Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10 אלף ק"מ ו5 חודשים עם פיאסטה, סיכום תקופה.


dj_dani
שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי 5 חודשים של הנאה צרופה, לא פחות מ10,000 ק"מ, היא נמכרה.

 

רובכם בוודאי מכירים את הפיאסטה שהייתה לי, רק לפני חצי שנה היא עוד הייתה בפורום מכירה ואני הייתי הקונה המאושר שזכה בפיאסטה שמורה להפליא, שחורה ובעלת מרכב 3 דלתות, זה פשוט היה רכב הצעירים האולטימטיבי שעליו חלמתי עם התקציב הזעום שנשאר לי ביד אחרי שהסוזוקי סחטה ממני את רובו, היה שם כל מה שנער בגילי צריך, מערכת עם מגבר וסאב, ספויילר ג'נט צמיגים רחבים ודוד מורחב, בקיצור, ילד בגילי לא צריך הרבה יותר מזה, היא פשוט נחתה עליי משמיים, נפל הפור והיא נקנתה במחיר שנראה לחברי הפורום קצת יקר והזוי, 5 אלף לרכב שנת 90, משוגע הם קראו לי, ואני לא הבנתי מדוע, שאני חושב על זה המחיר בשוק לפיאסטה 97 שמורה הוא 5000, חשבתי שנפלתי קורבן לתיחמון, ושכמו טיפש הג'נטים הפנטו אותי:|

 

מהר מאוד גיליתי כי דווקא המחיר היה שווה את זה, אומנם היו מורדות מעטות (ראש מנוע שהלך ועוד כמה חמוצים) אבל העליות לעומתם היו מרובות, אחרי לא מעט ק"מ שעברתי איתה אני עדיין לא מרגיש שניצלתי אותה עד הסוף, פחדתי לקחת אותה לגבול, אומנם זה סתם עוד שינוע בסיסי ופשוט בלי יכולות ספורטיביות, אבל היא הרגישה יותר מזה, כאילו יש לה מה להציע אבל היא קשישה מידי כדי להיזכר בו.

 

נהנתי מאוד מהרכב ולמרות גילו המופלג הוא לא הראה סימני זקנה מיותרים, עשיתי איתו אינספור נסיעות בינעירוניות ארוכות בשיוט על 120, וביום הקנייה הוא אפילו נסע הרבה יותר (160, כן כן חבל על הרישיון, תאמינו לי שכבר התבגרתי מאז), הוא לא אכזב אף פעם, במהלך ה5 חודשים הוא הפגין אמינות מעולה, למעט אטם ראש שנפרץ כתוצאה מנהיגה אגרסיבית אני נוטה להאמין, לא היו בעיות מיוחדות, הרכב אמין למידי.

 

לא מזמן החלטתי שאני מוכר, עקב גיוס וחוסר מזומנים, מהר מאוד הבנתי שהם צדקו, אני באמת משוגע, יד2 מוצף בפיאסטת 96-97 ב5 אלף שקל, ואפילו הם במצב מצויין, אוי מה עשיתי, עכשיו אני תקוע בין שתי ברירות, לגרוט ולמכור בנפרד את כל התוספות, דבר שאין לי כוח אליו, או למכור במחיר גריטה איך שהוא.

אומנם קיבלתי כמה הצעות לקנייה במחיר גריטה, אך לא הסכמתי, אולי כי לא רציתי לחוש פראייר או כי לא רציתי להיפרד, אני עוד לא יודע, בהתחלה לא פירסמתי מחיר, הצעות לא הפסיקו להגיע, אבל כולם נדחו על הסף, אחרי כחודשיים של פירסום, כ4000 צפיות במודעות שמפורסמות בשלל האתרים והפורומים, הבן אדם הראשון בא לראות אותה, וגם הוא בסוף הבריז ללא סיבה ידועה, הוא דווקא התלהב מהרכב ומהמצב המכני, בחור אחר מנתיבות הציע לי להגיע לנתיבות מחיפה, האוטו יגיע תקבל 4500, אחר הציע 4000 רק עם מזגן פועל פיקס, לבסוף, אחרי אינספור טלפונים פנה אליי בחור צעיר מהפורום שבהתחלה חשבתי הנה עוד אחד בא לזבל את המוח ובסוף להגיד שהורים שלו לא מסכימים לו, לבסוף התגלה כבחור רציני למידי וקנה את הרכב במחיר המלא שדרשתי, אני בטוח שיהנה ממנו.

 

החויה הזו לימדה אותי מספר דברים, אחד מהם הוא שלפיאסטות יש שוק קשה מאוד, ולשווא הם רכבים מאוד אמינים גם אחרי 20 שנה, שנית למדתי כי גם רכב ישן ושהמטרה שלי הוא שינוע בסיסי יכול להיות חתולה בעור של אוגר. (בכוונה לא השתמשתי במונח נמר בעור כבש, הפיאסטה היא לא יותר מחתול), אני בטוח שעם השקעה קטנה אפשר להוציא מהרכב הזה טיפ-טיפה יותר.

 

ככה היא נראתה למי שלא מכיר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=325031

 

 

מצטער על הכתיבה הארוכה ומקווה שנהנתם מהקריאה וגם למדתם מהלקחים שלי.

דניאל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי קונה ממך את הג'אנטים ופוטר אותך מעונשה של מכירה - היית גורט ישר :wink: אני בדיוק מחפש סט כזה יד 2.

 

לא נורא.

 

בקרוב כבר לא נראה יותר מדי רכבים כאלה על הכביש - רובם יעברו לאחר כבוד לגריטה עם התקלה הראשונה שתתגלה בהם ותצריך השקעה רצינית.

 

 

עוד משהו - כתבת שעשית על הדרך ראש מנוע. זה לא תיקון שעלותו מגיעה לעלות הפיאסטה עצמה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הראש מנוע הוא עלה 500 שקל, לא כזה מחיר רציני.

 

לגבי הג'אנט, חדש כזה עולה 1600, משומש יימכר ב1000 שקל גג, עדיין אני יפסיד 1000 שקל, עדיף למכור את הרכב גם ככה הוא במצב מכני טוב שהוא ישרוד עוד כמה שנים טובות אם יטופל כראוי.

 

 

 

לסיום תמונה אחרונה שלי עם האוטו לילה לפני המכירה:

iwymwzvzuymm.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד אוהב לקרוא סקירות סיכום על רכבים, נהנתי לקרוא, נראה שנורא נהנית מהרכב, ואולי גם למדתי משהו בזכות עצמך, תהיה גאה בעצמך, אין הרבה ילדים בגילך שמצליחים בלי ההורים. חזק ואמץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...