Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסרק הגה עקום? פג'ו 205 שנת 89.


CartMan2oo5
שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב עבר תאונה, נכנס במדרכהף נשברה הציריה, הציריה הוחלפה, נשמע רעש מתכתי בלחיצה על ברקת והתחלת נסיעה ומעבר במכשולים, הוחלפה הבנדה של המוט מייצב. ההגה נשאר עקום ולא חוזר לעצמו מהכיוון של המכה של הרכב.

שמתי לב שכשהרכב היה על הליפט, הגלגל הנפגע היה עקום כלפי הרכב, ז"א הגלגל היה עקום ככה שהחלק התחתון שלו היה מופנה כלפי הרכב קצת והחלק העליון היה מופנה לכיוון הנגדי של הרכב.

 

על מה זה יכול להעיד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יכול להעיד על זה שלא קראת את כללי פורום השיפורים .

 

מעביר לפורום הטכני .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יכול גם להעיד שאין בעיה, משום שעל הליפט כך צריך להיות.

זה קורה בגלל שאין לחץ על קפיץ הבולם, והוא דוחף את המיתלה למטה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לאותו מוסך בקש שיבדוק עוד נזקים מסביב, מלבד הציריה, שישעה נסיעת מבחן, או שתיגש למכון פרונט שיסתכל על הפרונט ויבדוק מה צריך להחליף, ומה לכוון.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור היקר.

ע"פ כל השרשורים שאתה פותח על הרכב ובתדירות גבוהה כזו (יש למטה נושאים דומים) הייתי ממליץ לך למכור את הרכב. :)

 

אם בכל זאת תחליט להשאיר את הרכב, בדוק את מצב המשולשים וכנס למכון פרונט.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למגיב מעלי היקר :),

שים לב שרב השרשורים נפתחים עקב סקרנות ו\או דברים שחשבתי שהם בעיה ובסוף מתגלה שהם לא, דברים קטנים שאופייניים לכל רכב ישן או סתם שרשורים ללמידה אישית, ואפילו יש כמה שרשורים שהם על אותה הבעיה\נושא.

 

בשביל אוטו שנקנה ב1000 ש"ח והושקע עליו עוד 1500 ש"ח (שכוללים ציריה חדשה ו4 צמיגים חדשים וטיפול 10K כפול) שנוסע עד אילת ומשם עד לחיפה ועוד מקרר\מחמם לי את הישן בדרך ועושה את כל זה בחצי מיכל דלק, אני אשאר איתו בנתיים :p

 

בכל מקרה, מחר אני מחליף מסרק הגה בעלות של 300 ש"ח, משופץ, ולא רק בגלל הבעיה הנ"ל, אלה גם בגלל חופשים קטנים בהגה שמעצבנים אותי, נראה אם זה יעזור, נעדכן =]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מעולה, נשמע...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בכל זאת תחליט להשאיר את הרכב, בדוק את מצב המשולשים וכנס למכון פרונט.

ב-205 אין משולש פרונט. לרכב ישנן זרועות פרונט.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למגיב מעלי היקר :),

שים לב שרב השרשורים נפתחים עקב סקרנות ו\או דברים שחשבתי שהם בעיה ובסוף מתגלה שהם לא, דברים קטנים שאופייניים לכל רכב ישן או סתם שרשורים ללמידה אישית, ואפילו יש כמה שרשורים שהם על אותה הבעיה\נושא.

במידה והסמילי שהכנסתי לא הבהיר זאת, אני אבהיר זאת בצורה ברורה יותר:

התלוצצתי. (גאון מי שהמציא את המילה הזאת)

 

ב-205 אין משולש פרונט. לרכב ישנן זרועות פרונט.

יצאתי חומוס.

מה זה זרועות פרונט?

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זרוע - נראית כמו זרוע של בן אדם, כלומר - ברזל עם כיפוף בן 90 מעלות באמצעו.

משולש - מורכב, במפתיע, מ- 3 צלעות.

הזרוע עשוייה מיציקה כבדה כדי לתת לה חוזק, לעומת המשולש שחלקו חלול (החוזק המבני של המשולש גדול יותר, אז לא צריך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז עדכון, הרכב יצא מהמוסך, המסרק הגה הוחליף, והוחלף תפוח שהיה גמור.

ההגה עכשיו בסדר, חוזר לעצמו אחרי סיבוב והוא עכשיו יישר. (חשוב לציין שהוא לא היתיישר מעצמו אחרי החלפת ההגה, הוא פתח את ההגה וסיבב ידנית למצב ישר ואז סגר).

הרכב לא נוסע יישר, צריך לעשות כיוון פרונט.

הבעיה עכשיו היא שהאיתות לא מפסיק, צריך להפסיק אותו ידנית אחרי סיום הסיבוב. לפני התאונה זה לא היה בכלל, אחרי התאונה רק סיבוב לצד ימין עשה בעיות ולא חזר, אחרי הטיפול זה לא חוזר ב2 הצדדים.

מה עושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסכניק, בעת שהוציא את גלגל ההגה ממקומו הזיז כנראה את שן/פין ההחזרה של האתת. יש לפרק שוב את גלגל ההגה ולהשיב הפין למקומו(אני מקווה שהמוסכניק לא שברו).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...