Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עדיין מחפש רכב!

רכב כמו ראנקס. גולף. מגאן. וכו.

זריז. יחסית קטן. !! אוטומטי. וחסכוני בדלק.

חובה. לפחות 4 כוכבי ריסוק.

2 כריות אוויר.

ומעל לשנת 2000.

וכמובן מאובזר . חלונות חשמל. נעילה מרכזית. חלון בגג (מומלץ). מגנזיום. בקרת אקלים(מזגן).

מראות חשמליות (תוספת נחמדה) ועוד.

 

 

הבעיה.!!!

הרכב יסבול ממשקל בסיס גבוה!

מה הכוונה. כאילו ברכב יסעו תמיד 3 אנשים (כ 250 קילו!!)

ולמה.

אני הנהג (שוקל 100 קילו בול)

האיטום של הרכב. כ 40 קילו

הסאבים בין 30 ל 60 קילו.

מגברים עוד 15 קילו.

מצבר נוסף עוד 20 קילו

ובניות ורמקולים נוספים. עוד כ 20 קילו.

וזה לא כולל להוסיף את המשקל של הדלק.

 

ועם יהיו איתי אנשים נוספים הרכב ישקול עוד כ 250-300 קילו.

ואני רוצה להוסיף לרכב וו גרירה. לגרור עגלה קטנה . כ 400 מועמס על העגלה. (משקל לא כולל את המשקל העצמי של העגלה). הגרירה לא כל יום. בסביבות פעמיים בחודש.

 

איזה רכב יסבול את התוספת המשקל. ולא יהרס מהר. (בלמים. קפיצים. צמיגים. וחלקים אחרים.

ועדיין יהיה כיף לנהוג בו. והוא יהיה זריז.

ועדיין חסכוני.. בדלק

 

תקציב. 60-90 אלף שקל. מקסימום.!!!

 

נ.ב. אני גר בירושלים אז יש הרבה עליות וירידות

 

 

תודה אלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הרכב היחיד שמגיע עם מנוע 2000.

זה גולף. גנריישן 2000/2001/2002

 

אבל לפי מה שאני יודע. מבחינת כוח הוא מקביל לראנקס 1600. סמ"ק

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

נתונים של טויוטה 2006. GLI/לקצורי.

 

מספר שסתומים: 16

הספק: 110 כ'ס ב-6000 סל'ד

מומנט: 15.3 קג'מ ב-4800 סל'ד

 

אני חושב שהם זהים. כי הרכב לא שונה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

גיר רגיל זה לא אופציה.

 

אני מחפש נתונים לגבי גולף גנריישן שנת 2001-2002. מנוע 2000.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

OK. הגולף ירדה. (שתיינית דלק) בממוצע. 1ל 8-9.. כבד עליי.

 

אופציה נוספת. סקודה אוקטביה. ! (כן רכב ארוך) אבל במחיר סביר.

הבנתי שהמנוע 1600 חזק. אבל הוא מאיץ לאט!.

יש גרסה 1800 למנוע הרגיל. איך הנתונים שלו?

ואיך ה 1900 דיזל?

 

איך התאוצה של הרכב.? ואיך הרכב בצריכת דלק?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מה טנדר?

הוא רוצה לבנות מערכת סאונד ואתה אומר טנדר?

 

נשמע כאילו אתה באמת זקוק למנוע טורבו דיזל\2 ליטר

ל1.6 ממוצע יהיה קשה עם כל המשקל הזה והעגלה בכלל תרצח אותו...

 

גולף TDI

נשמע לי מאוד מתאים לדרישות שלך...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כל רכב שיתאים לך לדרישות הסטנדרטיות, לא יתרגש מהמשקל ה"מטורף" שאתה הולך להעמיס עליו.

 

נושא המשקל הוא שטויות. אין היום רכב נורמלי מודל 2000 וצפונה , למעט אופנוע, שלא יכול להתמודד עם משקל כזה.

 

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=107234&highlight=%F8%F0%E55+%EE%E5%E3%EC

פורסם
OK. הגולף ירדה. (שתיינית דלק) בממוצע. 1ל 8-9.. כבד עליי.

 

אופציה נוספת. סקודה אוקטביה. ! (כן רכב ארוך) אבל במחיר סביר.

הבנתי שהמנוע 1600 חזק. אבל הוא מאיץ לאט!.

יש גרסה 1800 למנוע הרגיל. איך הנתונים שלו?

ואיך ה 1900 דיזל?

 

איך התאוצה של הרכב.? ואיך הרכב בצריכת דלק?

לגבי המנוע 1600 של האוקטביה , הוא קטן על הרכב הזה והביצועים שלו לא טובים , הבנתי גם שישנם גם בעיות בגיר בדגם הזה.

 

לגבי הדיזל זה האופציה הכי ראלית בשבילך לדעתי , קודם כל הוא חסכונים מאוד , עושה בסביבות 1 ל-17 .

מבחינת איבזור , הם מגיעות כמעט עם כל מה שדרשת , סאנרופ כמעט ולא תמצא בהם (למרות שמשנתון 2003 או 2004 הם התחילו למכור אוקטביות עם סאנרופ בהרכבה מקומית) , לגבי מגנזיום רק חלק נקנו עם וחלק בלי.

ככל שתעלה בשנתון יהיה לך יותר קל למצוא רכב שמור , כי רוב האוקטביות דיזל עובדות קשה.

מחירון של שנת 2003 הוא בסביבות ה-85K .

פורסם
OK.

אופציה נוספת. סקודה אוקטביה. ! (כן רכב ארוך) אבל במחיר סביר.

הבנתי שהמנוע 1600 חזק. אבל הוא מאיץ לאט!.

יש גרסה 1800 למנוע הרגיל. איך הנתונים שלו?

ואיך ה 1900 דיזל?

 

איך התאוצה של הרכב.? ואיך הרכב בצריכת דלק?

תזמין מונית ותבדוק תאוטו.

 

עכשיו ברצינות, מה לגבי הסיאט לאון / איביזה ?

×
×
  • תוכן חדש...