Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרונטרה או שטח (שבילים) באותו אזור מחירים


NDickler
שימו לב! השרשור הזה בן 6406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז הסיפור הוא כזה..

אבא שלי מחפש להחליף את הפארטנר שלו (99 260 אלף ק"מ)

 

התקציב הוא באזור המחיר של פרונטרה 35-40

 

ומה בדיוק אנחנו מחפשים

אבא עבר למבוא ביתר שזה ישוב ליד צור הדסה (יש ביתר עילית ישוב דתי ויש לידו את מבוא ביתר)

ואבא מחפש רכב שתהיה לו איזו שהיא עבירות בשטח כי יש איזה שהוא שביל שמקצר את הנסיעה בין ירושלים לשם בחצי .. יש איזה שהוא קבלן שנוסע בו עם אונו אבל זה כי לא ממש איכפת לו ממנה והוא לא זה שמשלם על הטיפולים שלה..(רק שתדעו את רמת השטח)

כמובן שאבא אוהב רכבי שטח והיה שמח גם לטייל איתו קצת (אבל זאת לא הסיבה לקניית הרכב)

 

אבא כבר לא נוסע כלכך הרבה אז יש לנו אפשרות ללכת על רכב שהוא לא דיזל

הפרונטרה מאוד מוצא חן בעיניינו מבחינת מראה והמחיר הוא מתאים בשבילנו

אז מה שרציתי לברר זה איך הוא מבחינת התנהגות כביש?

מה צריכת הדלק שלו ?

איך האמינות שלו?

ביטוחים? כמה ייקר את זה נהג חדש?

(אבא מפחד ממנו רק מהסיבה שהוא חושב שיהיה קשה למצוא חלפים, וטיפולים יקרים)

מה עוד כדי לי לדעת עליו?

 

קראתי שהוא מאיץ כמו עגלה של סופר ואבא שלי טוען שזזה לא חשוב לו ..אבל יש לי מה כן לעשות עם זה?

 

עוד דבר שרציתי לברר זה מה בדיוק סיפור הגג? איך הוא מתפרק ? ואם למישו יש תמונות של הגג בזמן פירוק וכשהוא מפורק?

 

 

אנחנו מתגמשים פה על האוטומט שאבא רצה כי נמאס לו מידני

 

השאלה השניה שלי היא בדרישות הנ"ל איזה רכבים נוספים יתאימו באותו אזור המחיר ?

עדיפות לאוטומט ויש גם עדיפות לרכב מיוחד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואאאוו כתבתי מגילה

 

וגם רציתי לשאול מה ההבדלים בין דגמי 96 ל97

לא רק מגילה,הצלחת לדחוף את המילה "אבא" 8 פעמים.

סחטיין עליך!(ועל אבא כמובן)

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שרצית לדעת על פרונטרה ולא העזת לשאול:

 

אין גיר אוטומט אז בוא ונתחיל מזה, הגיר הוא ידני חמש הילוכים נקודה.

עלות הרישוי השנתית 1365 ש"ח.

ביטוח כ-2000 פלוס מינוס.

 

ההבדל בין דגם 96 ל-97 נמצא בדשבורד בעיקר, לראשונה יש את הדשבורד הישן של האיפון ולשניה את הדשבורד של האיפון המתוחת פנים, בנוסף שבשניה יש כרית אויר לנהג.

צמד המושבים לא נלקחו מהאיפון והינם נוחים ותומכים מביקורות מרובות.

המושב האחורי הוא לשניים בלבד כאשר אלה יכולים לפרוס רגליהם על רצפת הרכב הארוכה שלפניהם בנוחות מירבית, הרכב מאוד מרווח, דבר זה בא על חשבון תא המטען הקטן.

 

הטרמוסטט בדגם 96 הולך יחד עם הברך כשב-97 ניתן להחליף טרמוסטט בלבד במקרה הצורך.

צריכת הדלק בנסיעה עירונית רגועה מאוד(המון ניוטרל) מגיעה ל-1:8 ומחוץ לעיר כמעט ל-1:11 עם תענוג של מזגן, רק רועש מבחוץ, נשמע כמו מפוח כשהוא עובד, אולי רק אצלי המזגן ככה, לא יודע, לא הטריד אותי כמה המזגן רועש בחוץ, אני בפנים.

