Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

רציתי לשאול אם יש אפשרות להשים על מגבר 4 ערוצים גם סט קומפוננט גם 6/9 וגם סאב?

1.אולי יש אפשרות להשים את 6/9 על שתי ערוצים,סאב על אחד, ושתי הקומפוננט על ערוץ אחד?

2.אולי אפשר להשים את שני הקומפוננט על אותו ערוץ של ה-6/9?

3.אולי אפשר לשחק עם האומים האלו שאני לא מבין גדול כלכך בזה...

תודה רבה לעונים,תגובתכם חשובה לי.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

שיש לך מגבר של 4 ערוצים אז אתה מגביר איתם זוג רמקולים תוך כדי שימוש ב-2 ערוצים במגבר ואת השניים האחרים אתה מחבר בגישור לסאב

ככה זה הכי עדיף לפי דעתי כי אם תחבר 2 זוגות רמקולים לאותם 2 יציאות אתה משנה להם את האומים. 8 4 או 2 תלוי בכמה הרמקולים עובדים..

אז עדיף לך להביא 2 מגברים

1 מונו שיחזיק לך סאב

והשני מגבר 4 ערוצים נחמד שירים לך את הרמקולים אחוריים + קדמיים

נשמע לי פתרון הכי טוב

או שתסתפק במגבר שלך של ה-4 הערוצים ותרים זוג רמקולים וסאב איתו כמו שאמרתי בהתחלה.

שזאת אחלה אופציה אני מרוצה ממנה בכל אופן..

ושכחתי לציין שאת הזוג רמקולים שאתה לא מחבר למגבר אתה מחבר אותם פשוט למערכת עצמה.

פורסם

מערכת אידיאלית כוללת - מגבר 4 ערוצים 2 ערוצים בגישור לסאב , 2 ערוצים אחרים לקומפוננט קדמי , ורמקולים 6על9 אחורים מחוברים להגברה של הפאנל.

 

בשביל להגביר את כל העסק צריך 6 ערוצים , להגביר סאב עם ערוץ אחד זה בדרך כלל לא יספיק כדי לפתוח אותו.

 

לפצל יציאה אחת ל2 99 אחוז שזה לא אפשרי אלא אם כן עם קומבינות מטורפות.

פורסם
מערכת אידיאלית כוללת - מגבר 4 ערוצים 2 ערוצים בגישור לסאב , 2 ערוצים אחרים לקומפוננט קדמי , ורמקולים 6על9 אחורים מחוברים להגברה של הפאנל.

 

בשביל להגביר את כל העסק צריך 6 ערוצים , להגביר סאב עם ערוץ אחד זה בדרך כלל לא יספיק כדי לפתוח אותו.

 

לפצל יציאה אחת ל2 99 אחוז שזה לא אפשרי אלא אם כן עם קומבינות מטורפות.

סליחה, אבל זאת מערכת אידיאלית בשבילך ! אידיאלית בשבילי זה פשוט לוותר על ה6*9

האחוריים. ברגע שיש סאב הרמקול הזה מיותר לחלוטין. אפשר קומפוננט או 6 וחצי מאחורה,

לאלה "שחייבים" "סראונד"

 

וד"א, אם פותח השרשור חושב עדיין שצריך 6*9 אחוריים חזקים בשביל לשמוע

טוב, וככה זה גם נשמע לפי זה שהוא כן רצה לתת ערוצי הגברה לאחוריים ולחסוך מהקדמיים

קרא כאן:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/01-07-2002-Theory-Rear-Fill.html

Race Smart

פורסם
מערכת אידיאלית כוללת - מגבר 4 ערוצים 2 ערוצים בגישור לסאב , 2 ערוצים אחרים לקומפוננט קדמי , ורמקולים 6על9 אחורים מחוברים להגברה של הפאנל.

זאת מערכת אידיאלית ???

 

מערכת אידיאלית תכלול הגברה נפרדת לכל רכיב ברכב, ראה רכבו של אייל, אם הדבר לא מתאפשר תקציבית, אז לפחות מגבר 4 ערוצים שיחובר לסט הקדמי בלבד, ומונו שיחובר לסאב

פורסם
מה קורה עם הסאב הוא בעל שני סלילים?
אז אפשר לגשר אותו על COIL אחד. תלוי גם בהתנגדות של הסלילים. אם זה שני סלילים של 2OHM כל אחד שניהם בטור יתנו חיבור ב4

Race Smart

פורסם

חבר'ה הבנתי -לא ניתן להעמיס על מגבר 4 ערוצים-4 רמקוליפ וסאב,מה שכן ניתן זה להפריד את הסאב למגבר בניפרד ואז יהיו לי 4 ערוצים על 4 רמקולים.

 

תודה רבה עזרתם לי.רק עכשיו שאני יבין -איך אני מחבר עוד מגבר לרכב? אני מקווה שאין צורך להריץ שוה כבלים למצבר ?

תודה.

