Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

היום בעליות לירושליים שעון החום בסוף העליה הצביע על קצת יותר מ- 3/4 סקאלה.

 

אני נוסע לירושליים כמה פעמים בחודש, מחוג החום בעליה אף פעם לא עלה מעל 1/2, גם בימים חמים כמו היום.

 

עם קנגו עולים בפול גז, בהילוך 4, וזה בהחלט מאמץ גדול לאוטו הזה.

 

נוזל קירור לא חסר, שתי המהירויות של המאוורר עובדות, טרמוסטט (מקורי) הוחלף לפני שנה וחצי, משאבת מיים הוחלפה לפני חצי שנה.

 

הרכב עשה 282 אלף ק"מ, לא התחמם מעולם, מנוע מעולם לא נפתח, משתמש מימו הראשון ועד היום בנוזל קירור ירוק של רנו.

 

מה יכולה להיות הבעייה ?

ושוב, זה התחיל פתאום, בנסיעה הקודמת בשבוע שעבר הכל היה תקין.

 

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי כל הנתונים שנתתה מה שנשאר זה רדיאטור סתום. הרבה אנשים מגלים את זה בדרך לירושלים ביום חם.

צריך לעשות ניקוי רדיאטור.

פורסם

גם אני חשבתי על זה, אבל איך רדיאטור יכול להיסתם ב 3-4 ימים ?

 

בשבוע שעבר היה חם בחוץ בדיוק כמו היום, ומחוג החום לא זז מ 1/2.

 

 

פורסם

נו, זה הנוזל של "פז" שיש במוסכי קרסו.

 

פעם באמת הוא היה אדום, לפני כמה שנים עברו להישתמש בנוזל ירוק.

 

 

פורסם
גם אני חשבתי על זה, אבל איך רדיאטור יכול להיסתם ב 3-4 ימים ?

 

בשבוע שעבר היה חם בחוץ בדיוק כמו היום, ומחוג החום לא זז מ 1/2.

 

 

גם לי זה קרה בדיוק אותו דבר בדרך לירושלים (אני עולה כל שבוע) פתאום יום אחד הרכב החליט להתחממם.

זה לכלוך מצטבר. כנראה שהגיע השעה.

פורסם

אם נעשה שימוש מתמיד בנוזל קירור, איך הרדיאטור נסתם ? ממה ?

ההגיון אומר שהנוזל קירור לא טוב אבל אשמח להבהרות נוספות בנושא. הרי אחד מתפקידי נוזל הקירור הוא למנוע לכלוך וסתימות במערכת הקירור.

Veni Vidi Vici

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי, הייתי מס' שבועות בחו"ל, ולא טיפלתי עדיין בבעיה.

 

ברצוני להוסיף פרט חשוב : כמה ימים לפני שהבעייה התחילה החלפתי לוח שעונים.

 

הלוח הנוכחי הוא הרביעי (!) שהיה מותקן ברכב, והוא כמובן מפירוק.

 

בשלושת הלוחות הקודמים מד החום לא זז מהאמצע, גם בעליה מים המלח בשיא הקייץ, וקשה לי להאמין, שחום מנוע בתנאים אלו באמת נשאר על 90 מעלות.

 

אולי הבעייה היא בלוח שעונים, וחום המנוע נשאר כמו שהיא ?

 

איך אפשר לבדוק את זה? (אין לי כמובן לוח שעונים אחר, ואני לא מתכוון לקנות עוד אחד)

 

בינתיים עברתי עוד 3000 ק"מ, איבוד נוזל קירור = 0.

 

תודה למגיבים.

 

 

פורסם

תשמע אני יסביר לך משהו

מתקלות כאלה שנראו בעבר אצלי במוסך ונראו גם אתמול ושלשום

זה או רדיאטור סתום או שהלך הרדיאטור וצריך לשים חדש ובנוסף לזה צריך לבדוק את מנוע המאוורר

לראות אם הוא פועל ולבדוק שום את חום המנוע..

מנוע המאוורר אמור מעט לקרר את המנוע

צריך לבדוק את כל הדברים האלה..

מכונאי מוסמך...

Seat ibiza 16V 99

פורסם

שלום, בוקי.

משהו בנימה אישית ובלי לפגוע בידע הטכני הנרחב שלך:

אולי זה הזמן להתקדם לרכב יותר חדש לפני שמתחילות הוצאות גדולות.

אני יודע שאתה נוסע המון וקנגו שלך, לדעתי, פשוט עייף בשביל עליות קבועות לעיר הבירה בקיץ החם.

ולאד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רכב חדש לא נראה בזמן הקרוב.

 

השבוע האוטו הולך לטיפול 285 אלף, מעניין, מה תיהיה הדיאגנוזה של מוסך מורשה רנו.

 

אגב, יש למישהו מחיר משואר לזוג בולמים קידמיים לקנגו ?

 

 


×
×
  • תוכן חדש...