Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנה זה כלום...

 

 

 

 

 

וזה עצוב שזה המצב.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

תוצאות החקירה, אם היא רצינית, עלולים לשקף מציאות מהפכנית ל"אור ירוק" ודומיהם, לפיהם לא מהירות הייתה הגורם לתאונה ואפילו לא כשל טעני אלא, חלילה, טעות נהיגה גסה. הדבר די נוגד את האג'נדה הרווחת ולא מיטיב עם הגופים שמממנים את סדר היום התחבורתי במדינה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

1.עודף משקך

2.ברקסים גמורים

3.אוטו שמורכב מ-2 מכוניות.

זה מה שידוע, חוץ מזה מה עוד?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
שנה זה כלום...

שי,שים לב שהחקירה הסתיימה.ללא קשרל זמן שהיא התנהלה.

RK,לדעתי יש משהו שקשור לטסטים,אולי הרכב עבר טסט עם בלמים גמורים.

לכן רוצים להסתיר את העובדה שכנראה יש מכוניות שלא אמורות לנסוע על הכבישים.

פורסם

ב2 מילים : חברות הביטוח, ובהרחבה החלמאות והביזיון הממשלתי בכל נושא אובדן להלכה, זה רכב שעבר תאונה קשה בעברו נמכר עי חברת הביטוח לסוחר, שוקם ונמכר כיד ראשונה מרופא

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

אין צורך ללכת רחוק: הדוקטור המדומה עוזי רז כבר לפני שנה קבע שהתאונה נבעה מדוושת מצערת שנתקעה.

 

עוזי רז מסתובב חופשי והעולם שותק.

כל שנותר לי לקוות זה:

  1. כלמוביל ינקנקו את דר' דמיקולו בתביעת לשון הרע שתגרום לחוצפן החרטטן הזה לאבד את התחתונים שלו.
  2. שמישהו, אולי מטעם המשפחה, יעתור לבג"צ בדרישה לחייב את המשטרה לאפשר לוועדת החקירה לפרסם את מסקנותיה מטעמים של שלום הציבור.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
תוצאות החקירה, אם היא רצינית, עלולים לשקף מציאות מהפכנית ל"אור ירוק" ודומיהם, לפיהם לא מהירות הייתה הגורם לתאונה ואפילו לא כשל טעני אלא, חלילה, טעות נהיגה גסה. הדבר די נוגד את האג'נדה הרווחת ולא מיטיב עם הגופים שמממנים את סדר היום התחבורתי במדינה.

 

נוטה להסכים.

"עקב מהירות מופרזת" זאת כותרת יותר סקסית לצערנו...

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

לדעתי המסקנה שעולה מהתאונה הזו היא שאם הייתה שם מצלמת מהירות, הכל היה מסתיים אחרת. לא מבין איך זה לא ברור לכם????

פורסם

התזה שלי:

 

כל המגיבים לפני התיחסו לתקלה אפשרית במכונית, עודף משקל שאולי לא היה, מכונית שהורכבה משתיים (אין לכך סימוכין) ומהירות מופרזת של הנהג, דבר שאכן קרה בשלבים הסופיים.

 

לדבר אחד לא התיחסו: הנהג !!!

הנהג היה איש דתי חובש כיפה.

הנהג היה מנהל בית ספר באחד מזרמי החינוך הדתיים.

המשפחה חזרה ממסיבת הכנסת ספר תורה, מסיבה שהיין זרם בה כמו מים באמזונס.

 

סביר מאוד שהנהג שתה לא מעט יין, כי הרי: "יין ישמח לב אנוש."

סביר שרמת האלכוהול בדמו היתה כזו המביאה לפסילת רישיון נהיגה לתקופה ארוכה.

 

אבל רגע, חישבו על המשפט: "מנהל בית ספר דתי נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול." זה נשמע רע מאוד בעיני הרשויות שאוהבות את המשפט: "נהג צעיר נתפס בדרך חזרה מהמועדון כשהוא נוהג בגילופין."

 

אני בספק האם ניתן היה להוציא דוגמת דם מגופתו של הנהג. זה אחד הממצאים החשובים ביותר לניתוח התאונה !

אם הצליחו ובדקו, ואכן התברר שהנהג היה שיכור, זה לא יהיה נעים בלשון המעטה.

 

נהג מפוקס היה מנסה לעשות משהו חוץ מלבקש את אשתו לצלצל למשטרה. היה מעביר את בורר ההילוכים לניוטרל, היה מדמים את המנוע או שהיה מבצע פעולה אחרת שהיתה משיגה תוצאה אחרת.

  • רעיון גרוע 1

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אם אני זוכר נכון הוא היה עם המשטרה על הקו לפחות כ15 דקות, כך ששיכור אני לא חושב שהוא היה.

 

אנחנו ממשיכים להיות פראיירים, לא נורא עוד קצת מצלמות כי מהירות מופרזת הורגת!! חייבים לטפל בגורם ל2% מהתאונות!!

אין ספק שצריך עוד מצלמות ולשקיע עוד כמה מליוני שקלים, כ"כ מרגיע כל בוקר לדעת שיש אנשים שמנסים לשמור על חיי.....

 

 

אם זה לא היה ברור, הנכתב לעיל בציניות.

פורסם

הוא לא היה 15 דקות על הקו, אלא 5-6 למיטב זכרוני. ממילא גם זה המון זמן בשביל לעשות משהו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...