Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה דווקא ראש המוסד היוצא בחר להגן על האחים עופר? האם סוכני מוסד תפסו "טרמפ" על אוניות מסויימות של שני אחים מוכרים שבמקרה עוצרים במדינה עויינת שקוראים לה איראן?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה שכל שירי ההיפ הופ נשמעים אותו דבר, עוד לא סיבה להגיד ש2PAC חי, כמו שקיומם של טריליון חקייני אלביס עדיין לא מעידים על זה שאלביס חי.

 

אלביס חי, ראיתי אותו בווגאס.

 

ולא כל שירי ההיפ הופ נשמעים אותו הדבר, גם שם יש איכותי יותר ואיכותי פחות.

haters will hate

פורסם
מקדש הבהאיים בחיפה הוא כיסוי לסניף של הCIA בארץ.

 

שמתם לב פעם שבכל הכניסות יש שומרים חמושים עם עוזיים ? למה דת שוחרת שלום וחסרת אויבים צריכה אבטחה שכזאת.

כל הכניסות? טוב שלא הגזמת. אני גר צמוד אליהם. מק-סי-מום אקדח.

וחוץ מזה, לשאלתך- הרי הם מארחים כל מיני דיפלומטים רמי זרג אה דרג. ודיפלומטים צריכים שומרי ראש. זה בא עם התפקיד. אז זה מסתדר איך שהוא יחד.

אה, וזה גם מסתדר עם ה"פרונט" של הסי איי איי.

ידעתם שמתחת למבנה כיפת הזהב ישנו בונקר עצום בעל 5 קומות והוא מאכלס את אחד ממרכזי המחשבים הגדולים בארץ ? (אמיתי לגמרי) איזה צורך יש במרכז מחשבים עצום שכזה לחבורה של בהאיים?

מקווה שהסירטון הבא יסביר את התשובה לשאלתך זו.

http://www.youtube.com/watch?v=eWEjvCRPrCo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

w53TMpk6QNc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

יודע מה הזכרת לי?

את ההוא, שאומר שיביטו עליו, הוא על סוס.

http://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אלביס חי, ראיתי אותו בווגאס.

 

ואיך זה יכול להיות?? רק אתמול ראיתי אותו במכולת של הגרוזיני אצלנו בשכונה, אז איך ראית אותו פתאום בווגאס? איך מישהו יכול להיות בו זמנית בשני מקומות?

תפסתי אותך...

פורסם

ירחמיאל- אתה מתבלבל.

 

ראית את אשתו של הגרוזיני מהמכולת, והייה לה פאות אלוויס. אבל זה לא בדיוק אותו דבר.

(כמו שלא כל תימני עם תלתלים זה יזהר כהן)

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

מכירים את המודעות דרושים האלה:

"דרושות נשים לעבודת מיון בוטנים, ניסיון חובה!"

?

מה אתם חושבים הולך שם בדיוק?!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
ולא כל שירי ההיפ הופ נשמעים אותו הדבר, גם שם יש איכותי יותר ואיכותי פחות.

המילים "היפ הופ" ו"איכות" לא הולכים ביחד.

מכירים את המודעות דרושים האלה:

"דרושות נשים לעבודת מיון בוטנים, ניסיון חובה!"

?

מה אתם חושבים הולך שם בדיוק?!

הודעה לסוכנים של רשת ריגול זרה שפועלים בארץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
פרנקוס הוא לא דמות אמיתית.

מדובר במשתמש שהומצא ע"י צוות של כ-15 מדענים ומומחים, כל אחד בתחומו, המאיישים במשמרות סביב השעון את היוזר שלו בפורום, ומעלים שרשורים בשמו, תוך שימוש בעשרות יועצים מומחים מכל תחומי החיים.

 

בוא נהיה מדויקים:

אלו 17 מדענים.

שכחת את שמוליק ואת אסתר, שעדיין בתקופת מבחן.

פורסם

אתה יודע, אפילו ב"פרוייקט מנהטן" היו פחות מדענים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תאוריה חדשה שעל פיתוחה אני עמל בזמני הפנוי בין גאטסו לגאטסו.

אור ירוק - גוף אנטי ממשלתי!

שמתם לב שהוא היחיד שמנסה לחנך נגד מהירות?

היחיד שמנסה לשטוף את המוח כנגד זה?

היחיד שנאבק בדוחות שכולנו מקבלים?

היחיד שנלחם במנגנון הגבייה המפותח ביותר בארץ.

הרי אם מישהו היה חושב שמהירות אכן הורגת, יש דרכים הרבה יותר החלטיות לאכוף את זה. מצלמות שמחשבות מהירות ממוצעת לאורך קטע, קנסות גבוהים עד אימה וכו'. במקום, מה שעושים זה לגבות מס מהירות מופרך, במסווה של שמירה על הציבור.

 

מישהו ידוע במקרה כמה כסף מגלגלת המדינה מדוחות מהירות ביחס לכלל הדוחות האחרים?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
אני רוצה להחזיר את 2PAC לשרשור, לא ייתכן שזמר מת ולאחר מכן יוצאים איזה 14 דיסקים חדשים שבמפתיע כל אחד מהם מאוד רלוונטי לרגע הוצאתו, מה שחסר זה שהוא יצא לסיבוב הופעות וזהו.

 

מדובר במיקסטייפים ישנים שלו שיצאו ומפיקים שונים פשוט עורכים אותם ומשנים את הביט מוסיפים בתים משירים אחרים ויוצרים "שיר חדש".

פורסם

גל המחאה של הקוטג' הוא עבודה של היחצנים של חברות הסלולר. חברות אלה גונבות אותנו באלפי אחוזים בזמן שיצרני הקוטג'\ רשתות הסופרמרקטים גונבות רק(?) בעשרות אחוזים.

 

כדאי לסלולרים להשקיע במחאות עממיות על גניבות אחרות, ויש להם הרבה מאוד כסף כדי לדחוף.

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...