 

הרכב חסון ובנוי כמו רכב שטח אמיתי לחלוטין עם ויתור על פלסטיקה יקרה, הכל בפנים פרקטי בלבד ומאריך שנים לאור ההתעללויות.

זהו רכב מעולה לחיי שבילים ושטח ואין שום בעיה, מדובר בשלדת סולם חסונה(כמו במשאית) שתעמוד בתלאות השבילים באופן שוטף וקבוע.

 

מאחור יושב סרן חי דנה 40 כמו זה הקיים בג'יפ סופה/SIX וניתן להתקין לו נעילות אוטומטיות(אם תחפוץ באחת יש לי מתאימה נוספת למכירה). מקדימה סרן מודני עם משולשים, מקפרסון למעשה, רק במידות עצומות כשכל משולש תחתון מגיע לתחתית המנוע ולא לצידיו, מה שנותן פתיחת מתלים מעולה בהצלבות צירים. בפועל, לשטח קשה, עדיף סרן חי גם מקדימה, אך זה ימצא רק בסופות/SIX.

המתלים קשים ואחיזת הכביש די גבוהה לנוכח המרכז כובד הגבוה, אין שום בעיה לשלוט על הרכב בביטחה בסיבובים כמו שפרייבט יעשה בדיוק.

 

שילוב ל-4X4 מתבצע מתיבת ההעברה בלבד ללא צורך נעילת הטבורים ידנית, אלה נועלים עצמם אוטומטית ברגע הצורך(רצ'ט מקליק).

 

בלימת הרכב על ידי ארבעה בלמי דיסק ו-ABS, תוצאה, הרכב עוצר למרות משקלו ללא שום בעיות.

פירוק הגג הקשיח מתבצע בקלות רבה על ידי קליפסים מפנים הרכב וצריך לאחסן אותו לפני הנסיעה, אי אפשר להשאירו מקופל ברכב כמו גג שמשונית.

 

הרכב מאיץ לאט בהחלט, 0-100 בלחיצה יארך 15.7 שניות, בנסיעה רגילה משהו כמו חצי דקה, למי אכפת?

הקטע שבו רוב האנשים מציינים את הפרונטרה לטובה זה שהפלא ופלא, זה אשכרה רכב שטח ולא כביש, שם בשטח נוחות הנסיעה בדרך פלא טובה יותר מזו של הכביש.

 

עבירות השטח מצויינת פלוס לגמרי ואני יכול להמליץ על כך בראש שקט, הוא עובד מעברים טכניים קשים טוב יותר מג'יפ מודרני(פרט לטויוטה פרדו דור קודם או דיסקברי שטובים ממנו בסעיף זה).

 

מידות הגלגלים הן חריגות בהחלט וקיים הקושי למצוא צמיגים בכל פנצ'ריה, אך יש צמיגים, הג'אנטים חריגים במידה של 16" לעומת פאג'רו 15" ורוחב הצמיד הוא 255 לעולת פאג'רו 235.

אין מספיק כח מנוע על מנת לגרום לצמיגים אלה לפרפר עצמם, אפילו בשטח הדבר קשה ונדרש מאמץ של ממש לגרום להחלקות שלפעמים חשובות על מנת לא לאבד כח.

הדבר נפתר מיד בשילוב התיבה ל-LOW בהילוך ראשון, שם לעולם לא יחסר הכח וניתן לטפס 45 מעלות, להרפות מהגז ולהאיץ שוב עם רוצים, ולגרום להחלקות גלגלים והמנוע לא ינעל בגללם, להיפך, פשוט לא יאבד כח.

 

שורה תחתונה בסעיף זה, כאשר נוסעים בשטח והתיבה על LOW לעולם לא נגמר הכל ולא צריך יותר מזה, עד כדי כך יחסי העברה קצרים בשטח שלא תצליח לעבור את ה-75 קמ"ש בשטח בהילוך חמישי כשהתיבה במצב זה. אותם עליות של 45 מעלות מתבצעות גם לכיוון הירידה כשהתיבה על LOW בראשון ולא צריך להחזיק ברקסים, המנוע מחזיק את הרכב שירד לאט לאט ולא יגלוש כאשר כל ארבעת הגלגלים נועצים עצמם בקרקע.