פורסם
חבר'ה הבנתי -לא ניתן להעמיס על מגבר 4 ערוצים-4 רמקוליפ וסאב,מה שכן ניתן זה להפריד את הסאב למגבר בניפרד ואז יהיו לי 4 ערוצים על 4 רמקולים.

 

תודה רבה עזרתם לי.רק עכשיו שאני יבין -איך אני מחבר עוד מגבר לרכב? אני מקווה שאין צורך להריץ שוה כבלים למצבר ?

תודה.

תלוי מאוד בכבל שרץ אצלך ברכב.. במידה ויש לך 8G והמגברים שלך אינם חזקים, ז"א

במדידה עם מולטימטר אתה בודק ומגלה שאין מפל מתח רציני, אז אין צורך.

הכל תלוי במשיכה של המגברים שלך.

Race Smart

פורסם

סבבה יותם הבנתי עכשיו רק נשאר לי לדעת מה לעשות:

 

או שאני ישאר עם המצב הנוכחי שזה אומר 6/9 של אלפאסוניק מחוברים לפנאל של פיוניר 4/50(האם זה יוזיז אותם?). ואז הקומפוננט (סרווין) יהיו על המגבר?

או שאני יקנה מגבר מונובלוק לסאב ?כמה עולה אחד שיתאים ל305 c ?

פורסם
סליחה, אבל זאת מערכת אידיאלית בשבילך ! אידיאלית בשבילי זה פשוט לוותר על ה6*9

האחוריים. ברגע שיש סאב הרמקול הזה מיותר לחלוטין. אפשר קומפוננט או 6 וחצי מאחורה,

לאלה "שחייבים" "סראונד"

 

וד"א, אם פותח השרשור חושב עדיין שצריך 6*9 אחוריים חזקים בשביל לשמוע

טוב, וככה זה גם נשמע לפי זה שהוא כן רצה לתת ערוצי הגברה לאחוריים ולחסוך מהקדמיים

קרא כאן:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/01-07-2002-Theory-Rear-Fill.html

תהרוג אותי וזהו !:shock:

אני בניגוד לאחרים מתחשב ביושבים מאחור , ולהשלמת הסאונד מעדיף 6על9 עם פחות באס.

ולזה שאמר שמערכת אידאלית היא כמו של איל , אז סליחה שלא ניסחתי את עצמי טוב ,אז אני חוזר:

מערכת אידיאלית בתקציב שפוי !!!

ושוב , אני יודע שקים גם סט 3 חלקים והגברה איכותית לכל רכיב אבל שוב הכל מתחיל ונגמר בתקציב .

לדעתי לוותר על 6על9 זה אי התחשוב ביושבים מאחור .

(מה ניהיה מהפורום הזה, כל אחד רוצה לעקוץ את השני, אין פירגון בשיט ... לא רק אני שם לב לזה)

פורסם
תהרוג אותי וזהו !:shock:

 

(מה ניהיה מהפורום הזה, כל אחד רוצה לעקוץ את השני, אין פירגון בשיט ... לא רק אני שם לב לזה)

לא, לא רק אתה שם לב לזה.

אבל, הפעם לא ניסו לעקוץ אותך, אלא להעיר לך בתמימות, שגבלה באי הבנה... ;)

העוקצים עדיין לא הגיעו לתר'ד הזה... :idea:

פורסם
תלוי מאוד בכבל שרץ אצלך ברכב.. במידה ויש לך 8G והמגברים שלך אינם חזקים, ז"א

במדידה עם מולטימטר אתה בודק ומגלה שאין מפל מתח רציני, אז אין צורך.

הכל תלוי במשיכה של המגברים שלך.

המממ... את הכבלים והפיוזים בהתאם מתאימים לסגולה של המגברים, אני עוד לא זוכר ש8G מספיק ל"מגברים לא חזקים".(האם זוהיא הגדרה מקצועית?)

עובי הכבל כתלות במרחק ובעוצמת המגברים,וכך גם הפיוז בהתאמה.

ואגב, אם יש לו מפל מתח "רציני", כבל עבה יותר יפתור את הבעיה??--> (כנראה שלא.)

 

ולשאלה של פותח הת'רד,

עדיף להתקין מגבר מונו,ה4/50 זה בעצם משהו כמו 18-20RMS ---> לא ממש יזיז את האחוריים,ובעדיפות לתת הגברה בהתאם לכל רכיב ברכב,ולגבי השאלה על הכבל אז:

אם תוכל לפרט איזה מגברים ומה מותקן עליהם אוכל לעזור לך בשמחה על מידת הכבל+גודל פיוז. בד"כ שמדובר על 2 מגברים עדיף כבל עבה יותר ומפצל למידה קטנה יותר, וזה גם כתלות במרחק בין המפצל לכבלים.(עדיף תמיד להחמיר במקצת, לא להסחף עם מגברים של 50וואט RMS על 0G,אבל תמיד עדיף קצת יותר).

יכול להיות שמה שקיים אצלך ברכב זה יספיק -אך זה דורש בדיקה.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...