Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ברשות הוריי פונטיאק סאנבירד שנת 1994.

כרגע אני בחיפוש אחר מוסכניק מקצועי והגון אשר יוכל לטפל במספר בעיות אשר ישנן לרכב, רצוי מאוד באיזור נתניה.

 

אני מכיר את מוסך ארביב, אשר הינו מוסך מורשה ל UMI, אך לרוב המחירים שלהם גבוהים מדי, והיעילות לעיתים מוטלת בספק.

 

האם ישנם מוסכים נוספים אשר ניתן לשלוח אליהם לבדיקה את הרכב באיזור?

 

בתודה מראש על כל עזרה, קובי.

פורסם
בת"א אני מכיר מוסך פרטי כזה (לא מורשה UMI) המתמחה ברכבי GM, האם זה מתאים לכם?.

בברכה - רפי לין :-)

 

כן, תודה.

 

מה הבעיות שיש לרכב? אם תוכל לפרט.

 

הרכב רועד ומרעיש ("טררררר") כאשר הוא משולב להילוך סרק, ובעייה נוספת היא הידלקות נורת "Check Engine" לאחר נסיעה ממושכת.

 

תודה רבה על כל עזרה!

קובי.

פורסם

אגב, אדייק:

 

הרכב רועד ומרעיש כאשר הוא במנוחה והגיר משולב ל D, כאשר אני מעביר ל N הרעידות והרעש פוחתות.

 

אם למישהו יש רעיון בנוגע לבעייה, אשמח לשמעו.

 

בתודה, קובי.

פורסם

 

הרכב רועד ומרעיש כאשר הוא במנוחה והגיר משולב ל D, כאשר אני מעביר ל N הרעידות והרעש פוחתות.

 

 

קובי שלום,

 

אני לא מכונאי ולא מתיימר להיות מומחה, אבל התקלה שאתה מציין שכיחה ביותר בכל סוגי הרכבים האוטומטיים.

הסיבה יכולה להיות במשהו רציני, כמו תושבות מנוע שנחלשו, או במשהו פשוט, כמו תקלה אלקטרונית (מנסיון).

אל תמהר להאמין לכל מה שיגידו לך במוסך, ועל אחד כמה וכמה אם תגיע למוסך מורשה.

 

 

בהצלחה בחיפושים ותחזור לעדכן בתוצאות. :wink:

×
×
  • תוכן חדש...