Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך רשימה של חומרים שצריך לבניית פוד מפיבר ואם אפשר גם איפה ניתן לקנות ...

בבקשה ...

תודה

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

כבר דובר על כך... רבות.

פוליאסטר - לפחות 2-3 ליטר, תלוי בגודל הבנייה.

לקנות ליטר אחד זו בדיחה.

מקשה - מגיע עם הפוליאסטר.

מאיץ - לרוב כבר אין, כי הפוליאסטר מואץ, ואני גם לא ממליץ לעבוד איתו ללא יידע מקדים.

סיבי פוליאסטר - מגיע לרוב כ"שטיח" של מטר על מטר.

לגימור ניתן לקנות:

"בונדו", שזה בעצם חומר פחחים.

אציטון - לניקוי

כפפות - להגנה

מסיכה - להגנה

 

היכן?

בכל חנות HARDWARE כמו אייס או הום סנטר, אך הן יקרות.

טמבור - זול יותר.

מחסני תעשייה - הכי זול.

אתה חיפאי או מהצפון?

אם כן, יש מחסן זול באיזור תעשייה "בלו בנד".

 

גל

פורסם

אני דווקא מסתדר טוב עם ליטר אחד לשני פודים - אני עובד בכמויות מדודות וקטנות

 

כל פעם בין 50 ל100 CC של פוליאסטר, כמובן גל - אני מדבר על פודים בגודל בינוני

 

לעשות פוד כמו שאתה עשית, גל - אכן, צריך קרוב ל3 ליטר...

 

בכל מקרה - במרכז יש לך ספק שנקרא אלגד www.elgad.co.il

 

אני ממליץ לך לקנות מספק ולא מחנות כמו אייס

 

חלק מהבדים שנמכרים שם ממש לא נדבקים טוב - כמו למשל "תחבושת פיברגלס" שמוכרים בהום-סנטר - פשוט זוועה - תיגש לספק טוב ותקנה מיקרופייבר דק ואתה תבין לבד את ההבדל.

 

גם הפוליאסטר של אלגד למשל - הוא שקוף ונהיה ג'ל תוך 5 דקות (יש כאלה שדווקא רואים בזה חסרון...) בזמן שהפוליאסטר המואץ שאתה קונה ברשתות הביתיות הוא צהבהב ומתייבש בין שעה לשעתיים שזה לדעתי נורא כשעובדים על שטחים קטנים כמו פודים או אפילו פאנלים שלמים של דלתות.

 

פוליאסטר 55 - 2 ליטר (יהיה חסר תקנה עוד - חבל שהחומר סתם ישב בבית, יסריח, יתיישן, יסכן אותך - החומרים האלה יכולים להדלק באופן ספונטני אם לא מאכסנים אותם נכון)

מקשה - 20 גרם לליטר (בא בכמויות מדודות)

מאיץ (אלא אם כן הפוליאסטר כבר מואץ) - בקבקוב - מטפטפים בטיפות.

 

לעולם! לעולם לא לערבב מקשה ישירות עם מאיץ - תמיד לעבב את המאיץ קודם לתוך הפוליאסטר לערבב היטב ורק אז להוסיף מקשה רגע לפני תחילת העבודה עם החומר.

 

20 גרם מקשה לליטר פוליאסר + 10 טיפות מאיץ

 

ל100 CC פוליאסטר - 2 גרם מקשה + טיפת מאיץ

 

אתה צריך חבילה של 30 או 100 כפפות לייטקס

קרם ידיים

משקפי הגנה לעיניים

נשמית - מסוג טוב נגד אדים

מסורה חצי ליטר

מסורה 100 מיליליטר

מזרק קטן עד 2.5 מיליליטר

 

מעבר לזה - אתה צריך שיהיה לך עץ - MDF עדיף

מברשת למריחה של הפוליאסטר

כלי חיתוך - כמו דיסק, סקין יפנית, מולטי טול

כלי שיוף - נייר לטש 220 גריט, 80 גריט ונייר מים (במידה ואתה הולך לגימור צבע)

וכלים לעבודה בעץ... מקדחה, ג'קסון, מחרטה (רצוי לא חובה)

 

בגדים ארוכים ככל האפשר שאתה יכול לזרוק (להגן על הגוף)

 

ומקום פתוח או מאוורר מאוד עם טמפרטורה קרירה...

