Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סוזוקי קרוסאובר טורבו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2584 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו נהר על חלוקי נחל, סוזוקי משנה את המכוניות שלה לאט לאט. והוספת מנוע טורבו לקרוסאובר כנראה היתה הקפיצה הכי גדולה שהיצרנית עשתה - או תעשה - כמה שנים טובות. אז איך יצא להם? יצאנו לבדוק.

 

MAIN.jpgסוזוקי קרוסאוב&#15.jpgסוזוקי קרוסאוב&#15.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ההתרשמות שלי מהקרוסאובר, הספקתי לנהוג עליו שעתיים וחצי ( חצי שעה בפקק ש"נפל" עלינו).

לטעמי מבחינה עיצובית הפרונט החדש נוח יותר לעיכול, גם אם קצת הגזימו עם הכרום.

מאחורה אין שינוי , רק שעדיין היבואן לא סגור איך קוראים לאוטו הזה , ועכשיו הוסיפו שם גם כיתוב טורבו.

בפנים פוגשים פלסטיקה סטנדרטית , פשוטה וקשיחה ומורכבת היטב , מולטימדיה בדמות טאבלט אנדרואיד 4.2.2 שיצא מאיזה מחסן עודפי טאבלטים , מגיב בסדר אבל עם ממשק מסורבל לתפעול, וכפי שנאמר לפניי, ההתקנות המקומיות חוגגות ברכב.

מעבר לכך , אבזור מקורי מגיע בדמות בקרת אקלים מפצלת , בקרת שיוט שלא נוחה ממש לשימוש (הכפתור ביטול גדול, הכפתור הפעלה פיצי , ולבטל את הבקרה אפשר עם דוושת הברקס), הגה עור נורמלי , לעומת מה שיש בקורולה ובאימפרזה החדשה.

מבחינת מרווח פנימי, מרווח טוב לנוסעים מאחור והתא מטען נגיש עם שפת הטענה שטוחה יחסית.

את מושב הנהג הייתי מגדיר כבינוני, נוח יחסית אבל חסר תמיכה, ולמי שמחפש תנוחת נהיגה גבוהה , פה תמצאו אותה, ותקבלו גם שדה ראייה טוב.

ביחס לדגם הקודם, הקרוסאובר הוגבה ב10 ס"מ ולטעמי מישהו שם לא סיים לכייל אותו בהתאם.

הוא נע על המתלים בתנודות קטנות רוב הזמן , ושיבושים מבליטים את זה, ואמנם אלו תנודות קטנות אבל בנסיעות ארוכות זה מעייף יותר -מומלץ לבדוק את הנושא בנסיעת מבחן למי ששוקל, זה החסרון הגדול ביותר שמצאתי בו.

ואיך זה לנהוג בו? רכב פשוט שעושה את העבודה, המנוע מושך היטב ומציע כוח זמין אבל נראה שהוא מוגבל בכוונה ולא מציע את מלוא כוחו.

בנוסף בהאצות נמרצות יש לו לרוב רעש של שואב אבק וכמו כן תגובת דוושת הגז על הצד האגרסיבי יותר.

תיבת ההילוכים דיי שקופה , למעט הבעיה עם ההנדסת אנוש שצויינה קודם. מעבר לכך אם מעבירים הילוכים מהמשוטים על מצב אוטומטי , התיבה עוברת למצב ידני ולוקח לה זמן לחזור אחרי זה שוב למצב אוטומט.

צריכת הדלק לפי המחשב עמדה רוב הזמן על 7.6-7.4 ליטר למאה ק"מ, לא רע לרכב מוגבה שלא ננהג ממש בעדינות.

ההגה אילם ועושה את העבודה , ולא סובל ממה שתואר בפורום על הדגם טרום מתיחת פנים.

לסיכום , רכב פרקטי עם מרווח טוב בפנים , אבזור סביר (להוציא מערכות בטיחות אקטיביות) גם אם רובו בהתקנות מקומיות , כיול מתלים לא ממש מוצלח אבל שילוב מנוע וגיר דיי חלק שמנפק צריכת דלק טובה וכמובן מציע את תנוחת הישיבה והמראה המוגבה במחיר זול יותר ממשפחתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים לשעבר של סקודה אוקטביה 1.2 tsi dsg וכעת בעל קרוסאובר חדשה, אני יכול לאמר שלדעתי האישית המנוע של סוזוקי הרבה יותר לטעמי מאשר של vw. לא אהבתי שמרגישים את דחף הטורבו כל הזמן ולא מרגישים בו שינוי. במנוע של סוזוקי הדחף עולה ככל שעולים בסל"ד - דבר הנותן הרגשה של מנוע אטמוספרי בעל נפח גדול.

 

תיבת ההילוכים פשוט מעולה! אין דפיקות/חריקות/בעיטות/רעידות וכל מיני תסמינים מוזרים כמו לסקודה.

 

צריכת הדלק אצלי היא 6.9 ליטרים ל 100 ק"מ (1/14) בערך כאשר רוב רוב הנסיעה היא עירונית מישורית.

 

אני בחרתי במולטימדיה של BLAUPUNKT. המערכת מעולה. פועלת חלק ללא תקיעות ואיכות המוזיקה די טובה (כמובן לא כמו alpine).

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני בחרתי במולטימדיה של BLAUPUNKT. המערכת מעולה. פועלת חלק ללא תקיעות ואיכות המוזיקה די טובה (כמובן לא כמו alpine).

