Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור "חווייה" - השכרת רכב בישראל (שלמה מאכזבים, אוויס מפתיעים)


Derish
שימו לב! השרשור הזה בן 4010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלומות,

 

לפני כחודש הזדמן לי לבקר בארץ בענייני עבודה, ולקבל פעם נוספת תזכורת לשירות הלקוחות המדהים שנהוג שם.

כותרת הדיון הפעם היא השכרת רכב, נושא שהפך להיות די חם בפורום עם כניסתם של כמה ספונסרים מהתחום.

 

במהלך השבועיים שהייתי שם, שכרתי שתי מכוניות משתי חברות - שלמה סיקסט ואוויס, בשני המקרים הרכב נלקח

והוחזר לסוכנות בנתניה ע"מ לחסוך בעלויות והיטלי "שדה תעופה" למיניהם. בשבוע הראשון קיבלתי מאזדה 6, ובשני

ניסן מיקרה.

 

נתחיל משלמה. הזמנתי את הרכב מהסוכנות החדשה שלהם באזה"ת הדרומי, סמוך לאיקאה. מגרש די גדול שמשרת

בעיקר את מחלקת מכירת הרכב מליסינג הנמצאת במקום, כ-20 אנשי צוות, ועוד שני עובדים בדלפק ההשכרה. הנחת

העבודה שלי הייתה שבסוכנות קטנה יהיה פחות עומס ויחס יותר אינטימי (ככה זה באירופה לפחות, מנסיון של עשרות

השכרות קודמות). אז לא, לא בארץ. הכנסת האורחים התחילה בתור של 20 דקות, תו"כ שיחת חולין בין שני הנציגים

בדלפק, מענה לשיחות טלפון מזדמנות וכו'. ברקע, נשמעו צעקות המו"מ של לקוחות מאוכזבים שקנו רכב מליסינג וגילו

כל מיני סעיפים שלא מכוסים באחריות, כמובן בדיעבד. המילים "מחווה" ו"לפנים משורת הדין" כיכבו במשפטים השגורים

בפיהם של אנשי המכירות, שלמראית עין יצרו רושם של ערסים מהשכונה ולא עובדים מקצועיים. גם החולצות המכופתרות

לא עזרו להסתיר את חוסר התרבות האלמנטרי בדיבור שלהם, ואת חוסר הידע הבסיסי בשירות לקוחות.

 

רגע לפני שראיתי את המשיח מגיע מכיוון צומת פולג, סוף סוף קראו לי לדלפק. הצגתי את המסמכים הרגילים, וכמובן את

כרטיס ה"חבר מועדון" שלי בסיקסט. מדובר בכרטיס שאינו אקסקלוסיבי, אבל עדיין מעיד על נאמנות מסויימת לחברה, וגם

על ותק מסויים, שכן זה לא משהו שאפשר לקבל החל מההשכרה הראשונה. עם זאת, ברור שמה שסחבק לא מכיר פשוט

לא עושה עליו רושם, לכן זכיתי לקבלת פנים צוננת למדי. אחרי שהבחור עבר על הדרכון ושאר המסמכים, הוא פנה לבחורה

שישבה לידו, ובנימה חצי-משועשעת אמר לה: "מה זה, את מכירה את זה?", כאשר הוא מראה לה את כרטיס ה"גולד" של

החברה בה הוא עובד... התשובה הייתה מטומטמת לא פחות: "אה... זה לחו"ל... הוא מקבל שדרוג... זה לא עובד בארץ"

(בולשיט טוטאלי, לא שדרוגים ולא יער, אולי רק בנמ"ת מסויימים בגרמניה. הפואנטה של הכרטיס זה לקבל תעריפים מוזלים).

אוקיי, אז הוסבר לי בחיוך מבוייש שאין להם בכלל את הציוד שקורא כרטיסים כאלה, ואין ממש מה לעשות איתו בארץ. סבבה.

נמשיך לכרטיס האשראי.

 

סתם בשביל הקטע (לפעמים זה עובד), נתתי להם את כרטיס הדביט הספרדי שלי. מדובר בכרטיס שמבצע עסקה חד-פעמית,

כלומר לא ניתן לחייב אותו בהמשך במקרה של תאונה או דו"ח. חברות השכרה בד"כ לא מקבלות אותו, אבל כאמור, שווה נסיון.

