Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שידרוג סרן אחורי ב306 (פרטים בפנים)


יוגב R
שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעקבות השירשור הזה

 

עכשיו הגיע גם זמנו של הסרן האחורי להשתדרג . ולכן הצלחתי להניח את ידי על מוט מייצב 24 מ"מ וזוג מוטות פיתול(קפיצים אחוריים) של 306 gti.

 

אז כמה אמורה להיות עלות החלפתם של החלקים המקורים בחלקים שהבאתי?

האם כדי להחליף בסרן האחורי עוד כמה דברים על הדרך?

 

איך נפתרים מהרעשים והחריקות של הסרן האחורי ?(היה לי את זה גם ב205 הראשונה)

 

ואני גם אשמח על המלצה על מוסך שיודע לבצע את העבודה (אזור המרכז).

 

 

תודה

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעשים והחריקות נובעים מגריז שהתייבש במשך השנים, וגורם לשחיקה מוגברת של מייסבי הסרן, שבתורם מתחילים לצ'קצ'ק.

אם תרצה מוסך מעולה שיודע לבצע את העבודה, פנה אליי בפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אחרי שסיימתי עם ישור קו של משהו באוטו ,אני יכול לחזור לפה להתייעץ .

 

 

הציעו לי כבר שאם אני משדרג את הסרן האחורי ומשפץ אותו אז להחליף כבר על הדרך את הזרועות תופים שיש לי מאחורה לזרועות דיסק (בלמי דיסק).

נכון שזה לא משנה הרבה אבל זה תנאי לאשר מנוע יותר גדול (וזה דבר שאני מעוניין בו בעתיד).

 

 

על שתי זרועות דיסק (רק זרועות לא סרן קומפלט!!)כולל הקליפרים הציעו לי 1400 שקל. בהנחה שהזרועות במצב טוב האם המחיר שווה או שמנסים לגזור עלי קופון גדול?

 

 

תודה לעוזרים

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1400 זה מחיר סביר לסרן דיסק שלם,

בדר"כ סרן דיסק יורד מרכבים ספורטיבים שלהם מוטות פיתול עבים יותר ובדגמים הבכירים גם אנטי רול 24,

יש גם סרני דיסק ברכבים בעלי נפח 2000 אוטומט המאובזרים יותר ולהם כיול רגוע יותר.

במקרה שלך עדיף לחפש סרן שנותן לך את כל החבילה(מוטות פיתול 19 מ"מ,אנטי רול 24 מ"מ)וכמובן זזרועות+קאליפרים וכל זה ב 1200-1400 שקל.

אלו שיודעים מה יש להם בידיים מפרקים את הסרן ומוכרים אותו בחלקים וכך משלשים רווחים.

אתה בעיקרון לא צריך את הבסיס סרן מהסיבה שבכל ה 306 הוא זהה, אבל מקובל שאתה רוכש את הסרן כמו שהוא ירד מהרכב ללא פירוקים וכמובן שהמחיר כולל את הקאליפרים, לא קאליפרים הסרן לא שווה כלום לאלו שעושים שידרוג, לא מדבר על אלו שהתעקם להם ציר וצריכים חלק ספציפי.

היתרון ברכישת סרן מפורק הוא שאתה יודע מה מצב שחיקת הפינים ובהתאם לכך מתמחר את העבודה, אם הם שחוקים יש להחליפם והמחיר יקר (בסביבות 600 לפין לא כולל חרט/חיוב מוסך), הבאסה בקבלת זרועות בלבד היא אי קבלת מוטות הפיתול העבים יותר(שוב, תלוי מי הרכב שחתם על תעודת "אדי"), והאנטי רול(שבמקרה שלך כבר לא רלוונטי למרות שאתה יכול למכור את השני בדקה אם תשיג סרן ספורטיבי).ע

 

כך בחשבון שגם אם קנית סרן שלם או זרועות אתה עדיין תצטרך לרכוש בנוסף :

1.מייסבי מחטים לבסיס הסרן לזרועות.

2.אטמים חדשים לזרועות לבסיס הסרן ולאנטי רול לזרועות.

3.להשיג משומש/חדש, כבלי האנדברקס.

4.צלחות ברקס אחוריות +רפידות.

