Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי הקבוצות 2012 - משפחתיות גדולות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית שאתם מעדיפים?  

198 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית שאתם מעדיפים?

    • ביואיק ריגל
      5
    • שברולט מאליבו
      3
    • סיטרואן C5
      25
    • פורד מונדיאו
      39
    • הונדה אקורד
      17
    • יונדאי i40
      8
    • מאזדה 6
      4
    • אופל אינסיגניה
      17
    • פיג'ו 508
      12
    • סקודה סופרב
      41
    • סובארו B4
      7
    • טויוטה אוונסיס
      5
    • פולקסווגן פאסאט
      15


פוסטים מומלצים

פורסם

הנה לינק לסקר הקודם

 

מדובר על קבוצת המשפחתיות הגדולות שנמכרת בארץ במחירים של 150-200 אלף שקלים לערך. אתם מוזמנים להתעלם מגרסאות קצה כמו אינסיגניה OPC או הגרסאות היקרות של האקורד (שתמחורה בארץ מגוחך בעליל) וכדומה. שימו לב שיש כאן כמה מתחרות שלא נמכרות עדיין בארץ (ריגל, i40, מאליבו החדשה) אבל יגיעו בחודשים הקרובים.

 

המשימה פשוטה מאוד - בחרו את המכונית שאתם מעדיפים מבין המתחרות. זו יכולה להיות המכונית הכי יפה לדעתכם, הכי טכנולוגית או הכי מעניינת - מה שבא לכם. אתם מוזמנים גם להגיב ולספר לנו מדוע בחרתם דווקא בה. הבחירה מוגבלת למכונית אחת לכל גולש, אז ביחרו בחוכמה!

 

תודה ל-netcarshow.com על התמונות...

 

בחירה נעימה!

 

ביואיק ריגל

buick_regal.jpg

 

שברולט מאליבו

chevrolet_malibu.jpg

 

סיטרואן C5

citroen_c5.jpg

 

פורד מונדיאו

ford_mondeo.jpg

 

הונדה אקורד

honda_accord.jpg

 

יונדאי i40

hyundai_i40.jpg

 

מאזדה 6

mazda6.jpg

 

אופל אינסיגניה (לא OPC!)

opel_insignia.jpg

 

פיג'ו 508

peugeot_508.jpg

 

סקודה סופרב

skoda_superb.jpg

 

סובארו B4

subaru_b4.jpg

 

טויוטה אוונסיס

toyota_avensis.jpg

 

פולקסווגן פאסאט

vw_passat.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דילגת על המשפחתומטיות? :shock:

 

הבחירה שלי היא הסופרב, תחושת של איכות,מרווח גדול ונסיעה נעימה.

מנועים חזקים,dsg,וכל זה עם תג מחיר מתקבל על הדעת. מה צריך יותר מזה? :-D

V5

פורסם

איזו התלבטות... ה"מגזר" הזה לא כל כך מדבר אלי, וברוב המכוניות האלה כלל לא נהגתי.

ה- B4 היא STEP BACK מבחינתי, מהדור קודם, בעיקר מבחינה עיצובית אבל לא רק.

הפאסאט (תחזיקו חזק) אינה מציגה צעד משמעותי מספיק קדימה, יקרה יחסית, ונעדרת המנוע הפגזי של 2.0T (בישראל).

ה- 508 בעיני סתמית וכבר ראיתי אחת תקועה בצד הדרך, וה די TURN OFF.

הסופרב די כעורה, למרות שכסטיישן היא נאה (אבל המבחן אינו על סטיישן).

האופל נאה במיוחד, אבל איכשהו לא עושה לי את זה.

המונדאו תמיד נדמית בעיני לספינה גדולה מידי, גם אם זריזה.

האוונסיס כמעט ונבחרה, משום שהיא מקרר ממש נאה ויעיל, ואיכשהו עושה לי חשק. ;-)

הסיטרואן - יפה בעיני תמיד, ואף שהמנוע שלה לא די חזק, הבולמים שלה עושים עבודה טובה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

המונדיאו מהנה, אבל מרגישה מאד מגושמת וגדולה מדי מאחורי ההגה. ה-B4 זוועה עיצובית לאחר הדגם הקודם, האוונסיס זוועה עיצובית של ממש בלי קשר. ביואיק ושברולט לא כוס התה שלי, וגם לא מאזדה ופסאט. האקורד יקרה מדי בשביל מה שהיא נותנת, מה שמשאיר 508, C5 וסופרב. בין הצרפתיות מעדיף C5, ובינה לסופרב הסופרב ניצחה, גם אם בנקודות. יכול להיות שאם הייתי רואה לפחות I40 אחת בעיניים הבחירה הייתה משתנה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מכוניות כמו אוונסיס, 6 ו-B4 לדעתי בכלל לא במשחק.

הונדה אקורד רכב טוב אבל יקר מדי בשביל התמורה.

במאליבו גם כנראה לא הייתי בוחר, אפילו אחרי מתיחת הפנים היא עדיין נראית מיושנת.

 

שאר המתחרות לגיטימיות בעיני ונותנות תמורה מלאה לכסף (חוץ מהפאסאט ואני לא מתייחס ל- I40 וריגל שעוד לא בישראל).

הבחירה שלי היא כמובן ה-C5 (אני משוחד).

 

אבל בפורום חובבי רכב אני מהמר שהמונדיאו תיקח.

פורסם

לדעתי הסקודה היא הבחירה הטובה ביותר בקטגוריה. מה גם שהיא המכונית היפה ביותר מבין האופציות הנ"ל

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לא. לפי הכתבות זו דווקא ה-S-MAX.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...