 

עוד משהו?

 

אה כן! שולחן עבודה... מלחציים וכו'.. (אבל זה כבר פינוק)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

החומר הכי חשוב ליצירת פוד הוא ידע,נסיון והכרה של כל דגשי הבטיחות בעבודה עם פיברגלאס וחומרי פוליאסטר.

 

מבלי כל שלושת הדברים הנ"ל אני לא אפרט כאן כלום בנוגע למה צריך כדי לעבוד עם פיבר.

ושאלה כמו:"איזה חומרים דרושים לעבודה בפיבר"- מצביעים על חוסר ידע,חוסר נסיון ואני מקיש מזה גם חוסר הכרה של בטיחות בעבודה עם חומרים מסוכנים.

ולכן אני לא אוכל לתת את המלצתי.

רק חסר שמישהו יקרא את אחד המדריכים האלו,ינסה את זה בבית ויתעלף באמצע העבודה במקלט של הבניין שלו...

קצת להפעיל את הראש, לא מעבר.

 

ניר

under construction..

פורסם
החומר הכי חשוב ליצירת פוד הוא ידע,נסיון והכרה של כל דגשי הבטיחות בעבודה עם פיברגלאס וחומרי פוליאסטר.

 

מבלי כל שלושת הדברים הנ"ל אני לא אפרט כאן כלום בנוגע למה צריך כדי לעבוד עם פיבר.

ושאלה כמו:"איזה חומרים דרושים לעבודה בפיבר"- מצביעים על חוסר ידע,חוסר נסיון ואני מקיש מזה גם חוסר הכרה של בטיחות בעבודה עם חומרים מסוכנים.

ולכן אני לא אוכל לתת את המלצתי.

רק חסר שמישהו יקרא את אחד המדריכים האלו,ינסה את זה בבית ויתעלף באמצע העבודה במקלט של הבניין שלו...

קצת להפעיל את הראש, לא מעבר.

 

ניר

במילה אחת על התגובה הזאת בעעע

על זה לא אכפת לי אם תערכו או לא יודע מה..

זאת הייתה התגובה הכי מתנשאת שקראתי מאז שאני רשום בפורום הזה..

 

""איזה חומרים דרושים לעבודה בפיבר"- מצביעים על חוסר ידע,חוסר נסיון ואני מקיש מזה גם חוסר הכרה של בטיחות בעבודה עם חומרים מסוכנים.

ולכן אני לא אוכל לתת את המלצתי."

 

כאילו אתה לא התחלת ככה מה הקשר התגובה הזאת בכלל..אני בטוח שהוא לא ילך ויפגע בעצמו אם החומרים האלה...אלא יקרא את כל הנושאים שנפתחו עד עכשיו ואם הוא לא מוצא הוא תמיד יכול להסתכל בנושא שלי שגם שמתי בו לינק למעלה ויש בו מספיק תשובות..ודרך אגב תשים לב שמתוך 4 דפים אף אחד לא אמר לי דבר מתנשא כזה..(אני ינצל תמקום ויגיד שהאנשים שעוזרים לי ממש אחלה) ותמיד עונים לי על השאלות שאני שואל בלי להתנשא ולהגיד לי שאני לא יודע כלום ושאני סתם יפגע בעצמי ובגלל זה הם לא יעזרו לי.

 

תגובה ממש מכוערת בקיצור

אני במקומך מבקש סליחה ומוחק את ההודעה בעזרת המנהלים

פורסם

תודה רבה רבה רבה לכל מי שעזר הבחור עם התגובה הפלצנית .... כן ...

