Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי בכביש 60, ניידת עם ממל"ז וגם עם דבורה (כמה השוטר התלהב מהדבורה, עשה לי חור בראש.. (מכיר את המכשיר? זה משהו חדש בלה בלה בלה)), מהירות מותרת בכביש היא 80, המכשירים הראו 110, הפחתה 5 קמ"ש.

כלומר 25 קמ"ש מעל המותר.

 

הנזק: 250 ש"ח, 0 נקודות.

 

כמו כן היה או יש לי על תנאי ממשפט לפני שנתיים, שציינתי זאת בפני השוטר וביקשתי שירחם עלי, השוטר בתגובה אמר כל עוד אין משפט, התנאי לא מופעל ואין לי מה לדאוג.

 

האם יצאתי בזול? האם השוטר היה יכול לשחרר אותי רק עם אזהרה?

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

כל עברות המהירות גוררות קנס של 250 ש"ח ו 0 נקודות, כאן הרווחת.

דוח תנועה על מהירות ללא נקודות.

 

לשלם ולא לערער.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
קודם כל איפה בדיוק נסעת? איפה זה כביש 60?:roll:

 

.

 

כביש שיוצא מבאר שבע לכיוון צפון מזרח חברון.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כל עברות המהירות גוררות קנס של 250 ש"ח ו 0 נקודות, כאן הרווחת.

דוח תנועה על מהירות ללא נקודות.

 

לשלם ולא לערער.

 

 

ל'

 

לא הבנתי, מה הרווחת אם זה העונש הסטנדרטי?

השוטר אמר שעקרונית אני אמור לקבל 750 שקל עם נקודות.

בכל מקרה לא התכוונתי לערער, הזמן שאני יבזבז על עירעור ותשובה וסיכון יעלו לי יותר מה 250 שקל האלה.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

אם יש לך שנתיים עבר נקי ויותר מ-5 שנים רישיון 0 אתה יכול להמיר אותו באזהרה (לשלוח מכתב למשטרה) בלי כל סיכון.

 

מתי היה לך המשפט? לפני יותר משנתיים?

 

 

בכל מקרה שלח להם מכתב להמיר באזהרה, אין הפסד.

פורסם
קודם כל איפה בדיוק נסעת?

בטח בקטע שנוסעים מירושלים לכיוון חברון, באזור של אלעזר, יש שם שלט גדול כזה, הם אוהבים להתחבא שם.

יש גם את הקטע בצד השני, הצפוני לירושלים, שהכביש ישר לגמרי ויש ירידה גדולה ועליה גדולה. זה מקום שפשוט דורש מארב לייזר, מעניין למה הם לא עושים את זה. אה, בטח כי יראו אותם מקילומטרים :twisted:

פורסם
בטח בקטע שנוסעים מירושלים לכיוון חברון, באזור של אלעזר, יש שם שלט גדול כזה, הם אוהבים להתחבא שם.

יש גם את הקטע בצד השני, הצפוני לירושלים, שהכביש ישר לגמרי ויש ירידה גדולה ועליה גדולה. זה מקום שפשוט דורש מארב לייזר, מעניין למה הם לא עושים את זה. אה, בטח כי יראו אותם מקילומטרים :twisted:

הירידה הזאת מטורפת לגמרי...הרבה אנשים שם נוסעים על 200 קמ"ש +

פורסם

אני לומד באריאל, נסעתי מכיוון אריאל לכיוון ירושלים.

עקרונית יש לא מעט מקומות בכביש מכיוון ירושלים לכיוון אריאל, דרך היישובים בית-אל, עופרה אלי שילה.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

ציינתי כיוון כללי, ולא את כל תוואי הכביש.

 

 

דרך אגב, יש מפות כבישים ממוחשבות ברשת?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כביש שיוצא מבאר שבע לכיוון צפון מזרח חברון.

 

 

ל'

אולי במקום GPS תשבי את לידי ?

ככה אני יחסוך את הקניה של הGPS , אני מקווה שאת גם לא אוכלת הרבה כדי שזה יהיה משתלם :lol:.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

לא מרגישים אותי ברכיבה, אני מסמנת עם הידים ימינה שמאלה, וזה ממש מול העיניים של הרוכב.:wink:

צריכים לשקול להביא נווטים לרוכבי אופנועים.:lol:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...