 

עובדה שמדהימה את כל אנשי הטח: הפרונטרה מטפסת את הר החורשן ללא בעיה מיוחדת, רק לשמור אותה ב-3000 סל"ד ראשון LOW ואתה למעלה בלי ששוברים את סרן הדנה שאחרים ומוצלחים ממנו כן שברו שם.

 

מדובר למעשה במנוע מאוד פרמיטיבי שאולי גם זה יתרונו וחוסנו, שמונה שסתומים בלבד והזרקת דלק רק נקודתית המייצרים יחדיו הספק צנוע של 115 כ"ס שנאלצים לסחוב 1700 ק"ג לאורך חייהם, קשה להם אם מבקשים מהמנוע לעשות זאת בזריזות, פשוט מתרגלים לא להזדרז והפרונטרה נוסעת ממש אחלה, העברת הילוכים בין 2500 ל-3000 סל"ד יתנו את צריכת הדלק הטובה ביותר ואין צורך לעולם למעוך את הדוושה, רק לגעת בה ותקבל את אותה התוצאה, פשוט לא יקרה כלום אם תלחץ, רק תשרוף יותר דלק. בהתחלה שלא הכרתי את המנוע ואת האופי המדובר יצא 1:6.5 מזעזים. 100 קמ"ש ב-3000 סל"ד. בשטח הנסיעה בין 1500-2000 סל"ד בלבד, מאיץ יופי כך ב-LOW ולא מחסיר ממנו כח.

 

יתרון חוסן ופרמיטיביות המכלולים בה לידי חשבון לטובת אנשי השטח תמיד, מחשבים עושים פלאים לפעמים, אך לפעמים הם גם עוצרים אותנו על גג העולם ללא טכנאי מחשבים לידנו, לפני שנה וחצי טבעתי עם הפרונטרה בירקון המזוהם והבוצי עד גובה החלונות, פחדתי לכבות את המנוע מחשש שלא יניע שוב, האגזוז עשה בועות כמו בכוס שוקו מאחורה ואת המנוע לא שמעתי, אך הוא המשיך לעבוד למרות הכל, נאלצתי לכבות את המנוע, יצאתי מהרכב וחיכיתי לחילוץ, הטויוטה פוראנר הגיע, קשר עצמו אלי, נכנסתי לרכב, פותח סוויץ', מתחת למים המנוע הניע ללא שום בעיה וחשש, פשוט בקליק והניע, יתרון המכונה כנגד האלקטרוניקה לאנשי השטח. לאחר צליחת הקטע הפוראנר נתקע ונאלצנו לייבש לו את כל חלק המנוע העליון עד שהניע בחזרה בזמן שהפרונטרה מלגלגת מאחור עם מנוע עובד בקליק אחד.

 

תמסור לאבא'לה מזל טוב על הבחירה ותתחדשו.

שכחתי משהו?

 

אני סתם מוסיף איזו תמונה של מעלה דקלים רק בשביל הטעם הטוב: (וזה ברגוע)

5.JPG

קבל עוד איזה סיפורון שלי שחווה דעה נוספת ומשכנעת.

 

הנה עוד קצת מידע טכני שעניתי למישהו ששאל אותי על הג'יפ בפרטי:

השאלות:

אז נשאלות שלי הם ככה:

1) האם יש הבדלים בדגמים בין 96 ל97 כול סוג של הבדל מבפנים או בחוץ ?

2) מה צריכת הדלקת עירונית ובין עירונית

3) מחיר של הטסט

4) עבירות בשטח ויכולת שיפור

5) פרקטיות של הגג כאשר מפרקים אותו

6) נוחות בנסיעה בכביש שלו כמו הסוזוקים למינהם

7) המנוע בכלליות נוטה להתחמם והאם לבדוק משהו ספציפי

תודה רבה אודה לכם אם תענה לי עליהם וחוות דעתך באופן כללי על האוטו

בתודה ברק .

