Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה בגיר - ניסאן ג'וק 2012 מנוע 1.6 אוט'


shlomi_e11
שימו לב! השרשור הזה בן 1846 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

הרכב - ניסן ג'וק שנת 2012 מנוע 1.6 אוטו', עם 25,010 ק"מ (!),

 

האחריות היתה ל 3 שנים, משמע עברה לפני כחודשיים.

 

הרכב מטופל פי הספר במוסך מורשה משרד התחבורה.

 

חמי, אדם מבוגר עם נכות מתקשר אלי עכשיו בלחץ, התחיל לשמוע רעשים מוזרים מהרכב וחשד שזה מגיע מהגיר.

 

הלך למוסך מרכזי בעיר מגוריו כדי שיבדקו את העניין, אחרי התעקשות שלו עשו סיבוב על הרכב ואמרו לו לבוא לבדיקה מעמיקה יותר ביום ראשון.

 

כמובן שנחזיר את הרכב לבדיקה שלהם ונעמוד על כך שהבעיה תטופל בהתאם, גם אם יהיה נדרש לפנות לערכאות גבוהות יותר. הרי לא הגיוני שרכב חדש בן 3, עם 25K KM בלבד, מטופל כראוי מגיע למצב כזה לאחר כל כך מעט נסועה.

 

מיד נזכרתי בפוסט הזה של dany מלפני שבוע:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?580527-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%9E%D7%AA-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%9F-%D7%92%D7%95-quot-%D7%A7-2012

 

כמו כן, ראיתי את הפרסום הנ"ל בנוגע לתקלה של הגירים במכוניות ניסאן:

http://busha.co.il/%D7%93%D7%9C%D7%A7-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA/10.2.13-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%9E%D7%94%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%9F-%E2%80%93-%D7%A7%D7%A9%D7%A7%D7%90%D7%99-%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99-%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%A7%D7%A8%D7%A1%D7%95-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A1.html

 

וכן את הפרסום הזה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4271363,00.html

 

ופה בתגובות:

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3654130,00.html

 

ופה:

http://www.carz.co.il/gen/662/faq/

 

האם תוכלו לשפוך אור על הנושא? באזה שנתונים מדובר, על איזה דגם של ת"ה? האם הוכרז ריקול כלשהו בארץ/בחו"ל לגבי הבעיה הנ"ל?

 

אשמח לדעתכם,

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון למען הדורות הבאים:

 

לאור התקלה הידועה של הגיר הנ"ל, היבואן הסכים להחליף את הגיר התקול לגיר חדש מהקופסה + אחריות לשנה,

בהשתתפות עצמית של 2,000 ש"ח.

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לבדוק, האם מדובר באותו גיר?

מדובר בגיר רציף שיוצר על ידי חברת JATCO, בשנת 2012 ולדעתי גם בשנים 2011-2013.

 

http://www.thetruthaboutcars.com/2013/12/nissan-pushes-jatco-to-resolve-cvt-issues/

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם בדקת עם מוסך מורשה?, רנו-ניסאן נותנים 6 שנים אחריות על הגיר הזה.

 

בוא נגיד בעדינות כי לא כך הוצג המצב במוסך המורשה. הם ממש לא "ששו" להחליף גיר על חשבונם ו/או הציגו את האחריות עליה אתה מדבר, אלא ניסו להתחמק בטענות מגוונות.

 

רק לאחר שהבינו שאני רציני, לא משחק איתם, ולא אהסס להגיע לבימ"ש, הם הסכימו.

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

מעלה את השרשור מן האוב.

 

אנחנו לקראת רכישת ג'יפון עבור אמא שלי ומתמקדים בניסאן ג'וק.

קראתי ברשת על בעיות גיר בתיבה של

JATCO שמשודכת לג'וק.

הבנתי שניסאן החליפו את הגיר של הג'וק ל-6 הילוכים אם אני לא טועה ב-2012.

האם בעיית הגיר נפתרה עם ההחלפה?



 

תודה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

לא הייתי נכנס לדקויות של ממסרה חדשה, ממסרה משודרגת וכו' - חובת ההוכחה עליהם.

 

במידה ואתם ממש רוצים את הרכב - בקשו אחריות מורחבת ל 5 שנים.

במידה ויסכימו, כנראה הם סומכים על מערכת הממסרה, במידה ולא ..

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיקר משמיצים את ה DSG, ששם בדר"כ מחליפים רק קלאצ'ים עקב בלאי מוגבר ולא כל הגיר קורס פתאום, אבל כשזה בניסאן או יפניות אחרות... זה "נורמלי".

Current: Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת משווה? לוקח תלונה-שתיים ומשווה למאה?

Vag היו מתים לסטטיסטיקות של ניסאן וה"פאקים" שלה.

 

תראה רק פה בפורום כמה מתלוננים על בעיות בגיר ה"בעייתי" של ניסן וכמה על וואגיות. אם לא מספיק לך תקרא קצת בפורומים ברוסיה/סין/ארה"ב וזה יוריד לך את החשק

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה השוואה בכלל, יש אנשים עם tsi/dsg שהרכבים שלהם פשוט לא ברי נסיעה. יש אחד שעובד איתי שקנה איביזה חדשה לפני שנה, פשוט גהנום. הרכב לא מפסיק להיכנס למוסך.

 

שלא יספרו לכם סיפורים שעברו מחלות הילדות של השילוב הארור הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...
עדכון למען הדורות הבאים:

 

לאור התקלה הידועה של הגיר הנ"ל, היבואן הסכים להחליף את הגיר התקול לגיר חדש מהקופסה + אחריות לשנה,

בהשתתפות עצמית של 2,000 ש"ח.

 

הדורות הבאים כבר כאן, ניסאן ג'וק 2012 עם 48000 ק"מ והגיר מת! מה קורה עם ניסאן? למה הם לא לוקחים אחריות כמו חברות אחרות על גיר שברור לכולם כולל להם שהוא בעייתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1846 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...