואכן אין שום בעיה בשילדה ובמידה והחלק הינו מוחזק ע"י ברגים בטח שאין בעיה או ירידת ערך .

יצרני רכב רבים מחליטים מסיבות של מבחני ריסוק (ביצועים טובים יותר ) להרכיב חלקים משמעותיים כגון קורת רוחב ע"י ברגים וכדומה ..

בברכה חיים !"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...