התשובות:

1) טרמוסטט בדגם 96 הינו חלק בלתי נפרד מהברך שבה הוא מותקן, בשונה מ-97 ששם ניתן להחליף טרמוסטט בלבד. דשבורד בדגם 96 נלקח ישירות מאיפון מיושן אבל הגה עור יוקרתי ויפה. ב-96 דשבורד והגה ישירות מטרופר חדיש יותר לאחר מתיחת הפנים (של הטרופר, באופל לא היה שינוי חיצוני).

 

2) נתחיל מהגרוע לאופטימי: הכי נורא שיצא לי 1:6.5 וזה כלל עיר נטו בקיץ החם. משולב עומד על 1:8.5, בין עירוני כולל מזגן מגיע ל-1:11 מרשימים ביותר.

 

3) 1370 ש"ח

 

4) הרכב יושב על שילדת סולם כראוי לג'יפ אמיתי ועושה עבודה מדהימה בשטח קשה מאוד, בשילוב ל-LOW לא נגמר אף פעם הכח אם כי הוא חסר וצריך ללחוץ חזק כדי לקבלו. סרן אחורי מסוג דנה 40 כמו זה המותקן בסופה/CG, בשילוב ל-4X4 נעילת הטבורים לסרן הקידמי מכאנית אוטומטית כך שלא צריך לצאת מהרכב לפני ואחרי הכניסה/יציאה מהשטח. המערכת אמינה לחלוטין, אך מרעישה בנקישות מודעות ע"י היצרן והדרישה היא להתעלם, זו נוקשת רק תחת עומס רב מידי.

את תל-ברוך כבר מזמן כבשתי ואת הר חורשן אכן טיפסתי.

 

5) סבבה למי שיושב מאחורה, מקדימה אני לא מרגיש את ההבדל.

ניתן לפרק גם את כל החלון והמסגרות שלהן ולא רק את הגג עצמו.

 

6) נוחות הנסיעה בהחלט סבירה פלוס, רק זכור, אומנם מבחוץ הוא נראה מודרני כמו הטרופרים דיזל, אבל המנוע שלו חלש לכביש (מה שלא יפריע למהירות השיוט המומלצת של 115 קמ"ש) מאיץ אפס למאה 15.7 שניות, בהאצה רגילה זה יקח לך בערך 20 פלוס שניות, קופצים טיפה, אבל ממש לא נורא, אצלי הבולמים קשיחים מאוד מה שתורם לאחיזת כביש מדהימה יותר מפרייבטים פשוטות להפתעתי הרבה.

מתלי המקפרסון העצמאיים מקדימה עושים מלאכה מדהימה הן בכביש והן בשטח, (מחלף התקווה ב-110 ברגוע אם זה אומר לך משהו).

ארבעה בלמי דיסק יעילים ביותר עם נשיכה חזקה, ABS ו-ABW, בדגם 97 כריות אויר.

 

7) בקיץ יותר ובחורף פחות מתחמם, לא משהו מעבר לרגיל, מאז שהחלפתי את התרמוסטט והצנרת עובד כמו שוויצרי.

 

דעתי: רובה כבר מפורטת אבל תמונה כללית שלי היא שמדובר באוטו שטח רציני ביותר עם פוטנציאל להרבה יותר, אי הצלחתו בישראל נבעה מיבואן אידיוט שלא טרח לקדם אותו כיוון שלצידו באותו אולם התצוגה עמד הטרופר של איסוזו. הרכב נותן את הפוזה היוקרטית נטו, בזה זה נגמר, מפה והלאה הוא רכב קשוח ביותר שבנוי כמו קומנדקר של פעם.

שילדת הסולם החזקה שלו איננה מתכופפת כמעט תחת עומסים ומהלך המיתלים עושה המון טוב למגע בשטח תלליתי. (ברלינגו נכנס בי בכביש החוף ונמעך סופית עד קו קיר האש שלו ואצלי החלפתי פנס וחצי הטמבון השמאלי)

נסיעה במאה מלווה ברעשי רוח וצליל מנוע ב-3000 סל"ד בהתאם.

