Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נורית הטעינה שלי שוב עושה שמות.

 

היום בצהריים, לאחר 24 שעות עמוסות יחסית של נסיעה עם ה205, נורית הטעינה החלה להבהב במפתיע.

את ההיבהובים האלו אני מכיר מימים רחוקים יותר. רק שהפעם מדובר בהבהוב שונה - אם בעבר הנורה נדלקה חלש בסל"ד סרק והלכה ונכבתה ככל שהסל"ד עלה, הפעם זה הפוך - הנורה דולקת חלש בסרק, והולכת ומתחזקת ככל שאני מעלה את הסל"ד :shock:

מה עוד - ככל שצריכת הזרם עולה, המנורה דולקת חזק יותר. כשאני מדליק את כל האורות ברכב (אורות גבוהים, ערפל קדימה ואחורה ותאורת פנים) - המנורה דולקת בצורה רציפה ובעוצמה מלאה.

 

ביצאתי כמה בדיקות ראשוניות -

מתח על המצבר כשהרכב סגור: 12.2 וולט.

מתח על המצבר בסרק: 13.5 וולט

מתח על המצבר בסל"ד גבוה: 14.3 וולט

מתח על המצבר בסרק בעומס מלא: 12.8 וולט.

מתח על המצבר בסל"ד גבוה בעומס מלא: 14.3 וולט.

 

החשד העיקרי שלי הוא האלטרנטור, אבל הוא "חדש" יחסית (הוחלף במשופץ, עדיין באחריות לדעתי!). מצד שני, ישבתי איזה שעה היום בבוקר והקשבתי לרדיו, אז אולי מר מצבר גוסס לי מתחת למכסה המנוע?

 

:roll::-x:???:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

התאור שלך מצביע על אלטרנטור שלא עומד בעומס, לדעתי הוא הבעיה, בדוק תקינות רצועת אלטרנטור ואצל חשמלאי בדוק מצב אלטרנטור, לדעתי המצבר חף מפשע.

פורסם

הבדיקה של המתחים מראה תוצאות תקינות - אך אין זו ערובה לכך שהאלטרנטור תקין לחלוטין.

 

כדאי שתבדוק אם האלטרנטור שלך עדיין באחריות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא ברור לגבי האחריות... צריך לברר. :???:

אם האלטרנטור לא עומד בעומס - למה המתחים תחת מתח נראים תקינים?

 

 

מה עכשיו, כל חצי שנה מחליפים אלטרנטור?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלום.

 

הבעיה היא פריצה של דיודה ודבר זה גורם למנורה לדלוק בעומס.

האלטרנטור תקין רק יש להחליף את גשר הדיודות או דיודה.

על כול פנים האלטרנטור באחריות :-) אל תדאג.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הפעם הוא החזיק עוד 4 חודשים, ושוב מר אלטרנטור מאותת סימני מוות.

 

יש פיתרון לאלטרנטורים המקוללים האלו, או שאני צריך לקנות אחד רזרבי, שיהיה תמיד בבית?

למה גשרי הדיודות האלו נשרפים כל כמה חודשים?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הפעם הוא החזיק עוד 4 חודשים, ושוב מר אלטרנטור מאותת סימני מוות.

 

יש פיתרון לאלטרנטורים המקוללים האלו, או שאני צריך לקנות אחד רזרבי, שיהיה תמיד בבית?

למה גשרי הדיודות האלו נשרפים כל כמה חודשים?

שלום.

ניראה לי מוזר כי בפעם האחרונה הרכיבו גשר דיודות מקורי ולא תחלפי.

האם יש לך מערכת רצנית + מגבר או יותר ברכב?

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

ניראה לי מוזר כי בפעם האחרונה הרכיבו גשר דיודות מקורי ולא תחלפי.

האם יש לך מערכת רצנית + מגבר או יותר ברכב?

 

בברכה בני ל.

שלילי.

רדיו-דיסק פשוט עם ארבעה רמקולים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלום נקניק.

 

צור איתי קשר בתחילת השבוע וננסה לעזור כרגיל 00020074.gif .

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני אתקשר בשמחה :smile:

באמת שכבר עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שנפגשנו.. כנראה שעשית עבודה טובה מדי קודם :grin:

 

 

הייתי שמח לשמוע ממומחי הצרפתיות אם יש פיתרון קבוע לסאגה הזאת, או שרק מדובר בחוסר מזל?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

נראה לי שגם אצלי מתפתח סיפור דומה.

 

המנורה דולקת חלש מאוד בסרק, ונכבית כשעולים הטורים.

אם מדליקים אורות או משהו כזה - נדלקת חזק יותר.

 

נו, בני, גם אני ואתה נתראה בטח בקרוב :-)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בנוסף רצוי גם לבדוק ווסת מתח יתכן והווסת מזייף בעבודתו לפעמים הווסת מורכב כגוף חיצוני מחוץ לגוף האלטרנטור .

בהצלחה לשניכם .

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

היה לי תופעה דומה בפורד פיאסטה לבסוף התברר שהמינוס ברכב היה לא תקין והוחלפו מספר חוטי מינוס מהמצבר לגוף הרכב והבעייה נעלמה .

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

×
×
  • תוכן חדש...