Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה את המגבר בקרוב, עכשיו השאלה שלי היא אם הוא יחזיק קומפוננט (כנראה מורל דוטק-לא בטוח עדיין), רמקולים אחורים 6X9 לא יודע עדיין איזה, וסאב שאני גם לא יודע איזה.

האם המגבר הזה יחזיק את כל אלה? ואם כן, איך הוא יסתדר?

תודה!

פורסם

המגבר הינו מגבר 4 ערוצים, כיצד רצית לחבר את הקומפוננט, אובליים, ואת הסאב ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ניתן לעשות "קומבינה"

ולחבר את הקומפוננט והאחוריים בחיבור מקבילי.

כך ההספק עולה כי המגבר רואה 2 אוהם.

אבל לא מומלץ בכלל. מאבדים שליטה על הפידר ובאופן כללי לפני שהייתי עושה את זה הייתי מנסה קודם חיבור של קדמיים וסאב בלבד. אחר כך חיבור של אחוריים לרדיו דיסק ורק אם משעמם/ לא מסופק מהמצב הראשון ורוצה אפילו יותר הולך על האופציה הזאת...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
המגבר הינו מגבר 4 ערוצים, כיצד רצית לחבר את הקומפוננט, אובליים, ואת הסאב ?
אל תפתיע אותי

בעצם אתה לא מפתיע אותי

שאתה לא חושב שאפשר לחבר ארבעה רמקולים וסאב למגבר 4 ערוצים

ברור שאפשר כמו שSHIBBI ציין

חיבור מקביל לרמקולים ב2 אום

אבל זה קצת בעייתי

כיוון שגם אין שליטה על הפדר (קדימה אחורה)

וגם אי אפשר לתחום את התדרים של הרמקולים האחורים והקדמיים בנפרד בצורה אקטיבית

אבל גם לזה יש פתרון טוב

אפשר להשתמש ברכיבים פסיביים

נגדי הספק

קבלים

וסלילים

קרוס פסיבי לרמקולים

אבל צריך לדעת לחשב את הערכים

וצריך לדעת לתאם ולתזמן את הפזות של הרמקולים

בשביל זה צריך מתקין טוב ומקצועי

 

אגב

מעניין לעניין באותו עניין

מר SHIBBI היקר

כאן אתה צריך להיות מודע למגבלותיו של מעגל ה PROTECTION של ה - JBL

וכאן אני חושש שתיתקל בבעיה כיוון שלומרות שה-JBL תוכנן ע"י מהנדסים "גרמניים"

והחברה היא חברה אמריקאית המגבר בכל זאת מיוצר במזרח אם אני לא טועה בסין

ומגברים שמיוצרים שם ידועים במעגל ה-PROTECTION שלהם שמכבה את המגבר בעומס גבוה

ותוסיף לזה את הימים החמים שאנו עדים להם לאחרונה

זה לא שילוב מוצלח כלכך

מה שהרוקפורד עושה בקלילות ובעיניים עצומות

פורסם

מה זאת אומרת ?

אפשר לחבר 4 רמקולים ל2 ערוצים בעצם ?

 

יוו, איזה מגניב !!! :)

 

העובדה שהמגבר של JBL מיוצר בסין לא אומרת שהמגבר זהה למגברים סיניים אחרים.

התמונות של העינות של המגברים הזולים לעומת הJBL, אומרות הכל ..

(אלף מילים).

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שאלה קטנה: למגבר יש 4 יציאות...ולמשל על הזוג קומפוננטים הולכות 2 יציאות ועל הסאב הולכת יציאה אחת.

אי אפשר לעשות שמיציאה אחת יצאו שתי יציאות? (לאחוריים) יענו ההפך מגישור.

פורסם

מה הקשר של היצור בסין ? הקורולה מיוצרת בטורקיה - אז מה טויוטה הופכת לחברה טורקית פתאום ?

או שניסאן לספרדית (טראנו בספרד) אגב נוקיה חברת פינית (מפינלנד..) והיא מיצרת בכל מיני מקומות במזרח זה הופך את מוצריה לפחות אמינים או פחות איכותיים ?

 

הבעיה ביצור זה לא המלחים..זה שגרמני או סיני ידחוף מלחם וישלב מעט בדיל זאת לא הבעיה : מה שקובע ביצור זה הסכימה של המעגלים - ואיכות הרכיבים...זהו - ופה מה שמעיד זאת החברה שמפתחת...ולא שום דבר אחר !!

