Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנורות ספורט ושלג נדלקות אחרי נסיעה מאומצת קסרה HDI 2003


idana111
שימו לב! השרשור הזה בן 3994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים, ברשותי קסרה HDI 2003 אוט',

לאחר נסיעה מאומצת , בחום גדול או בעליה ממושכת, נוצר מצב בו מנורות השלג והספורט נדלקות לי, לאחר כיבוי הסוויץ' והנעה מחדש התקלה נעלמת וניתן לנסוע עם הרכב, יש לציין שכאשר התקלה קורת ואני עוצר ומנסה להמשיך לנסוע, הרכב נשאר בהילוך שבו קרתה התקלה.

הרכב עבר גיר לפני כמעט ארבעה חודשים, החלפתי את חיישן כמות האוויר והצינור המחובר אליו ומאז נוצרה תקלה זו.

כשהלכתי למכון הגיר, החליפו לי רינגים ושסתום לחץ שמן. אך התקלה חזרה.

בנוסף, הלכתי למכון שעוסק במשאבות סולר וטורבו על מנת לבדוק האם הבעיה משם, סגרו לי חיישן ERG וכעת הרכב סוחב אומנם יותר טוב אבל התקלה חוזרת על עצמה, ובלי שום קשר נאמר לי שהטורבו והמשאבה תקינים.

בצעד נואש, עקב כך שכל מכונאי (4-5 במספר), אומר שהתקלה מהגיר, לקחתי את הרכב למכון גיר מתחרה, שם נבדק הגיר עם מחשב תוך כדי נסיעה ונאמר לי שהגיר תקין, לחצים תקינים והטמפ' תקינה, אך כיוון שהבעיה מתרחשת בעליות ממושכות או במזג אוויר קיצוני, הוצע לי להתקין קולר גיר גדול (דבר שלא קיים לי ברכב עד עכשיו) יותר כיוון שלדעתו התקלה קורת עקב התחממות ייתר של הגיר היות ויכול להיות שקולר הגיר (שלא הוחלף בשיפוץ הגיר) התבלה או שפשוט אינו אפקטיבי בחום כזה,שאלתי היא, האם יש טעם להוציא סכום כסף שכזה ? כ 1500 ש"ח , האם יש קשר בין התקלות על פי מה שאני מתאר והאם הדבר יועיל לי לדעתכם ? כיוון שאין אפשרות לפרק את הקולר לאחר מכן ולקבל החזר\אחריות גם אם הבעיה חוזרת...

(שכחתי לציין שבוצע איפוס מצערת)

אשמח מאוד לשמוע את דעתכם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה בלינק ששלחת דומה מבחינת תנאי האקלים שזה קורה בו, אבל אצלי הגיר כן נשאר בשלישי.

 

לי נאמר שהמתג רב תפקודי רק משפיע על התקלה שיש לי בנוסף שהיא החלפת הילוכים באופן ידני ואין לו השפעה על הדלקות המנורות שלג וספורט וכל עוד אני לא עובד ידנית עם הגיר, אין לי צורך להחליף אותו או לגעת בו.

 

השאלה אם זה לא נכון ושעלי להתקעש על המתג רב תפקודי ? כיוון ששני מכוני גיר בדקו את הגיר, זה שבוצע אצלו השיפוץ וזה המתחרה לו ושניהם אומרים שהלחצים והטמפ' תקינים, האחרון אמר לי שקולר יכול לפתור (לא ב100%) את הבעיה כיוון שהיא קורת בחום גדול ו\או מאמץ ממושך כגון עליה קשה.

 

בנוסף כשאני עוזב את הדוושה בסביבות 90 קמ"ש אני מרגיש כמו בפמפום עדין ברכב שמאט אותו ... (לא יודע אם יש קשר אבל שווה לומר הכל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שאני יודע, הבהוב של נורות ספורט ושלג ב-AL4 מעיד על תקלה בתיבת ההילוכים. כשזה הוא הכיוון, יש לבודד את התיבה ולהבין בדיוק מה השתבש בה.

על פניו ההצעה להתקין קולר היא טובה, אלא שאני רואה פה בסה"כ כדור אקמול במקום פתרון אמיתי לבעיה.

הרכב הרי במשך שנים נסע באופן תקין ללא קולר, אז מה השתנה עכשיו שפתאום צריך אותו?

מצד שני, יכול להיות שפתרון מעמיק יותר יצריך פירוק של תיבת ההילוכים, מה שכמובן יעלה לך יותר מ-1,500 ש"ח, אבל סביר להניח שיבטיח לך פתרון אמיתי וסופי של הבעיה.

 

החלטה שלך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין מה אתה אומר,אני מזכיר לך שהרכב עבר גיר לפני ארבעה חודשים ונסע בסדר גמור, בנוסף, שני מכוני גיר בדקו אותו ונמצא תקין, ועל פניו בנסיעה רגילה הוא עושה רושם שהכל בסדר, הבעיה כשחם והרכב מתאמץ... איזו סיבה יש למכון גיר מתחרה (שבדרך כלל נוהג לא להלל את המתחרים שלו) לא לומר לי שזה גם גיר אלא שזה קולר ? האם יש צורך להחליף מתג או שזה לא הכיוון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מהמרכז, גש לאורן שירותי רכב,חבר הפורום שנמצא באיזור התעשייה חולון רח' המרכבה בצד שמאל.

הוא מוסך מומחה למכוניות צרפתיות.אחרי שתקבל ממנו חוות דעת תראה מה אפשר לעשות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

תודה על ההמלצה, אין כאן מקום לניחושים או הימורים,צריך לנהוג עם הרכב כאשר מחשב אבחון מחובר ולנטר את טמפרטורת התיבה.

אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה ללא תשלום(רצוי ביום חם)

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שלום חברים,

רציתי לעדכן שנכנסתי לאורן שירותי רכב בחולון לפני כשבועיים,

לאחר שבדק מצא תחילה שקולר המנוע פורץ ושיש שמן בכל מערכת המים של הרכב כולל הקולר גיר, אורן החליף את הקולר וניקה את כל מערכת הקירור של הרכב כולל הקולר גיר, אך גם לאחר מכן הבעיה חזרה, אורן בדק שוב את הרכב בסבלנות ועם חיוך ולאחר איבחון מצא שיש בעיה בגדישה של הטורבו (החל לגדוש רק ב 3000 סל"ד !!!), החל אורן לבדוק את חלקי מערכת הטורבו ומצא לבסוף שיש בעיה בסולונואיד של הטורבו, החליף אותו והבעיה נפתרה !...

 

ממליץ בחום על שירותיו של אורן שירותי רכב, אמין, מסור, מקצועי והכל עם חיוך והומור שלו ושל הצוות.

 

תודה ויום טוב !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...