Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני לא במקום המתאים - אז אני מצטער מראש - פשוט פה נראה לי הכי מתאים

אבקש מכל מי שרכש או יודע משהו לגבי טרייד מובייל לרשום כל מה שיעזור

תודה רבה

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

טרייד מוביל הם חברת הטרייד אין של לא מעט יבואני רכב. כנס לאתר שלהם....

הייחוד אצלם שהם מחזיקים בעיקר רכבים מיד ראשונה פרטית ולא מליסינג.

בנוסף הם נותנים מימון ועוד כל מיני הטבות כמו אחריות (למיטב זכרוני)

 

בכל אופן תמיד כדאי לבצע בדיקה לפני רכישת הרכב, גם אם זה מאדם פרטי וכמובן גם מסוחרי רכב.

 

היו לא מעט שרשורים עליהם בפורום. בסך הכל, ביחס לקולגות שלהם, אני חושב שיש להם שם לא רע.

 

ראה שרשור עליהם: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=215931

 

לסיכום: בדיקת רכב לפני קניה במכון מקצועי - חובה!

 

בהצלחה

פורסם

סה"כ יש להם מבחר נאה של רכבים, שירות טוב, מחירים סבבה, אפשרויות מימון נרחבות ושקיפות טובה ביחס לחברות אחרות. נניח שחיפשתי שם רכב שהתלהבתי ממנו הם היו גלויים וסיפרו שהרכב עבר תאונה ויש לו קצה שילדה, בנוסף הראו לי את הבדיקה שעשו וכמובן היו מאד גמישים במחיר. אז למרות שלא קניתי אצלם אזכור את השירות והשקיפות האלה לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...