Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים אחריות "מלאה" של צ'מפיון מוטורס - ממש לא!


Herman
שימו לב! השרשור הזה בן 4393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוריי התחדשו בפולו TSI לפני כשנה לאחר שהייתה להם טויוטה קורולה במשך יותר מ 6 שנים (והיסטוריה של רכבים יפניים בכלל)

הרכב מודל אוקטובר 2010 ולפי מה שנאמר בסוכנות המכירה כולל שנתיים אחריות מלאה ושנה שלישית של אחריות "רצון טוב" (מושג מאוד מעורפל לדעתי).

הרכב נבחר אחרי מסע ארוך של התלבטות והמחיר השערורייתי של התוספות לדגם 1.4 הוחלט ללכת על הTSI, שעד היום שירת נאמנה.

 

לעניינו - לפני כחודש פנה אליי אבי ואמר לי כי נשבר לו התפס של משענת היד שעולה בצ'מפיון כ 8K ומגיע כסטנדרט בדגם הTSI.

פניתי למוסך שירות של צ'מפיון אשר פנה בשמי לחברה ובחזרה קיבלתי תשובה כי אין אחריות על החלק

פניתי לשירות לקוחות של חברת צ'מפיון ושם נאמר לי שאין אחריות על חלקי פלסטיק ברכב (!?).

ביקשתי לדבר עם המחלקה הטכנית - הבחור שרשם את התשובה [ נועם ] ולהסביר לו שמדובר בכשל תכנוני שכן לפי התמונות המצורפות,

אין אפשרות שהשבר נגרם מעשה אדם. אולם בחורה בשם מיטל נפנפה אותי במשך שבוע שלם בתירוצים שונים,

בשבוע שלמחרת ביקשתי לדבר עם שי מוסקוביץ, שהוא המנהל הטכני של צ'מפיון בכדי להסביר שמדובר בשבר סדרתי שכן האינטרנט מלא במידע על החלק הנ"ל

וכי מדובר בתכנון לקוי אולם עד היום לא זכיתי לקבל תשובה מגורם הנדסי כלשהו בחברת צ'מפיון מוטורס.

 

הסברתי לנציגה שהנני מהנדס מכונות ומבין דבר או שניים בתכנון וכי כל אדם עם ידע מקצועי יראה שהתכן של החלק הוא לקוי - הקפיץ לוחץ באופן קבוע על האוזן שקרובה אליו עד לשבר.

כמו כן אין שום בעיה לחשב מהלך מומנטים ועומס שפועל על האוזן בכדי להוכיח כי היא מיועדת להישבר.

אצלי במפעל ישנה אפשרות גם למדל ולבצע אנליזה סטטית ודינמית לחלק ולהוכיח את כל מה שאני טוען למעלה - אולם זה דורש זמן.

 

מה שהכי הפריע לי זה שאצלי שיש סיטרואן ישנה - ישנה אפשרות להגיע בשיחת טלפון אחת למהנדס של לובינסקי (דרור) ובצ'מפיון הוא מתגונן מאחורי סוללה של מוקדניות שנותנות הרגשה כאילו אתה מתקשר לאורנג' לבקש זיכוי.

 

אגב בטויוטה לאורך 3 שנות אחריות היה כיסוי מלא לכל הרכב - וכן נשבר הפתח של המגש לCD והוחלף במסגרת אחריות

 

בVW חצי מהרכב עשוי מפלסטיק - וכאשר אין כיסוי אחריות לחלקי פלסטיק אני בתור אחד שהמליץ להורי רכב של VW מאוד מודאג.

 

מה שכן - אבא שלי בתור יאקי הלך ושילם על החלק והחליף אותו בכסף...

 

חשבתי לפנות במייל ליצרן בגרמניה עם הבעיה שלי - אולם החלטתי להתייעץ כאן איתכם

 

מצ"ב תמונות של החלק השבור וחשבונית רכישה של החלק החדש

 

אשמח לתגובת

DSC_0106.jpg

DSC_0111.jpg

DSC_01041.jpg

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זוג חברים שלי היו בעלי A4 טורבו 2001 מיד ראשונה.

