Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית מרצדס W140 S320 שנת 1996-1998


pavel144
שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקחת בחשבון שלמרות שמחיר הקנייה הוא כמו של יונדאי גטס, עלויות האחזקה הן עדיין S קלאס.

תבדוק כמה עולה ביטוח מקיף, וקח בחשבון שתיקון תקלות עולה הרבה ותקלות רציניות יכולות להגיע ל5 ספרות.

V5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שאפשר לתקן לבד,אין כמו פטיש ואיזמל לתיקן מראות הצד או כיסאות חשמליים.

קח בחשבון כמו שכבר אמרו שהאחזקה של הרכב אינה משקפת את עלותו הראשונית,

נסה למצוא את הדוגמא השמורה ביותר שתוכל(גם אם זה אומר להוסיף עוד כמה אלפים טובים)קח אותה לבדיקה אצל מומחה בלבד בדיקה במכון רגיל לא תספיק,קח בחשבון שגם הדברים הקטנים כמו גומיות,קרעים,כפתורים שבורים עשויים להיות בעייתים ויקרים לתיקון,אחרי הכל מדובר ברכב שנועד להיות הכי הכי בזמנו ולכן מאחורי דבר קטן ברכב יש הרבה מחשבה.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פבל, אל תעלב אך לפי מה שאתה שואל הרכב אינו מתאים לך. ברכב מדהים (אם תוחזק כראוי), אמין (למעט תיבת הגה) ונותן הנאה אדירה בנהיגה אפילו בהשוואה לרכבים מודרנים אלא שהוא מאוד מושך את העין. אפילו אם תתעלם מכך שהשוטר הממוצע הרואה רכב כזה מחוץ לתל אביב ישר יעצור אותו לבדיקה, עדיין הוא ימשוך תשומת לב בכל חנייה ממוצעת.

 

אחזור על כמה מהדברים שכבר נאמרו לך.

 

-מקיף 3200? הרבה יותר מדיי זול לרכב כזה, אפילו "נשיקה" קטנה עם הפנס מקדימה תעלה יותר לתיקון. אני משלם (משנה זו) על מקיף לרכב של אישתי (C240 משנת 98 ) 2800.

 

-עלות תחזוקה מאוד יקרה. עלות חלקי חילוף בשמיים, חלקי חילוף לא זמינים במיידית ויש להזמין מ"כלמוביל" או מחו"ל, כמעט לא ניתן להשיג חלפים מפירוקיות, אין חלקי חילוף תואמים/סינים, מעט מוסכים יודעים/מסכימים לטפל ברכב כזה. עוד?

 

-אלא אם אתה מכונאי מנוסה עם ספרות וציוד מתאים, לא כדאי לך לבצע טיפול מסובך יותר מטיפול 10K.

 

-אם אין לך כרגע סכום של עשרות אלפי שקלים (לאחר הקניה) רזרבי בצד, אל תתקרב לרכב כזה. רק לדוגמה, מישהו בפורום שחשב לקנות CLK בת 8 עם תקלה במנוע מושב הנהג גילה כי מחיר המושב הוא 14K.

 

(אאל"ט, לפני כחודשיים או יותר מישהו עם רכב דומה לזה שאל משהו בפורום, חפש ונסה ליצור איתו קשר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכן שלי קנה S320 ב 35K שקלים (יד 3 300K ק"מ) , הכל היה טוב ויפה בחודשיים הראשונים ואז התחילו הבעיות, חלקים יקרים גם בפירוקיות (לא תמיד נמצאים בפירוקיות). צריכת דלק בריאה מאוד.

אחרי מספר חודשים רכב נמכר ב 27K ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה דברים אפשר לעשות לבד.

לחייג לגרר אפשר לבד.

הרבה מאוד טכנלוגייה ייעודית למרצדס, הרבה מאוד חיישנים, את רובם אתה חייב לקנות במרצדס / להשיג בעצמך בפירוקיות או במוסכים ייעודיים.

 

כיוון שמדובר ברכב פאר, לא נפוץ, לא להכל יש תחליף סיני, והרכיבים עצמם יקרים מאוד.

ברכבים עממים ניתן למצוא בכל חנות חלקי חילוף, לכל רכיב - מוצרים תחליפיים סיניים. החל מרכיבי פלסטיקה ועד חיישנים / מחשוב. במרצדס S - לא.

 

אם אתה בונה על טיפול לבד במרצדס S קלאס W140, צפויה לך אכזבה גדולה.

בלי מחשב ייעודי לא תוכל להתחבר לכלום.

 

ישנם מספר מוסכים שמטפלים ברכב, אינך חייב במורשה היבואן, אבל באף אחד מהם התחזוקה לא תהיה זולה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

haim-עלות מקיף כמו שאמרתי - 3500.

טיפולים פחות או יותר כמו ברכבים רגילים - תראה בפורום זה אפילו - דיברו על זה.

