Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

בהמשך לשרשור הנ"ל:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146322&highlight=%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%90%D7%A7+%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A

 

הכנסנו היום הרכב למוסך ארביב בנתניה. במוסך אבחנו כי יש להחליף 2 תושבות מנוע ותושבת גיר, וכן את הטרמוסטט.

 

עבור החלקים והעבודה הם דרשו כ 3600 ש"ח (כולל מע"מ).

 

מה דעתכם על ההצעה?

 

בתודה מראש, קובי.

פורסם

תושבת מנוע אחת עולה 200 ש"ח , תרמוסטט עולה 100 ש"ח.

תעשה את החשבון....

גם אם נגזים ונגיד שתושבת עולה 400 עדיין לא מתקרב למחיר שהוצע....

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

אוקיי, העליתי את ההצעה במלואה (סליחה על הגודל) בכדי למנוע אי-דיוקים.

 

hazaa2mr1.th.jpg

 

אשמח לשמוע את חוות דעתכם עליה.

 

בתודה, קובי.

פורסם

3.5 עבודה על תושבות ?????

לי החליפו תושבת מנוע וגיר בשעה אחת שילמתי 200 שח עבודה בUMI.

 

המחירים גם יקרים בטירוף.

לדעתי מנסים לגנוב אותך

גש למוסך אחר או לUMI לקבלת הצעה

פורסם
נוזל קרור 95 ש"ח??????

 

קניתי באוטו-דיפו נוזל קרור של פרסטון ב-45 ש"ח.

 

כנראה שגם עלייך עבדו,פרסטון עולה 39.99 ש"ח באוטו דיפו.

בכל מקרה לפותח השרשור נראה לי שכדאי שתחפש מוסך אחר....:-)

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
כנראה שגם עלייך עבדו,פרסטון עולה 39.99 ש"ח באוטו דיפו.

בכל מקרה לפותח השרשור נראה לי שכדאי שתחפש מוסך אחר....:-)

 

צודק פשוט לא זכרתי כמה בדיוק עלה לי....

In torque we trust

פורסם
או תחפש אוטו אחר, עם אמריקאיות לא יוצאים בזול לא משנה מה עושים

 

מה קשור? ועם גרמניות זה יוצא יותר זול? עם יפניות גם יותר זול?

איזה שטויות.

 

פשוט שיקבל הצעות מחיר לפני שהוא מחליט לתקן במוסך.

In torque we trust

פורסם

בקיצור - זה המחיר שמשלמים בד"כ במוסכים מורשים על רכבים כאלה.

 

אני מציע לך אם אתה רוצה לחסוך בכסף , לך למוסך רגיל(לא מורשה),ואם אתה מהצפון (קרי חיפה -קריות) או מוכן לעשות גיחה קטנה, תאמר לי אני יכול לעזור לך להוזיל את העניין לשליש עלות ולחצי זמן עבודה ואת איכות העבודה....את זה אתה תראה ותשפוט בעצמך..

 

בברכה.

פורסם

להחזיק אמריקאית זה כמו להחזיק יפנית??

אתה רוצה להשוות צריכת דלק??

אמינות??

עלות טיפולים??

עלות חלפים??

נוחות?? (טוב נו על נוחות לא נדבר :) )

פורסם

מוזר מאוד

אני במוסך מורשה UMI בסגולה בפ"ת הרכיבו תושבות מנוע ורכב בשעה (אם לדיק שעה ורבע-20) יצא לי כמעט 1000 שח כולל עבודה.

3.5 שעות עבודה לא נשמע לי הגיוני בכלל-מה הם בנו את התושבות והרכיבו לך במקום ?

 

תעבור מוסך עצתי לפני שתשלם הרבה מאוד על החרטות שלהם.

פורסם

שלום

נוזל קיורור ירוק עולה 39.90 באוטו דיפו ונוזל קירור אדום מה שאתה צריך עולה 69 ש"ח 5 ילטר באוטו דיפו מקורי של GM לא מקורי אדום עולה 45 באוטו דיפו

בפונטיאק ממלאים אדום ולא ירוק ויש הבדל גדול בנהם מבחינת הקירור

מומלץ למלאות אדום במיוחד בפונטיאק סנברד שיש לה בעיות חום אדירות

ומצריכה הרבה מאוד מים כאלה ומעט שמן

עלות חלקים חדשים כולל מעמ

תושבת 215ש"ח למוסך

טרמוסט לפונטיאק סנברד 115ש"ח

עלות חלקים מפירוק כל החלקים שמצויים ברשימה שלך הגדולה אם זה נכון

200ש"ח (טרמוסטאט מפירוק 50ש"ח)

בפונטיאק סנברד רצוי שהפקק יהיה אטום איפה שהטרמוסטט יושב ורצוי להחליף את כל חלקי הגומי ליד הרדיאור כי זה בעיה ראשית של הרכבים האלה חום גבוהה + אלטרנטור לפעמים ראש מנוע

על החלקים שאמרת במוסך אמין באשדוד ברחוב העבודה שמתמחה ברכבים אמרקאיים יקחו לך בערך 600ש"ח

אשדוד זה 20 דקות מת"א מוסך אמין וישר זול עם עבודה טובה

החלקים זה 300ש"ח ועבודה 300ש"ח לפני מעמ

אצל הערבים תוכל למצוא יותר זול אפילו חצי מחיר ממה שאמרתי לך בירושלים ובחרבתה ליד מודיעין המחירים ברצפה

צבע פחחות לכל האוטו 800 עד 1000 ש"ח

על התקלה שלך לוקחים כולל חלקים עד 300ש"ח

אםתביא חלקים חדשים יקחו לך 100 ל 200ש"ח גג כל מה שתרצה הם נואשים לעבודה כרגע ועושים עבודה טובה לא חפרים

ההצעה שנתנה לך גבוהה מאוד ללא הצדקה וכמעט מתרקבת לעלות הרכב שלך שהמחירון שלו הוא 19000 ומחיר שוק אמיתי בערך בן 3000-6500"ח במצב תקין ללא שריטה כולל טסט

המקסימום שכדאי לך להשקיע הוא 1000 ש"ח עבור כל החלקים לא משנה אזה מוסך חלקי חשמל רצוי חדש חלקים מכני או פחחות אפשר פירוק זה 40 אחוז ממחיר חדש כולל הרכבה

×
×
  • תוכן חדש...