Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית סחיבה באימפרזה 2004, דרושה עזרה.[אם לא היית צריך עזרה, לא היית שואל! הלא כן?]


subaru_loyale
שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני שואל בשביל לפתור בעיה של חבר טוב,או לפחות לעזור לו:

הרכב הוא סובארו אימפרזה שנת 2004 אוטומאטית מנוע 1.6.

הבעיה היא כזאת: כשהרכב קר הכל טוב והוא נוסע וסוחב יפה,עד כאן הכל טוב, ישנה תופעה,כשהוא מגיע לטמפרטורת עבודה שלו, יש ירידה רצינית בסחיבה של הרכב, הוא פשוט לא סוחב.

 

יש למשהו כיוון או פיתרון לבעיה?

כל עזרה תתקבל ברכה.

 

תודה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שלום לך חבר יקר

 

2 דברים שעלולים להיות

 

יש לנקות בית מצערת

 

יש לנקות מנוע סיבוביי סרק

 

זאת לאחר שבדקת שהמצתים והמסנן אוויר תקינים ונקיים

:-P הכי טוב בלי חתימה בינתיים :arrow:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנקה בית מצערת ומנוע סיבובי סרק ונראה מה קורה.

בינתיים ישנם עוד השערות בעניין?

 

תודה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע יש לנקות מנוע סיבובי סרק?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פילטרים מתי הוחלפו?

אולי משהו בהצתה נחלש במנוע חם או משאבת דלק לא עומדת בעומס.

מה מצב המצתים ,חוטי ההצתה?האגזוז?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר לניקוי בית מצערת, הבעיה יכולה להיות מפילטר אוויר סתום, חיישן מד כמות אוויר מלוכלך/תקול.

יש להתחבר לסורק תקלות ולבדוק שאין קוד תקלה כלשהו, ולקרוא נתונים מחיישנים כמו חיישן טמפ' מנוע, חיישן חמצן.

 

לבדוק לחצי דלק עם שעון, כי יכול להיות שהמשאבת הדלק מתחממת היא נחלשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגמים אלו יש לשים דגש על:

1. חיישן זרימת אויר (אם קיים, יש דגמים עם MAP ולא חיישן זרימת אויר)

2. לחץ דלק (משאבה, ווסת, חיבורי חשמל)

3. מזרקים מלוכלכים

4. חיישן נקישות ואיכות הדלק.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב חובר לסקנר,על פניו שום תקלה לא נראת.

חיישנים נוקו,בית מצערת נוקה,מנוע סיבובי סרק = תקין.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סוחב הכוונה לא מצליח להעלות סל"ד ?

או הכוונה שלך זה שהרכב לא מצליח להרים הילוך והוא תקוע על סל"ד גבוה ולא זז?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

בסובארו ( כמו בעוד כמה יפניות) צריך לדעת היכן לחפש את התקלות - בעם קראו רק תקלות נוכחיות היתכן מאד ולא ימצאו כלום מפני שהמוד הזה מדבר רק על התקלות מרגע ההתנעה האחרונה - כך שלרוב הסורק כותב אין תקלות.

יש להיכנס בתפריט -( לא obd2 גנרי) לתקלות היסטוריות - ששם לאחר תהליך אימות הם נרשמות ונזכרות (אם יש כאילה).

תמיד יש לזכור שקוד תקלה לבדו הוא לא אבחנה אלה רק נקודת התחלה, ובעם אין בנמצא תקלות רשומות אשר נתגלו עי המע" יש להיכנס לתהליך אבחון מסודר של כלל המע ומרכיבה.

בברכה.

חיים יוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי לקוח אם אותה תופעה שלבסוף אובחן שחיישן הנקישות היה מזהה רעש מתכתי כאשר הרכב היה חם והיה מאחר את ההצתה מה שהיה גורם לרכב להרגיש עייף בתחילת הנסיעה.

בכדי לאבחן את הבעיה ניתן לפרק את החיישן מהבלוק ולקשור אתו עם אזיקון לסעפת את המינוס גוף ניתן לייצר בעזרת חוט נפרד לגוף החיישן.כאשר מחברים את החיישן בחזרה לבלוק יש להקפיד לסגור במומנט מדוייק של 18 NM .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...