 

razmel-אני יודע שיש פלאג בדיקות - שמחשב מתחבר אליו . אפשר לחבר דיודת LED ולפי קודים לדעת באיזו חיישן או מקום יש בעיה. לא משהו מסובך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה ייחודית למרצדס היא כלים רבים ייעודיים לה. אם בכוונתך לטפל לבד, תתכונן להשקעה לא קטנה בסט כלים ובספרות תואמת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

haim-עלות מקיף כמו שאמרתי - 3500. מדהים, אפשר את שם הסוכנות? (לי עומדים להעלות בשנה הקרובה את הביטוח ל 2800)

 

טיפולים פחות או יותר כמו ברכבים רגילים - תראה בפורום זה אפילו - דיברו על זה. טעות. אני דיברתי על זה יותר מפעם אחת, אולם הכוונה היא לטיפולים שוטפים בלבד. תראה, טיפול 10K או 30K אינם יקרים במיוחד (סדר גודל של משפחתמטית יפנית) אולם ברכב כל כך ישן עם נסועה גבוהה ישנם תיקוני תקלות של חלקים שהתבלו והם מאוד יקרים עקב המחסור בחלקים תחליפיים, מחסור בחלקים מפרוקיות ומחיר היצרן להגבוה מטבעו. סתם בשביל הספורט, קפוץ למוסך וברר כמה עולה לתקן את כפתור הדלת/מזגן.

 

שמע לי, תסתכל בפורומים אמריקאים על עלות התיקונים של הדגמים האלה ותקבל קצת מושג, כאן בארץ אין מספיק רכבים כדי להתייחס. אל תסתכל בפורומים הרוסיים, חלק מהדברים המבוצעים שם לרכבים אלה הם מאולתרים קשות/לא ממש בטיחותים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה אתרים ברשת להשוואת מחירים. אין לי סוכנות מסויימת. חוץ מזה יש הרבה פרמטרים שמחיר נגזר מהם.

כן, הכוונה שלי הייתה לטיפולים שוטפים.

מה כתובת של אתרים שאתה מדבר אליהם ?

 

עוד משהו - למה לא להסתקל בפורומים הרוסיים - יש הרבה דברים שאפשר ללמוד מהם.

אם משהו מתקלקל אני לא חייב להחליף במקורי בלבד.

 

הדבר היחידי שממנו אני דואג זה הגיר - פה חייבים מוסך.

 

אתה מכיר מישהו שהייתה לו S320 ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה לי מרצדס, אבל BMW סדרה 7 כן. עלויות אחזקה מטורפות. אני לא בטוח שעם מרצדס המצב הרבה יותר טוב, הרבה מאוד גדג'טים, מערכות חשמל, ואקום, אלקטרוניקה, בקרת אקלים ועוד.

לא היו לי בעיות עם המנוע עצמו, אבל כל מיני דברים מסביב, כמו אטמים, קלאץ' של מאורר, צינורות ועוד - כל הדברים האלה יקרים מאוד גם תחליפיים גרמניים.

 

מדובר על מערכת מתלים מסובכת, בוקסות ל-BMW עלו אלפי שקלים, אני לא בטוח שעם מרצדס S קלאס המצב הרבה יותר טוב.

 

אני לא יודע איך זה עם מרצדס, אבל אני יותר לא נכנס לזה. אחזקה הזאת זה כסף שהולך לאיבוד ואף פעם לא חוזר.

 

אפשר בטח לחסוך, לעבוד כמו חאפר, במקום צינורות יעודיים לעשות קומבינות, במקום אטמים לשים סיליקון - כל זה הזנחה פושעת מבחינתי.

 

למאט גיר אוטומטי שהחלפי, שום דבר גדול לא "הלך", המון דברים קטנים, כל פעם חשבתי שזהו נגמר ישור הקו. אבל למדתי על ניסיוני המר שבמכונית יש הרבה חלקים וכל חלק עלול להשבר.

 

מחיר קנייה לא פרופורציאונלי לאחזקה. רכב כזה כדאי לקנות רק למישהו שיכול בקלות לתחזק ולהחליף חלקים חשובים לא תיהיה מכה כואבת בכיס בשבילו.

 

לא יודע איך בארץ זמינות החלפים לS קלאס ישנה, אבל עבור BMW סדרה 7 ישנה הזמינות הייתה גרועה - הכל להזמין מחו"ל.

 

מעבר לזה, S320 על הנייר בעל האצה 0 ל-100 כמו משפחתית 1600 מודרנית. זה אומר או כל רמזור להסמיק או לקרוע את הרכב, דבר שיתבטא בצריכת דלק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה אתרים ברשת להשוואת מחירים. אין לי סוכנות מסויימת. חוץ מזה יש הרבה פרמטרים שמחיר נגזר מהם. ביטוח? אל תסמוך, תרים טלפונים ותבדוק. בזמנו, חלק מהחברות לא הסכימו לבטח ומאחרות קיבלתי פוליסה בעלות של 10K ש"ח. עד שמצאתי סוכן סהסכים לבטח לנו את הרכבים במחיר שפוי יצאה לי הנשמה.