ציפיתי לקבל את ההסבר הנ"ל גם מהנציג, אבל לצערי הדבר היחידי שהוא ידע להסביר לי זה ש"אין לו ספרות בולטות". נהדר.

כאשר ביקשתי להבין מאיפה מגיעה ההגבלה המוזרה הזאת, הם הראו לי את המכשיר ההוא משנות ה-90 ש"מגהץ" כרטיסי

אשראי. כן כן... בשנת 2011, אחת מחברות ההשכרה הגדולות בעולם, באחת הערים הגדולות בישראל, עדיין עובדת עם כל

האמצעים הטכנולוגיים של 1991. כה לחי, אידיוטים.

 

ואז בא השוס: מסתבר שבשביל מאזדה 6 צריך לשריין לי 6000 ש"ח מהחשבון. סתם ככה, בטחון, שיהיה. אין לי בעיה עם

סכומים סבירים של פיקדון, אבל זה נראה קצת מוגזם. הסברתי להם שבכרטיס הישראלי שלי, כל המסגרת זה בערך הסכום

שאותו הם רוצים לשריין, וביקשתי שאת הסכום הזה יורידו מהכרטיס הספרדי (הפעם בלי שטויות, זה ניתן לביצוע ודי בקלות).

כמובן שלא היה עם מי לדבר... הסכום שוריין והכרטיס נחסם. את האוטו קיבלתי, אבלך לתדלק כבר לא יכולתי אחרי זה. פעם

נוספת - כה לחי, אידיוטים.

 

ואם כל מסכת ההתעללויות הזאת לא הספיקה, אז בא האוטו: דפוק מכל הכיוונים, עם סימני שפשוף טריים מקדימה (מהלקוח

האחרון, היה אפילו קצת טיח על הצמיגים), טסות שחורות מפיח, סימני מדבקות מקולפות בכל מקום... אין מה לומר, בהחלט

נראה כמו רכב מנהלים רציני. אחלה תמורה ל-70 דולר ביום, ורכב שיוצר רושם מאד חיובי על הלקוחות עמם אני אמור להיפגש.

מיותר לציין שלא היה להם רכב אחר במלאי, אז נאלצתי לקחת את הדבר המסכן הזה (ולנסוע ישירות לשטיפה). בדרך גיליתי כל

מיני דברים מעניינים, למשל שלרכב יש 55 אלף ק"מ, הוא בן שנה וחצי ועבר תאונה קשה מקדימה. תנוח דעתכם, הוא גם נשמע

והתנהג בהתאם, עם קרקושים ורעשים נלווים. זכיתי גם להבין מחדש את משמעות המושג "גרסת השכרה", כאשר גיליתי לדוגמה

שלרכב המנהלים הזה (עאלק) אין אפילו שלט מפתח, וכל הפתיחה והסגירה שלו הן ידניות בלבד. נו מה, אפילו במיקרה שלקחתי

לאחר מכן היה את זה. איפה לעזאזל, חוץ מקזאחסטן, עוד יש מכוניות כאלה? WTF?

 

עניין נוסף שראוי לשורה משלו - לכל אורך ההשכרה, וגם לפני, לא ניתן היה להשיג את הסוכנות הזאת בטלפון, פשוט לא היה

מענה. לא יודע מה הלך שם, כנראה שהם היו עסוקים בשיחות אחרות כל הזמן, אבל זה לא מתקבל על הדעת. מפגרים, בחיי.

 

נו טוב, שיהיה. עברנו את הארבעה ימים האלה איכשהו, החזרנו את הרכב בשלום, והסקנו את המסקנות: חברת שלמה סיקסט

היא הרבה יותר "שלמה" ורק קצת "סיקסט". אני חושב שאם "סיקסט" היו יודעים מה הולך בבית הזונות הזה, הם היו נוקטים

בסנקציות המתאימות. בכל אופן, אני לשם כבר לא אחזור, וחבל. ככה מאבדים לקוחות נאמנים ועושים נזק תדמיתי לחברה.

והעיקר - הכל עם חיוך מפגר של אנשים לא מקצועיים שלא יודעים את העבודה שלהם. נקווה שבסוכנויות של אופל המצב

יהיה טוב יותר.

