Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע קרתה באוטו השריפה המתוארת כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=160361

היום התקשר החשמלאי שהאוטו בתיקונו , ואומר שהוא לא מצליח להניע כי (כנראה) האימבולייזר לא מאפשר לסולר להגיע.

בנוסף המאווררים החדשים עובדים באופן קבוע. ברגע שמחברים את המצבר - הם נדלקים.

האם יכול להיות שהניתוק הארוך של המחשב מהמצבר גרם ל"שכחת" האימבולייזר? או שהשריפה גרמה לו נזק?

או שזה חוסר מקצועיות של החשמלאי?

אשמח לרעיונות.

תודה, צביקי.

פורסם

לא נשמע טוב כל החשמלאי הזה, קודם כל נשרפה כל הצמה בגלל התקנת דיבורית אחרי זה הוא קבע שהוונטות נתפסו, אחרי זה הוא שיחזר את הצמה לבד וזה ממשיך עם תקלות לא מובנות

 

שמע לי אישית אם היתה נשרפת צמה ברכב VAG כלשהו הייתי פונה לחשמלאי שמתמחה בVAG ....ויש כאלו

פורסם

אינני זוכר את התוכנה במחשב ניהול המנוע של רכב זה, אך יתכן ועצם פעולתם הקבוע של המאווררים מצביע על תקלה שזוהתה בניהול המנוע על חיישניו, ואשר בחלק מהרכבים יעבור ל "מוד חירום" שיגרום להפעלת המאווררים.

אם אכן כך, יתכן שהיא גם משפיעה על הקושי בהנעתו.

 

רצוי לחבר סקנר(סורק תקלות בחיבור למחשב ניהול המנוע) ולקרוא תקלות ככל שיש כאלה , גם אם אין, לעבור על נתוני החיישנים השונים כפי שיוצגו בסקנר, ולהמשיך בבדיקות על פי התוצאות.

 

יש לבדוק גם שיש סולר... תמיד יכולות להיות צירופי מקרים, למרות שניראה שלא זה המקרה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
לא נשמע טוב כל החשמלאי הזה, קודם כל נשרפה כל הצמה בגלל התקנת דיבורית אחרי זה הוא קבע שהוונטות נתפסו, אחרי זה הוא שיחזר את הצמה לבד וזה ממשיך עם תקלות לא מובנות

 

שמע לי אישית אם היתה נשרפת צמה ברכב VAG כלשהו הייתי פונה לחשמלאי שמתמחה בVAG ....ויש כאלו

 

א. גם לי יש תחושה שהחשמלאי לא משהו.

ב. אני הוא זה שהעלה את הרעיון שזה קשור לדיבורית, החשמלאי שלל זאת ואחריו גם מוסך רון.

ג. לפי רון, אכן סביר שהוונטות נתפסו.

ד. לגבי שיחזור הצמה - אני עדיין ממתין לתשובה האם זוהי פעולה רגילה או לא.

ה. אכן, להבא - למדתי את הלקח. שים לב שכותרת השרשור הקודם היתה בדיוק זו , אלא שהוא נסחף למקום אחר...

פורסם

אין בעייה עם שיחזורי צמות חשמל וזו עבודה די מקובלת, במיוחד לאור העבודה שצמות מקוריות עולות בדר"כ הרבה כסף.

פורסם

לצורך בדיקה ניתן לחבר + קבוע לשסתום הדלק שעל המשאבה (ולנתק את החוט שמגיע מהמחשב) במצב כזה ניתן (אם אין תקלה אחרת המונעת זאת) להניע את הרכב , במצב זה המחשב יספק תקלה שהוא מזהה שהססתום מנותק ,ומניסיון מעשי שלי הרכב מניע במצב זה.

 

כמו כן ניתן באמצעות חיבור למחשב ניהול המנוע וללוח השעונים/יחידת אימוביליזר לזהות האם יש מניעת הנעה עקב אימובילייזר המונע את ההנעה.

פורסם

כמו כן לדברי החשמלאי צורת עקיפה זו מתאימה לדגמים מתקדמים יותר ולא לזה כי כאן המשאבת דלק לא עוברת דרך המחשב או משהו בסגנון.

פורסם

הבדיקה הזו יכולה לעזור אם האימוביליזר בסדר ומכיר את המפתח, אם האימובילייזר לא תקין המחשב מנוע לא יניע את הרכב ותירשם תקלה גם במחשב הניהול מנוע וגם באימובילייזר

 

האם לרכב משאבת הזרקה אלקטרונית או מכאנית?

פורסם

אני מצטער שאיני יכול לתת את כל התשובות הנדרשות. דגם הרכב הוא כרשום בחתימה, לחשמלאי אין מחשב שקורא תקלות, ולטענתו הוא ביצע את הבדיקה הזו והיא לא עזרה בגלל שכמו שהוא הסביר המשאבה לא קשורה למחשב.

פורסם

תראה מה שאני אומר לך עכשיו נשמע קיצוני, אבל אחרי בעיה כזאת מורכבת אתה לא יודע איזה חיישן\מחשב\מודול ניזוק, יכול להיות שאתם מנסים להתניע רכב עם מחשב ששרוף לחלוטין ולא מגיב !!

 

אין מנוס מלהגיד לחשמלאי תודה רבה להעלות את הרכב ולהנחית אותו אצל אדם עם סקאנר וידע מתאים, או לחילופין שידאג הוא להביא קולגה עם סקאנר...

פורסם

אם מדובר במשאבת הזרקה אלקטרונית היא מאוד מאוד (מאוד) קשורה למחשב , למשאבה האלקטרונית יש צמה , בתוך המשאבה יש חיישן טמפ" דלק , במשאבה אלקטרונית (ברכב שלי לפחות) אין כבל גז אלא מערכה DRIVE BY WIRE.

פורסם

עתיד כתב:

תראה מה שאני אומר לך עכשיו נשמע קיצוני, אבל אחרי בעיה כזאת מורכבת אתה לא יודע איזה חיישן\מחשב\מודול ניזוק, יכול להיות שאתם מנסים להתניע רכב עם מחשב ששרוף לחלוטין ולא מגיב !!

 

אין מנוס מלהגיד לחשמלאי תודה רבה להעלות את הרכב ולהנחית אותו אצל אדם עם סקאנר וידע מתאים, או לחילופין שידאג הוא להביא קולגה עם סקאנר...

 

אוקיי, נראה לי שזה הכיוון אליו אני הולך.

מספר שאלות:

א. מהו סכום סביר לסגור עם החשמלאי עבור עבודתו - האם תשלום מלא לפי שעה למרות שלא הצליח לפתור את הבעיה?

ב. האם ביטוח הגרירה מכסה העברה למוסך אחר?

ג. בהנחה וכן, האם יש לחברת הגרירה זכות לומר לי לאן לגרור ? (מבית שאן לתל אביב)?

ד. איפה רון?

×
×
  • תוכן חדש...