כן, הכוונה שלי הייתה לטיפולים שוטפים. כפי שאמרתי, העלות הגבוהה טמונה בתיקון התקלות ולא בטיפולים שוטפים.

מה כתובת של אתרים שאתה מדבר אליהם ? כאן למשל: http://www.mercedesforums.net/mercedes-forum/forumdisplay.php?f=6 ויש עוד כמה.

 

עוד משהו - למה לא להסתקל בפורומים הרוסיים - יש הרבה דברים שאפשר ללמוד מהם. שלילי, חלק מהדברים המבוצעים שם לרכבים אלה הם מאולתרים קשות/לא ממש בטיחותים.

אם משהו מתקלקל אני לא חייב להחליף במקורי בלבד. בטח, אם בכלל תמצא רכיב OEM לרכב בן 12+. תכלס, לרכב הזה תצטרך להשיג חלקים מקוריים/משומשים.

 

הדבר היחידי שממנו אני דואג זה הגיר - פה חייבים מוסך. אתה אופטימי קשות:lol:

 

אתה מכיר מישהו שהייתה לו S320מישהו כזה פירסם הודעה בפורום "טכני, אחזקה וטיפולים" בנוגע לקוסמטיקה לרכב שלו. ?

 

 

 

-קרא את השרשור: רכב יוקרה מיד שניה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=331353

-קרא מחדש את כל השירשור הנוכחי. קיבלת מספר עיצות/אזהרות. מכאן והלאה, לשיקולך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע להקשיב לחיים ורז. בכנות בוגרת, למרות שהם מחזיקים מכוניות דומות ומה שהם אומרים יכול לפגוע להם במכירה, הם משקפים לך את האמת.

אם אתה נעול על S קלאס ישנה, אני הייתי הולך כבר על המודל שיוצר עד 1990 - לדעתי הוא כבר קלאסי אמיתי ואני מנחש שיותר קל להשיג לו חלקים (כי בארה"ב ראיתי את הדגם הזה, אבל לא את הדגם שמ 1991).

לאבא שלי יש אוטו הרבה הרבה יותר חדש - C230 מודל 2007 שהוא קנה חדשה.

במסגרת האחריות הוחלף הגה שהתקלף ותוקנה תיבת הילוכים שנתקעה בהילוך ראשון.

אחרי תום האחריות, כשהאוטו היה עם 100 אלף ק"מ, הוא חובר למחשב והתגלה שצריך להחליף גל ארכובה בעלות של 12 אלף ש"ח.

לאחרונה האוטו היה במוסך שלושה שבועות עקב נזילת שמן שלא אותרה.

אמנם אבא שלי קיבל רכב חלופי ובתום שלושת השבועות הוא לא חוייב בשקל בגלל הזמן הרב שלקח - אבל זה רק בגלל שזה מוסך של היבואן שרוצה שתקנה שוב מרצדס ונותן שירות של מחלקה ראשונה. במרצדס ישנה אין לך את זה וזה יעלה לך הרבה כסף.

כאמור, אם יש לך את הנכונות להשקיע, לך על זה. אין תחליף למרצדס.

רק לדוגמה, מישהו בפורום שחשב לקנות CLK בת 8 עם תקלה במנוע מושב הנהג גילה כי מחיר המושב הוא 14K.

כן זה הייתי אני ולקחתי את האוטו לבדיקה במוסך מרצדס בראשון, ממליץ עליהם בחום בשביל לדעת מחירי חלפים ותיקונים. קח בחשבון שהם לא בודקים קומפרסיה, אך חוץ מזה מאוד מקצועיים.

אח"כ לקחתי לבדיקה C ספורט קופה חדשה יותר ואז גיליתי את העובדה שלא תאפשר לי להחזיק במרצדס עם שתי דלתות כל עוד אני רוצה לבטל כרית אוויר קדמית: חברת מרצדס ממליצה להסיע ילדים במושב האחורי, אבל אם תרצה להסיע בקדמי, תוכל לנטרל כרית אוויר אם תרכוש כסא ייעודי של מרצדס תמורת 400 דולר (בארה"ב) - אבל זה בתנאי שיש חיישן ביטול.

באוטו שלקחתי לבדיקה לא היה חיישן כזה (ואולי אין בכל המכוניות שמיובאות לישראל) ואפשר להחליף מחשב בעלות של 7000 ש"ח ואז יהיה אפשר להתקין את הכסא הייעודי.

אני לא חסיד של פולקסווגן, שגם ממליצים להסיע ילד במושב האחורי, אבל גם נותנים לך אפשרות לבטל כרית אוויר בסיבוב מפתח ולכן קניתי שירוקו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...