מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: התחממות מעצבנת באוטו, ומשהו לגבי מוסך ליטל...

  1. #1
    Anonymous
    אורח
    לפני כמה ימים אני נכנס לרכב, ומגלה שלולית בתוך תא הנוסעים. מסתבר שהרדיאטור הפנימי (זה של החימום) התפוצץ, וכל מי הרדיאטור נכנסו פנימה. למחרת בבוקר האוטו (פיג'ו 405) התייצב במוסך ליטל לטיפול בבעיה. אם האוטו כבר שם, אמרתי לעצמי, נבדוק גם את בעיית ההתחממות שיש לי באוטו. מה שעשו בליטל זה לנתק את הרדיאטור הפנימי (צעד חכם?). בקשר לבעיית ההתחממות - הם החליפו מי רדיאטור (שנכנסו לתוך האוטו), ושמו תוסף לשמן של BG (כעסתי על כך מאוד - אבא שלי לקח את האוטו לתיקון, דבר כזה לא היה קורה בהשגחתי). עכשיו התחילו הצרות - בנסיעה במהירויות עירוניות האוטו עובר את קו ה 90 מעלות לא בהרבה, אבל כשמגיעים למהירויות בינעירוניות, מד הטמפ' מגיע ל 100 בקלות - דבר שלא צריך לקרות בעקבות קירור האוויר (גם בלילה כשהאויר קר המצב כזה). מה יכולה להיות הבעיה, ומה הדרך לתקנה? תודה!!!


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    אויש, מוכרת לי הבעיה.... כבר היגעתי למצבים שהרכב מודיע לי
    STOP, בגלל התחממות מעל 100 מעלות

    לא נעים, אני עכשיו מנסה לפתור את הבעיה שלב שלב על פי הדרכה של איציק (שוב תודה איציק!! )

    צור איתי קשר באיי סי קיו או במסנג'ר (אם אין אז הודעות פרטיות)
    אנחנו באותה סירה אירופאית לא אמינה
    יובל.

  5. #3
    מגובב מוביל הסימלון של kompy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    בפייסבוק או בטוויטר ראה חתימה
    הודעות
    15,109
    ניתוק מע' החימום ברכב
    (1)יהיה לך קר בחורף.
    (2)אין אפשרות יעילה להפשרת אדים משמשת חזית בחורף.
    (3)הבעיה לא נפתרה רק ניטרלו אותה.
    (4)לא חוקי-מהסיבה של (2).

    התחממות רכב
    (1)להחליף תרמוסטט.
    (2)להחליף יוניט פתיחת מאוורר.
    (3)לבדוק מנוע מאוורר.
    (4)לנקות את מעברי האוויר ברדיאטור.
    (5)להחליף מכסה רדיאטור.

    עמית

  6. #4
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2002
    הודעות
    11
    טוב, זה אני רק עם הניק שלי
    לעמית: אני לא מאמין שיש בעיה במאווררים, שכן ככל שהמהירות עולה יש התחממות גדולה יותר (ופחות יש צורך במאווררים). בליטל אמרו שיתכן שצריך "להעביר" את הרדיאטור ניקוי אבנית יסודי... לא נשמע לי ממש יעיל, אבל ברור לי שמשהו במערכת זרימת נוזל הרדיאטור פגום. בקשר לחימום - העלת נקודות טובות, אך בליטל דרשו כ 1000 מרשרשין עבור רדיאטור פנימי חלופי (שלא נדבר על מקורי), ואם אפשר להסתדר בלי, למה לא? (ססמת המכוניות הצרפתיות )

  7. #5
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,540
    1000 שח לרדיאטור תחליפי ?

    אני קניתי לחבר עם 306 רדיאטור פנימי באיזה 400 שח, איך יכול להיות שתחליפי יעלה 1000 שח ל 405 (שההבדלים בינהן לא היסטריים בכלל)

    אגב, יובל, החלפת את הפנסים ??

    איציק

  8. #6
    אדריכל הפורום הסימלון של razmel
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בנדיבות, נוהג באדיבות
    הודעות
    12,139
    לפני שנתיים בערך החלפתי רדיאטור פנימי בפיג'ו 205.
    הרדיאטור נקנה והורכב אצל דני - החשמלאי של מוסך ינוע (מורשה פיג'ו בזמנו) בהרצליה.
    מחיר כולל: חלק + עבודה היה בסביבות 400 ש"ח.

    שווה לקבל הצעת מחיר ממנו.

    מוסך ינוע כבר לא שם, אבל סדנת החשמל נשארה.
    ברחוב הרב קוק בהרצליה (המשך שדרות שבעת הכוכבים) - מול תחנת הדלק פז - (אבו-חאלד).
    רז .

