Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כנראה נאלץ לחפש לכיוון של הרכב המפלצתי הזה. (ארוך כמו ספינה.) ואני רוצה קצר!!

אבל אין בררה..

 

החל מ2000. שניהן אוטומטיות.

גם 1800 רגיל ו1900 דיזל.

 

מה רמת האיבזור של הרכב.. (חלונות חשמל. נעילה מרכזית, חלון בגג, חימום מאחורה? מראות חשמליות. גיר (4/5/6 הילוכים) ריפוד עור? משענת יד.

עליות טיפולים.

צריכת דלק. (ומה גודל המיכל)

אופציה לקסנון מקדימה? אפשרי?

וו גרירה??? אפשר ברכב הזה?

 

ומכוניות דומות ולא פאסאט.

תקציב עד 80K גג.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

האוקטביה 1900 דיזל רכב די אמין

אני לא יודע על מידע על הגיר אוטמוט, אבל יש לנו במשפחה אחד כזה שנקנה חדש מהחברה

דגם 2002 עד היום לא היו שום בעיות מיוחדות

היה בעיה לא מזמן שנפל חלון,היה בעיה במזגן ואורות זה בכל מקרה מה שזכור לי.

לא עליות גבוהות יותר מידי,צריכת דלק מדהימה!

נוחות מאחורה ממש לא משהו די קופצני משהו.

וו גרירה ראיתי על רכב מדגם כזה.

 

תנסה להסתכל על לדעתי בסכום הזה תוכל למצוא וולו S40 1900 דיזל,

השוק שלהם פחות טוב אבל הרכב די מוצלח

היה לנו גם במשפחה חדש מהחברה במשך שנה וחצי הוא היה אצלנו לא היתה בעיה אחת

חוץ מטיפולים 15 לא עשינו כלום ברכב,רכב עם הרבה כוח,רכב נוח ודי אמין, ברגע שאתה מחפש תסתכל

בדגמים יש כאלה עם בקרת שיוט ובקרת אקלים וכאלה שלא.

לא הכי מרווח מאחורה אבל בסדר..

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

אני היתי עד ל-250 אלף ק"מ באוקטביה דיזל 1.9, מהיום הראשון שהיא נרכשה;

 

התקלה היחידה בכל פרק הזמן הזה, היה שהמנוע התחמם, וזה היה איזה ממסר לקוי.

זה הכל.

 

אביחי

פורסם

באזור המחיר הזה תוכל להתבונן בבורה שהיא זהה לחלוטין לאוקטביה מבחינת מכללים מכניים ומרחב פנימי. יתרונה הוא בעיקר בקוצרה היחסי, שבא ע"ח תא מטען קטן במקצת מזה של האוקטביה, אך עדיין ענק ביחס למכוניות דומות אחרות. עוד יתרונות הוא גימור פנימי טוב ומהודר יותר וכיול מתלים נוח יותר, לפחות לישבני הפרטי.

פורסם

הפאסאט . אוכל יותר דלק!

ועולה יותר! ב 80. אני יביא פאסאט 2000 בערך.

ואילו ב 80 אוקטביה 2002-2003

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אני כנראה נאלץ לחפש לכיוון של הרכב המפלצתי הזה. (ארוך כמו ספינה.) ואני רוצה קצר!!

אבל אין בררה..

 

החל מ2000. שניהן אוטומטיות.

גם 1800 רגיל ו1900 דיזל.

 

מה רמת האיבזור של הרכב.. (חלונות חשמל. נעילה מרכזית, חלון בגג, חימום מאחורה? מראות חשמליות. גיר (4/5/6 הילוכים) ריפוד עור? משענת יד.

עליות טיפולים.

צריכת דלק. (ומה גודל המיכל)

אופציה לקסנון מקדימה? אפשרי?

וו גרירה??? אפשר ברכב הזה?

 

ומכוניות דומות ולא פאסאט.

תקציב עד 80K גג.

אוקטביה? מפלצתי? ארוך כמו ספינה? או שאתה רגיל ליסוע בסמארטים או שאנחנו לא מדברים פה על אותו רכב.

האוקטביה היא אחד הרכבים החביבים עליי, מדובר ברכב איכותי מאוד, איכות הגימור שלו גבוהה מאוד ולטעמי הוא מאוד נעים לנהיגה.

 

רמת גימור - תלוי איזה דגם אתה רוכש. אני חושב שלכולן (כמעט) יש 4 ח"ח, מראות חשמל ונעילה מרכזית וגם משענת יד.

יש גם לא מעט דגמים עם מגנזיום.

חימום מאחורה? מה הכוונה? למושבים? מזגן מפוצל? לא נראה שיש לא זה ולא זה.

