Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת קורולה 2003 קרבה ובאה - מחפשים מחליפה עד 100K


Herman
שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

להוריי יש קורולה 2003 יד ראשונה GLI.

 

הרכב יצא למכירה ברגע שנחליט מה קונים במקום.

 

דרישות:

1. עדיפות להרכבה יפנית (אמינות?)

2. נוחות

3. שנתון 2008 לפחות

 

ב2003 דגם הקורולה הציג התקדמות משמעותית ליפנית ונבחר על פני האלמרה פרפקט 1.8.

 

הורי אוהבים את הקורולה שמציגה איכות יחסית גבוהה ושמירת מחירון גבוהה.

 

קורולה אוטומטית לא במסגרת התקציב, וגרסה רובוטית לא באה בחשבון.

 

מה בתפריט ההתלבטות:

1. SX4 מודל 2009 (הרכבה יפנית?)

2. סיוויק 1800 4 דלתות 2008 (מתומחר גבוהה מדי?)

3. ניסן טידה 5 דלתות (2009?)

4. מיצובישי לנסר?? (רכב איכותי?)

5. סובארו B3? (לדעתנו מכוערת, להכניס לשיקול?)

6. ג'טה - אמנם לא יפנית אך יש נטייה לנסות.

7. אפשרות מעניינת נוספת היא פריוס אולם מדובר על ירידה בשנתון וק"מ (פחות מועדף)

 

כרגע מדובר על הרבה אופציות: מקווה להשאיר 3 מועמדות סופיות ואז נגיע כבר להחלטה.

 

כעיקרון העדיפות היא לרכב מודל 2009 ופחות מ20K ק"מ.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריוס זו התקדמות די טבעית (ומומלצת) לבעלי קורולה. ירגישו בה בבית מכל הבחינות ומכל הסיבות שאהבו את הקורולה, וירוויחו על הדרך

תצרוכת דלק מעולה, במיוחד אם הם תושבי גוש דן.

 

אבל בתקציב הזה אפשר וכדאי לשקול קיה סיד חדשה - שלמיטב ידיעתי נמכרת במבצעים שונים בסביבות 105,000 שקל. תמורה מעולה

לכסף, עבור מכונית שהיא יותר קורולה מקורולה: נוחה, זריזה, תיבה אוטומטית טיפשה כמו שצריך, אבזור טוב ואחריות מעולה.

 

אם בכל זאת משומשת, אפשר גם לשקול סיד, יונדאי i30 ופורד פוקוס - שתהיה כנראה הכי נוחה מכל האפשרויות שנמנו על-ידי שנינו.

 

לגבי יתר האפשרויות שמנית:

1. לא ולא.

2. יקרה מדי לטעמי ללא תמורה מיוחדת, חוץ מביצועים ועיצוב תא נוסעים (לא לטעם כל אחד).

3. לא ולא.

4. החדשה סבירה. הקודמת - לא ולא.

5. לא ולא.

6. סבירה, לא הרבה יותר. חוץ מאווירה מסוימת של איכות בתא הנוסעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מחפש את מיצובישי לנסר החדשה מודל 2008 דגם ספורט וגיר רציף או סיוויק מודל 2008.

אני, בניגוד לקודמי, חושב שסיוויק כן רכב איכותי ושווה את המחיר (כמשומש).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי יתר האפשרויות שמנית:

1. לא ולא.

2. יקרה מדי לטעמי ללא תמורה מיוחדת, חוץ מביצועים ועיצוב תא נוסעים (לא לטעם כל אחד).

3. לא ולא.

4. החדשה סבירה. הקודמת - לא ולא.

5. לא ולא.

6. סבירה, לא הרבה יותר. חוץ מאווירה מסוימת של איכות בתא הנוסעים.

האם תוכל להרחיב לגבי 1 - סוזוקי SX4 ו 3 -ניסן טידה. עמיתך למקצוע SRONIS כתב פה בפורום באופן חיובי על טידה, ועל SX4 אמר שהוא רכב בינוני.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון חם,

 

אחרי סיבוב בסוכנוית ונסיעות מבחן:

 

1. קורולה רובוטית - אפשרות אבל בסבירות נמוכה

2. קיה, מאוד פלסטיקית וקשיחה - גימור הפנים והנוחות (בעיקר המושבים) נחות מהקורולה הנוכחית.

