Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכתי לפני כמה ימים לדוג בהרצליה,השתמשתי בתולעת דם בתור פתיון,ושהוצאתי את החכה שמתי לב שדגתי תולעת :shock:

http://img39.imageshack.us/i/dsc00630c.jpg/

הנה התמונה,גזרתי את החוט וזרקתי בחזרה לים ,היא נראית ארסית אז לא רציתי לגעת בה.

ובנוסף אשמח להמלצות למקומות דייג במרכז.

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

:shock:

 

פאק, אני מצטער על הרגע הזה שהגדלתי את התמונה...

 

אמאלללה מה זה הדבר הזה?? באמת יש יצורים כאלה ליד החופים??

יהיה לי קצת קשה להתקרב מעכשיו לחוף... שלא יצא אליי חס ושלום :roll:

פורסם

קצת קשה לראות מהתמונה אבל זה נראה כמו תולעת ממחלקת הרב זיפיות של התולעים הטבעתיות.

ככל הנראה זאת תולעת שנקראת זכוכיתית אדומת זימים - Hermodice carunculata.

 

יש לה זיפים שמשמשים אותה גם להליכה ויש בהם אומנם ארס אבל הוא לא קטלני לבני אדם (כמובן שתלוי בכמות) אלא גורם לצריבה בעור.

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם
למה לא שמת אבטיח לקנה מידה?

 

 

זו שיטה חדשה, יש שם קליפות רגעינים לקנה מידה :lol:

 

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם
קצת קשה לראות מהתמונה אבל זה נראה כמו תולעת ממחלקת הרב זיפיות של התולעים הטבעתיות.

ככל הנראה זאת תולעת שנקראת זכוכיתית אדומת זימים - Hermodice carunculata.

 

יש לה זיפים שמשמשים אותה גם להליכה ויש בהם אומנם ארס אבל הוא לא קטלני לבני אדם (כמובן שתלוי בכמות) אלא גורם לצריבה בעור.

 

אני לא מומחה בעניין ,אבל נראה שאתה צודק.

אומנם קצת מוזר ,כי על פי הכתוב ,תולעת זו חיה בדרך כלל במעמקי הים ,אם כי גם בשוניות.

 

 

http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Mazkirut_Pedagogit/Biology/MorimMatzlmim/AlbomMorim/P24.htm

 

בברכה

מוטי

פורסם

:bugeyed:

 

אני לא נכנס יותר לים

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
למה לא שמת אבטיח לקנה מידה?

 

יש שם קליפת גרעין בשביל הקנה מידה,בבוקר אני יעלה תמונה של אבטיח ליד קילפה בכדי שתוכל לאמוד את גודל התולעת.

 

ובאמת הדבר הזה במציאות נראה מפחיד,היא בלעה לי קרס 6 שלמה :shock:

מה שבטוח,לים אני לא נכנס עם דברים כאלו קרובים לחוף:?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תחשבו כמה פעמים הייתם בים,הרגשתם משהו שעיר נוגע לכם בכף הרגל וחשבתם שזאת איזו אצה...

רבאק..זה יכלה להיות מפלצת כזאת.

פורסם

הדבר השעיר שנוגע לך ברגל בים זה לא יצור חי אלא איזה מגבון שהגיע לשם עם צינור הביוב העירוני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...