תודה שוב

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם
במילה אחת על התגובה הזאת בעעע

על זה לא אכפת לי אם תערכו או לא יודע מה..

זאת הייתה התגובה הכי מתנשאת שקראתי מאז שאני רשום בפורום הזה..

 

 

כאילו אתה לא התחלת ככה מה הקשר התגובה הזאת בכלל..אני בטוח שהוא לא ילך ויפגע בעצמו אם החומרים האלה...אלא יקרא את כל הנושאים שנפתחו עד עכשיו ואם הוא לא מוצא הוא תמיד יכול להסתכל בנושא שלי שגם שמתי בו לינק למעלה ויש בו מספיק תשובות..ודרך אגב תשים לב שמתוך 4 דפים אף אחד לא אמר לי דבר מתנשא כזה..(אני ינצל תמקום ויגיד שהאנשים שעוזרים לי ממש אחלה) ותמיד עונים לי על השאלות שאני שואל בלי להתנשא ולהגיד לי שאני לא יודע כלום ושאני סתם יפגע בעצמי ובגלל זה הם לא יעזרו לי.

 

תגובה ממש מכוערת בקיצור

אני במקומך מבקש סליחה ומוחק את ההודעה בעזרת המנהלים

קודם כל אני לא אבקש סליחה כי אין על מה להתנצל.

זה ממש לא נכתב בשום אופן מתנשא, אלא מהמקום שיש בעיה בעבודה עם חומרים כאלו ללא נסיון.

כן ,כולנו התחלנו מתישהו ונסיון צריך לרכוש מאיפשהו.

אבל הכוונה שלי הייתה לדבר אחד בלבד.

קודם כל לרכוש את הידע ואח"כ לרכוש חומרים ולהתחיל לעבוד.

לא יותר לא פחות, ואם אתה מבין את זה כהתנשאות אז אתה בבעיה ידידי.

ושבחור שואל איזה חומרים דרושים לעבודה עם פיבר, זה פשוט אומר שאין לו כלל נסיון וידע, ולכן לא אמליץ לו על שימוש בחומרים כאלו מבלי ליווי של מישהו שמבין בנושא(כמו שאני עשיתי בפעמים הראשונות).

ואני גם אזהיר מפני העניין.

זה הכוונה ולא מעבר, תתחילו להכנס לפרופורציות.

אין לי בעיה לעזור לאף אחד באף נושא ואני תמיד עושה זאת ורוב הפורום יודע .

גם בבניות של פיבר הצעתי את עזרתי , ומי שלא יודע לקבל ביקורת או הערות שלא יטרח גם להגיד לי בחזרה.

 

אגב, היה פעם תרד' לגבי הדרכה מסודרת של פיברגלאס -לחברי הפורום.

תקרא את התרד' הבא ותבין בדיוק על מה אנחנו מדברים, ואגב, גם שם הצעתי את עצמי כמדריך.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=118285&page=5&pp=15&highlight=%E4%E3%F8%EB%E4+%EE%F1%E5%E3%F8%FA

תתחיל מתגובה 69 ותמשיך משם הלאה, אולי תקבל קצת מושג על העניין.

 

בהצלחה לכולם,

 

ניר

under construction..

פורסם

ראיתי את הת'רד הזה לפני שבועיים בערך..לא הגבתי בו בגלל ההודעה האחרונה כדי לא עוד יותר לא קשור..וסתם להקפיץ את הנושא הזה ודרך אגב קראתי את כולו ראיתי שאתה וסלבה ועוד אחד או שתיים רציתם לעזור..

 

אבל למה ישר להגיד שהוא לא יודע וכל מיני דברים כאלו?

קודם היית צריך לשאול אם יש לו איזה מישהו שיעזור לו או שהוא יודע איך להשתמש בחומרים ולא ישר לתקוף אותו ולהגיד שהוא לא יודע כלום ושאתה לא תעזור לו והוא יכול לפגוע בעצמו וכל מיני דברים מעצבנים כאלה..