3. סוזוקי SX4, נחמד, גימיקים - אבל בסופו של דבר הרכב מבפנים (בעיקר הפלסטיקה) נראה זול, המושבים סבירים

 

בהשוואה לקורולה 2003, לא הורגשה התקדמות כלשהי שהציג אחד מהרכבים.

 

כמו כן, הצאתי להוריי לבדוק משהו מחוץ לקופסא וקצת חורג מהתקציב: לאון 2009 FSI - עשינו נסיעת מבחן.

 

רכב שמאוד הרשים אותם.

 

איך רכב כזה מבחינת אחזקה, אמינות? ממה שראיתי ביד 2 המחירים שלהם יחסית יורדים מהר (לעומת הקורולה) - אבל מובן שזה לא השיקול העיקרי.

 

שבוע הבא,

 

ביקור בסובארו, מיצובישי ופורד - יש עניין מסויים בפיאסטה החדשה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי SX4 או קיה סיד חדשות מהחנות. הוריך מחזיקים רכב מספיק זמן, יש הצדקה לקנות חדש.

לSX4 עדיפות מבחינת שמירת ערך.

טיד נחותה מבחינת אבזור בטיחותי משתיהן, כמיטב זכרוני, אבל עדיפה מבחינת רכות המתלים על שתיהן.

מושבים של סוזוקי הכי טובים, כך גם הישיבה וקלות כניסה לרכב. 

קורולה בזמנו הציגה העתק מושלם של פולקסווגן בורה. גם מבחינת איכות נסיעה.

אולי הכיוון שלכם הוא באמת VAG. תנסו לחפש גולף TSI 140 אולי בשנתון יותר נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע להתרחק מהקורולה הרובוטית, לא נעימה ומציעה פעולת תיבה מאוד גסה שאף פעם לא מתרגלים אליה.

דווקא תא הנוסעים של הסיד ממחיש את ההתקדמות העצומה של קיה, הפלסטיק איכותי וההרכבה ברמה גבוהה, הכל מעוגן למקומו ועושה רושם מסיבי למדי. אם הקיה הייתה קשיחה מדי כדאי לבדוק את היונדאי I30 שתציע נוחות נסיעה עדיפה וגם מושבים רכים יותר.

אם הכיוון הוא פולקסוואגני והורייך לא מחפשים ביצועים עוצרי נשימה (כנראה שלא, והאמת שבאף משפחתית אין כאלה...) אני מציע לבדוק את סקודה אוקטביה שפולקסוואגן ג'טה בגירסאות ה-1.6. רכבים איכותיים שמציעים תא נוסעים באיכות גבוהה ונוחות על הצד הקשיח אבל עדיין טובה לדעתי, זה משהו שדווקא הקורולה שהייתה ברשותם ניסתה מאוד לחקות.

 

אגב, אני אישית מציע לדלג על הביקור בסובארו, רכב נחות בצורה דיי משמעותית מהמתחרות, תכנון מיושן, תא נוסעים בסיסי ופשוט, ביצועים חלושים וצריכת דלק לא מצטיינת ועוד לא אמרתי מילה על העיצוב. לדעתי רכב כזה יהיה נסיגה לעומת הקורולה ולא התקדמות.

 

בהצלחה ושבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

חוזר עם עדכונים,

 

אחרי הרבה סיבובים בסוכנויות, ונסיעה על הפיאסטה הרשמים הם שהפיאסטה מאוד מאובזרת אבל פלסטיקית וחלשה מאוד.

 

מחשבה נוספת מחוץ לקופסא ונסיעת מבחן הביאה אותנו דוקא לפולו 2010 חדשה 1.4 DSG בגרסת קומפורטליין.

 

הרכב מאוד איכותי ופרט לחוסר בקרת אקלים - הרכב לא נופל באיכות מבחינת הקורולה.

 

כמובן שהוא יותר קטן, אבל סה"כ מציע חבילה מצויינת בקצת יותר מ 100K.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכמעט אותו מחיר תוכלו להשיג את הפביה 1.2 DSG ברמת גימור אמבינייט.

