Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Mx-5 2003-2005 ידנית


eylon
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול למצוא מיליון מיאטות כאלה ב-www.google.co.il

 

רוב המיאטות בשנתון שביקשת אני רואה עם הג'אנטים האלה:

 

5b_12.JPG

 

 

 

תמונה רק של הג'אנט:

 

13_12.JPG

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

תודה רבה, אבל אני מחפש תמונות שצלומו בארץ - בישראל.

כדי לוודא שהג'אנטים שבתמונה הגיעו לארץ.

פורסם

הגיעו בוודאות.

2005 הגיעו רק עם כאלה. 2004 הגיעו חלקית ככה וחלקית עם ג'אנטים אחרים.

למיאטות של 2003 יש ג'אנטים שונים (לא 5 צלעות כפולות אלא 5 צלעות רגילות יחידות). היחידות הראשונות של 2004 גם עם הגיעו עם הג'אנטים של 2003, ולאחר מכן הוחלפו הג'אנטים לג'אנטים שבתמונה כמו ב 2005.

 

תמונה אין לי, אבל אתה מוזמן לבוא אליי לחניה ולהיווכח.:-P

Back to the original - NC again.

פורסם
הגיעו בוודאות.

2005 הגיעו רק עם כאלה. 2004 הגיעו חלקית ככה וחלקית עם ג'אנטים אחרים.

למיאטות של 2003 יש ג'אנטים שונים (לא 5 צלעות כפולות אלא 5 צלעות רגילות יחידות). היחידות הראשונות של 2004 גם עם הגיעו עם הג'אנטים של 2003, ולאחר מכן הוחלפו הג'אנטים לג'אנטים שבתמונה כמו ב 2005.

 

תמונה אין לי, אבל אתה מוזמן לבוא אליי לחניה ולהיווכח.:-P

תודה רבה.

האם אלו הג'אנטים של 2003 ?

האם כל הג'אנטים באותו גודל ?

ואגב. איזה מודל יש לך ?

dsc85519ig.jpg

פורסם

זאת תמונה שצולמה בארץ... (קרדיט למועדון הרודסטרים הישראלי)

 

dsc027827fv4op.jpg

פורסם
תודה רבה.

האם אלו הג'אנטים של 2003 ?

האם כל הג'אנטים באותו גודל ?

ואגב. איזה מודל יש לך ?

כל מיאטה שנת 2003 באה עם ג'אנטים כמו בתמונה שפירסמת ובנוסף הדגמים הראשונים של שנת 2004 שיצאו מהחברה הם גם עם ג'אנטים כאלה. הדגמים המאוחרים יותר באו עם הג'אנטים השניים.

אני כמעט בטוח שכל הג'אנטים הם אותו הגודל.

Back to the original - NC again.

פורסם

לפי מה שאני זוכר בגרסה האוטומטית יש ג'נטים שונים ואולי אפילו יותר קטנים, ככה אני זוכר...

תקנו אותי אם אני טועה...

שבת שלום לכולם...:-)

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם
לפי מה שאני זוכר בגרסה האוטומטית יש ג'נטים שונים ואולי אפילו יותר קטנים, ככה אני זוכר...

תקנו אותי אם אני טועה...

שבת שלום לכולם...:-)

אתה לא טועה.

שונים וקטנים יותר.

 

 

 

אני יכול לבוא ולעשות דברים אחרים?

אתה מוזמן.

 

רק תשאיר את האימפרזה אצלי לבנתיים.

:twisted:

Back to the original - NC again.

פורסם

האוטו-מת מגיעה עם ג'אנט 15 195/55

לגבי הידנית, כולם באותה מידה, כלומר ג'אנט 16 205/45.

ההבדלים בידנית הם רק בעיצוב, זה הכל.

אגב, הכחולה בתמונה היא שלי :-D

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il

פורסם
בואנה.. אני דיברתי על פוליש. על מה אתה דיברת?

הוא גם דיבר על פוליש!!:twisted:

 

פוליש ל-WRX דורש עבודה של כמה ימים.:roll:

פורסם
אגב, הכחולה בתמונה היא שלי :-D
אני מקווה שאין לך בעיה עם זה שפירסמתי אותה...:cool:
×
×
  • תוכן חדש...