Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימון ראלי שהיה אתמול בדרום


NadavRally
שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האירוע הראשון של עונת 2009 התרחש אתמול בדרום.

היה כיף אדיר, לא היו אירועים מיוחדים אפילו לא פנצ'רים.

 

האוטו שלי עשה עבודה מצויינת הנעתי אותו בבוקר ולא כיביתי אותו עד סוף היום כשהוא עלה על העגלה, האודומטר בסוף היום הראה 90 קילומטר קשים שהאוטו עבר בגאון והוא אפילו ביקש עוד (אבל מה לעשות האירוע נגמר).

 

המון תודה לכל מי שהרים את הארגון עם כל הקשיים, היה כיף לראות את כל החברים שהגיעו לאימון באווירה נהדרת.

 

מצורפות כמה תמונות וסרטים, האיכות לא גבוהה אבל אני בטוח שעוד מעט יעלו תמונות טובות יותר.

 

נדב

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ihol0WmLlrE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=-wmocQzL8bE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

10042010278.jpg

10042010261.jpg

10042010276.jpg

10042010241.jpg

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה בהחלט אחלה אימון.

למרות השתתפות דלילה יחסית של עשרה צוותים, ואולי בזכות זאת, האווירה בפיטס ועל המסלול הייתה מצויינת.

 

מבחינתנו זה היה האימון הראשון עם בולמי הזעזועים החדשים, שיפור עצום לעומת הסט הקודם שעשה את שלו (ויותר...). יחד עם אימון נהיגה שעשינו לא מזמן - הכיף רק גדל.

 

שמחנו לראות פנים חדשות - ראשיד והצוות, רמי גדיר והמשפחה - שיהייה בהצלחה !

 

וכמו תמיד - תודה גדולה לכל מי שטרח, אירגן, עמד בשמש, צילם, ופירגן.

 

כמובן - תמונות או סירטונים יתקבלו בברכה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות חברים, תמונות...

מה קורה?

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמונה אבל לא פחות טוב.

 

הכנסנו GPS בשני הרכבים של ה2X4, בגלל שזו הפעם הראשונה ניתוח התוצאות לוקח קצת זמן.

בטבלא הזו אפשר לראות את המעבר שלי על SS3,SS4.

אני נדהמתי מהמידע שקיבלתי מהקובץ,

 

להלן הסברים:

כל נקודה מהווה מהירות ממוצעת לחמישים מטרים של התקדמות.

הקו הכחול הוא הסטייג' השלישי

הקו הכתום הוא הסטייג' הרביעי (והמהיר יותר).

 

שימו לב איך בסטייג' הרביעי (הכתום) הבלימות מוקדמות וארוכות יותר (מגיע למהירות נמוכה יותר בשיא הפנייה) ולאחר מכן בישורת המהירות משמעותית גבוהה יותר. זה מה שמביא לזמן טוב יותר Slow in Fast out.

 

ניתן לראות איך בין 8 ל 9 בערך בציר הX אני למעשה מאבד זמן בקו הכתום, הסיבה לכך היא שהנוטס הלכו לנו לאיבוד ונהגתי 100 אחוז על זיכרון (שהוא לא משהו בכלל).

 

מה שעוד אפשר לראות הוא נהיגה יותר חלקה והחלטית בסטייג' רביעי, פחות החלפות מצב של תאוטה/תאוצה, דבר שמביא גם כן לחיסכון בזמנים, דווקא בזינוק ניתן לראות שהייתי קצת פחות החלטי.

 

בימים הקרובים אני מקווה לפרסם השוואות נוספות, גם בין המכוניות בקטגוריה, במרוצים הבאים אני אנסה להתארגן על עוד מכשירי GPS ולהשוות בין יותר רכבים :)

 

כל הקרדיט לנווט התותח שלי יקיר שזה היה למעשה האירוע הראשון שלו! הוא ניהל ביד רמה את המרוץ ותפעל את מכשירי הGPS עבור שלשת המתחרים. הוא גם אחראי על הניתוח.

בברכה נדב

GPS.jpg

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Slow in Fast out.

 

 

נדב שלום,

ב SS4 ו SS2 בהחלט ניתן היה לראות שינוי בטקטיקת הנהיגה של הנהגים. בעיקר התבטא אצלך ואצל אודה[מקווה שכתבתי נכון].

לפני המרוץ יצא לי ולמרשל נוסף "לנתח" את קטע המסלול בו אנו צופים - ו"לתכנן" את אופי הנהיגה הצפוי של הנהגים.

 

הייתי מארשל בקטע שהתחיל מפניית S ואחריה ישורת ופנייה קלה ימינה [בכיוון של SS1 ו SS2]. מי שבחר לוותר על הפניה הראשונה ולהאיץ אל הישורת מהחלק השני של ה S נראה מהיר הרבה יותר בישורת - בכל אופן מבחוץ זה נראה כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלמרה,

 

אני אשמח ליותר פרוט, היכן עמדתם בערך ביחס לזינוק? היו הרבה Sים שם :).

 

ולמה אתה מתכוון לוותר על הפנייה? לחתוך אותה?

 

אני חייב לציין ביום שבת האחרון בניגוד לאירועים אחרים לא ראיתי עדות כמעט לחיתוכים על השדה והופתעתי לטובה! השיחה שעשו לפני היציאה לנוטס כנראה השפיע וטוב שכך.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...