אין כמעט הבדל בין הילוך חמישי לרביעי.

תיבת הכוח המעולה תאכל בפיהוק כל לחיצה על הדוושה שרק תיתן לה.

ובשבילי עפר עמוק תיתן לך להאיץ עד כ-75 קמ"ש מירביים בהילוך חמישי (רק שתבין עד כמה היחס העברה נמוך בשימוש ב-LOW).

מחיר שוק נמוך יבוא לטובתך בתור הקונה.

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדה שמדהימה את כל אנשי השטח: הפרונטרה מטפסת את הר החורשן ללא בעיה מיוחדת
מדובר כמובן בעליית הבקתה בהר חורשן!

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסרים לי כמה פרטים

1. אבא איש עם בעיות גב..איך המושבים ? כי המושב של הפארטנר זוועה, הוא אפילו חשב על לקנות אורטופדי

2.איך האמינות של הרכב? יש חלקים ?

3.איזה עוד אופציות יש באותו התקציב?

 

מה שאני חושב זה שהרכב מוצא חן בעיניינו אבל הצריכת דלק קצת קצת הפחידה ..

ויהיה לי קשה לשכנע את אבא שיש חלקים

ויהיה את הוויתור על האוטומט

 

אז עוד שאלה , בג'יפים כאלה מה הצריכת דלק שאני אתן לאבא (גם של אוטומטיים)

 

תודה רבה על העזרה ..\

 

הייתי שמח אם תוכל לפרט לי יותר על ההתנהגות בכבישים מכיוון שזה יהיה השימוש העיקרי של הרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסרים לי כמה פרטים

1. אבא איש עם בעיות גב..איך המושבים ? כי המושב של הפארטנר זוועה, הוא אפילו חשב על לקנות אורטופדי אבל כבר נתתי חוות דעתי על המושבים הנוחים עד מאוד.

2.איך האמינות של הרכב? יש חלקים ? נדמה לי שאמרתי שאני מרוצה, מה עוד צריך? 3 שנים עם האוטו טפוטפוטפו ויש לו חיים לא קלים אצלי.

3.איזה עוד אופציות יש באותו התקציב? מאיפה לי לדעת? לא מתעניין בסחר השוק כבר שלוש שנים, אני מניח שדייהטסו פרוזה תהיה בערך בטווח המחירים מינוס. פאג'רו פלוס הרבה.

 

מה שאני חושב זה שהרכב מוצא חן בעיניינו אבל הצריכת דלק קצת קצת הפחידה .. אין אף ג'יפ חסכוני, יש רק רגל כבדה מידי.

ויהיה לי קשה לשכנע את אבא שיש חלקים

ויהיה את הוויתור על האוטומט

 

אז עוד שאלה , בג'יפים כאלה מה הצריכת דלק שאני אתן לאבא (גם של אוטומטיים) פאג'רו 3 ליטר אוטומאטי צורך 1:6, מספיק השוואה לצורך העיניין?

 

תודה רבה על העזרה ..\

 

הייתי שמח אם תוכל לפרט לי יותר על ההתנהגות בכבישים מכיוון שזה יהיה השימוש העיקרי של הרכב גם על זה דיברתי, תחזור על הטקסט.

המממ, חלקי חילוף, בוא נעשה חשבון רגע: כמה פרונטרות יש על הכביש? מעט מאוד!

כמה חלקי חילוף יחזיקו במלאי? מעט מאוד!

ב-UMI ניתן למצוא את החלפים ביוקר, לחנויות האביזרים יש רק חלקים בסיסיים, כגון רפידות בלמים, פלגים ופילטרים. בפירוקיות ניתן גם למצוא רכבים שלמים עם מלאי חלפים משומשים, כמו בכל רכב נדיר, קיימת הבעיה, אם זה לא מתאים לך ואתה רוצה את החלקים מהירים כמו מנת פלאפל, קנה פאג'רו.

