Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם,אני מחפש אייפון בתקציב דל מאד כלומר עד 1500 שח.

 

השאלה שלי האים ניתן למצוא אחד כזה?

איזה אייפון זה טוב או לא ישן חדש?

ובמידה שכן מה אני צריך לבדוק במעמד הקנייה?

 

תודה לכולם וגמר חתימה טובה!

imprza new age

פורסם

חכה שבועיים השוק יהיה מוצף יחסית ב 3G במחיר הזה

שבוע הבא מתחילים למכור את ה4 אני מניח שיהיה אפשר למצוא מכשירי 3G במחיר נמוך מ 1500 במצב מעולה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

דרור צודק, ברגע שימכרו פה את האייפון 4, אנשים ימכרו את ה 3GS שלהם ב-1700 אפילו.

 

אולי אם יש לו רק 8 גיגה אז ימכרו גם ב-1500. תמתין ותראה. אבל אל תתפשר על אייפון 3G, הוא חלש מדי ולא שווה את הכסף.

Stay Dirty

פורסם

קח בחשבון שהסוללה נחלשת אחרי כ 3 שנים ובאייפון הסוללה לא ניתנת לפירוק. (אולי ניתן לעשות זאת אצל טכנאי פרטי? )

 

קח בחשבון מחיר של סוללה איכותית.

 

יהודה

פורסם

שטויות,

אני עד היום במשך שנתיים עם ה-3G עושה את העבודה כמו שצריך , מה שכן גירסה 4.0.1 כבדה עליו. אמור להסתדר בגרסה הבאה שתצא. 4.1, פשוט היא עדיין לא נפרצה.

בקשר לסוללה אין שום בעיה להחליף אותה למי שיש ידיים טובות. לא נתקלתי באייפון עם סוללה דפוקה.

 

יאללה עברתי לאייפון 4 :)

פורסם

תודה לכולם,אז אני מבין של כדאי לרכוש אייפון 3g ?

התקציב שלי הוא 1500 ואני מבין שחלק ממכם לא ממליצים על האייפון האחרון.

 

לגבי הסוללה מה הכוונה ?

כמה זמן היא מחזיקה מעמד?

 

הא משהו הכי חשוב מה הכוונה שלכם שאייפון 3g חלש מידי?

imprza new age

פורסם

חפש אנשים שלא מרוצים מהמכשיר שלהם.

תתחיל פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=340471

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אם יש לך מישהו בארה"ב אז אמריקאים נפרדים מהאייפון 3G שלהם בEBAY ב 200 $ שזה בערך חצי ממה שאתה מוכן לשלם.

אין הרבה שמוכנים לשלוח לארץ, אם תמצא אחד אז אפילו עם מיסים בקושי תגיע ל 1000 ש"ח

3GS נמכר ב 300 $ בערך

אייל

פורסם

חפש ביד2 אני קניתי אייפון 3gs 8gb חדש בקופסא שנזכה והוא מרשת פלאפון ב1800 שקל, חדש חדש, אחד משומש יימכר בפחות, ואחרי שייצא ה4 רישמית אז המחיר יירד, ממליץ לחכות.

פורסם

אייפון 3GS פשוט חזק פי 2 מ-3G. מבחינת מעבד, כרטיס גרפי, וזכרון RAM.

יש לו עוד כל מיני פונקציות שאין ל-3G אבל זה שטויות.

 

ובקשר לפריצה, אל תדאג. רק תשאל את הבנאדם באיזה גרסא האייפון כרגע, ואנחנו נדאג לך לפריצה.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...