המנוע עדיף משמעותית על זה שבפולו מבחינת ביצועים, צריכת דלק וזיהום אויר, האם הסמל בחזית מאוד משנה? אם לא הפביה תהיה עדיפה לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שחשבנו לקנות את הפולו TSI 1.2 אבל המנוע הזה מאוד מפחיד אותי מבחינת החידושים שבו + מנוע ראשון של VW 3 צילינדרים, אני לא כל כך סומך על המנוע הזה. אין דרישה לביצועים עוצרי נשימה ולכן מעדיפים ללכת על ה 1.4 הוותיק והאמין.

 

יותר מדאיג אותי ה DSG -7 מבחינת אמינות. לעבור מקורולה ל VW זאת אומנם התקדמות אבל אני מקווה שלא יהיו הפתעות.

 

בקורולה פרט לכמה תקלות ילדות שתוקנו בתקופת האחריות אחרי לחץ מסיבי מצידי - 7 שנים של שקט.

 

ההגיון אומר לשאיר את הקורולה וזהו - אבל הם רוצים להתקדם.

 

הכי הזוי שהקורולה החדשה מרגישה זול יחסית למודל 2003, כל הפלסטיק חלול וזול.

 

לא יודע לגבי הסקודה, אבל הדשבורד בדגם הפשוט של הפולו הוא חלול וזול ולא כמו בדגם הקומפורט ליין.

 

בהפרש של 2K יש הבדל עצום לטובת הקומפורט ליין, ולכן העדפנו להשקיע ברמת גימור גבוהה.

 

אנקדותה נוספת, הDSG מוציא ביצועים לא רעים בכלל ממנוע ה 1.4.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ניסיון עשיר עם הקורולה הקודמת ממודל 2004, אחת שעברה חיים דיי קשים שכללו המון מיני תאונות קטנות, נהיגות שטח, טיפולים הרבה זמן אחרי המועד, הרבה דלק מהול והמווון קילומטרים.

הרכב עמד בהכל בלי שום ציוץ והיינו מרוצים ממנו מאוד. תא הנוסעים בזמנו היה ממש פולקסוואגני וחומרים הטובים ממש הפתיעו.

כשהוצגה הקורולה הקיימת הפלסטיקים התדקקו בצורה משמעותית, והאיכות ירדה אף היא ובנוסף לגיר הרובוטי הלא מוצלח הרכב היה קטסטרופה מבחינתי.

 

האם מעבר לפולו לא ייחשב בהרעת תנאים ולא כשיפור? האוטו קטן יותר וממוצב נמוך יותר מהקורולה, אני לא יודע אם הביצועים יהיו נחותים או קרובים.

 

אני עדיין חושב שסקודה אוקטביה/פולקסוואגן ג'טה בגירסאות ה-1.6 יספקו תמורה הולמת ויהוו התקדמות מתונה.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקודה אוקטביה נפסלה בגלל הביטוח היקר. בג'טה/גולף המושב פחות עולה למעלה יחסית לפולו (לאימא שלי זה נותן 80% משקל ברכישת רכב).

 

ממוצבת נמוך יותר אך גם זולה בכ 20K, ומאפשר רכישה של רכב חדש - במיוחד שכיום אין צורך ברכב כזה גדול כמו קורולה (זולה)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעבור מקורולה ל VW זאת אומנם התקדמות אבל אני מקווה שלא יהיו הפתעות.

בקורולה פרט לכמה תקלות ילדות שתוקנו בתקופת האחריות אחרי לחץ מסיבי מצידי - 7 שנים של שקט.

 

האם תוכל להרחיב על ההתקדמות?

סביר שהוריך לא מתכננים נהיגה ספורטיבית.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנתון, איכות חומרים, עיצוב וממש אין צורך בכל הגודל של הרכב כמו שהיה לפני.

 

זאת אחת הסיבות שחשבנו על הלאון. בנוסף המנוע אמנם חלש יחסית אבל המשקל שצריך להזיז הוא נמוך יותר והDSG עושה את העבודה לא פחות טוב.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...