 

 

דווקא חלק ב' של הסיפור היה הרבה יותר אופטימי. עקב שינויים של הרגע האחרון בלו"ז, נאלצתי לשכור רכב בהתראה של כמה

שעות בלבד (16:00 ביום חמישי) ולאסוף אותו למחרת. במקרה הזה לא היה צורך ברכב גדול, רק במשהו שמגיע מנקודה א'

לנקודה ב', לכן הלכתי על הקטגוריה הבסיסית ביותר. סבב טלפונים לסוכנויות בנתניה, גדולות כקטנות, גילה שאף אחד לא יכול

להתחייב לרכב זמין בהתראה כה קצרה. אף אחד למעט "אוויס", שככל הנראה תמיד מחזיקים כמה ספיירים בחניה. להפתעתי

הרבה, גיליתי שהם גם היו הכי זולים בעיר, גם בין החברות הקטנות - חמישה ימים של השכרה עלו לי 638 שקלים בלבד, כולל

ביטח בסיסי ומסים. מחיר בכלל לא רע, בכל קנה מידה.

 

הפעם בחרתי לקחת את הרכב מהסוכנות שנמצאת במרכז התיירותי של העיר, שם ציפיתי להיתקל בבלאגן ותור אפילו יותר גדול

מזה של "שלמה". כאן חיכתה לי הפתעה נוספת. למרות העומס, המיקום והשעה הלא קלה (9 בבוקר ביום שישי), בתוך עשר

דקות כבר יצאתי מהסניף עם המפתחות למיקרה החדשה (בת 8 חודשים סה"כ), ללא בעיות, סיבוכים או ליקויים משמעותיים.

כנראה שהמיקום וקהל היעד של התיירים עשה את שלו, כי עובדי הסניף בכיכר העצמאות בנתניה היו מקצוענים לגמרי, מפקידי

ההשכרה ועד לבחור שבדק את הרכב. כל הכבוד, והפעם בלי סרקאזם.

 

כעבור חמישה ימים, גם החזרת הרכב עברה חלק. מסקנותיי מהחווייה: למרות שמעולם לא חיבבתי במיוחד את "אוויס", נראה

שמעתה ואילך הם החברה המועדפת עליי בישראל. ובלי קשר, המחירים שלהם לקטגוריות הנמוכות יפים מאד, וזאת גישה יפה

ונכונה שאשמח לראות אצל חברות נוספות. ככה מרחיבים את קהל היעד, ככה נותנים שירות טוב, וככה משמרים לקוחות, ואף

זוכים בלקוחות חדשים.

 

התלונה היחידה שיש לי ל"אוויס" נוגעת לטיפול שלהם ברכבים - במיקרה, ההגה רוסס ע"י ספריי שומני כלשהו שמן הסתם יועד

להגנה על משטחי הפלסטיק. יוזמה יפה, אבל מסוכנת, כי היא הפכה את ההגה לחלקלק ולקח כמה ימים עד שהוא השתפשף

מספיק בשביל לחזור למוטב. סתם משהו קטן שאפשר לשפר.

 

 

לסיכום, עולם כמנהגו נוהג. בארץ עדיין קשה למצוא מישהו שיודע לתת שירות טוב, ואם אתם שוכרים רכב, אל תלכו לעשות

את זה באזור התעשיה - גשו למקום הכי מתוייר בעיר ובדקו את האופציות שלכם שם.

 

בברכת "דרך צלחה", ותודה שלקחתם את הזמן לקרוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מתפיע אותי - פעמיים שכרתי רכב בארץ - פעם אחת זה היה ואן (נסעתי לאילת עם נספחים למשפחה) - קיבלתי קיה קרנבל שרוטה ועם 1/4 מיכל דלק, אבל השירות היה בסדר והחזרתי אות עם מיכל באותו מצב בלי חיובים מיותרים. לא זוכר מי היתה הסוכנות, רק שבאיזור הצ'ק-פוסט.

היתה לי חויה עוד יותר גרועה כאשר הרסו לאשתי את הליאנה מליסינג וקיבלתי רכב חלופי מהמעביד שלה. אין לי מושג מי היתה חברת ההשכרה, אבל היה מדובר באופטרה בת 3 עם למעלה מ-100,000 ק"מ. מילא שלא סחבה, אבל הרכב היה מסריח מסיגריות עד כדי כך שאי אפשר היה לשבת בתוכו. לסבול את הרכב הזה שבועיים היה עינוי אמיתי.