קח בחשבון שיש פתרון נוסף, הפרונטרה חולקות חלקים רבים עם האיפון ומעטים נוספים עם הטרופר, דע לחפשם בהתאם. לא נתקלתי במחסור אפילו כשהייתי צריך מיסביי צירייה שהגיעו תוך שעתיים.

מבחינתי אין בעיה, אך לא מגישים לך חלפים לרכב נדיר בכל דוכן פלאפל.

 

זוכר שאמרתי שלרוב הדעות הוא נוח בשטח יותר מבכביש?

זה כי הוא איטי בכביש וכבד, ובזכות כח המנוע ב-LOW ויכולת שיטוח השבילים הוא מהיר בשבילים(אפילו דריפטים עם ענני אבק, בחיי), לי זה טוב, זה מאוד אינדיבידואלי, אין לי שום בעיה עם הנוחות נסיעה שלו.

אומנם זה בהחלט לא קאדילק, אבל זה יאכל את השטח פי אלף טוב יותר מהפיאט אונו.

צידוד ההגה טוב בהרבה מזה של פרייבט "שתיים וחצי קופסאות" והרכב מבצע פרסה על שלושה נתיבים בלבד במקום ארבע.

חזור על הטקסט בעיון, כל התשובות לשאלות נמצאות שם.

 

***ג'יפ זה לא פרייבט, יש הקרבות מסויימות בקניית ג'יפ, נא לקחת בחשבון.***

 

לך תתחיל לראות רכבים, תעשה כמה נסיעות קצרות, מהר מאוד מבינים את התמונה הכללית.

הוא נוסע כמו נ"נ צבאי מבחינת הזריזות(העגלתית) ואפילו הצליל של המנוע, אבל שלא תחשוב שאתה מקפץ כאילו אתה על גלגלים מרובעים, המקסימום זה קפיצות קלות, אצלי המתלים קשים מה שמזעזע את המרכב מידי פעם אבל מגבה רבות את העיקולים באחיזה וחוסר נדנוד, שים בולמים רכים ותשייט כמו פאג'רו, אבל תסתובב הרבה פחות. לי זה טוב, הרגיע לי את הרגל הכבדה ומאז סיימתי עם הדו"חות מהירות והשלילות למיניהם.

 

אגב, אני נותן לדוגמא את הפאג'רו כל הזמן כמובן מניסיון והם בהחלט צמד בר מבחן השוואתי בתור משומשים, עבור פאג'רו מאותו שנתון תיפרד מכ-60K פלוס ש"ח "שקל כסף עובר לסוחר".

אי אפשר להשוות אותו לויטרה לדוגמא, היא יקרה מאוד, וקטנה מאוד, ישנה גם ויטארה אוטומטית.

אי אפשר להשוות אותו לפרוזה גם כן, כי לעזאזל מה הפרוזה קשורה לעיניין? רוצה טרופר ישן וקצר(שהוא בהחלט בר השווה) בגירסת הבנזין? תתכונן ל-1:5 עם רגל קלילה בנסיעה עירונית ולשעות מוסך מרובות, גם בטרופרים החדישים מבלים המון על הליפט.

 

1:11 עם מזגן בשיוט כבר הזכרתי?

1:8.5 משולב כבר הזכרתי?

אז מה כל כך מלחיץ בזה? נא לעבור שוב על הטקסט.

ושאבא שלך יקרא ויתן דעתו בעצמו, זה רק הכנה, המינימום של שיעורי הבית, המבחן המעשי הוא הקובע.

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה ..

אני התכוונתי שפשוט אני רוצה לשמוע יותר בנושאים האלה ..

אבל כנראה שזה מה שיש והשלב הבא זה למצוא אחת לבדוק אותה ולסוע בה קצת

 

תודה רבה ...הורדת לנו הרבה מאוד מהחששות לגבי הרכב ואני מקווה שנתגבש עד הסוף על ללכת על ג'יפ

ואם אנחנו הולכים על זה (90% רק נמצא איזה חבר עם רכב שטח שנסע איתו את השביל הזה שנראה שאנחנו לא קונים ג'יפ והשביל בסוף מאוד ארוך) ואם ג'יפ אז כנראה שזה זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...