Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

היום , לאחר שאתמול התקנתי דיבורית החלה לי שריפה באוטו ונשרפה הצמה הראשית לכל עוביה לאורך של כ 20 ס"מ ועוד מס' צמות קטנות לידה.

לאחר שיחה עם המתקין, שנראה מקצועי מאוד והוא גם חבר פורום הוא אמר שאין קשר מאחר והם מתקינים עפ"י הוראות היצרן.

שאלותיי:

א. איזו עוד סיבות יש לכך?

ב. האם ההחלפה חייבת להתבצע במוסך מורשה, ז"א האם העבודה מסובכת או פשוטה יחסית וכל חשמלאי רכב יכול לעשותה?

ג. מהי עלות סבירה להחלפה כזו? האם מחליפים את כל הצמה או רק את חלקה?

 

תודה, צביקי.

פורסם

כל חשמלאי שמוכר ובעל מקצוע.

אין צורך ללכת למוסך מורשה ולשלם הרבה יותר.

במידה ומדובר ברכב בחתימה שלך(שהוא כבר לא בתחום האחריות).

סיבות יכולות להיות הרבה צריך לעקוב ולהגיע למקור השריפה וכך לדעת את הגורם.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

עדכון.

החשמלאי אומר שהוונטות (,שתיהן) נתפסו, התחממו וזה מה שגרם להכל.

יתר השאלות עדיין רלוונטיות, הוא עדיין לא קיבל OK לעבוד על האוטו. הוא אומר שצריך להחליף ונטות וקבל.הבנתי שהונטות עצמן עולות 300 ש"ח כולל מעמ כל אחת.

  • ספונסר פורום
פורסם

צביקי ,זו בעיה ידועה ברכב הנל שהוונטות נתפסות והורסות את הנגד והצמה

צריך גם לבדוק בסוף העבודה אם אין נזק לממסר המאווררים ,גם הוא יכול להינזק

מהקצר.

חד משמעית אין קשר להתקנת הדיבורית .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

עדכון ביניים:

ונטות - 650 ש"ח כולל מעמ והובלה לבית שאן. תחליפי valeo או משהו בסגנון.

נגד - 500 לפני מעמ, מקורי.

לגבי הצמה - מצאתי מפירוק ב500 , אבל החשמלאי העדיף להחליף חוט אחרי חוט ידנית, הוא אמר שעדיף ככה.

א. המחירים הגיוניים?

ב. מה בנוגע להעדפת החשמלאי?

ג. לאיזה תמחור על שעות עבודה אני אמור לצפות בסיום?

תודה לכולם על כל העזרה.

****הודעות בפורום לא מחליפות את השימוש בהודעות פרטיות - הנהלת הפורום****

עכשיו אני צריך להיות במתח, כי אני לא יודע מה הוא כתב לי...:-D

  • ספונסר פורום
פורסם

צביקי הצמה מגיע יחד עם הנגד שאכן עולה 500 שח ויש רק מקורי .

האם נשרפה לך צמה נוספת אני לא יודע אבל בדרך כלל הצמה שנשרפת

היא בין הנגד למאווררים .

אני מעריך מחיר הוגן לביצוע עבודה כזה כ-400 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אם הנגד נשרף והוא מקורי, עדיף להחליף למקורי, על מנת שהדבר יחזור על עצמו?

 

הרי מה ההגיון?

מה הערך החשמלי של הקבל?

 

כמו כן, אם זו תקלה של היצרן, לא ראוי שיהיה טיפול שלו בנושא?

פורסם

נראה לי שלא הובנתי כראוי.

הלואי שרק הצמה שבין הנגד למאווררים היתה נשרפת.

נשרפה הצמה הראשית, זו שמובילה מכיוון המצבר ללוח הפיוזים.

וינקרים, רדיו, דיבורית לוח שעונים חלונות חשמל - אלו רק הדברים שהתחילו להשתגע ברכב ב30 השניות שנסעתי מרגע שזה התחיל ועד שפתחתי מכסה מנוע וכיביתי את האש.

פורסם

אם כך, וחבל שלא ציינת זאת קודם, ההתקנה של הדיבורית בהחלט יכלה לגרום לזה.

 

עצה: אין עשן בלי אש (כמה אירוני) אם בדיוק לאחר ההתקנה זה קרה, אז סביר להניח שהמתקין פישל בגדול. כדאי לך להתייעץ עם חשמלאי מומחה שיאתר את גורם הקצר, חבל שתשלם הרבה על תיקון שכנראה נגרם לך מהתקנה כושלת.

פורסם

מצטרף לדעתו של דניאל. יש לבדוק את ההתקנות שבוצעו ברכב. באופן תיאורטי מתקיני הדיבוריות עוברים הנחיות חד משמעיות להתחבר לקוי הפלוס והפלוס אחרי סוויץ' באופן ראוי ובהגנת נתיכים בעלי ערך נומינלי מתאים. אולם יתכן ופישלו או שהמתקין חדש שם ולא עבר הכשרה מתאימה.

 

מאיזה איזור אתה?

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

נשמע כמו קצר ללא פיוז הגנה

 

באם נגרם מהדיבורית

"הנחיות חד משמעיות להתחבר לקוי הפלוס והפלוס אחרי סוויץ' באופן ראוי ובהגנת נתיכים בעלי ערך נומינלי מתאים."

הבעיה היא שלא כולם מבצעים הנחיות אלו

בדרך כלל מחוברת הדיבורית לחשמל שמגיע לרדיו

קצר שם אמור להגיע לתיבת הנתיכים ושם אמור להשרף הפיוז (אם לא הותתקן פיוז לדיבורית עצמה)

יכול להיות שהפיוז נעקף?

האם בוצעה התקנה קודמת של דיבורית?

פורסם
שלום לכם.

היום , לאחר שאתמול התקנתי דיבורית החלה לי שריפה באוטו ונשרפה הצמה הראשית לכל עוביה לאורך של כ 20 ס"מ ועוד מס' צמות קטנות לידה.

לאחר שיחה עם המתקין, שנראה מקצועי מאוד והוא גם חבר פורום הוא אמר שאין קשר מאחר והם מתקינים עפ"י הוראות היצרן.

 

 

כתבתי זאת כבר בהודעתי הראשונה.

שוב, לאחר ששוחחתי עם המתקין, שהוא מקצועי ותלמידו לשעבר של דני זומרשטיין הוא אמר שהוא התקין את הדיבורית לפי ההנחיות.

החשמלאי שהרכב אצלו אמר לי שאין קשר , כי הקצר עבר ממאוורר אחד לשני, ומשם הגיע לשאר הצמה. בכל מקרה בהתקנה אפילו לא נפתח מכסה מנוע, כך שנראה לי שהוא אכן התקין מתיבת הפיוזים.

בכל מקרה, אני בטוח שנשמע ממנו תיכף. (הוא גם חבר פורום).

אני מאיזור בית שאן.

פורסם

חווט המאווררים גרם להתכה של חוטים סמוכים בתיבת הנתיכים, הכוללים גם הזנות מתח לתוך תא נוסעים? או שמע גם חווט בתא נוסעים נפגע?

×
×
  • תוכן חדש...