Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשהותי האחרונה באירופה קיבלתי דו"ח מהירות בציריך-אמנם לא בשמיים(73 במקום60 קמ"ש)

אך את האלמנט קיבלתי וחזק-208 יורו לא כולל 20 יורו תשלום עבור דמי טיפול שדורשת חברת SIXT

אני רוצה לשלם את הדו"ח-אך מכאן הכול סיוט!!

הדו"ח בגרמנית.

מסמך דרישת דמי הטיפול של SIXT,ניחשתם נכון-בגרמנית.

תשלום באינטרנט-אין.

פניתי למוקד השירות של שלמה סיקסט בארץ והוא הגרוע ביותר שניתקלתי בשנים האחרונות-נותן פייט מטורף להוט.

יותר מ20 (!)שיחות אליהם מהבוקר,חלקם לא הבינו מה אני רוצה מהם וחלקם ניתקו לי בפנים!

אחרי שתפסתי מוקדנית פרחה וצעקתי עליה בלי סוף,היא גילתה לי שבכל חברת שלמה סיקסט הגדולה והמפוארת ישנה בחורה אחת שמטפלת בדוחות מחו"ל והיא...ניחשתם נכון-איננה עד לשעה 15:00

הודעת היעדרות-הצחקתם אותם.

גורם מגבה-הצחקתם אותם.

פניתי לSIXT גרמניה והם אמרו שייבדקו ויחזרו אליי עם תשובות.בקיצור,משלמה סיקסט אפילו אופניים אני לא אשכור בעתיד.

 

ראו הוזהרתם!

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

אני רק שאלה:

האם SIXT היא חברת השכרה בינלאומית ושלמה SIXT הם הזכיין שלהם בישראל?

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
אני רק שאלה:

האם SIXT היא חברת השכרה בינלאומית ושלמה SIXT הם הזכיין שלהם בישראל?

ADZ

 

אכן.

ואת ההבדל מרגישים.

בגרמניה ענו והתייחסו ואני עדיין ממתין לתשובות מהם כיצד ניתן לשלם את הדו"ח.

בארץ,שלמה נכנס לתמונה וככה זה גם נראה...

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

קיבלתי פעם או פעמיים דוח"ות מהירות בגרמניה, לא זכור לי אבל איך שילמתי אותם.

אם אתה צריך עזרה תסרוק את הדו"ח ואשמח להסביר לך מה רשום שם.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

במקרה אני עובד בשירות לקוחות של אחת החברות ההשכרה המתחרות אז אני יוכל קצת להסביר .

אל תתפלא שקיבלת דמי טיפול הדבר קיים בכל החברות השכרה , בדוח התנועה שקיבל קיים מספר IBAN שאיתו תוכל לגשת לכל סניף בנק (לא כולל בנק הדואר) ותוכל לשלם את הדוח !

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

אלעד-קרעת אותי(כל כך נכון שזה עצוב,מקבלים אותם לעבודה שם לפי רמת הפרחיות )

אבישי-אין לי בעיה לשלם דמי טיפול ואין לי שום בעיה לקחת אחריות על העבירה.

הבעיה מתחילה כשנציג שירות של חברת שלמהSIXT אומר לי "זה לא באחריותנו הדוחות,תסתדר"

הלו! ברור שזאת אחריותי אבל גם אתם דרשתם כסף,לא?המכתב שלכם בגרמנית,לא?אז איך לעזאזל אתה מצפה שאני אשלם לכם אם אתה לא יודע לאן אני אמור להעביר את הכסף????

 

בקיצור-נפילה רצינית.

האבסורד הוא שהסניף שלהם בפרנקפורט פשוט מדהים מכל הבחינות-שירות,מהירות,מקצועיות ופה-פח זבל אחד גדול.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

עדכון קצר-

 

לאחר הרבה חיפושים מצאתי כי ניתן לשלם ישירות בכ.אשראי ללא בנקים וללא העברות+עמלות פקיד(מלבד עמלת ח.אשראי)

לכל מי שצריך,

אתר תשלום דוחות של ציריך:

https://e-gov.stadt-zuerich.ch/sro/index.do

 

מקווה שאף אחד לא יצטרך.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

את ההזמנה המקורית ביצעת דרך הסניף של SIXT בארץ או בחו"ל?

אם התשובה היא "בחו"ל", חבל על הטרחה, עדיף להתנהל מול הסניף בחו"ל.

במידה והתשובה היא "בארץ", אז... גם חבל על הטרחה, עדיף להתנהל מול הסניף בחו"ל. :evil:

 

בכלל, אי-מיילים מקובל לשלוח ולקבל באנגלית,

אם הסניף הצרפתי (!!!) של סיקסט תיקשר אתי בשפה הזאת, כל שכן הגרמני.

 

דוחו"ת בשוויץ - תלוי באיזה קנטון נפלת. למזלך, ציריך מסודרים.

בחלק הצרפתי או האיטלקי היית נאלץ להסתדר עם העברה בנקאית.

 

(208 יורו על 13 קמ"ש, אאוץ' בריבוע...)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ידוע שהשירות שלהם "מעולה".

הייתי עד למקרה שזוג מבוגר נחת בשדה תעופה נחיתה אחרונה והחבר'ה של שלמה כבר הלכו, אז מסתבר שהם לא השאירו מפתחות לרכב שהזוג הזמין כמו שהיו אמורים והזוג נתקע בלילה בלי הרכב שלהם.

