Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרופה למחלת כל המאזדות!


elad1299
שימו לב! השרשור הזה בן 6974 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עכשיו חזרתי מטיפול 110...

בקיצור אחד האחראים במוסך עשה איתי סיבוב על האוטו, אמרתי לו שירגיש את הגז ואת הגיר(על מה שחשבתי שהמקרה הוא תושבות גמורות מסתבר שמדובר בחופשים בידית וצריך לעשות בוקסות), בקיצור, כמו לרוב בעלי המאזדות המיושנות, גם למאזדה המדוברת יש את המחלה של דוושה תקועה בתחילת המהלך, ושום שימון/גירוז של הכבל/קפיץ הפרפר לא יעזור. הוא אמר לי שנדרש ניקיון של בית המצערת ושלח את אחד העובדים לטפל בנושא.

כל הסיפור הוא לקחת ספריי קרבורטורים ולנתק את הצינור שמגיע מהפילטר אוויר לבית המצערת, ולרסס לתוך הבית מצערת את הספריי.

יש לרסס מספר פעמים כשהפרפר סגור ומספר פעמים כשהוא פתוח ובין לבין לנקות עם סמרטוט נקי את הפרפר וסביבתו.

תענוג סוף סוף שיש קצת שליטה על הגז!

יום טוב

 

שלד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר במאזדות עסקנו אז יש לי שאלה.

בלנטיס מודל 2000 לאחר דימום מנוע נשמע מין קול של פריקת לחץ (נשמע כמו פששששש.... כזה) מכיוון המנוע. הקול הזה נחלש עד שהוא נעלם כל זה במשך כשתי שניות מרגע הדימום.

האם מישהו יודע ממה זה נובע והאם זה תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול להגיד לי כמה עולה בערך ספריי לרדיאטורים? כי גם אני מנקה את המצטערת בקרוב ורוצה לבדוק עלויות.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול להגיד לי כמה עולה בערך ספריי לרדיאטורים? כי גם אני מנקה את המצטערת בקרוב ורוצה לבדוק עלויות.
זה לא בספריי רדיאטורים זה ספריי קרבורטורים.

 

עולה 15 ש"ח לספריי

 

עמית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה את זה בלאנטיס שלי (99') בימים הקרובים ואדווח על התוצאות.

אשמח אם תוכל לפרסם את שם המוסך בכדי שאוכל לברר לגבי טיפולים שם במקום במוסך הנוכחי שלי, אני כרגע מטפל ב"רכב דוד" ביד אליהו ומאוד מאוכזב מאיתור התקלות שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו לרוב בעלי המאזדות המיושנות, גם למאזדה המדוברת יש את המחלה של דוושה תקועה בתחילת המהלך, ושום שימון/גירוז של הכבל/קפיץ הפרפר לא יעזור. הוא אמר לי שנדרש ניקיון של בית המצערת ושלח את אחד העובדים לטפל בנושא.

כל הסיפור הוא לקחת ספריי קרבורטורים ולנתק את הצינור שמגיע מהפילטר אוויר לבית המצערת, ולרסס לתוך הבית מצערת את הספריי.

יש לרסס מספר פעמים כשהפרפר סגור ומספר פעמים כשהוא פתוח ובין לבין לנקות עם סמרטוט נקי את הפרפר וסביבתו.

תענוג סוף סוף שיש קצת שליטה על הגז!

תודה על העצה!

אמסור זאת לאבי בתקווה שיעז לעשות זאת.

האם הדבר איננו מסובך ולא מסכן את רכיבי מע' ההזרקה?

פשוט לפתוח את צינור האויר השחור, לנתק אותו מחוטי החיישנים, לרסס על המצערת כמו שהיא, לנגב עם מגבת, לפתוח את הפרפר במלואו, לרסס לנגב, ולהרכיב הכל בחזרה?

 

אני מאוד מקווה שזהו אכן הפתרון ושאבי יסכים לעשות זאת.

רגע אצלי ב626 זה גם אותו הדבר?

כי אמרת התושבות מנוע האוטו רועד לי....זה יעזור לרסס מבחינת הרעידות?

איני מאמין. הרעידות ככל הנראה נגרמות מתושבות המנוע, בעיה אופיינית לדגמי מאזדה השונים.

 

תודה שוב,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו חזרתי מטיפול 110...

בקיצור אחד האחראים במוסך עשה איתי סיבוב על האוטו, אמרתי לו שירגיש את הגז ואת הגיר(על מה שחשבתי שהמקרה הוא תושבות גמורות מסתבר שמדובר בחופשים בידית וצריך לעשות בוקסות), בקיצור, כמו לרוב בעלי המאזדות המיושנות, גם למאזדה המדוברת יש את המחלה של דוושה תקועה בתחילת המהלך, ושום שימון/גירוז של הכבל/קפיץ הפרפר לא יעזור. הוא אמר לי שנדרש ניקיון של בית המצערת ושלח את אחד העובדים לטפל בנושא.