פורסם

נמו - אני מצטער, אבל כאן אני חייב לצאת נגדך ובגדול!

 

אתה לא מכיר את ניר (גרין מונסטר) הוא הבן אדם... הכי! אבל הכי! חברי בעולם, הוא עוזר מכל הלב בצורה כי טהורה שיש והוא פשוט אחלה גבר שבגברים!

 

הדבר האחרון שניר יהיה זה - "מתנשא" כדבריך...

 

הוא אדם חכם ולדבר איתו זאת חוויה, להקשיב לו זה תענוג וללמוד ממנו זו זכות!

 

אתה לצערי - בדיוק הסוג שלומד דרך הרגליים - כי הגישה שלך מזלזלת, אתה לא מסוגל לקבל דיעה שלילית בטח שלא ביקורת.

כשאני עוזר לך אתה אומר תודה, כשאני מנסה לרסן אותך או להזהיר אותך אתה מתחצף

 

לא פעם ולא פעמיים מנהלי הפורום ערכו לך כאן את ההודעה - אתה גולש בפורום שלהם ואתה לא מבין שהמינימום שאתה צריך לעשות זה לשחק לפי הכללים שלהם? תתבגר!

 

ניר לא מתנשא - הוא מנסה לשמור עליך. אדי הפיבר מאוד חזקים - במקום שאין בו מספיק חמצן הם יחנקו אותך לאט לאט וכן! אתה עלול להתעלף - תאמין או לא.

ערבוב לא נכון של החומרים יכול להגמר בפיצוץ או שריפה ובדרך כלל זה קורה בזמן שאתה מביט בחומר או נוגע בו - חבל שתאבד את הראייה או איזה אצבע.

 

ואם אתה חושב שניר הוא הטיפוס שיהיה שמח בגלל שמשהו כזה קרה לך בגלל שזלזלת - גם כאן ידידי - אתה טועה! ובגדול!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נמו החבר'ה פה רק ניסו לתת לך מודעות לכמה החומר הזה מסוכן,אין פה על מי לכאוס ועל מה לכאוס,פשוט תגיד תודה על התגובות של האנשים פה בפורום,הרי אתה יודע הרוב יכלו ביכלל לשתוק ולא לעזור.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני מבין שאתה מתבאס מזה שנותנים לך הרגשה שאתה לא יכול אבל(וזה אבל גדול) אם תבקש עזרה במשהו פשוט (כמו התקנת רמקולים /HU וכו') שמקסימום הנזק הוא כספי אני מאמין שאף אחד לא "יתנשא" מעליך (וניר הוא ממש לא בן אדם מתנשא מהמעט שאני מכיר אותו).

יש סיפוק גדול בעבודה עצמית (חוץ מהחיסכון הכספי) כל עוד הסיכון הבריאותי יחסית נמוך והדרך למידה שלך נכונה.

אם תנסה לשאול בפורום טכני איך להחליף בלמים ברכב (סיכון בריאותי) אני מאמין שרוב ההודעות שתקבל יהיו עם אזהרה גדולה שתלך למוסך, לעומת הודעה של איך להחליף מאוורר או שמן (סיכון כספי).

אני מאמין בלעשות לבד אבל אם אני ירצה להתעסק במשהו מסוכן (כמו פיבר) אני יתייעץ עם הרבה אנשים לפני שאני ארוץ לקנות חומרים.

 

עשה טובה ורד ענף מהעץ שטיפסת עליו ובקש סליחה מהמפלצת כי אני מאמין שהוא יכול לעזור לך בעתיד, התגובה שלו סך הכל הכניסה כמה אנשים לפרופורציה לגבי הסיכון בעבודה עם פיבר.

:beerchug:

בחברות

WUKA

Sheep Happens

פורסם

תפסיקו כולכם עם הבקשות להתנצלות - מה זה פה המאפיה האיטלקית?

הבינו אחד את השני, היתה אי הבנה, בזה זה נגמר.

×
×
  • תוכן חדש...