 

זו המערכת שנתנו בהשקה או שהיה עליך להוסיף כסף כדי לקבלה?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב משעמם וקודר, מבחינה עיצובית אני רואה פה זוועה. זה טעמי האישי, אתם כמובן יכולים לחלוק עלי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב משעמם וקודר, מבחינה עיצובית אני רואה פה זוועה. זה טעמי האישי, אתם כמובן יכולים לחלוק עלי.

 

כבעלים של קרוסאובר 2014 וכאחד שמכיר את האאוטלנדר שכבודו מהלל כל פעם מחדש. אני יכול להגיד לך שמדובר בשני רכבים בעלי אופי זהה.

שניהם עושים הכל בצורה טובה, בלי שום תחום שבו ניתן להצביע על עליונות לעומת המתחרות.

שניהם נותנים תמורה מצויינת לכסף.

ואתה יודע מה, הקרוסאובר טורבו לפחות נותן קצת "אופי" וזריזות שלא קיימים באאוטלנדר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניסיתי את הדגם החדש. אבל כבעל קרוסאובר 2016 אני ממש לא מכיר את בעית "ההגה העצבני" שיש עליה כל כך הרבה תלונות בפורום. כנראה תוקנה קודם.

 

lolmit - אני יודע שיש לך שנאה מיוחדת לסוזוקי. תוכל לגלות לנו מה היה ניסיונך המזויע?

 

אני חייב לציין כי יש לי 3 רכבי סוזוקי, ואת הנאמנות פיתחתי בזכות ניסיון טוב עם באלנו 1996 (ותשפטו אותו בקריטריונים של לפני עשרים ומשהו שנה, כאשר הוא יצא לכבישי העולם) ועם שתי ליאנות משעממות ומכוערות שהגיעו בליסינג ופשוט עשו את העבודה היטב ובאמינות (חוץ מבעיית צלחות הבילום החלופיות שחברת הליסינג התעקשה עליהן. ברגע שחזרנו למקוריות כל התלונות חלפו).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החזית החדשה פשוט נראית רע.

אני לא מבין את האוטו הזה. למי שמחפש מכונית עם תנוחת נהיגה גבוהה, לדעתי הקיה סול (מכונית מאד מוצלחת מבית "טוב" ולא רואים אותה), או הפיג'ו 2008 הם בחירות הרבה יותר הגיוניות (באותו מחיר)

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקיה תא מטען קטן מאוד במונחים משפחתיים ועיצוב שלא כל אחד אוהב.

הפיג'ו קטנה משמעותית מהסוזוקי.

למעשה, ברמת המחיר הזו, אין מתחרה רציני שיכול להתאים לשימוש משפחתי כמו הסוזוקי.

רכבים טובים, כמו נירו או ספורטאז', עולים 12-15k יותר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החזית החדשה פשוט נראית רע.

אני לא מבין את האוטו הזה. למי שמחפש מכונית עם תנוחת נהיגה גבוהה, לדעתי הקיה סול (מכונית מאד מוצלחת מבית "טוב" ולא רואים אותה), או הפיג'ו 2008 הם בחירות הרבה יותר הגיוניות (באותו מחיר)

 

-לדעתי האישית- קיה סול הוא אחד הרכבים המכוערים שראיתי ודווקה הסוזוקי מאוד יפה.

-עדיין הסטיגמות קיימות, לכן אנשים רבים שפוסלים (כמוני) את כל מה שמגיע מצרפת.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול להסביר לי: מה ההבדל בין קרוסאובר לויטרה (חוץ ממחיר) שסוזוקי ממשיכים לקדם דווקא את קרוסאובר שהוא פחות ״קרוסאובר״ מויטרה, בעוד שהם גם ויתרו על גראנד ויטרה?

כלומר, למה להם לקדם שני רכבי suv, אם אחד מהם לפחות נראה יותר SUV מהשני, בעוד שהם די ויתרו על מה שהיה באמת SUV?

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמדתי לפני בחירה זו לפני כשנה. הויטרה נפלה משתי סיבות - עלתה כ-8000 ש"ח יותר מהקרוסאובר, ותא המטען שלה יותר קטן. להבנתי נושא הפרש המחיר נעלם עם השקת הדגם החדש של הקרוסאובר, אני סקרן מה יקרה כאשר גם הויטרה תקבל עדכון.

 

מבחינת עיצוב הקרוסאובר החדש - טוב, נדמה לי שסוזוקי מעולם לא הצטיינה בעיצוב, במיוחד לא בסגמנט הזה. חייב לומר שהגריל הקדמי החדש נראה במציאות קצת פחות נורא מאשר בתמונות, אבל עדיין מגוחך. מבחינתי מה שקובע בחירת רכב זה שימושיות, אמינות ומחיר (ואמינות היא בסופו של דבר שוות כסף) שני הנושאים שמטרידים כאן את הקהל - העיצוב ומערכת המדיה - נמצאים אצלי נמוך מאד ברשימת הגורמים המשפיעים. ובכל זאת היום הייתי מתלבט הרבה יותר מאשר לפני שנה, כיון שהיבואן בחר לא להביא את הרכב עם מערכות בטיחות מתקדמות אלא להתקין את הצפצפה המקומית, ואחרי שקראתי מחקר אמריקאי שהוכיח את עדיפות מערכת הבלימה האוטונומית על בני מערכות התראה בהקטנתמספר הנפגעים בתאונות חזית אחור הרי שהעדר מערכת בלימה כזו היתה הופכת שיקול משמעותי בבחירה. ועוד שיקול - להמתין קצת לראות מה אמינות המנוע החדש, שקיים בעולם מזה כשנתיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2584 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...