כל הסיפור הוא לקחת ספריי קרבורטורים ולנתק את הצינור שמגיע מהפילטר אוויר לבית המצערת, ולרסס לתוך הבית מצערת את הספריי.

יש לרסס מספר פעמים כשהפרפר סגור ומספר פעמים כשהוא פתוח ובין לבין לנקות עם סמרטוט נקי את הפרפר וסביבתו.

תענוג סוף סוף שיש קצת שליטה על הגז!

יום טוב

 

שלד

אני שמח לראות את ההתלהבות מהפתרון אבל... אם היית קורא מספיק בפורום היית רואה שהפעולה הנ"ל הינה ממולצת בלי שום קשר למאזדה או לא בכל רכב עם הזרקת דלק רב נקודתית כברירת מחדל בשגרת טיפולים ובמיוחד לפתרון הבעיה הזו (במקרה היה כאן שירשור גם בשבוע שעבר שהומלץ לנקות את בית המצערת כמו גם בשירשור של האיביזה 95 מהשבוע).

 

שים לב להודעה שלי מלפני חודשיים על מאזדה לאנטיס על אותה הבעיה. קרא היטב את המשפט הראשון.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר במאזדות עסקנו אז יש לי שאלה.

בלנטיס מודל 2000 לאחר דימום מנוע נשמע מין קול של פריקת לחץ (נשמע כמו פששששש.... כזה) מכיוון המנוע. הקול הזה נחלש עד שהוא נעלם כל זה במשך כשתי שניות מרגע הדימום.

האם מישהו יודע ממה זה נובע והאם זה תקין?

ככל הנראה יש לך כניסת אוויר לא רצויה מכיוון צינור יניקת אוויר. בדוק לסדקים וקרעים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שחף שלום,

 

יש לרסס מספר פעמים, עם כמות נדיבה של חומר בכל פעם פנימה. פשוט להחזיק את הפרפר מצערת פתוח(מכיוון הקפיץ) ולרסס פנימה, לאחר מכן לדחוף סמרטוט נקי ולנגב את החומר, ולחזור על התהליך מסר פעמים עד שמורגש החופש הרצוי בסיבוב. לאחר מכן לחבר חזרה את צינור האוויר המגיע מהפילטר.

בהצלחה!

 

איציק,

רשמתי את הפיתרון המדוייק לבעיה מכיוון שאני יודע שלהרבה אנשים כאן יש את הבעיה המדוברת.

 

שלד

נ.ב: הטיפול התבצע במוסך איציק ודיצר ברמלה. עלה 1100(הנחה) והתבצעה החלפת שמן מנוע, פילטר שמן, ברקסים קדמיים(צלחות ורפידות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי על ניקוי בית המצערת תחקיר קטן באינטרנט. מצאתי את השרשור הזה:

http://www.protegeclub.com/showthread.php?t=15114&highlight=clean+throttle+body

המליצו שם לפרק את בית המצערת מסעפת הפליטה לפני הניקוי (שימו לב להודעה מספר 8 ) בכדי לא לפגוע במזרקים, חיישנים וכו'. מה אתם אומרים על זה? פירוק בית המצערת מהסעפת הוא עניין מסובך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר במאזדות עסקנו אז יש לי שאלה.

בלנטיס מודל 2000 לאחר דימום מנוע נשמע מין קול של פריקת לחץ (נשמע כמו פששששש.... כזה) מכיוון המנוע. הקול הזה נחלש עד שהוא נעלם כל זה במשך כשתי שניות מרגע הדימום.

האם מישהו יודע ממה זה נובע והאם זה תקין?

לדעתי יש סיכוי גבוה שהשסתום החד-כווני בין בית המצערת ובין בוסטר הבלם אינו אוטם. לאחר הדממת המנוע חודר לחלל הבוסטר אוויר עד להשגת לחץ אטמוספרי בתוכו.

אם זה אכן כך, ניתן לאתר זאת בקלות - נסה ללחוץ על דוושת הבלם כ-10 שניות לאחר הדממת המנוע. אם הוואקום אכן נעלם, הדוושה תהיה קשה מאד. אם תחזיק את הרגל על הדוושה הקשה ותתניע, הדוושה תשקע מיידית עם היבנות הוואקום.

במידה ושתי הבדיקות מצביעות על השסתום, זה מצב מאד לא תקין, כי אם המנוע יכבה בנסיעה הדוושה תהפוך מיידית לקשה ולא תהינה לך אפילו שתיים שלוש לחיצות אחרונות נורמליות כדי לנסות ולעצור. חוץ מזה, אם עקב תקלה יווצר מצב של בקפייר (אמיתי, כלומר מצב שעקב טיימינג לא נכון או תקלה בשסתום יניקה תיווצר התלקחות בתוך בית המצערת) הלחץ עלול להגיע לבוסטר ולהזיק לו.

עלות השסתום נמוכה וקל להחליפו.

כל מוסך יוכל לאמת את המצב ולהחליף את החלק.

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6974 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...