Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 107: ידנית או רובוטית ?


Rob19
שימו לב! השרשור הזה בן 4216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב, אז הגעתי סופית להחלטה, ובחרתי לרכוש פיג'ו 107 :-D

אמנם הרכב הוצג לראשונה בשנת 2005, אך הוא ללא ספק אחד היפים בקטגוריה, אם לא היפה ביותר, עד היום.

 

לאחר השוואה מקיפה (וארוכה במיוחד אציין), גיליתי לצערי שגם מכוניות המיני לא חסכוניות כמצופה (למעט האלטו - אותה פסלתי), ולכן אני כעת פונה אליכם.

 

במבחן דרכים שערך מגזין "אוטו" התברר כי ה 107 צורכת 11.2 ק"מ לליטר בעיר ובתנאים קיצוניים (וזה נתון יפה לעומת המתחרות, חד משמעית), אך לא צוין באיזו תיבת הילוכים נבחן הדגם. לאחר ששאלתי את היבואן, מנהל מותג פיג'ו בישראל טען כי צריכת הדלק בדגם הידני זהה לצריכה בדגם הרובוטי. קשה לי להאמין לנתון הזה, ולאור מחירי הדלק הנוסקים במהרה, אני רוצה להיות בטוח שגם הכיס שלי "יהנה" מחווית קריעת הניילונים :wink:

מה דעתכם בנושא? האם למישהו/י מכם יש ניסיון בצריכת הדלק של ה 107? האם אכן אין הבדל בין הידנית לרובוטית?

 

ואם בכסף עסקינן, אזי שהיבואן הסכים להעניק לי 5% הנחה על הרכב, וגם חיישני רוורס וקודנית עם עלוקה ללא עלות.

על אלה, אני מוסיף דיבורית Parrot (שעלותה עוד לא ידועה לי) ומרימי שמשות בכ- 300 ש"ח.

היבואן טען כי אין כפל מבצעים, על כן הוא לא יכול לתת לי הנחת סטודנטים בנוסף.

מחיר הידנית 66,030 ש"ח כולל אגרת רישוי, והרובוטית לעומתה 70,780 ש"ח.

האם העסקה מספיק אטרקטיבית?

 

ראוי לציין, שאני סטודנט הנוסע כ 1200 ק"מ בחודש (גם בכבישים בין עירוניים). אין לי כל בעיה לנהוג על ידני, רק שמשפחתי לוחצת עלי לרכוש רובוטית מטעמי נוחות. מה גם שנאמר לי לא אחת שבעתיד יהיה לי "קשה" למכור ידנית..

כמה זה באמת נכון?

 

האמת, זה דיי שולי יגידו רבים מכם, אבל התיבה הרובוטית נראית הרבה יותר טוב ברכב :mm_tongue

 

אשמח לקבל מענה לשאלותיי ובכלל כל הארה ו/או הערה תתקבלנה בברכה.

תודה רבה לכל המגיבים!

שבת שלום :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך בעיה לנהוג על יגני -בפירוש לך על הדגם הידני .נעים יותר חסכוני יותר זול יותר.

ואני חושב שיהיה לך אפילו יותר קל למכור את הידנית. אם כל האהבה של ישראלים לגיר אוטומט -רובוטי "אנחנו" ממש לא אוהבים:)

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה מדובר בתיבה אוטומטית רגילה וטובה אז באמת היה לה יתרון בנוחות אבל במקרה של תיבה רובוטית חד מצמדית מטלטלת ולא נעימה אין ספק שכדאי ידני. גם יותר נחמד בזמן הנהיגה, גם חוסכים בדלק ובמקרה של הפיג'ו לא נתונים לחסדיו של רובוט שעוד לא למד להעביר הילוכים.

 

שבת שלום ובהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון הגדול של רכבי המיני היא היותם חסכוניים.

 

לעניות דעתי גיר רובוטי פוגם הן באיכות הנסיעה והן בחסכוניות.

 

אני גם לא חושב שיהיה יותר קשה למכור אותו בסוף התקופה - אולי אפילו להיפך...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה תודה על ההתייחסות!

 

מתגובותיכם אני מבין שהרובוטית "לא נעימה למשתמש", אך במרבית השרשורים בפורום, רבים העידו שדווקא הרובוטית של פיג'ו שונה משמעותי לחיוב מאשר הרובוטית של הקורולה. הרבה טענו שאכן מרגישים את החלפת ההילוכים אך לא משמעותית, וכי היא לא מטלטלת את הנוסעים.

 

האם אחד מכם נהג על ה- 107, ויכול להעיד מנסיונו?

 

הייתי שמח אם הייתם מביעים את דעתכם בדבר מחיר העסקה..