סאנרוף - יש בחלק מהדגמים.

עור? רק בלוריין ואקלאמנט (או משהו כזה) וגם אולי ב-1.8T.

 

גיר - לTDI החדשה יש גיר 6 הילוכים, אני חושב שלישנה יש 4, אבל זה לא משנה זה גיר מצויין שעושה את עבודותו נאמנה.

 

צריכת דלק - באיזה דגם? ב-TDI טובה, ב-1.8T ממש לא משהו (לחסכון).

 

אופציה לקסנון - מהחברה? לא יודע, קיט אפטר-מרקט אני בטוח שיש, שתדע את המחיר תוותר.

 

וו גרירה - אפשרי בהחלט.

 

אני מאוד אשמח לנסות להמליץ לך אבל אני חייב שתסביר לנו מה אתה רוצה מהרכב.

 

אתה רוצה רכב קצר? דיזל או בנזין? למה הוא מיועד?

 

סתם דוגמאות לדיזלים קצרים הן הפולו (שהיא אפילו מאוד מאובזרת בגרסת ה-TDI, שכן ניסו למכור אותה כגרסה ה"ספורטיבית"), איביזה/קורדובה.

 

אולי אפילו הסיאט טולדו שהיא יותר יפה מעט חיצונית לטעמי.

פורסם

 

מה רמת האיבזור של הרכב.. (חלונות חשמל. נעילה מרכזית, חלון בגג, חימום מאחורה? מראות חשמליות. גיר (4/5/6 הילוכים) ריפוד עור? משענת יד.

עליות טיפולים.

צריכת דלק. (ומה גודל המיכל)

אופציה לקסנון מקדימה? אפשרי?

וו גרירה??? אפשר ברכב הזה?

 

רמת איבזור - יש חלונות חשמל ,מראות חשמליות ומשענת יד בכל הדגמים , חלון בגג היתה אופצייה החל משנת 2003 או 2004 בהרכבה מקומית .

ריפודי עור כמעט ואי אפשר למצוא באוקטביה משום שלארץ הם הגיעו רק ברמת איבזור נמוכה (באוקטביה הדור החדש יש את כל האופציות של האיבזור) , אל תתפוס אותי במילה אבל אני חושב שב-2004 ייצאו הרבה עם עור משולב בריפוד או משהו כזה .

לפני חצי שנה פורסמה במשך כמה חודשים ב-YAD2 אוקטביה בצבע ירוק בקבוק שנת 2002 עם מנוע 1800, הרכב היה ייבוא אישי (:shock: ) עם כל הפינוקים האפשריים.

וו גרירה אפשרי , אני ראיתי כמה כאלה נוסעות עם עגלות מאחורה.

צריכת דלק של בדיזל עומדת של סביבות 1ל-17/16.

פורסם

אני מאוד אשמח לנסות להמליץ לך אבל אני חייב שתסביר לנו מה אתה רוצה מהרכב.

 

אתה רוצה רכב קצר? דיזל או בנזין? למה הוא מיועד?

 

סתם דוגמאות לדיזלים קצרים הן הפולו (שהיא אפילו מאוד מאובזרת בגרסת ה-TDI, שכן ניסו למכור אותה כגרסה ה"ספורטיבית"), איביזה/קורדובה.

 

אולי אפילו הסיאט טולדו שהיא יותר יפה מעט חיצונית לטעמי.

הוא פתח שרשור חדש בנושא הרכב ולכן לא מובן מה הוא צריך אלא אם כן קראת את השרשור הראשון שלו .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=119825

 

אגב השרשור עדיין חדש והוא בעמוד הראשון ! למה לפתוח תרד חדש ? היה עדיף להמשיך בקודם כדי שלכולם יהיה את כל האינפורציה .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

טוב כמו ששמים לב גם אני נהנה מאוקטביה

 

בשנת 2000 אני בספק אם הגיעו לארץ אוקטביות TDI אוטומטיות, לדעתי לא, אבל אל תתפוס אותי במילה

הגיר האוטומטי הוא 4 הילוכים מאוד נוח וגמיש, משיכות הילוך יפות מאוד (עד לתוך ה-6.5K סל"ד שזה אמצע האיזור האדום), האצות יפות, האצות ביניים טובות, נוחות נסיעה מצוינת, ויציבות מצוינת על הכביש

 

ה-TDI לא מגיע ל-1:16 או 1:17 גם אם יתהפך העולם והאוקטביה תיסע על שני גלגלים בלי חיכוך ועל 90 קמ"ש קבוע, צריכה רגעית הגעתי עד ל-1:25 למשך כ-5 דקות על 90 קמ"ש כמעט ללא גז