 

אפשר אבל אז הסאב שלך יקבל רק 104וואט וזה מעט

פורסם

אגב

מעניין לעניין באותו עניין

מר SHIBBI היקר

כאן אתה צריך להיות מודע למגבלותיו של מעגל ה PROTECTION של ה - JBL

וכאן אני חושש שתיתקל בבעיה כיוון שלומרות שה-JBL תוכנן ע"י מהנדסים "גרמניים"

והחברה היא חברה אמריקאית המגבר בכל זאת מיוצר במזרח אם אני לא טועה בסין

ומגברים שמיוצרים שם ידועים במעגל ה-PROTECTION שלהם שמכבה את המגבר בעומס גבוה

ותוסיף לזה את הימים החמים שאנו עדים להם לאחרונה

זה לא שילוב מוצלח כלכך

מה שהרוקפורד עושה בקלילות ובעיניים עצומות.

 

דבר ראשון.

אני חייב להבין מאיפה הוצאתה את השטות הזאת?????

מה קשר איפה המגבר מיוצר לפרוטקשן.???

אתה רוצה לראות מגברים אמריקאים נכנסים לפוטקשן? מגברים גרמנים? אנגלים?צרפתים?.

דבר שני.

קצת תרגום:

protection= הגנה.

כלומר , מגבר ש"נכנס" לפרוטקשן , משמע הוא מגן על עצמו מעומס יתר.

אתה מציג את העניין כאילו זה בעיה שיש מעגל הגנה למגבר?כאילו שזה דבר רע??

 

דבר שלישי.

זה שאנשים מנסים לעשות קומבינות עם מגברים, ומנסים למצוץ את המגבר עד סף גבול היכולת שלו ואז המגבר מגן על עצמו, זה משהו אחר.

אני מניח שאם התכוונת להגיד משהו , זה לא להעמיס על המגבר אחרת הוא יגן על עצמו ואז לא עשינו בזה כלום.

 

אבל זה שמגבר מיוצר בסין, לא הופך אותו ל"בעייתי" מבחינת הגנה.(הגנה=דבר טוב)

ואני לא מבין מה הרוקפורד "עושה בקלילות ובעיניים עצומות"? בניגוד לJBL.

 

ולפותח הת'רד,

המגבר הנ"ל יכול "להחזיק" סט קומפוננט קדמי וזוג אחוריים או סאב בגישור או 2 סאבים בגישור כל 4 הערוצים, לא מעבר לזה ואל תחבר רמקולים ב2ohm, כי הוא:

א.לא מיועד לזה

ב. בכסף שתצתרך להוסיף על קרוסים בין הרמקולים או מעבד בינהם,כי לא תהיה לך שליטה על :

1.תדרים

2.FADE

3.חלוקת סאונד בין הרכיבים(ימין שמאל , קדימה אחורה- במילים אחרות - מונו!)

עדיף להוסיף מגבר מונובלוק לסאב וזהו.

under construction..

פורסם

בקיצור ולענין - המגבר הנ"ל יחזיק 2 רמקולים 6X9 350W + סאב 800W ללא בעיה, ולפי דעתי זו האופציה הכי טובה שאפשר לנצל בה את המגבר.

פורסם

אני אומר לפותח התראד שיבוד מה הוא מעדיף.

חיבור של האחוריים או הקדמיים להד יוניט.

לדעתיולדעת רבים אחרים עדיף לחבר את הקדמיים והסאב למגבר והאחוריים להד יוניט

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
אל תפתיע אותי

בעצם אתה לא מפתיע אותי

שאתה לא חושב שאפשר לחבר ארבעה רמקולים וסאב למגבר 4 ערוצים

ברור שאפשר כמו שSHIBBI ציין

חיבור מקביל לרמקולים ב2 אום

אבל זה קצת בעייתי

כיוון שגם אין שליטה על הפדר (קדימה אחורה)

וגם אי אפשר לתחום את התדרים של הרמקולים האחורים והקדמיים בנפרד בצורה אקטיבית

אבל גם לזה יש פתרון טוב

אפשר להשתמש ברכיבים פסיביים

נגדי הספק

קבלים

וסלילים

קרוס פסיבי לרמקולים

אבל צריך לדעת לחשב את הערכים

וצריך לדעת לתאם ולתזמן את הפזות של הרמקולים

בשביל זה צריך מתקין טוב ומקצועי

אגב

מעניין לעניין באותו עניין

מר SHIBBI היקר

כאן אתה צריך להיות מודע למגבלותיו של מעגל ה PROTECTION של ה - JBL

וכאן אני חושש שתיתקל בבעיה כיוון שלומרות שה-JBL תוכנן ע"י מהנדסים "גרמניים"

והחברה היא חברה אמריקאית המגבר בכל זאת מיוצר במזרח אם אני לא טועה בסין

ומגברים שמיוצרים שם ידועים במעגל ה-PROTECTION שלהם שמכבה את המגבר בעומס גבוה

ותוסיף לזה את הימים החמים שאנו עדים להם לאחרונה

זה לא שילוב מוצלח כלכך

מה שהרוקפורד עושה בקלילות ובעיניים עצומות

כול מה שהוא אמר נכון ב100%.

 

חוץ מהפסקה האחרונה...היא מיותרת לחלוטין.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...