 

אבל גם בגרמניה התרבותית נתקלתי ב"שירות" של סיקסט - בקיץ האחרון במינכן , לאחר המתנה של קרוב לשעתיים בתור בדלפק ההשכרה, קיבלתי פורד מונדיאו סטיישן מבהיקה, עם בעיה קטנה:" חגורת בטיחות תפוסה שלא ניתנה שלחרור. לא אלאה אתכם בפרטים, אבל בחניון הענק (6 קומות) של חברות ההשכרה אין נמיגים אלא רק טלפונים פנימיים בלי הוראות הפעלה (בחלק היו הוראות בגרמנית, הייתי צריך לנחש כיצד להשתמש בהם), לקח שעה וחצי להביא נציג של החברה שלא ידע אנגלית ולא ידע מה לעשות, ועוד כשעתיים לקבל רכב חלופי. בסה"כ ביליתי בשדה התעופה למעלה מ-6 שעות, כ-5 מהן בהמתנה לרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לידע כללי אם אתה מזמין מאוויס בחו"'ל או באתר של אוויס www.avis.com ולא co.il זה יצא לך יותר זול..8)

ובנוסף אתה יכול להחזיר את הרכב לכל סניף שמתחשק לך (חוץ מנתב"ג ששם לוקחים גם דמי ניהול נוספים)

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית לא סובל את שלמה סיקסט אבל במקרה הזה אתה כועס על הרבה דברים לא בצדק.

 

הגיהוץ של השובר נעשה בכל העולם כדי להשאיר שובר פתוח למקרה שיצטרכו לחייב אותך. מעניין שבאותו נוהל נתקלתי גם במדינות פרימיטיביות כמו הולנד, גרמניה, ספרד, אנגליה ונורבגיה. חוסר היכולת לחיוב עתידי הוא הסיבה לכך שאת הכרטיסים מהסוג הזה עושים עם ספרות לא בולטות.

 

מאדם ברמתך אני גם מצפה לקצת יותר. אם אין רכב מתאים בסניף הספציפי אז מבקשים לברר באיזה סניף כן יש ופשוט נוסעים לשם להחליף (אני עשיתי את זה לא מעט פעמים גם בארץ וגם בחו"ל).

 

והלקח הכי חשוב, לא הולכים לשכור רכב במגרש מכירות. תמיד בסניף שמיועד להשכרה בלבד השירות יהיה יותר טוב.

 

אישית אני שוכר בארץ בעיקר מאלדן (לא זולים אבל רכבים מטופלים וחדשים ויחס מצויין) ובחו"ל לרוב מאויס.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

כעבור חמישה ימים, גם החזרת הרכב עברה חלק. מסקנותיי מהחווייה: למרות שמעולם לא חיבבתי במיוחד את "אוויס", נראה

שמעתה ואילך הם החברה המועדפת עליי בישראל. ובלי קשר, המחירים שלהם לקטגוריות הנמוכות יפים מאד, וזאת גישה יפה

ונכונה שאשמח לראות אצל חברות נוספות. ככה מרחיבים את קהל היעד, ככה נותנים שירות טוב, וככה משמרים לקוחות, ואף

זוכים בלקוחות חדשים.

 

התלונה היחידה שיש לי ל"אוויס" נוגעת לטיפול שלהם ברכבים - במיקרה, ההגה רוסס ע"י ספריי שומני כלשהו שמן הסתם יועד

להגנה על משטחי הפלסטיק. יוזמה יפה, אבל מסוכנת, כי היא הפכה את ההגה לחלקלק ולקח כמה ימים עד שהוא השתפשף

מספיק בשביל לחזור למוטב. סתם משהו קטן שאפשר לשפר.

 

 

לסיכום, עולם כמנהגו נוהג. בארץ עדיין קשה למצוא מישהו שיודע לתת שירות טוב, ואם אתם שוכרים רכב, אל תלכו לעשות

את זה באזור התעשיה - גשו למקום הכי מתוייר בעיר ובדקו את האופציות שלכם שם.

 

בברכת "דרך צלחה", ותודה שלקחתם את הזמן לקרוא.

 

Derish,

דבר ראשון כיף לשמוע שנהנית מחויית השירות אצלנו,

לגבי הערתך- אני מעביר את הנושא לטיפול הגורמים הרלוונטיים,

אם יש לך עוד הערות במה נוכל להשתפר אשמח לשמוע ממך- תוכל לשלוח לי בהודעה אישית,

כיף להתחיל ככה את הבוקר,

תודה רבה,

גיל מאוויס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל מי שהגיב. :mm_yeah:

 

 

בסה"כ ביליתי בשדה התעופה למעלה מ-6 שעות, כ-5 מהן בהמתנה לרכב.