    205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).נמכרה.
    המרצדס שלי נמכרה.
    טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  9. #7
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    כן, החלפתי, פתאום יש לי תאורה יוצאת מהאוטו, מדהים

    את הכיוון עוד לא עשיתי בצורה טובה מספיק, אני אקפוץ לחשמלאי צריך להיות להם מכשיר לכיוון אופטימלי (כמו זה בטסטים לא?), בגלל שאני כבר מכיר את החשמלאי מספיק טוב (מעניין למה באמת....... אירופאית לא אמינה) אני מנחש שזה יהיה חינם

    אגב, היום תוך כדי פירוק הרכב שמתי לב לחוט שנקרע כתוצאה מהתכתשות עם המאווררים
    (2 נגד 1, כאילו שהיה לו סיכוי), אולי זה יעזור משהו. אבל אני בטוח ש-2 המאווררים עבדו בזמן נסיעה

    בכל מקרה מחר כנראה אני מחליף את הגומיית הגה (200 ש"ח נורמלי?, הוא טוען שהגומיה 20 והשאר עבודה), והצינור הנפוח.... אותו אני כנראה אחליף לבד זה לא נראה לי מסובך

    ושוב תודה לך
    יובל.

  10. #8
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    156
    יתכן ויש אויר בתוך מערכת הקרור.
    פתח את מכסה הרדיאטור ותן למנוע לעבוד כ10 דקות כשהמכסה פתוח.
    אם יש אויר במערכת יהיו בועות אויר ומיים יגלשו החוצה מהרדיאטור.

    לאחר הפעולה תוסיף נוזל קרור לכמות שצריכה להיות ברדיאטור.



    כמו כן בדוק אם המאוורר של הרדיאטור נכנס לפעולה בזמן.
    יתכן והוא נכנס מאוחר מידי. בדיקת החישן יכולה להתבצע עם מד התנגדות (אומטר).
    התנגדות החישן משתנה בתלות בטמפרטורה.
    השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.
    שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

  11. #9
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198
    ציטוט איציק נ. כתב:
    אגב, יובל, החלפת את הפנסים ??

    איציק
    אני ניסיתי לנקות את הפנסים ב-BX לפני יומיים.לא הלכתי בשיטה של להכניס סמרטוט בעבודת נמלים ,אל פשוט בכח.כיוון שבפנסים הישנים העדשה מזכוכית ,מברג קטן הפריד בין הפנס לעדשה ו- VOUIS LA ! הפנס מול העיניים,נגיש וקל.קו המחשבה היה לסגור אותו אח"כ עם סיליקון - זה עובד כמו חדש ,אפילו יותר טוב.
    הבעייה היחידה היא שעם הפתיחה גיליתי שכל הציפוי מג'וייף לגמרי. סימני מים וכו' (לדעתי כיוון שבמשך השנים הגוניות המגינות על הנורה נעלמו , ואז ,כל שטיפת מנוע נכנסו נוזלים.
    כיוון שאלו מטבעם חומרים מאכלים לציפוי הזה (נפט במקרה הטוב),הרי הם פשוט השאירו עקבות על הרפלקטורים והציפוי המבריק נעלם. האבק דווקא נעלם יפה מאוד (מים וסבון) ,אבל בכל זאת הציפוי דפוק לגמרי.

    עכשיו - ביררתי במקום אחד - 175 ש"ח לפנס .
    אני אבדוק בעוד שני מקומות (פירוקיות OUT OF THE QUESTION , לא הולך לזרוק כסף על משהו בלתי ברור) - ז'אן וVALEO (יצחק שדה ,פינת טברסקי).
    מישהו מכיר עוד מקום ששווה לבדוק?

  12. #10
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,540
    ההבדלים בין המקורי (VALEO) לתחליפי נע באיזור העשרות שקלים - שווה ללכת על המקורי.

    שמר, תעדכן אותי במחירים של ז'אן וכד' (לפני שאתה קונה).

    איציק

  13. #11
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    שמר, כשאני ביררתי אצל ז'אן לפיז'ו זה עלה כ-360 היחידה.... מקורית כמובן
    80 שקלים חדשים יותר ממה שאיציק מצא בשבילי, אני מניח שגם אצלך זה יהיה יקר משמעותית אצל ז'אן

    אבל איך הגעת ל-175, מה פנסים של סיטרואן יותר זולים? לא פייר

    אגב, כשאני ניסיתי לנקות את הפנסים ברגע שהעברתי את הסמרטוט על הרפלקטור הוא התחיל להתקלף....
    יובל.


  14. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  15. #12
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,540
    לז'אן יש את היתרונות והחסרונות שלו.
    מצד אחד - יש לו הכל
    מצד שני - הוא לפעמים תוקע מחירים שרק השם ישמור אותנו מהם.

    איציק

נושאים דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18/08/03, 20:21
  2. אקוסטיקה מעצבנת באוטו, הד שחוזר על עצמו פוגע בצליל
    By mordi in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11/03/03, 13:52
  3. מוסך ליטל
    By RedR in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 09/10/02, 17:45

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •