Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכה בלחיצה על הגז (106)


airwolf1980
שימו לב! השרשור הזה בן 4870 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי בעיה בפג'ו 106 כאשר אני עוזב את הגז ולוחץ שוב יש מכה בגיר.

כדי להמנע התופעה אני לוחץ על הגז ביחד עם לחיצה על רבע קלאץ'

ובנוסף בהתחלת נסיעה צריך רגישות יתרה על הקלאץ' אחרת יש את אותה המכה.

כל התושבות הוחלפו חוץ מהתושבת מתחת למצבר, אני חושד שמדובר במייסב לחץ או הפלטה בקלאץ' הכיוון שלי נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישום מה המכונאי שלי אמר לי שהתושבת גיר התחתונה והתושבת הימנית הם החשובות ביותר.

מייסב לחץ ופלטה ושאר מכלול הקלאץ' יכולים לגרום לתופעות כאלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

תחליף לתושבת תחתונה מפוליאורטן ונעלמו הדפיקות.

 

תושבת תחתונה מקורית מעלימה חלק מהתופעה,חליפית יוצרת יותר דפיקות מתושבת מקורית קרועה.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן אורן, לאחר שהייתי אצלך בעבר עם הסיפור של התושבות והנקישות (106 כחולה) הזמנתי תושבת POWERFLEX סגולה תחתונה, וזה לא פתר את הבעיה של הנקישות, זה אולי מנע מעט את החופש של המנוע והלווה ברעידות בכל ההגה מרוב שהיא קשיחה

החלפתי לתושת תחתונה חליפית, מה שהחזיר את השקט לתא הנהג ומנע וויברציות בהגה אבל המנוע הרגיש יותר חופשי, בסופו של דבר רכשתי תושבת מקורית ב200 ומשהו שקל, ותאמת כואב לי הלב שזרקתי כסף עליה, החופש אותו חופש כמו עם תושבת חליפיפת שעלתה לי 40 שקל, והרעידות אותן רעידות

(אני אומר את זה רק כדי לשתף את כותב ההודעה כדי לשלול ממנו דברים שאני כבר ניסיתי)

השבוע אני ינסה להחליף את התושבת מתחת למצבר (שהיא היחידה שלא החלפתי מאז שיש לי את האוטו) נקווה לטוב..

חלק אמרו שמדובר בחופש במסרק הגה, חלק אמרו משולשים

הדבר הבא שאנסה זה להחליף את התושבות האחוריות וקדמיות של המשולשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הבעיה היא הקפיצים שבקלאץ' (הלך קלאץ') שסופגים עם המומנט ההתחלתי בעת שחרור דוושת הקלאץ,

כשאחד או יותר מהם נשבר זה יוצר תופעה כזו היות ואין מה ש"ירכך" את השילוב...

איך שלא תסתובב התחת שלך מאחורה, שמור עליו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק אמרו שמדובר בחופש במסרק הגה, חלק אמרו משולשים

הדבר הבא שאנסה זה להחליף את התושבות האחוריות וקדמיות של המשולשים.

זה הכיוון. אם כבר החלפת תושבת תחתונה ואין שיפור, תמשיך לכיוון משולשים.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

מניסיוני בתופעה,המכה תמיד נובעת מחופש מוגזם של יחידת הכוח(מנוע וגיר) בתוך תא המנוע,אם החלפת לתושבת של פאוורפלקס והתחילו רעידות בתא הנוסעים,ישנה תושבת אחרת קרועה,או שמשהו עקום והמנוע יושב בלחץ בתושבות,החלפתי תושבות כאלו בלפחות 15 רכבים,ובכולם המכה נעלמה ללא וויברציות בתא הנוסעים.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק אותו הסיפור אצלי ברנו קליאו.

החלפתי תושבת תחתונה (משקפיים) לתחליפית, המכה החריפה. החלפתי לתושבת קשיחה, המכה נחלשה אך החלו רעידות בהגה ובתא הנוסעים. החזרתי לתושבת המקורית, הרעידות פסקו אך המכה החריפה.

לא יודע כבר מה לעשות. מחר אסע ואחליף את התושבת שיושבת מתחת למצבר.

אצלי המכה תמיד מלווה גם בתזוזת ידית ההילוכים. זה אומר משהו?

Renault clio RT 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך העניין, אני רוצה לעדכן:

החלפתי היום את התושבת שיושבת מתחת מצבר, החופש והנקישה נעלמו (מהתרשמות קצרה)

מחר אסע עם האוטו לעבודה ואוכל לוודא שהבעיה אכן נעלמה

תודה לאל פתרתי את הבעיה לאחר שנה של תסכול ונסיונות לסדר את הבעיה

ממליץ בחום להחליף כפיתרון ראשון את התושבת הנ"ל (עלתה 40 ש"ח)

אין מאור שממני עכשיו :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אני שמח שנפתרה הבעיה,בדיוק כמו שאמרתי,אם החלפת לתושבת מפולאורטן והתחילו רעידות,הן בגלל תושבת חלשה אחרת,כששאר התושבות תקינות,תושבת תחתונה מפולאורטן מעלימה את הנקישה לחלוטין,כנ"ל לגבי בעל הקליאו.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התושבת של POWRFLEX סופגת את וויברציות המנוע ומעבירות אותו אל תא הרכב, לזה התכוונתי.

בכל מקרה אני מעדיף להיות עם תושבת רגילה העיקר שיהיה שקט בתוך תא הרכב :)

תודה על המידע, התושבת מפולאריטן עדיין שמורה בצד, ניראה מה יוליד יום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה אני משיג תושבת כזאת? מפוליאטרן (או איך שלא קראתם לזה)?

מחר אלך ואחליף את התושבת מתחת למצבר. נראה מה יהיה.

Renault clio RT 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4870 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...