Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוויר שהמזגן ברכב מוציא לא קר.

ניגשתי לאור-עד קור בהרצליה פיתוח, לאיש חביב בשם עזרא.

אמר להניע את הרכב, הניח יד על שני צינורות באיזור המזגן, וקבע שצריך להחליף שסתום.

עלות כוללת - 800 ש"ח (לפני מע"מ כמובן).

 

שתי שאלות - הראשונה האם המחיר סביר לשסתום+שמן+גז+עבודה, והשניה היא האם צורת הבדיקה הזו מספיק טובה כדי לאבחן את הבעיה? (ברור לי שיש סוגי בעיות שרואים מאוד בקלות בעין וזו עשויה להיות אחת מהן. מצד שני, אני לא מבינה בזה מספיק כדי לדעת).

פורסם

שלום רב,

 

זה בדיוק הסכום לפני מע"מ ששלמתי על שסתום/מייבש מזגן אצלי ברכב לפני מס ימים

והאבחון היה אותו אבחון.

אם זה סכןם סביר אין לי מושג אבל לפחות אני רואה שהמזגניסטים מתואמים:)

בברכה,

יובל

פורסם
האוויר שהמזגן ברכב מוציא לא קר.

ניגשתי לאור-עד קור בהרצליה פיתוח, לאיש חביב בשם עזרא.

אמר להניע את הרכב, הניח יד על שני צינורות באיזור המזגן, וקבע שצריך להחליף שסתום.

עלות כוללת - 800 ש"ח (לפני מע"מ כמובן).

 

שתי שאלות - הראשונה האם המחיר סביר לשסתום+שמן+גז+עבודה, והשניה היא האם צורת הבדיקה הזו מספיק טובה כדי לאבחן את הבעיה? (ברור לי שיש סוגי בעיות שרואים מאוד בקלות בעין וזו עשויה להיות אחת מהן. מצד שני, אני לא מבינה בזה מספיק כדי לדעת).

תחליפי דחוף מזגניסת !!!!

 

בדיקת תקינות שסתום היא אך ורק עם שעונים יעודיים של מזגניסתים .

 

לדעתי חסר לך גז.

 

יום טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

"איך מאבחנים שצריך להחליף שסתום מזגן?"

א. להניח יד על שני צינורות באיזור המזגן,(כפי שעשה עזרא),אם אין הפרש של חום וקור ממשיכים.

ב. לבדוק אם חסר גז.

ג. ניתוק הצנרת מהמדחס,בדיקה של דחיסה ויניקה,אם יש השסתום דפוק,אם אין המדחס דפוק.

כך אני תמיד בדקתי.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

קיבלתי ה"פ מחבר הפורום יצחקי.

 

אני מקוה שהיום אתה לא מבצעה בדיקות שסתום בצורה שתיארתה . :roll:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=125566

 

חבר שעונים לחץ נמוך >>> גבווהה, ולחץ גבוהה נמוך = שסתום או מדחס תקול . שעון לחץ נמוך רוטט שסתום לא תקין .:lol:

 

 

יום טוב יצחק. :wink:

חברי הפורום אני מקבל את דעתו המקצועית ,זוהי שיטה יותר קלה ונכונה לבדיקה,מהשיטה שכתבתי.

ערב טוב

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

קצת לפשט ולהאיר:

אכן כפי שרשמו קודמי, בדיקת תקלות רק, אבל רק אל מול שעוני לחץ.

שסתום תקול (בדכ סתימה/סתימה חלקית) יראה בקו היניקה, תת לחץ. ואקום.

במצב כזה יש להוציאו, לבצע שטיפת מערכת, להחליף מייבש (פילטר) להחליף שסתום, לבצע ואקום תקין, הוספת שמן על פי הוראות, וגז על פי כמות והוראות יצרן, ובדיוק גמור לפיהם.

לבצע בדיקה, שוב אל מול שעונים, לבדוק לחץ דחיסה ויניקה, לבדוק עם מד טמפ' את טמפ' היציאה בפתחי האיוורור, ובדיקת פעולת הטרמוסטט, ניתוק המדחס אל מול טמפ' נכונה.

לבדוק לחצים אל מול מהירויות מאוורר.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...