 

מקווה שעזרתי,

אתה מוזמן לבקר ב PSI, יש חומר רב בנושא.

 

נ.ב על מנת לאשר למנוע גדול יותר אתה חייב סרן "קומפלט" של דגם בכיר,מוטות 19מ"מ,אנטי רול 24מ"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי תודה

 

אני אשמח לישמוע עוד תגובות בנושא שכתבתי: האם שתי זרועות דיסק ל 306 במצב טוב שווים 1400 שקל.

 

 

מקווה שמישהו יענה לי , כי בנתיים אני רואה שעונים רק לשיפורים הכי יעילים :בילטר פתוח, אגזוז לחץ.:roll:

 

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לא .

 

נסה אצל המשתמש G-FORCE כאן בפורום . ידוע לי שיש לו סרן למכירה או חלקים ממנו . תסתדר איתו .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

בשעה טובה הפרוייקט הסתיים..

 

שבוע שעבר קניתי סרן דיסק מפירוק של קסארה 2003. (העל האוטו שלי יש סרן עם ברקס תוף)

במוסך על הסרן דיסק הרכבנו את האנטירול 24 מ"מ פלוס המוטות פיתול . ועל הדרך שידרגנו את הקאליפרים מקדימה לשל ברלינגו.

 

התוצאה:

שינוי פשוט מדהים!!

 

האוטו קודם כל עוצר בצורה הרבה הרבה יותר טובה עם דיסקים מאחורה ודיסקים של ברלנגו מקדימה.עם נשיכה טובה כזאת שהיתה חסרה לאוטו.

 

בנוגע לסרן האחורי:

הפסיקו לאוטו הציפצופים מאחורה כאילו הוא איזה טנדר 404, פשוט לא שומעים כלום.(האוטו היה מרעיש מאוד מהסרן האחורי)

 

האוטו ניהיה הרבה יותר קשיח בחלק האחורה וההתנהגות השתפרה מאוד ואולי האוטו זורק יותר אבל בצורה הרבה יותר צפויה .

 

 

ממש האוטו השתנה לטובה.

 

אבל עיזבו את האוטו. אני חייב לפרגן למכונאי שביצע את העבודה : ירון (פה בפורום שם משתמש G-FORCE )

אני מודה באתי אליו עם חששות כי יש לי ניסיון רע עם מכונאים , אבל ירון הוכיח לי שטעיתי.

הוא עשה את העבודה ברצף וממש במקצועונות שלא היתה ידועה לי שיש למכונאים.

הכל הלך חלק בלי סיבוכים וכל מיני קומבינות לא רצויות.

בקיצור מומלץ מאוד

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

רק שאלה אחת, מאיפה המידע שעם הסרן החדש יאשרו לך הגדלת מנוע?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוגב, לאן נעלמת? כבר לא רואים אותך...

 

תתחדש! נשמע טוב :twisted:

 

תודה

ואתה צודק, אני באמת צריך לבוא יותר למפגשים.

 

 

 

באגירה

אני יודע את זה מאנשים שעשו פרוייקטים דומים עם 306

כרגע אני רחוק מאוד מעניין המנוע. (על האוטו מורכב מנוע אחרי אוברול עם קרטר חדש .בקיצור במצב מצויין, חבל לזרוק)

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוגב אני שמח לשמוע שיצאת מרוצה ממוסך, והרווחת מכונאי תותח, זה בהחלט לא קורה כל יום.

 

תתחדש!

 

ואני מצפה לסיבוב ניסיון אחרי כל השדרוגים הרבים שביצעת ברכב,

אני אתן לך סיבוב על ה 205, יש לה ראש "חדש" "משובץ", זה גם משהו..8)

אה וציריה:roll:

 

נשתמע, תתחדש ותהנה!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה

אני יודע את זה מאנשים שעשו פרוייקטים דומים עם 306

 

תבדוק טוב טוב מה אנשים אמרו לך כי אני שמעתי על זה רק ב 205 וגם זה כבר איזה שנתיים לא רלוונטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לפרגן למכונאי שביצע את העבודה : ירון (פה בפורום שם משתמש G-FORCE )

בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה

בקיצור מומלץ מאוד

 

לא מסכים .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוא יותר מומלץ מזה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...