פורסם

כשאתה מקבל דוח על רכב שכור בארץ יש לך למי לפנות?

כשאתה מקבל דוח על רכב ליסינג יש לך עם מי לדבר?

אם תקנה אוטו בעצמך בחול ותקבל דוח, יהיה לך עם מי לדבר?

עשית עבירה, למה ששלמה סיקס יעזרו לך במשהו? אתה משלם להם על אוטו, לא על טיפול בדוח.

 

תסרוק אותו ותעלה ל TRANSLATE של גוגל. הוא יתרגם לך.

 

את התשלום יש לשלם באמצעות העברה בנקאית.

 

אני לא חובב של שלמה סיקס, בעיקר כי הם אומרים תמיד "כן". או לפחות טוענים לכך, אבל פה אין סיבה שהם יתנו לך מענה.

אם קנית אוטו חדש מהסוכנות ועשית תאונה, אל תבקש מהם גרר. זה בעיה שלך.

פורסם

אם לליסנג השירות שלהם תת רמה אז בטח שללקוח הפרטי אין התיחסות כלל

 

אצלנו בחברה השנה כבר לא חידשו את הצי עם שלמה אלא פנו לחברה קטנה יותר בהרבה שנותנת מחיר תחרותי מול סיקט אבל עם שירות טוב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
כשאתה מקבל דוח על רכב שכור בארץ יש לך למי לפנות?

כשאתה מקבל דוח על רכב ליסינג יש לך עם מי לדבר?

אם תקנה אוטו בעצמך בחול ותקבל דוח, יהיה לך עם מי לדבר?

עשית עבירה, למה ששלמה סיקס יעזרו לך במשהו? אתה משלם להם על אוטו, לא על טיפול בדוח.

 

תסרוק אותו ותעלה ל TRANSLATE של גוגל. הוא יתרגם לך.

 

את התשלום יש לשלם באמצעות העברה בנקאית.

 

אני לא חובב של שלמה סיקס, בעיקר כי הם אומרים תמיד "כן". או לפחות טוענים לכך, אבל פה אין סיבה שהם יתנו לך מענה.

אם קנית אוטו חדש מהסוכנות ועשית תאונה, אל תבקש מהם גרר. זה בעיה שלך.

 

 

אחח.. איך אני אוהב כוכבים כמוך.

על המושג שירות-שמעת?

על החברה להיות עם הלקוח לטוב ולרע-כתבתי שאין לי בעיה עם הדו"ח,הבעיה שלי היא עם השירות הגרוע של החברה המגעילה הזאת.

קשה להם לאייש מוקדים ולענות אחרי זמן המתנה סביר?(במחלקת מכירות עונים תוך שנייה,מחלקת שירות-הצחקת אותי)

למה מגרמניה כן קיבלתי מענה מנומס?

והנה עובדה-לא תמיד חייבים בהעברה בנקאית,אפשר גם לבד.

אני מבטיח לך שאם הם היו עונים לי(אחרי זמן המתנה סביר)ומסבירים לי באדיבות כי הם לא יכולים לעזור,לא הייתי משתגע עליהם.

ההמתנות והניתוקים(להזכירך עד שלא עונים לי לא יודעים לאיזה שירות אני זקוק)הם אלו שהוציאו אותי מדעתי.

לבוא ולומר-עברת עבירה-זבש"ך זה הכי קל,אבל ככה לא משמרים לקוח.

במסגרת עבודתי אני נותן שירות ללקוחות שלפעמים פשוט הורסים את המוצרים שמכרנו להם(ותאמין לי שהם יותר יקרים מרכבים)

אתה חושב שאני בא ונותן להם אצבע משולשת כי זאת אשמתם?ממש לא.

חברה שעונה ללקוח,מביעה אמפטיה ומנסה לעזור ככל יכולתה היא החברה שאני אחזור אליה!

נ.ב- אם הדו"ח בשפה זרה מילא.אבל דו"ח דרישת דמי הטיפול צריך להיות באנגלית-זה מינימום של המינימום.

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
את ההזמנה המקורית ביצעת דרך הסניף של SIXT בארץ או בחו"ל?

אם התשובה היא "בחו"ל", חבל על הטרחה, עדיף להתנהל מול הסניף בחו"ל.

במידה והתשובה היא "בארץ", אז... גם חבל על הטרחה, עדיף להתנהל מול הסניף בחו"ל. :evil:

 

בכלל, אי-מיילים מקובל לשלוח ולקבל באנגלית,

אם הסניף הצרפתי (!!!) של סיקסט תיקשר אתי בשפה הזאת, כל שכן הגרמני.

 

דוחו"ת בשוויץ - תלוי באיזה קנטון נפלת. למזלך, ציריך מסודרים.

בחלק הצרפתי או האיטלקי היית נאלץ להסתדר עם העברה בנקאית.

 

(208 יורו על 13 קמ"ש, אאוץ' בריבוע...)

 

הסבירו לי בשיחה מגרמניה שהדו"ח גבוה בגלל שהרכב רשום כרכב זר ובתור נהג מקומי הדו"ח היה הרבה יותר נמוך.

מעניין אם גם בארץ היו שקופים במתן הסבר כזה...:lol:

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

×
×
  • תוכן חדש...