האם ההנחה שקיבלתי אכן אטרקטיבית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

נהגתי על הרובוטי והוא לא כזה גרוע. הרובוטי בפיאט מעצבן יותר.

בכל אופן, אם הייתי צריך לקנות הייתי בוחר בידני, ולא רק בגלל המחיר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי הודיעה על הוזלה של ה-107:

60K לגיר הידני ו 68K לגיר הרובטי.

 

 

כבר שילמתי 2000 ש"ח מקדמה חח

מה עושים במקרה כזה?

 

קטע.. כמה הם התעקשו שלא ניתן להשוות מחיר לאלטו..

בסוף הם מוזילים בעצמם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדברים עם הסוכנות והם צריכים לעדכן לך את המחיר,לגבי המכירה,ארץ מכוניות חדשות קשה למכור ידנית ולכן הרוב אוטומט,אבל כאלה מכוניות,השוק מקבל אותם עם גיר ידני,כך שלא תהיה לך בעיה למכור.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד אני לא מבין



 

מה יש לך לעשות עם חיישני רוורס ברכב כזה? :-D

 

אתה יכול להוציא יד מהחלון ולראות אם אתה נוגע במשהו מאחורה :-P

 

נהגתי בכרתים על טויוטה AYGO שהיא בעצם אותה הגברת בשינוי האדרת - גיר ידני, אני סובל מדלקות בכתפיים הודות לשחיה תחרותית בילדות שלי - חרשתי חצי אי

 

ולא הרגשתי בעיה של כתף דלקתית (שבגללה עברתי לרכבים אוטומטיים, אחרת לעולם לא הייתי נוטש רכבים ידניים) הרכב היה נוח מאוד אבל רועש מעל 90 קמ"ש, המזגן היה טוב, הרכב בקושי אכל דלק והתפעול שלו היה נוח להדהים למשהו שנראה כמו פחונית.

 

תברר אם במקרה יש ל106 היל הולד (נעילת קלאץ' בזינוק בעליה) - יתרון משמעותי לגיר ידני במידה וכן.

 

תענוג של רכב - רציתי לקחת איתי הביתה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע בתור אחד שיש לו 107 במשך חודש ימים וחוץ מאילת וקריית שמונה אפשר לומר שהייתי איתה בכל מקום בארץ, אני פשוט מאוהב באוטו הזה.

מי שדיבר פה על הגיר הרובוטי אין לו מושג בשמץ, ותאמין לי שבתור אחד עם 11 שנות רישיון ועשרות רכבים מהפשוטים ביותר ועד פאר (כולל אופנועים) אני יכול לומר לך שהאוטו פשוט בונבון.

כמובן שיש צורך ללמוד את הגיר ואת דרישותיו, וברגע שזה יקרה אתה תראה שהוא ישתף איתך פעולה בצורה טובה מאוד, ואפילו לא מורגשת. כל אלה שמתלוננים על הגיר הזה רגילים לגיר יפני אוטומטי רציף. הגיר הזה דורש תפעול, הוא מהנה מאוד ברגע שאתה לומד אותו והוא מאוד חסכוני.

אני אומר לך את האמת לפני שבחרתי את הרכב הזה אני ובת זוגתי ביצענו נסיעת מבחן על הרובוטית השחוטה בסוכנות הראשית בבני ברק והיינו מאוד מאוכזבים. למרות הכל לקחתי הימור והזמנתי את הרכב והפלא ופלא, הרכב החדש הוא הבדל שמיים וארץ. שקט יותר, זריז יותר, פשוט כיף יותר. (כמובן שחדש יותר, ויהיה שמור יותר מרכב המבחן בסוכנות)

אז ככה, הרכב נכון להיום עם 1500 ק"מ ועושה צריכת דלק ממוצעת של 1-17 בנסיעה שכוללת מזגן כדרך קבע, ועקיפות והאצות די מהירות שאני עושה - זאת אומרת לא מרחם על דוושת הגז.

במהירות שיוט של 100+ הוא לא מרעיש כמו שאמר פה מישהו, ואפילו הוא די מפתיע בשקט שלו.

הוא קטן פרקטי ואני בעל 181 ס"מ יושב בו בנוחות שמזכירה לי אפילו את הנוחות בפורד פוקוס של אבי.

לסיום אני אומר שלי אישית אין בעיה עם גיר ידני ואפילו שקלתי לרכוש את הרכב עם הגיר הזה, אבל לדעתי למנוע קטן שכזה, למרות יחס מנוע-משקל הוא דורש תפעול ובתור אחד שקרוב לוודאי יסע בעיר ומחוצה לה, המנוע הקטן דורש הרבה יותר תפעול מרכב בעל מנוע גדול יותר מה שירגיש כחוסר נוחות. אל תשכח שהרכב הזה הוא חסכוני ופרקטי, והוא אמור לשמש אותך על הצד הנעים ביותר והנוח יותר והמעייף פחות. קח את זה בחשבון.

אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לענות לך.

יצא לי להיות איתו בטבריה אני ובת זוגתי עם עוד נוסע, ואפילו עם מזגן בעליות של ורד הגליל הוא עמד במשימה בהצלחה, אין להשוות אותו למכונית ספורט אבל הוא נסע בצורה טובה.

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע בתור אחד שיש לו 107 במשך חודש ימים וחוץ מאילת וקריית שמונה אפשר לומר שהייתי איתה בכל מקום בארץ, אני פשוט מאוהב באוטו הזה.

מי שדיבר פה על הגיר הרובוטי אין לו מושג בשמץ, ותאמין לי שבתור אחד עם 11 שנות רישיון ועשרות רכבים מהפשוטים ביותר ועד פאר (כולל אופנועים) אני יכול לומר לך שהאוטו פשוט בונבון.

כמובן שיש צורך ללמוד את הגיר ואת דרישותיו, וברגע שזה יקרה אתה תראה שהוא ישתף איתך פעולה בצורה טובה מאוד, ואפילו לא מורגשת. כל אלה שמתלוננים על הגיר הזה רגילים לגיר יפני אוטומטי רציף. הגיר הזה דורש תפעול, הוא מהנה מאוד ברגע שאתה לומד אותו והוא מאוד חסכוני.

אני אומר לך את האמת לפני שבחרתי את הרכב הזה אני ובת זוגתי ביצענו נסיעת מבחן על הרובוטית השחוטה בסוכנות הראשית בבני ברק והיינו מאוד מאוכזבים. למרות הכל לקחתי הימור והזמנתי את הרכב והפלא ופלא, הרכב החדש הוא הבדל שמיים וארץ. שקט יותר, זריז יותר, פשוט כיף יותר. (כמובן שחדש יותר, ויהיה שמור יותר מרכב המבחן בסוכנות)

אז ככה, הרכב נכון להיום עם 1500 ק"מ ועושה צריכת דלק ממוצעת של 1-17 בנסיעה שכוללת מזגן כדרך קבע, ועקיפות והאצות די מהירות שאני עושה - זאת אומרת לא מרחם על דוושת הגז.

במהירות שיוט של 100+ הוא לא מרעיש כמו שאמר פה מישהו, ואפילו הוא די מפתיע בשקט שלו.

הוא קטן פרקטי ואני בעל 181 ס"מ יושב בו בנוחות שמזכירה לי אפילו את הנוחות בפורד פוקוס של אבי.

לסיום אני אומר שלי אישית אין בעיה עם גיר ידני ואפילו שקלתי לרכוש את הרכב עם הגיר הזה, אבל לדעתי למנוע קטן שכזה, למרות יחס מנוע-משקל הוא דורש תפעול ובתור אחד שקרוב לוודאי יסע בעיר ומחוצה לה, המנוע הקטן דורש הרבה יותר תפעול מרכב בעל מנוע גדול יותר מה שירגיש כחוסר נוחות. אל תשכח שהרכב הזה הוא חסכוני ופרקטי, והוא אמור לשמש אותך על הצד הנעים ביותר והנוח יותר והמעייף פחות. קח את זה בחשבון.

אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לענות לך.

יצא לי להיות איתו בטבריה אני ובת זוגתי עם עוד נוסע, ואפילו עם מזגן בעליות של ורד הגליל הוא עמד במשימה בהצלחה, אין להשוות אותו למכונית ספורט אבל הוא נסע בצורה טובה.

 

 

 

adaml - אחרי מה שקראתי (וכתבת הרבה) אפשר להבין שאתה סוכן מכירות של פיג'ו... (מקווה שלא) ובאמת כל מה שכתבת אמת לאמיתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

adaml - אחרי מה שקראתי (וכתבת הרבה) אפשר להבין שאתה סוכן מכירות של פיג'ו... (מקווה שלא) ובאמת כל מה שכתבת אמת לאמיתה.

 

 

ממש לא! וגם לא שואף להיות, פשוט מעצבן אותי שאנשים שלא מכירים את הרכב הזה סתם רושמים שטויות.

אני רושם את רשמי לאחר מבחנים מעמיקים לכל הרכבים (אני בחור די פדאנט) ובמיוחד שעברתי לרכב חסכוני ול-4 בכלל אחרי שהייתי 10 שנים על אופנועים. (האחרון היה טימקס- אז אני יכול לומר לך בוודאות שהרכב חסכוני מאוד)

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...