Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איזו מכונית אתם מעדיפים?  

332 הצבעות

  1. 1. איזו מכונית אתם מעדיפים?

    • אבארת 500
      78
    • אבארת פונטו איוו
      14
    • אלפא רומיאו מיטו תלתן
      47
    • סיטרואן DS3 טורבו
      26
    • הונדה CR-Z
      10
    • יונדאי ולוסטר
      9
    • אופל קורסה OPC
      28
    • רנו ספורט קליאו RS
      67
    • סיאט איביזה קופרה
      21
    • פולקסווגן פולו GTI
      32


פוסטים מומלצים

פורסם

הנה לינק לסקר הקודם

 

וכעת לסקר החדש - קטנות ספורטיביות, או הוט האצ' קטנות אם תרצו

 

המשימה פשוטה מאוד - בחרו את המכונית שאתם מעדיפים מבין המתחרות. זו יכולה להיות המכונית הכי יפה לדעתכם, הכי טכנולוגית או הכי מעניינת - מה שבא לכם. אתם מוזמנים גם להגיב ולספר לנו מדוע בחרתם דווקא בה. הבחירה מוגבלת למכונית אחת לכל גולש, אז ביחרו בחוכמה!

 

תודה ל-netcarshow.com על התמונות...

 

בחירה נעימה!

 

אבארת 500

abarth_500.jpg

 

אבארת פונטו איוו

abarth_punto_evo.jpg

 

אלפא רומיאו מיטו תלתן

alfa_mito_qv.jpg

 

סיטרואן DS3 טורבו

citroen_ds3.jpg

 

הונדה CR-Z

honda_crz.jpg

 

יונדאי ולוסטר

hyundai_veloster.jpg

 

אופל קורסה OPC

opel_corsa_opc.jpg

 

רנו ספורט קליאו RS

renault_clio_rs.jpg

 

סיאט איביזה קופרה

seat_ibiza_cupra.jpg

 

פולקסווגן פולו GTI

vw_polo_gti.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך בדיוק הוולוסטר השתחלה לרשימה? :roll:

ומבין כל האחרות - ה500 אבארט', בלי צל של ספק

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • אחראי פורום
פורסם

ה-500 ובהפרש ניכר מהבאות בתור.

כשלעצמם יש פה כמה דגמים מאוד מעניינים (קליאו, פונטו ומיטו למרות שלאחרונה ממש ירד לי ממנה),

אבל בהשוואה ל-500, עם ערימות הסקסאפיל והעיצוב המדהים, אין פה תחרות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

שלוש סיבות: אני לא רואה אותה מתאימה לאף רשימה אחרת, אני כן רואה אנשים מתלבטים בינה לבין מכוניות אחרות מהרשימה, ולסיום ההגדרה שלה היא האצ'בק ספורטיבית, גם אם המנוע לא באמת ספורטיבי.

רציתם שאשים אותה מול גולף GTI וחברותיה? חכו לגרסת הטורבו...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מתאימה לרשימת משפחתיות - לרשימה הנ"ל בכלל לא. אנשים יכולים להתלבט בינה לבין האחרות, זה עדיין לא אומר שהיא קשורה לרשימה. ת'יודע, אני יכול גם להתלבט בין פרארי, למזראטי לבין וולוסטר. האם זה אומר שהוולוסטר קשורה לאחרות? כנראה שלא...

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני קצת לא אובייקטיבי , אבל לדעתי - היא לא בעלת הביצועים הטובים ביותר , והיא לא בעלת איכות החומרים הגבוהה ביותר .

אבל היא המכונית הכי מרשימה (למרות שהתמונה של האבראת' שהבאת פשוט לא הוגנת .. נראית רוצחת) מבין השאר .

 

Seat-Ibiza-Cupra-Bocanegra-24526.jpg

פורסם

הצבעתי בעד ה500, הבאה אחריה הסיטרואן.

 

הוולוסטר נראית מצויין ולדעתי חלק מהאנשים מתעצבנים שיונדאי הצליחה להוציא רכב שאשכרה נראה טוב ומסוגל לתת פייט לפחות מבחינת המראה לאחרות (והיא נראית הרבה יותר טוב מחלק גדול מהמתחרות).

 

אם כבר התעצבנתם על כך שהוולוסטר ברשימה למה לא גם ללכת נגד ההונדה?

הרי היא לא יותר ספורטיבית מהוולוסטר.

 

אחלה סקרים, מעניין לראות דעות של אנשים ומה הסיבה שנמשכים לרכז כזה או אחר.

תודה רוני!

פורסם
ומסוגל לתת פייט לפחות מבחינת המראה לאחרות

 

 

Q.E.D

(מה גם שלא כולן בעלות מראה 'ספורטיבי')

את ההונדה אני לא מכיר, לכן לא הגבתי עליה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אני קצת לא אובייקטיבי , אבל לדעתי - היא לא בעלת הביצועים הטובים ביותר , והיא לא בעלת איכות החומרים הגבוהה ביותר .

אבל היא המכונית הכי מרשימה (למרות שהתמונה של האבראת' שהבאת פשוט לא הוגנת .. נראית רוצחת) מבין השאר .

 

Seat-Ibiza-Cupra-Bocanegra-24526.jpg

אוי ואיזמיר,מה זה?גיפ' חדש מבית סיאט?

 

 

אני נותן את הקול שלי על התלתן...

פורסם

אני הולך פה נגד הזרם.

למרות שאין וויכוח על האיכויות הספורטיביות של ה500, אני לא מתחבר לגודל המינימליסטי שלה וגם לא לעיצוב החיצוני.

הבחירה ההגיונית בשבילי היא פולו gti, אבל מכיוון שמכוניות כאלה בוחרים יותר עם הלב ופחות עם הראש:

אז אני בוחר במיטו. כי היא אקזוטית, כי היא מעניינת, כי זאת אלפא.

V5


×
×
  • תוכן חדש...