המושב האחורי ברכב לא היה בשימוש כמעט בכלל במשך שנים.

ב2006 נפלו בזה אחר זה החלונות האחוריים (מחלה ידועה).

פניה לצ'מפיון עם בקשה לתיקון הכוללת הסבר שהמושב האחורי ולכן החלונות לא היו בשימוש כלל נענתה כמובן בשלילה.

החלונות תוקנו על חשבון הבעלים והתמורה שולמה.

מספר חדשים אחר כך הם פנו לאודי גרמניה ותוך מספר שבועות קיבלו הפניה לצ'מפיון ישראל לקבלת זכוי מלא על התמורה ששילמו.

לסיכום, שווה בהחלט לפנות לגרמנים, הם, בניגוד גמור לנציגים הרשמיים שלהם בארץ הקודש, מכירים בבעיות סדרתיות של המכוניות שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, בהתאם לגודל התפס ביחד לגודל המשענת, אני חושב שאפילו הרווחת, כי לפי החישובים שלי אם היא עולה 8K, התפס היה צריך לעלות 227.5 שקלים לפני מע"מ, ולא רק 135.

 

וברצינות עכשיו - 150 שקלים לחתיכת פלסטיק עם קפיץ? אני רק מדמיין את החיוך הזדוני של מי שתימחר את הרכיבים האלה. חיפוש קצרצר ברשת מצא משענת יד חדשה לפולו ב-100 יורו. מצד שני, כשהכנסתי את מספר החלק שבתמונה, קיבלתי מחירים כמו 23 דולר, או 13 דולר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בעד לפנות ליצרן ולנסח לו מכתב מנוסח היטב בייחוד ועם הידע שיש לך בנושא.

"לא" כבר יש לך, הייתי הולך על זה בכל מקרה.

Twincharger Stratified Injection

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלק הזה נשבר מהר מאוד כבר משנת 2000 שהוא התחיל להופיע בגולף MK4.

 

כמובן שאנשי צ'מפיון מתרצים את זה בתור: "מחלה של הדגם".

 

"כן, החלונות נפלו? זה מחלה של הדגם. לא באחריות, תשלם"

"כן, הפלסטיקים מתקלפים? מחלה של הדגם, בוודאי שאין אחריות".

"כן, התפסן של המשענת יד? בטח, מכירים, מחלה של הדגם, תשלם".

"כן, סלילי הצתה באודי, טוב, מה אתה רוצה, כבר שנתיים אתה על אותו סליל (בחיים שלי לא החלפתי באף רכב אחר סליל הצתה, בעוד באודי החלפתי 3 בשנתיים - חרא של דבר, תמיד ניפנפו אותי בתירוצים עד שיצא ריקול, שיצא ריקול באתי למוסך ואמרו לי: טוב, מה אתה רוצה? כל הסלילים שלך הם מהדגם החדש, ברור שמהדגם החדש! כי שילמתי על ההחלפה, ואחרי זה יש להם חוצפה להתקשר אלי ולשכנע אותי לטפל במוסך מורשה כי יש אחריות וככה אני יוכל לממש את הריקולים....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בבורה של אבא שלי (01') הקליפס הזה נשבר. מצאנו חלק כזה באיביי במחיר של נזיד עדשים וכשקיבלנו את החבילה גילינו שהמוכר הגדיל לעשות ונתן לנו שתי יחידות.

מה שכן, החלק נשבר כשהרכב היה בן הרבה יותר משנתיים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.youtube.com/watch?v=TnwIwBBXE48&feature=results_video&playnext=1&list=PLA922EA965D89E95B דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

או כן איכות גרמנית בפעולה. דמיין את היפני אומר פולקסווגן, מכונית גרמנית חהחהחהחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקביל לפניה ליצרן, אני הייתי נוקט בשני הצעדים הבאים:

1. מכתב רשום מעו"ד עם דרישה להחזר עלות החלק + תוספת כלשהי עבור ביטול זמן. כמובן שהדרישה הזו תיגרס ברגע שהיא תנחת על השולחן של צ'מפיון, ולכן הצעד הבא יהיה בית משפט לתביעות קטנות.

