Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל כמה זמן/ק"מ צריך להחליף רצועת תיזמון - סיטרואן C3 HDI?


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שרשום בכותרת,כל כמה זמן צריך לעשות טיימינג?

מהם מרווחי הטיפולים?

והאם יש טיפולים מיוחדים נוספים שמתבצעים כל מספר קבוע של ק"מ?

 

חג שמח :-)

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתאם לשימוש ולשנתון הרכב (לא ציינת) מרווח הטיפולים נע בין 15,000 ל 20,000 ק"מ.

פילטר אויר מחליפים כל 30-45K ק"מ בתנאים מחמירים או 60K ק"מ בתנאים רגילים.

פילטר סולר מחליפים כל 45K בתנאים מחמירים או 60K ק"מ בתנאים רגילים.

 

הנחיית יצרן בנוגע לטיימינג: 240K ק"מ או 10 שנים בתנאים רגילים \ 180K ק"מ או 10 שנים בתנאים מחמירים.

הנחיית יבואן בנוגע לטיימינג: 90K ק"מ או 3 שנים, הראשון מבינהם.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק מה דעתך בקשר לטיימינג עדיף להיות זהיר ולהצמד להנחיות היבואן?

 

הרכב המדובר הוא שנת 2004 ועבר כמעט בסביבות ה40K לשנה (הוא פשוט מועמד לקניה ולכן אני מברר).

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק מה דעתך בקשר לטיימינג עדיף להיות זהיר ולהצמד להנחיות היבואן?

הרכב המדובר הוא שנת 2004 ועבר כמעט בסביבות ה40K לשנה (הוא פשוט מועמד לקניה ולכן אני מברר).

ז"א שהיום כבר יש לו 160-180K ק"מ ?

אם כן, אז עדיף לעשות טיימינג בשביל להיות רגוע. לא מדובר בהוצאה מטורפת ואחרי קילומטראז' כזה (שמשקף את המלצת היצרן בתנאים מחמירים) כדאי לעשות.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתאם לשימוש ולשנתון הרכב (לא ציינת) מרווח הטיפולים נע בין 15,000 ל 20,000 ק"מ.

פילטר אויר מחליפים כל 30-45K ק"מ בתנאים מחמירים או 60K ק"מ בתנאים רגילים.

פילטר סולר מחליפים כל 45K בתנאים מחמירים או 60K ק"מ בתנאים רגילים.

 

הנחיית יצרן בנוגע לטיימינג: 240K ק"מ או 10 שנים בתנאים רגילים \ 180K ק"מ או 10 שנים בתנאים מחמירים.

הנחיית יבואן בנוגע לטיימינג: 90K ק"מ או 3 שנים, הראשון מבינהם.

 

איציק

 

איפה מצאת את הסימוכין להנחיית הייצרן?

האם ההנחיה הזו ישימה גם למנוע 1.4 בנזין (8V) של ה- C3?

הרכב שלי בן 4, 36K ואני מתלבט מתי להחליף את הרצועה לאור הקילומטרז' הנמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקומך הייתי מחליף כדי להיות שקט. הרצועה לא מתעייפת רק אחרי ק"מ מסויים,זמן משפיע על החומר בכל מקרה.

 

ואיציק תודה על התשובה.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה מצאת את הסימוכין להנחיית הייצרן?

האם ההנחיה הזו ישימה גם למנוע 1.4 בנזין (8V) של ה- C3?

הרכב שלי בן 4, 36K ואני מתלבט מתי להחליף את הרצועה לאור הקילומטרז' הנמוך.

סימוכין להנחיית יצרן אני לא צריך, יש לי את הוראות היצרן זמינות בכל עת.

ההנחיות לדגם שלך מדברות על 10 שנים או 80K ק"מ בתנאים מחמירים \ 10 שנים או 120K ק"מ בתנאים רגילים.

כמובן שהאחריות במקרים כאלו חלה עליך בלבד כי ליבואן יש סמכות לשנות את מועדי ההחלפה בהתאם לאקלים ואופי הנסועה הממוצע של המכוניות - ולכן ההנחיה הגורפת למודלים אלו היא 3 שנים או 90K ק"מ.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

אתמול ביקרתי במוסך בעניין נושא אחר, ואז כבר שאלתי את המוסכניק מה בעניין טיימינג, "הגיע הזמן או לא ?"

 

הרכב אצלי כבר שנה, עשיתי איתו אמנם 10-12K ק"מ אבל כרגע הק"מ שלו הוא 178K.

מודל 2005, מנוע 1400 דיזל ידני.

המוסכניק אמר שהוא לא בטוח שיש בכלל טיימינג, הוא הסתכל באופן שטחי וניסה למצוא ולא היה בטוח, ואמר לי שיחפש בתוכנה שיש לו האם יש לרכב הזה רצועת טיימינג...

 

א. יכול להיות שאין לרכב רצועת טיימינג ?

ב. מתי אני צריך לעשות טיימינג לפי דעתך\הוראות יצרן ? 180K ? 240K ?

ג. כמה עולה טיפול כזה בד"כ ?

 

 

תודה,וסליחה על כל הפצצת השאלות :oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רצועת טיימינג, זה רשום בתחילת השירשור.

 

מה שלא יהיה, על תעשה את ההחלפה במוסך, בו היית.

 

המוסכניק שלך פשוט לא מכיר את המנוע הזה, וזו תיהיה הפעם הראשונה, שהוא מחילף טיימינג באוטו הזה.

על תיתן לו "להתגלח" על הרכב שלך, תיגש למישהו אחר, שיודע לעשות את הטיפול הזה, וכבר ביצע אותו בעבר כמה פעמים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...