הייתה לי פעם חווייה דומה בצרפת. זה בהחלט משהו שקורה, בכל חברה, וסיקסט לא יוצאי דופן.

ברור לי שגם להם יש בעיות, אני פשוט מדבר על סטנדרט מסויים שבד"כ נשמר בין כל הסוכנויות, חוץ מבישראל.

 

סתם לידע כללי אם אתה מזמין מאוויס בחו"'ל או באתר של אוויס www.avis.com ולא co.il זה יצא לך יותר זול..

תודה, זה באמת מה שעשיתי (התקשרתי לסניף רק כדי לבדוק את מצב המלאי).

 

הגיהוץ של השובר נעשה בכל העולם כדי להשאיר שובר פתוח למקרה שיצטרכו לחייב אותך.

שימוש בכרטיס אשראי - כן. גיהוץ - טרם נתקלתי בזה, ויצא לי כבר לשכור רכב במדינה או שתיים, לפחות באירופה.

 

אם אין רכב מתאים בסניף הספציפי אז מבקשים לברר באיזה סניף כן יש ופשוט נוסעים לשם להחליף (אני עשיתי את זה לא מעט פעמים גם בארץ וגם בחו"ל).

ומי יכול להבטיח לי ששם הרכב במצב טוב יותר? ומי ישלם על שעות העבודה שלי? מי יכסה את עלויות התח"צ או הדלק?

במקרה הזה, היה קל יותר לשטוף את הרכב על חשבוני, להביאו למצב סביר ולחסוך את הריצות.

 

והלקח הכי חשוב, לא הולכים לשכור רכב במגרש מכירות. תמיד בסניף שמיועד להשכרה בלבד השירות יהיה יותר טוב.

אתה חושב שמישהו באתר של "שלמה" כתב שזה מגרש? זה מופיע ברשימה בתור עוד סוכנות, לך תדע איפה זה נמצא.

 

אישית אני שוכר בארץ בעיקר מאלדן (לא זולים אבל רכבים מטופלים וחדשים ויחס מצויין) ובחו"ל לרוב מאויס.

בפעם הקודמת שכרתי מאלדן. הרכב היה מצויין, השירות חובבני כמעט ברמה של שלמה, וזה עוד היה בשדה התעופה.

אני מפחד לחשוב איזה טיפוסים יושבים בסניפים הרגילים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דריש, אני לא יודע מה קורה בסניפים אחרים שלהם אבל בסניף באשקלון השירות מצויין ומהיר.

 

בגלל שאני לא שוכר רכב כל יום אני מעדיף לרוב לשלם עוד כמה שקליםן כדי לקבל שירות טוב.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוטוטו מחליף רכב ככל הנראה, עזרת לי להחליט מאיפה אני משכיר עד שאקבל את הרכב החדש...

באמת שירות ונגישות לציבור הם פרמטרים סופר חשובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שבשביל מאזדה 6 צריך לשריין לי 6000 ש"ח מהחשבון.

 

יפה, בטח בשביל מזדה 3 צריך 3000 ובשביל 2 2000.

 

מעניין כמה צריך בשביל ב.מ.ו 318, 318,000 ?! :lol:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי לגרוע מ"חוויית" השרות, כהגדרתך, אני מקווה שברור לך, כי באותה מידה הרושם שלך על שתי החברות היה יכול להיות הפוך.

מבלי לפגוע בזכויות, רמת השרות משתנה מאוד מסניף לסניף, וזה נכון לכל חברה.

אין לי שום קשר לשלמה סיקסט, לא עבדתי שם, ואי אפשר להעיד עליי כבעל חיבה לאי אילו חברות בתחום. עם זאת, גם בחברה שבה אני עבדתי נהגנו לגהץ שוברים, ללא ציון הסכום. הדבר נעשה למקרה שבו יש צורך לחייב את השוכר על נזק.

בנוסף, אמנם המאזדה שקיבלת עברה 55 אלף ק"מ (שומו שמיים), ולדעתך היא עברה תאונה קשה, אך האם הרכב תפקד לא טוב?

אתה הרי לא מצפה לקבל רכב מושלם, אלא תקין מכנית, ונקי. השרות שם רחוק מלהיות מושלם, אבל מכאן עד לכינוי של העובדים כאידיוטים, מעיד יותר עלייך מאשר עליהם.