2. פירסום הנושא ב YNET (צרכנות או רכב).

 

ולחשוב שאני שקלתי ברצינות קניית A1 במבצע הנוכחי שלהם. כמה חבל שהיבואן הזה הורס כל חשק לקנות את הרכבים הדווקא מאוד לא רעים של היצרנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור לקוח שלהם לראשונה בחיי, הצלחתי להיות ממש מודאג מכמות התוכן השלילי שהיבואן מייצר לעצמו.

ממש בזיון ה״אלוף מנועים״ הזה.

מקווה שלא אזדקק לו לאורך שנות אחזקת הרכב, לטיפולים כבר אמצא את החלופות המורשות. למה מורשות? - כי אמרנו אחריות? יתכן ואם אנהג עפ״י היבואן הבזוי הזה, במידה ואזדקק להפעלת אחריות אולי יתמזל מזלי להיות תחת הערפל הזה של ״רצון טוב״ :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להיות צרכן כושל? הייתה מזמין את אותו החלק מאיביי/חו"ל/whatever בשמינית מהסכום השערורייתי הזה.

היית יכול למצוא חלק זהה/תחליפי ב5 דולר במקרה הגרוע.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוריי התחדשו בפולו TSI לפני כשנה לאחר שהייתה להם טויוטה קורולה במשך יותר מ 6 שנים (והיסטוריה של רכבים יפניים בכלל)

 

מזוכיסטים לא מתים - הם רק מתחלפים... :roll:

 

לענייננו, הסכום לא שווה את הטרחה שבלנסות להשיב אותו - למרות שתמחור החלף הוא בגדר של גזל ועושק.

כל עוד לא מכרתם את הרכב -תחליפו מוסך לאחד מתמחה עם מחירים הוגנים (מי אמר רון?).

 

את רכישת הרכב הבאה תעשו מול יבואן שמבין טוב יותר את המושג 'אחריות'...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה לדעתך עושים כשיש לרכבים טובים יבואן שלא יודע לתת שירות? מוותרים על הרכב בגלל היבואן או קונים בכל זאת ומחזיקים אצבעות שלא נצטרך את השירות שלו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה,

עוד סיבה למה כשאנשים מתעקשים איתי על "איכות גרמנית", אני סולד מאוד ממה שאומרים,

כל אשכול כאן מוכיח מחדש שאנשים טועים ותקועים עם סטיגמות קדומות ויסלחו לי גם מפגרות.

 

הוריי לא יחזרו בחיים לרכוש פולקסווגן אחריי הסיפורים הזוועתים מהמוסכים המורשים של צ'מפיון שניסו לדחוף לנו חלקים שאנחנו לא צריכים ולהעצים את מחירי התיקון, לעשות עמלות מטורפות על חשבוננו, לקחת מחירים הזויים על טיפולים פשוטים שעולים חצי אצל כל יצרן נורמלי אחר, להתקמצן באבזור ולא לתקן פלסטיקה באחריות (קרה גם לנו עם הפולו 97', סיפרתי לפניי כמה ימים...).

 

לעומת זאת, ביונדאי:

אמרו לי בוא לפניי גמר האחריות, נבדוק מה צריך להחליף ברכב, ונחליף לך ללא עלות - עלינו.

הרכב הגיע לטיפול לפניי כשנה,

נבדק הרכב והוחלפו כל הדברים הרלוונטים, וגם דברים שהיו פחות דחופים להחלפה, העיקר הלקוח יהיה מרוצה.

למוסך כזה דווקא אין לי בעיה לחזור, גם אם אשלם עוד 200-300₪ יותר ממוסך אחר. גם כאן אני יודע שיש שימוש בחלפים מקוריים בלבד. (לא שאני מזלזל חלילה בתחליפיים, יש לי שני מסננים תחליפיים ברכב והם עושים אחלה עבודה).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...