Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איזו מכונית אתם מעדיפים?  

110 הצבעות

  1. 1. איזו מכונית אתם מעדיפים?

    • אודי A4
      17
    • ב.מ.וו 3
      30
    • קאדילק ATS
      4
    • אינפיניטי G37
      18
    • לקסוס IS
      11
    • מרצדס C קלאס
      10
    • אופל אינסיגניה OPC
      16
    • וולוו S60
      4


פוסטים מומלצים

פורסם

הנה לינק לסקר הקודם

 

מדובר על קבוצת המשפחתיות הגדולות היוקרתיות שנמכרת בארץ במחירים של 300 אלף שקלים לערך (מי יותר, מי פחות). אתם מוזמנים להתעלם מגרסאות קצה שעולות משמעותית יותר, כמו למשל גרסאות AMG או M. שימו לב שיש כאן כמה מתחרות שלא נמכרות עדיין בארץ (כמו ATS החדשה) אבל יגיעו בחודשים הקרובים. הוספתי את ה-OPC בגלל שהיא מתחרה במכונית האחרות פה מבחינת מחיר, ואמורה לספק חוויה קצת אחרת.

 

המשימה פשוטה מאוד - בחרו את המכונית שאתם מעדיפים מבין המתחרות. זו יכולה להיות המכונית הכי יפה לדעתכם, הכי טכנולוגית או הכי מעניינת - מה שבא לכם. אתם מוזמנים גם להגיב ולספר לנו מדוע בחרתם דווקא בה. הבחירה מוגבלת למכונית אחת לכל גולש, אז ביחרו בחוכמה!

 

תודה ל-netcarshow.com על התמונות...

 

בחירה נעימה!

 

אודי A4

audi_a4.jpg

 

ב.מ.וו 3

bmw_3.jpg

 

קאדילק ATS

cadillac_ats.jpg

 

אינפיניטי G37

infinity_g37.jpg

 

לקסוס IS

lexus_is.jpg

 

מרצדס C קלאס

mercedes_c.jpg

 

אופל אינסיגניה OPC

opel_insignia_opc.jpg

 

וולוו S60

volvo_s60.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואי, קטגוריה קשה!

 

מצד אחד, העיצוב של הבמוו אלוהי. לא פחות מזה. מצד שני, את הA4 החדשה אני ממש ממש אוהב - ומצד שלישי, לC class יש איזשהו קסם שאני לא יכול לשים עליו ת'אצבע.

 

בסופו של יום, ה-C כנראה תיפול, בגלל דימוי של רכב מוניות, מה שמשאיר אותי עם הבחירה הקשה מאוד (:lol: ) בין האודי לבמוו.

אבל - credit is where credit's due, במוו עשו עבודה נפלאה על הסדרה 3, ולכן אני מצביע עבורה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

החלטה קשה, לדעתי הייתי בוחר באודי A4 ידנית, אם הייתה פה כזו. סתם כי אני אוהב את המותג.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

יש לי ניסיון עם A4 דיזל ועם ה-2 ליטר טורבו, אני חושב שהיא הכי טובה בקטגוריה משום שהיא משלבת גם נוחות מרווח וגם חווית נהיגה.

יש לי ניסיון עם ה-C200 והיא דיי פושרת, אני לא אוהב את הכיוון העיצובי החדש של מרצדס מלבד ה-C אבל אני מתאר לעצמי שבדגמים החזקים יותר האטרקטיביות שלה עולה.

פורסם
איפה הלה קרוס ?

 

כן, כאילו שהיית בוחר בה מול מתחרות כאלה. מה גם שהיא "יוקרתית" כמו שהמיאטה שלי יוקרתית :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי, אין ספק שסדרה 3 לוקחת ובגדול, החדשה פשוט מדהימה, מנוע הבסיס מפיק 245 כ"ס (לבנתיים זה הבסיס).

ההצבעה שלי - לבימרית.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

הלכתי עם ה-C קלאס, ולא רק בגלל שאני משוחד, אלא גם כי היא מהווה קפיצת מדרגה גדולה לעומת הדור הקודם.

  • אחראי פורום
פורסם

יש לי משיכה ארוכת שנים לאאודי (התחיל עוד מה-100 אוואנט),

אבל פה אהיה שטחי לחלוטין - הקאדילק פשוט מהממת.

בניגוד לדגמים עברו, היה קל מאוד לא לבחור ב-3 הנוכחית והכעורה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בחרתי ב-במוו 3, רק כי לא היה מאזדה 3. :-)

 

 

מה גם שהיא "יוקרתית" כמו שהמיאטה שלי יוקרתית :-P

 

הלה קרוס פחות יוקרתית מהאינסיגניה?

פורסם

מבחנתי האינפיניטי לוקחת.

גם מפוארת, גם חזקה וגם ספורטיבית ועדיין שומרת על ייחודיות ותדמית אל מול המתחרות מגרמניה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...