עם כל הכבוד, מקריאה נוספת של ההודעה שלך, אני מגיע למסקנה שאתה יותר מחפש על מה להתלונן, מאשר מתנהל באופן ענייני.

 

כשעבדתי כנציג שרות/נהג בחברת השכרה, זכיתי לשרת כמה ישראלים לשעבר/עובדים ישראלים שגרים בחו"ל, ואני זוכר כיצד רובם הגיעו עם האף למעלה, ובתחושה שהם צריכים לצאת עם רכב המנכ"ל מהסוכנות, לא פחות. (אי אפשר להאשים אותם, גם אני הייתי רוצה מיאטה אדומה, במקום פנדה ידנית...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכרתי מס' פעמים בביקורים בארץ משדה התעופה, תמיד מאלדן (הסדר עם העבודה).

לגבי המקצוענות של הנציגים מסכים עם הנאמר, הדבר שהפריע לי ביותר הוא תודעת השירות: זמן ההמתנה וזה שצוחקים על תיירים בעברית.

הרכבים השרוטים (לך תזכור אם אחת השריטות היא במקרה שלך) וריח סיגריות מפריעים אבל פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי לגרוע מ"חוויית" השרות, כהגדרתך, אני מקווה שברור לך, כי באותה מידה הרושם שלך על שתי החברות היה יכול להיות הפוך.

מבלי לפגוע בזכויות, רמת השרות משתנה מאוד מסניף לסניף, וזה נכון לכל חברה.

עד כאן נכון, אבל כאמור, מחברה בסד"ג כזה אני מצפה לשמור על סטנדרט מסויים.

 

אמנם המאזדה שקיבלת עברה 55 אלף ק"מ (שומו שמיים), ולדעתך היא עברה תאונה קשה, אך האם הרכב תפקד לא טוב?

אתה הרי לא מצפה לקבל רכב מושלם, אלא תקין מכנית, ונקי.

שומו שמיים באמת. זה רכב שבארץ נחשב ל"מנהלים" (לא אני המצאתי את השטות הזאת) ועולה בהתאם, פי כמה וכמה ממיקרה או מאזדה 3 למשל. אני מצפה שישמרו על רכב יחסית חדש ומאובזר, לא על עגלה חרושה ומעוכה שמפיקה רעשים מתכתיים לא ברורים. את זה הייתי מקבל בהבנה ברכב מקטגוריה נמוכה יותר, לא בכזה שעולה 70 דולר ליום.

 

לסיכום, ולשיטתך - לא תקין מכנית, לא נקי, תפקד לא טוב... אז מה הפלא שאני לא מרוצה?

 

השרות שם רחוק מלהיות מושלם, אבל מכאן עד לכינוי של העובדים כאידיוטים, מעיד יותר עלייך מאשר עליהם.

אידיוטים בגלל היחס, לא בגלל השירות. לא יודעים? אל תגידו, תשאלו מישהו שיודע. לעשות צחוק מהלקוח ולגרום לו לחכות בתור זה לא מכובד ולא יאה, וזה מצביע על זלזול ו/או חוסר הבנה של התפקיד. אידיוט אותו אחד שיושב במשרד ולא טורח להתמקצע בעבודתו, ואידיוט מי שהושיב אותו שם מלכתחילה. אידיוטים שניהם, זה לא משהו אישי.

 

כשעבדתי כנציג שרות/נהג בחברת השכרה, זכיתי לשרת כמה ישראלים לשעבר/עובדים ישראלים שגרים בחו"ל, ואני זוכר כיצד רובם הגיעו עם האף למעלה, ובתחושה שהם צריכים לצאת עם רכב המנכ"ל מהסוכנות, לא פחות.

הטיעון שלך נשמע מאד משכנע. עם זאת, יש מספיק חברי פורום שמכירים אותי ואת היחס שלי. סנוביזם ו"אף למעלה" רחוקים ממני, אני בסה"כ דורש יחס ראוי בתור לקוח ומסרב לעשות הנחות על "ישראליות". לפי המשתמע מדבריך, לא מן הנמנע שזה היה גם המקרה עם אותם אנשים אותם אתה מציין, פשוט התרגלת כבר לסחבקיות הנהוגה בארץ, ולכן כל דרישה אחרת נראתה לך מוזרה, במיוחד כשהיא נשמעה בעברית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...