צריכה לאורך נסיעה הגעתי ל-1:15 וקצת (6.4 ליטר ל-100 ק"מ) בנסיעה מירושלים לבית שמש (33 ק"מ בדיוק), ואפילו משכתי את ההילוכים בקסטל ואחרי אבו-גוש

הצריכה אצלך תהיה יותר גבוה אם אתה רגיל למשוך הילוכים עם מנוע רגיל, או שאתה לא עובר את ה-3K סל"ד

ויותר נמוכה אם אתה נוהג לנסוע על סל"דים נמוכים (כמובן עם משיכות הילוך מתי שצריך כוח זמין)

 

ה-TDI קצת פחות חסכונית, אבל הוא רכב הרבה יותר חזק (מבחינת קג"מ)

זה רכב שמספיק להוריד את הרגל מהברקס והוא יסע לבד, לעומת הבנזין שבלי ברקס וגז הוא יתגלגל ולא יסע

 

לגבי האמינות, מיותר לציין ששני הדגמים מאוד מאוד אמינים

אצלנו במשפחה היו לפחות 6 אוקטביות TDI 1.9 משנתונים שונים החל מ-99 ועד 2005

אף אחת לא גימגמה אפילו

יש לנו גם 1.6 בנזין שהסיבה היחידה שהיא הגיעה למוסך זה היה בגלל תקלה ביוניט חום מנוע (היא הגיעה עם התקלה)

על הבעיה הזאת גם לא שמעתי משום בעל אוקטביה אחר

 

תבדוק את ה-TDI בשבע עיניים, חלקן שימשו כמוניות (הכוונה היא בתור נהג פיקס, כלומר נהג שכיר), עברו טיפולים חאפריים, הזנחות, ומשחקי קילומטראז' (הורדת קילומטראז' באוקטביה זה מאוד קל)

ככה שאפילו לוודא את הקילומטראז' אתה לא יכול

 

רוב הסיכויים שבעל אוקטביה שהייתה מונית בבעלותו דאג לה הרבה יותר, למרות שגם זה לא תמיד

אני מכיר אקזמפלרים של 1.9 TDI שעברו מעל 250K ק"מ לשנה, במשך 3-4 שנים, הזנחות, דילוג על טיפולים, נסיעה על דלק מהול, ומה לא, אבל אחרי טיפול (לרוב קטן של החלפת שמנים+פילטרים) הם היו כמו חדשים

 

לגבי סאנרוף, מעטים הגיעו עם סאנרוף בשנתונים הנ"ל

 

לגבי עור - מנסיון, לא כדאי

חם בקיץ, קר בחורף, אף פעם לא נעים לשבת עליו, במיוחד אם האוטו היה בשמש לפני

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

השאלה אמינות וצריכת דלק

 

איך האמינות של ה 307. שנת 2003. מנוע 2000. איך צריכת הדלק?

איך אופל אסטרה טורבו דיזל?? (שנים 2000- ומעל)

מול אוקטביה. 2002-2003 רגיל 1800 או TDI 1900

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני לא מבין מה הקשר בין הברקס של הרכב לבין אם הרכב חזק? זה דיעות קדומות מאוד.

דעות שנבדקו אומתו והוכחו לי כלא נכונות.

נו ומה? הרכב חזק,אבל הרכב איטי מה ז"א איטי? 14 שניות ל100 בגיר האוט'.

רכב נעים ונוח,אם אתה שוקל בין אוקטביה ל2003 מאובזרת עד הגג או פאסאט 2000 כמו של רומן.

עדיף לך אוקטביה.

פורסם

חייב רכב עם גיר אוטומטי.

הרכב יסבול ממשקל קבוע גבוה. מערכת סטריאו של 150 קילו. (אני לא צוחק)

הרכב יעשה כ בין 12K ל 18K בשנה.

 

שהרכב יהיה חסכוני בדלק! ולא מדובר על ליטר ל 8 קילומטר. (גולף)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

גם אצנלו הראתה האוקטביה אמינות מופלגת.

 

הרכב היה שנת 2000 , GLX , ידנית - כרית אוויר אחת, ABS, 4 ח"ח ,נ"מ , משענת יד מרכזית וחימום למראות.

 

צריכת הדלק בבינעירוני הייתה 1:18 עם מזגן.

 

התקלה היחידה הייתה שנדלקת נורית כרית האוויר , הבעייה נפתרה ע"י איפוס המחשב.

פורסם

התקלה היחידה הייתה שנדלקת נורית כרית האוויר , הבעייה נפתרה ע"י איפוס המחשב.

משהוא שיחק עם החשמל של המערכת ( או החשמל של המצית.)

ידוע האוקטביה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...